DOK28

Doctor Lelykade 28 B 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant DOK28

Restaurant Dok 28 in Den Haag, direct aan de haven van Scheveningen, is de plek om te genieten van de haven en de rijkdommen die daar binnen komen. De keuken staat bekend om zowel visgerechten als de vleesgerechten, maar ook voor vegetarische gerechten kun hier terecht. Dok 28 is gedurfd en eigenwijs met een charme die u nergens in de haven terug zult vinden. In de zomer kun je genieten op het prachtige terras van een lichte lunch of juist van een uitgebreidere lunch. In de winter kijk je uit over de prachtige haven terwijl je warm binnen van een prachtige wijn en/of gerecht zit te genieten.

Meer informatie over restaurant DOK28

Dagelijks 09.00 - 01.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant DOK28

Renske R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
leuk cafe aan haven scheveningen, vriendelijk personeel, goede verse producten.
goede prijs-kwaliteit verhouding
Fiona B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Altijd lekker eten hier, super aardige bediening en lekkere stoelen om op te zitten en genoeg ruimte tussen de tafeltjes, zodat je niet boven op andere mensen zit. Aanrader.
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima restaurant heerlijk mosselen gegeten geweldige lokaties. Goede service. Voor herhaling vatbaar.
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Wat een leuke, gezellige locatie nabij de haven ! Een warm ontvangst en vriendelijk personeel.
Op het terras héérlijk genoten van het gerecht Chateaubriand met verse asperges. Lekkere rosé gedronken.
En het nagerecht was een plaatje om te zien en ook héérlijk.
Complimenten zeker achtergelaten voor de kok. Wij komen zeker terug !
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuke zaak in de 2e haven van Scheveningen. We hadden pech dat er 3 gerechten die we kozen van de hele kaart die er was die er die dag niet waren. Kingcrab snap ik maar zelfs hamburgers waren niet voorradig. Vreemd. Maar...... verder tevreden over de lunchgerechten die we uiteindelijk bestelde en de service. Leuk tentje als je in de buurt bent.
wim H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Bij binnenkomst werden wij zeer hartelijk welkom geheten. Wij voelden ons zeer welkom. Leuke en gezellige tent met heel goed eten en de eigenaren hebben liefde voor het vak. Kortom aanrader
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Wat een mooie lokatie bij de haven! Lekker eten, goede bediening en redelijke prijzen. Dat in combinatie met een mooi uitzicht maakt dat ik hier zeker nog wel terug ga komen. We waren met een groep van 9 en hadden allemaal een ander gerecht besteld. En iedereen was dik tevreden met het resultaat.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ik vond het voorgerecht voor 2 personen (assortiment hapjes) vrij prijzig in verhouding tot de kleine porties. De prijs en kwaliteit van het hoofdgerecht (zeetong) was daarentegen zeer goed. De bediening is erg vriendelijk en de sfeer is fijn.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wat een warm welkom.
Een gezellige tafel, snelle service en meedenkend personeel.
Ik had gevraagd om glutenvrij en daar werd goed in meegedacht.
Lekker gegeten en een fijne sfeer.. aanrader dus!!
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Via Iens gevonden! 1e en ok direct goed bevallen! Goede porties smaakvol en verzorgd. Prettige gastheer ????????
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig en ongedwongen sfeer
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel vriendelijke bediening, eten heel lekker en verrassend, mooie locatie, sfeervolle inrichting. Ik ga graag nog eens!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten en super bediening. Absolute aanrader !!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke voorgerechten zoals de wandeling en de carpaccio, daarna als hoofdgerecht aanbevolen griet, kip teriyaky en garnalen. allemaal lekker bereid. Alleen de bijbestelde frites was al eerder in de pan geweest en als je daar apart voor moet betalen, mag het zeker goed en eenmaal gebakken zijn. Voor de rest prima gegeten.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We komen hier al jaren zeer regelmatig! Om de heerlijke plek op het terras in de zon of gezellig binnen. De bediening is altijd zeer hartelijk, persoonlijk en kundig. Lekkere wijnen, maar vooral heerlijk eten. Altijd lekker vers en fraai opgemaakt. Elke keer blijft Dok28 aan onze verwachtingen voldoen of meer. Een echte aanrader!
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Kom er ondertussen al een aantal jaar, altijd vriendelijke ontvangst en een warme sfeer. Heerlijk ongedwongen huiskamer gevoel met een zeer goede kwaliteit in eten voor een normale betaalbare prijs. Kan het iedereen aanbevelen!
G. E. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke aankleding, doet denken aan een bruin cafe. Bediening vriendelijk en bekwaam. Het eten heel erg lekker. Er mocht voor mij wat meer keus in groenten zijn.
Freek R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk eten. Gezellig restaurant. Aanrader als je in Scheveningen uit eten wilt.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening, uitgebreide kaart en heerlijk eten.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima gegeten! Lekkere witte huiswijn.