Dok6

Zondag

Jouw recensie over het restaurant Dok6

Lene K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke Hamburgers. Het stoofpotje viel tegen, heb met jaloerse ogen naar de tafelgenoten met de Hamburgers gekeken. Kom zeker een keer terug voor een burger.
Isy V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Goede service, bijna te snel. We hadden verteld dat we naar het theater zouden gaan en we waren een uur voor aanvang van de voorstelling al klaar met eten.
Het eten was heerlijk, alleen al voor de heerlijke frites zou je terugkomen.
Het vegetarische hoofdgerecht was zonder meer heerlijk van smaak, maar de kok had wel overdadig veel olie gebruikt.
Een plaatsje bij het raam is leuk, maar het uitzicht in het steegje is niet bijzonder. Ook houdt men graag de vierpersoonstafels vrij. Dat betekent dat je heel krap zit aan een tweepersoonstafeltje en de hele tijd naar onbezette vierpersoonstafels zit te kijken.
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Weekendje weg en naar het theater, deze keer in Panningen, bij het theater gegeten in het restaurant, gekozen voor het 3 gangen voordeelmenu van € 25.
als 1e ...de wildsalade , een salade met zacht gegaard wild zwijn, gebakken paddenstoelen, compote, een bitterbal van hert en dragonmayonaise, echt heeel lekker , flinke portie ook nog.
Als 2e..... het hoofdgerecht , parelhoen suprême,gevuld met paddenstoelen en truffel met rode wijnsaus en kruidenolie, opnieuw voortreffelijk en weer een flinke portie.
Als 3e .... het nagerecht Vanille ijs met slagroom en chocolade saus, niet echt bijzonder en licht uit de toon vallend zal ik maar zeggen,
Al met al uitstekend gegeten, voor mij was het te veel ( ben toch een boven gemiddelde eter ) ondanks het zeer simpele nagerecht kom ik toch tot een dikke 8.
Beter geproportioneerd ( minder ) zou gebruikt kunnen worden voor verbeteringen aan de na gerechten,
conclusie prijs kwaliteit dik in orde, aanrader!!