DOK28

Doctor Lelykade 28 B 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant DOK28

Restaurant Dok 28 in Den Haag, direct aan de haven van Scheveningen, is de plek om te genieten van de haven en de rijkdommen die daar binnen komen. De keuken staat bekend om zowel visgerechten als de vleesgerechten, maar ook voor vegetarische gerechten kun hier terecht. Dok 28 is gedurfd en eigenwijs met een charme die u nergens in de haven terug zult vinden. In de zomer kun je genieten op het prachtige terras van een lichte lunch of juist van een uitgebreidere lunch. In de winter kijk je uit over de prachtige haven terwijl je warm binnen van een prachtige wijn en/of gerecht zit te genieten.

Meer informatie over restaurant DOK28

Dagelijks 09.00 - 01.00 uur

Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten is echt voortreffelijk, veel beter dan je normaal van een eetcafe mag verwachten!
Prijs ligt ook wel wat hoger maar dat is gezien de kwaliteit van het eten zeker niet te veel.
Ook geen probleem als je nog wat langer wilt blijven natafelen zonder wat te bestellen.
Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij (mijn moeder v 89, dochter en 2 kleinkinderen kwamen moe aan, nadat we eerst geprobeerd hadden om even snel een pizza te eten. De 5 die we probeerden waren allemaal dicht!. Bij Dok 28 kwamen we in een soort warm bad. We werden vlot geholpen. Kregen snel onze drankjes en daarna een uitstekende zeebaars (voor 2 personen), goede friet en roseval aardappeltjes. Broodje kroket voor een van de kinderen en ceasar salad. Erg sympathieke en attente bediening. Gezellige, beetje bruine kroegen/huiskamer sfeer. Comfortabel. Wel wilden we iets meer licht bij de tafeltjes, dan kan je beter zien wat je eet en bij vis is dat wel zo handig dat je niet een graadje in je mond stopt. Voor mijn man nam ik een flamkuche met truffelkaas mee naar huis en die was voortreffelijk. We komen zeker terug.
Liesbeth O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We zijn hier geweest voor de lunch. Vriendelijke bediening , goede sfeer en muziek. De carpaccio en Dock28 luxe waren heerlijk.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dit restaurant is een echte aanraden: heerlijk eten, lekkere wijnen, prima bediening en een vlot tempo tussen de gangen. De escargots en carpaccio waren de lekkerste die we in lange tijd hadden gegeten en de dry aged biefstuk perfect bereid, hoewel 250 gr. wel heel veel vlees is. De dame blanche (eentje met z'n tweeën is prima) was verrukkelijk en creatief gepresenteerd. Complimenten voor de chef en zijn team en voor de vriendelijke, gastvrije bediening. De prijs-kwaliteitsverhouding is hier dik in orde. We gaan hier nog heel vaak terug komen!
Peterendiana O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Per ongeluk hier terechtgekomen, maar wat een geluk! Hele vriendelijke en spontane bediening en heel leuk met kinderen. En het eten is heerlijk. Hier staat een kok die van zijn/haar vakantie houdt en er goed in is. Vooraf een wandeling door de kaart genomen en van alles genoten! Het garnalentoastje, de Thaise kippensoep, de makreelsalade, alles was vers en zalig bereid. En dan het hoofdgerecht; we hadden gevraagd of de kok misschien een visschotel kon samenstellen want dat stond niet op de kaart. Dat kon gelukkig en de kok heeft zich niet ingehouden! Heerlijke mosselen, perfect bereide tonijnsteak, speciaal voor onze zoon gemaakte kibbeling (niet verborgen in een dikke laag parkeerplaats en verre van vet), mooie slibtongetjes, het was niet alleen erg mooi om te zien maar ook heerlijk om te eten. Helaas zaten we te vol voor een nagerecht, maar we komen zeker terug om die ook te proberen. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Gerben08 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wat een verrassing dit restaurant, 1e keer geweest, met z'n 3-en gegeten. Prima lokatie, prima service, en heerlijk gegeten. We komen hier zeker nog terug. Lekkere visschotel, prima verzorgd allemaal. Heel gezellig...!!
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat een top-ervaring weer bij Dok28. We komen er vaker met zn tweetjes, en vandaag, met onze familie van 10 personen. Vooraf gereserveerd, en zodoende stond onze tafel op het terras al klaar. Mooie glazen, en ongevraagd water met vers citroentje erin. Lunchgerechten van de kaart gekozen, allemaal een eigen keuze, en al onze gasten helemaal happy. Het zicht op de boten en de touwen helpt sowieso (wij zijn een familie van schippers en zeelui van de grote vaart) , maar de kwaliteit en de vriendelijkheid hier geeft de doorslag. Dok 28 serveert stoer goed eten, en is zelf ook stoer. Dankjewel team Dok28, tot gauw weerziens!
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Na 50 jaar terug in omgeving Den haag- Scheveningen. Drie maanden terug na 50 jaar op het terras gezeten en was voor mij thuiskomst. Gezellig, bediening goed enz. Twee keer terug geweest met zus om te eten en kan alleen zeggen complimenten. Ga 15 juli weer terug ivm mijn verjaardag en gek dat na zoveel jaren. Wordt mijn huis restaurant dat staat vast.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Verrukkelijk gelunched met verse tonijnsalade, een hele goede wijn, een goed geprijsde en smakelijke appeltaart met koffie toe. Dit alles via zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!
Aris G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Onverwacht binnengelopen op een dinsdagavond, gelokt door het bord met een aanbieding van tarbot. We werden niet teleurgesteld. De tarbot was heerlijk bereid met tuinbonen en gebakken spek. Het dessert, aangeraden door de attente eigenaar, was een plaatje. Een adres om nog eens terug te komen in de zomer.

ariahoger .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We komen net terug van dit restaurant. We werden goed geholpen door een jong meisje, kwam ook netjes de bestelling opnemen. Daarna werden we door een jongen overgenomen die tamelijk meer oog had voor zijn vrienden dan voor ons. Hij lied zijn dienblad zelfs bij onze tafel liggen, heel slecht. Wij vroegen om een servetje en moesten er wel twee keer om vragen. We hadden sparibs besteld maar helaas was de kok uitgeschoten met de chilipoeder en stond mijn mond in brand. De patat was ook iets te lang gebakken. Gelukkig kwam er een eigenaar die vroeg of het smaakte toen zei mijn vriend, voor mijn vriendin is dit wel erg pittig waardoor wij voor 1 sparibs niet hoefde te betalen.
Spinnos08 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij restaurant dok28 aan de haven. Eten was heerlijk carpaccio vooraaf dump steak als hoofd en daarna een heerlijk dessert. Zeer kindvriendelijk spontaan Personeel ga ik zeker vaker terug komen zeker een aanrader op Scheveningen.
Diego O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteravond weer bij Dok28 gegeten. Het was weer super!!
Echt een familie bedrijf waardoor de service altijd top is. Het is een restaurant met eetcafe uitstraling. Maar het eten is geweldig. Wij komen hier graag weer terug.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Van de week hier gegeten. Het begon allemaal heel aardig en vriendelijk. Ikzelf koos de kipsate, deze was verre van sappig zoals je verwacht bij goed bereidde saté, erg droog en de satesaus mag wel wat meer pit in. De bediening was drukker onderling dan met het vermaken van de gasten helaas. Daarentegen het uitzicht was ideaal.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Laat ik positief beginnen: het is bijzonder charmant zitten op dit terras aan de haven in Scheveningen. Afgelopen woensdag bezocht ik deze zaak voor de lunch samen met een vriendin.
De lunchkaart biedt op zich een ruime keuze maar als je vegetarisch bent zoals mijn vriendin dan is de keuze beperkt. Zelfs het broodje geitenkaas staat met ham op de kaart.
Zelf heb ik gekozen voor een broodje Dok 28 de luxe, de smaak was goed maar de hoeveelheid garnalen beperkt in vergelijking met het vele dikke brood.
Vriendin koos uiteindelijk voor garnalenkroketjes omdat ze wel af en toe vis eet. Op de kaart stonden zes kroketjes, dat leek ons al wat veel. Er werden drie kroketjes gereserveerd. Het smaakte aardig. De aankleding van de gerechten was "gewoontjes". Al met al hebben we geluncht maar zijn we niet juichend over het geheel.
Dan de service: die krijgt van ons een vette onvoldoende. De drankjes werden op tafel "gesmeten" gasten die de ober kende werden uitgebreid begroet en daar werd uitgebreid mee gesproken. Ons als onbekende zijnde werd nauwelijks een blik waardig gekeurd. Toen we veertig minuten nadat we de lunch besteld hadden vroegen of de keuken ons vergeten was, werden we aangekeken alsof we iets heel vreemds vroegen. Natuurlijk was de keuken ons niet vergeten dat gebeurt bij Dok 28 niet...................een paar minuten later komt deze zelfde medewerker aan ons vragen wat we besteld hadden, er was geen bon in de keuken. Na nog een kwartier werd de lunch geserveerd. Een excuus of kopje koffie werd niet aangeboden.
We komen hier niet meer terug.
Miepie123 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016

Ik kom regelmatig bij dok28, ik denk dat ik ondertussen alles op de kaart al wel eens gegeten heb en alles is even lekker! Vooral zomers is het hier heerlijk op het terras met uitzicht op de haven, maar in de winter is het binnen net zo gezellig en sfeervol! Het personeel is onwijs aardig en altijd in voor een praatje. Doordat ik het hier zo gezellig vind drink ik hier vaak net een wijntje te veel.. Een echte aanrader, ik ga hier nog heel vaak komen!
Nico027 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Mooi uitzicht over de haven van Scheveningen goed eten en service was ook top zeer gastvrij. Broodje Thaise kip is een echte aanrader voor de lunch
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Vanavond bij Dok 28 gegeten, zonder reservering binnengelopen met een vriend. Hij komt hier geregeld voor de Spare ribs met zijn vriendin. Voor mij was het al weer minimaal 1 1/2 jaar geleden. Diego bediende ons, broer van Armando, Hun vader is de eigenaar; een echt familiebedrijf dus. Tja, het was weer DIK n orde, zowel qua bediening, kwaliteit eten en sfeer. Ik nam de slib tongetjes; ze waren tip-top. Wat ik begreep waren de spare ribs ook lekker. Het is ook een mooie locatie dus de combi met de prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed. Een (h)eerlijk adres als je een eetcafé zoekt in deze buurt
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vandaag een bezoek gedaan aan Dok28 in Scheveningen. Ik had er al veel over gehoord en nu zelf ervaren dat de klantvriendelijkheid en het eten mijn verwachtingen hebben overtroffen. De inrichting ziet er gezellig, modern en nieuw uit. Het menu geeft een keuze uit vis en vlees, ik koos voor de Sliptong dagverse groenten. Nu staat Scheveningen bekend van de verse vis, maar de bereiding en smaak van deze Sliptong was overtreffelijk. Het gerecht was precies genoeg, niet teveel niet te weinig. Een dikke 9! Ondanks de drukte hoefde ik niet lang te wachten op mijn eten. Als een horecabedrijf een prijs verdiend voor gastvriendelijheid is het Dok28 wel. Kortom ik kan niet anders zeggen dat dit een aanrader is voor singles, tweeverdieners, gezinnen en ouderen. Enige minpunt: de eigenaresse is zo lief en spraakzaam dat je al gauw langer blijft zitten en meer consumeert dan gepland ????
timbinnendijk .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Zojuist een overheerlijke lunch mogen nuttigen bij Dok28.
Mocht je je afvragen wat er nog speciaals gedaan kan worden aan een uitsmijter, kom hem dan zeker hier proeven! Wow!

Maar zelfs de zeer lekkere uitsmijter valt in het niet bij de aller lekkerste Clubsandwich ooit! Met een overheerlijk gemarineerde kip en een erg lekkere sladressing!

Ik kan iedereen deze plek aan de Scheveningse haven aanraden!