Dok99 Rotterdam

Zaterdag 13:00 - 01:00

7,2
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanavond 9/4/2016, een surprise party georganiseerd in dok 99 Rotterdam voor mijn zoon, super medewerking gehad van het personeel mijn complimenten en zeer sportief allemaal.
D02 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Hier met een grote groep het bowlingarrangement genomen voor 14,50 p.p. Het decor is verouderd, niet echt gezellig qua sfeer. De service was redelijk goed. Het eten was echter slecht. Koude kipsaté en slechts twee stokjes p.p. met een heel klein beetje pindasaus. Daarbij een klein beetje frites, wordt ook niet bijgevuld. Ook de hoeveelheid spareribs best karig. Van onze grote groep vond niemand de kipsaté lekker.
Bij het afrekenen bleek het arrangement opeens 15 euro te kosten (weken later werd er nog reclame gemaakt voor 14,50 p.p. op de radio). Die 0,50 telt toch door als je met een groep van ruim twintig man komt en van tevoren gereserveerd hebt voor 14,50
Drachen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Na een uurtje bowlen kun je het steengrill arrangement erbij bestellen.Het arrangement bestaat uit 250 gram vlees per persoon,aardappelsalade,rauwkostsalade,komkommer en tomaatsalade.Kortom ruim voldoende.Daarnaast een mandje met brood en twee smeersels en patat.Het enige jammerlijke is dat je de steen steeds met zout moet bestrooien om aanbakken te voorkomen,dus niet geschikt voor mensen met een hoge bloeddruk of zoutloos dieet.wel kun je om een bakje olie vragen.Vlees was van zeer goede kwaliteit.Patat helaas niet voldoende gefrituurd bleek en rauwachtig.Bediening mag beter,geen spateltje voor je citroen in de ijsthee en het tweede glas geen ijsblokjes.Ook het he en yo van het personeel was niet professioneel en kan klantvriendelijker.Al met al lekker gegeten en ook het dessert van ijs met cakelaag viel niet tegen.Wel donker en sfeerloos mag wel iets frisser qua interieur.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Heerlijk avondje uit met groep van 10 personen. Eerst even de spieren losgooien met bowlen en vervolgens steengrillen. Wij werden verrast met een uitgebreide keuze aan vleessoorten, maar ook voor de vegetariërs was er volop keuze. De bijbehorende salades, patat en sausjes waren al net zo lekker. Hoewel wij gewend zijn goed door te eten, kregen we door de hoeveelheid toch niet alles op. Het afsluitende toetje, ijs verpakt in lekkere cake werd schitterend geserveerd met muziek, schemerverlichting en spetterende vuurfonteintjes. De aankleding van het restaurant is helemaal afgestemd op de formule van bowlen en steengrillen en getuige de drukke bezetting op een doordeweekse dag, zeer geslaagd te noemen. De vriendelijke bediening en de ongedwongen gezellige ambiance maken het helemaal af. Kortom zeer geslaagde avond en vatbaar voor herhaling.
MG29 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Wij zijn met de hele familie wezen bowlen en steengrillen bij Dok99. Helaas bleek ik geen bowlingtalent, maar in eten ben ik daarentegen zeer bedreven. Met een familie met een aantal vegetariërs en kinderen is het soms lastig om gezamenlijk te eten, maar dat was hier geen enkel probleem. Er was een ruime keuze aan vlees- en vegetarische gerechten beschikbaar. Als klap op de vuurpijl kregen de kinderen siervuurwerk op het ijsje. Hartstikke leuk natuurlijk!

Al met al hebben we een leuke dag gehad met z’n allen, het eten was lekker en de service was goed. Ik kom hier zeker een keer terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Verjaardag van mijn dochter: bowlen en daarna eten. Service en bowlen waren aangenaam. Het eten stelt niet veel voor bij een kinderverjaardag: friet, kroket, pannekoek; dat werk. Even schrikken: friet en kroketten koud en slap. 1 grote bak mayo terwijl we met ons 12-en waren. Ik verwacht niet veel in zo'n situatie, maar dit moet beter! Service was verder vriendelijk en je zit er prettig.
Hansknaapen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
2e Kerstdag met 18 personen wezen steengrillen en bowlen.Tafel besproken om 17.00 hr.We gingen om 16.45 aan tafel en het vlees stond al klaar op 4 schalen,per schaal met o.a. hamburgers,kip,beef,varkensvlees.De drankjes werden gebracht en de witte wijn was niet gekoeld en in limonade glaasjes geserveerd.Toen kwam het voorgerecht dat rauwe ham met meloen moest voorstellen.De ham was schwartzwalderschinken en de meloen in zeer kleine brokjes.Dus het vlees heeft zeker een uur zonder koeling of andere bedekking op tafel gestaan.Iedereen weet dat rauwe kip gescheiden moet zijn van andere etenswaren.Bij Dok99
echter niet.Zelfs de espressokoffie was niet te drinken.Al met al een verprutste Kerstmaaltijd
voor 62,50 per persoon.Zeer slecht en nooit meer.
H.Knaapen
Rijswijk
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Aangenaam verrast!
Geweldige avond voor mn meiden.

Special thankx to Tina.

Combi bolwen en grillen is een aanrader.

Groet Vinc en de girls
Luijenh .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Een zeer ongedwongen sfeer waarbij het personeel niets te veel was om het de uitgenodigde vrienden naar de zin te maken. Fantastisch dat je een twee uur durende culinaire barbecue combineert met ontspannen en sportief bowlen en dat alles op één sfeerrijke locatie tegen een zeer redelijke prijs. Een echte aanrader voor hen die niet opgeprikt naast elkaar aan tafel willen zitten maar een goed gevuld vorkje willen prikken waarbij geen halfvolle glazen worden geschonken maar met volle teugen kan worden geconsumeerd.
Een echte aanrader en we will come back!
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Het Bowling Stones arrangement gekozen. Na een uurtje bowlen op een sfeervolle baan richting het restaurant gegaan voor het steengrillen. We kregen een nette uitleg en het eten werd geserveerd. Dit bestond o.a. uit: tournedos, varkenshaas, hamburgers, kipshaslicks, aardappelsalade, champignons, paprika, rauwkost, diverse sausjes, frites en broodjes met smeersels. Het smaakte allemaal redelijk tot goed en het was erg veel. Daarnaast kon je nog onbeperkt frites en brood bijbestellen. Het ijsdessert smaakte matig, ondanks de leuke presentatie ervan met rook en vuurwerk. Service was goed en het decor is net wat leuker opgemaakt dan het gemiddelde bowlingbaan-restaurant.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Zijn 2 keer geweest .Eerst samen met vrouw later met 7 mensen Kan niet anders zeggen dat het heel goed was wat eten betreft Voldoende en goed vlees ,lekkere patat Personeel heel vriendelijk en behulpzaam Gaan zeker nog keer terug
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Vandaag hier de paasbrunch gehad.

Helaas viel het wat tegen.
De diverse gerookte vissoorten die om de gepocheerde zalm zouden liggen was er 1 (ik denk makreel) en dat zat zo vol graten dat het niet te eten viel. Heel veel garnalen. Als je daar niet van houdt viel er al veel af.
De salades hadden allemaal ongeveer dezelfde basis en smaakten dus ook een beetje hetzelfde.
Veel dingen waren gegarneerd met Passievrucht.
Omdat mij tafelgenote daar allergisch voor is hebben we gevraagd of het er ook in zat. Dat was niet het geval maar het had wel liggen lekken over het eten. Waarom garneren met Passievrucht als het er niet eens in zit? Het is niet bepaald een mooie vrucht om te zien.
De uitgebreide charcuterie was magertjes. Het bestond uit 4 soorten vleeswaren.
Dingen werden niet snel genoeg bijgevuld. Zo waren er een poosje geen borden en een hele tijd geen paasbrood. Lang niet alles was huisgemaakt, kuipjes jam voor de broodjes. De aardappeltjes met roomboter en rozemarijn waren het gewone gekookte aardappelen, geen rozemarijn of roomboter gezien. De warme beenham was te droog.

Er zou een uitgebreid dessert komen met vuurwerk en rook.
Daar hielden we een gaatje voor vrij.
Helaas was het dessert niet veel.
Het leek zo'n en kant en klaar gerechtje dat je bij de Hanos wel ziet.
De bediening wist niet wat het was, het bleek een soort citroenmouse en als extra en superklein bolletje vanille ijs, niet eens met echte vanille (geen bruine vanille puntjes) en zonder toefje slagroom. Het ijs was zo hard dat als je met de lepel probeerde er iets van de nemen het bijna je bordje af schoot.

Er zouden huiswijnen, bier, port, sherry, jenevers, frisdrank, vruchtensappen, koffie & thee zijn. Ook dat was verre van compleet.
Koffie en thee was er alleen bij binnenkomst. Zodra het buffet begon was dat niet meer te krijgen. Verder waren er alleen 2 soorten sapjes en huiswijn. Omdat wij geen alcohol drinken en in 1 van de sapjes passievrucht zat bleef er alleen sinaasappelsap over. Meestal drink ik geen sinaasappelsap omdat ik snel maagpijn krijg als het zuur is. Gelukkig was het niet zuur, anders had ik aan het water gezeten omdat er geen andere keus was.

Al met al gingen we niet echt voldaan weg.

Wel jammer. Volgende keer gaan we weer naar Zuiver, ook al moeten we daar verder voor rijden.
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Dok99 richt zich voornamelijk op groepen en dat is te merken. De ontvangst was rommelig - te weinig garderobe ruimte en geen vast aanspreekpunt. De baan was netjes gereserveerd alsmede de tafel. Na het bowlen hebben wij gekozen voor een mini Bbq (gasstelletjes) aan tafel. Het vlees was van goede kwaliteit. (de selectie had wat uitgebreider gekund) Vers brood, heerlijk krokante frieten en enkele kleine bijgerechten waren prima in orde. De bediening is rommelig, traag en niet altijd even vriendelijk.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Met een verjaardag en een verenigingsavondje wezen bowlen en steengrillen. Een en al feest! Een bowlingbaan had storing, werd snel verholpen. Na een uurtje bowlen gaan de heerlijkheden van een steengril er wel in. Prima verzorgd en voldoende vlees en bijgerechten voor iedereen. Uiteindelijk zaten we langer aan tafel dan in eerste instantie was afgesproken, maar daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Top avonden gehad!