DOK28

Doctor Lelykade 28 B 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant DOK28

Restaurant Dok 28 in Den Haag, direct aan de haven van Scheveningen, is de plek om te genieten van de haven en de rijkdommen die daar binnen komen. De keuken staat bekend om zowel visgerechten als de vleesgerechten, maar ook voor vegetarische gerechten kun hier terecht. Dok 28 is gedurfd en eigenwijs met een charme die u nergens in de haven terug zult vinden. In de zomer kun je genieten op het prachtige terras van een lichte lunch of juist van een uitgebreidere lunch. In de winter kijk je uit over de prachtige haven terwijl je warm binnen van een prachtige wijn en/of gerecht zit te genieten.

Meer informatie over restaurant DOK28

Dagelijks 09.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant DOK28

Leo K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke voorgerechten zoals de wandeling en de carpaccio, daarna als hoofdgerecht aanbevolen griet, kip teriyaky en garnalen. allemaal lekker bereid. Alleen de bijbestelde frites was al eerder in de pan geweest en als je daar apart voor moet betalen, mag het zeker goed en eenmaal gebakken zijn. Voor de rest prima gegeten.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We komen hier al jaren zeer regelmatig! Om de heerlijke plek op het terras in de zon of gezellig binnen. De bediening is altijd zeer hartelijk, persoonlijk en kundig. Lekkere wijnen, maar vooral heerlijk eten. Altijd lekker vers en fraai opgemaakt. Elke keer blijft Dok28 aan onze verwachtingen voldoen of meer. Een echte aanrader!
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Kom er ondertussen al een aantal jaar, altijd vriendelijke ontvangst en een warme sfeer. Heerlijk ongedwongen huiskamer gevoel met een zeer goede kwaliteit in eten voor een normale betaalbare prijs. Kan het iedereen aanbevelen!
G. E. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke aankleding, doet denken aan een bruin cafe. Bediening vriendelijk en bekwaam. Het eten heel erg lekker. Er mocht voor mij wat meer keus in groenten zijn.
Freek R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk eten. Gezellig restaurant. Aanrader als je in Scheveningen uit eten wilt.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening, uitgebreide kaart en heerlijk eten.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima gegeten! Lekkere witte huiswijn.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellig restaurant. Fijne sfeer en goede service.
René D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Fijne bediening ook die oprecht tijd nemen voor hun gasten en je echt een welkom gevoel geven. Aanrader!
cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De bediening is bijzonder vriendelijk en verzoekjes (zoals ons verzoek om een proeverij van alle desserts) zijn geen probleem. Het eten is mooi gepresenteerd, bijgerechten verdienen nog wat aandacht. Wij waren hier met een groep collega's en hebben een gezellige, en smakelijke, avond gehad.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Even snel iets eten op geweldige lokatie met super uitzicht. Helaas haalde het eten bij lange na dit prachtige uitzicht niet. Flensjes waren miet zelf gemaakt, eend was droog, hoe krijg je het voor elkaar. Mijndistrict had garnalenkoekjes waar niet veel garnalensmaak aan zat. Patat was hard, weinig en niet echt lekker. Kortom voor het eten hoef je het niet te doen.
Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima restaurant op een leuke lokatie van naast de haven van Scheveningen met z'n pleziervaartuigen en zeilboten. Verwarmd terras . Wij zaten binnen en hebben gesmuld van de Noordzeetong met verse groenten. De dame blanche was boven verwachting lekker en groot! De service en de vriendelijkheid waren prima. Kortom een restaurant om terug te komen!
N B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima gegeten. Bediening attent en meedenkend. Komen zeker nog eens terug.
Rova B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker gegeten
(smaakvolle carpaccio!) in een mooie zaak.
Tip voor de zaak: wij vonden de open kasten bij de kassa wat rommelig ogen. Doosjes weg of deurtjes ervoor staat wat netter.
Met mooi weer vast heerlijk om op het terras te zitten.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Deze lieve, hartelijke, geinteresseerde mensen verstaan hun vak. Qua gastvrijheid en qua eten. Beide heel belangrijk; eerlijk is eerlijk: serveerden ze hier alleen eetcafé maaltijden, kwamen we ook met de regelmaat van de klok. Maar laten ze nou een top kaart hebben met superlekkere gerechten! Ons favoriete restaurant op Scheveningen, met stip op 1! We komen hier geregeld en komen we te lang niet, dan wordt dat gemerkt en worden we onthaald alsof we bij de familie horen. Toplocatie, top bediening en klantvriendelijkheid en goed eten ontzettend hoog in het vaandel! Wij hopen hier nog heel heel lang van dit fijne restaurant te mogen genieten, of het nou voor een kop koffie, lunch, borrel of avondmaaltijd is!
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Dit restaurant is al jaren ons favoriete restaurant in Scheveningen. Uitstekende gerechten, super vriendelijke en geïnteresseerde en charmante bediening en eigenaren, in 1 woord geweldig! Wij komen met de regelmaat van de klok en als we even te lang niet zijn geweest, wordt dat opgemerkt en worden we onthaald als familie. Zo hartelijk en liefdevol, voor zowel de klanten als voor het super menu! Eerlijk is eerlijk: werd hier enkel en alleen eetcafé gerechten geserveerd, kwamen we nog, klantvriendelijkheid staat zo hoog in het vaandel. Maar laat het eten hier nou ook nog van geweldige kwaliteit zijn! Wij hopen nog heel lang van dit restaurant en de liefde van het vak van deze mensen te mogen genieten!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk eten en erg vriendelijke bediening.
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We komen snel eens terug om andere gerechten te proberen.
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Echt een aanrader. Eten is heel erg lekker en mooi opgemaakt. Porties zijn groot . Asperges met zalm was prima kwaliteit, spareribs waren lekker gekruid, salade met geitenkaas was goed gevuld. Niets op aan te merken. We hebben genoten en oja het mooie uitzicht is de kers op de taart we komen hier zeker terug !
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017