DOK28

Doctor Lelykade 28 B 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.9€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tom Kha Kai met kip
      Tom Kha Kai met kabeljauw
      Brood met aioli en fleur de sel boter
  • Hoofdgerechten
    • Rode poon met een antiboise saus
      Kippendij met oestersaus en verse gember
      Avocado gevuld met roerbakgroenten
  • Nagerecht
    • Appelgebak met slagroom
      Bossche bol
      Vanille ijs met slagroom

Over het restaurant DOK28

Restaurant Dok 28 in Den Haag, direct aan de haven van Scheveningen, is de plek om te genieten van de haven en de rijkdommen die daar binnen komen. De keuken staat bekend om zowel visgerechten als de vleesgerechten, maar ook voor vegetarische gerechten kun hier terecht. Dok 28 is gedurfd en eigenwijs met een charme die u nergens in de haven terug zult vinden. In de zomer kun je genieten op het prachtige terras van een lichte lunch of juist van een uitgebreidere lunch. In de winter kijk je uit over de prachtige haven terwijl je warm binnen van een prachtige wijn en/of gerecht zit te genieten.

Meer informatie over restaurant DOK28

Dagelijks 09.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant DOK28

Evert B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Voor herhaling vatbaar.
Joop A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Mijn enige commentaar is: wij bestelden 2 Merlot en 2 Chardonnay. Er was geen wijnkaart,zodat wij van te voren niet wisten wat de prijzen waren. Wat dacht je wat ? 1 Merlot kost 4,50 en 1 Chardonnay 5,20 !!!!!!!!! Terwijl er op deze site staat dat de wijnprijs 3,90 is.
Verder bestelde ik 1 toetje + 1 koffie. Natuurlijk betaal ik dan de koffie apart
Mijn partner geen toetje, maar een Irish coffee. Zou het normaal zijn als daar de prijs van een toetje van afgetrokken zou worden. Maar nee hoor. De Irish coffee ook volledig betalen.
Kijk, dit zorgt er dus voor dat ik hier niet meer naar binnen ga, al is de entourage en bediening nog zo gezellig en het eten nog zo goed. Het gaat mij niet om het geld, maar om het principe !
Martin .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Mooie plek, goede bediening en goed eten ! Leuk AH menu 2018!
Catharina Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Lekker gegeten ..prima ambiance en sfeer
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Leuk restaurant met een mooi plekje aan de haven. Bediening is heel goed en het eten was heerlijk! Zeker een aanrader als je een keer lekker wilt eten in den haag.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Beste frietjes ooit gegeten (zelfs niet in België)! Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Goede ambiance met gezellige Kerstversiering en zachte muziek. Voortreffelijke, vlotte bediening en wij werden zelfs bij de voordeur uitgeleide gedaan.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Gastvrije en zeer vriendelijke bediening
Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Super lekker gegeten.
Heerlijke 3 gangenmenu.
Heel leuk personeel Armando en Winston. ????????????????
Aanrader het zelf gemaakte appelgebak met verse slagroom.
Gezellige Kerstsfeer kortom een top avond.
Marieken P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Inrichting, service, presentatie en de smaak van de gerechten is super... Het was een beetje rustig op een winterse zondagavond, maar dat was eigenlijk wel lekker.
Heerlijk gegeten en zeker een aanrader!!
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het restaurant:Ten eerste was het zeer fijn om een plek bij het raam te krijgen zoals gemeld bij mijn reservering. Toen wij aankamen bij het restaurant vonden wij de sfeer eromheen niet heel denderend. Dat terzijde zagen de horecatenten aan het water er gezellig uit en was deze tent zelf erg mooi van binnen en leuk versierd. Het personeel was erg klantvriendelijk en was goed alert of alles naar wens was. Verder waren de toiletten klein maar schoon wat ik zelf altijd erg op prijs stel. Als laatste was het fijn dat we konden betalen met het loyaliteitsprogramma voor de beloofde €25,- korting.

Het eten: De kaart bestaat uit ongeveer 6 voorgerechten; 3 vegetarische keuzes; 5 visgerechten; 5 vleesgerechten en verschillende desserts. Ik en mijn vriendin namen brood met aiolie en gezouten boter. Het werd naar mijn mening erg leuk geserveerd en het was een redelijk vullend maar toch lekker begin van de avond. Als hoofdgerecht had ik de ossenhaas sate; deze was wederom leuk geserveerd met aparte smaken daarbij los geserveerd om deze zelf naar eigen smaak te maken wat fijn was want ik houd bijvoorbeeld niet van heel veel sate over mijn vlees en kon zo zelf een beetje hiervan gebruiken. Ook de patat was lekker en de kroepoek was te eten. Ten laatste vond ik het fijn dat er witbier geserveerd werd omdat dit een fijne combinatie leverde met mijn eten en de smaak hiervan bevorderde.

Al met al ben ik heel blij met mijn ervaring bij deze tent en zou hem aanraden voor iedereen die van een gezellige tent met smaakvolle kaart houd.
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
leuke locatie en heerlijk gegeten
Brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gelukkig werden eens in het Nederlands aangesproken, bediening attent en op klant gericht, een gezellig aangekleed restaurant en eten is met zorg en kwaliteitsproducten gemaakt. Prijs / kwaliteit is helemaal okey.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Menu voor AH niet genomen vond ik niets dus van de kaart gegeten
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vriendelijk ontvangst en heerlijk rode poon gegeten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
De service was behulpzaam, een heerlijk menu! Zeker een aanrader wat betreft t eten!
Renée H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en bediening was uitstekend!!
Elena L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
'traumatische' ervaring bij dit restaurant met de AH aktie. Thaise soep uit de blik met rauwe shii-take :niet aan te bevelen. Avocado met gegrilde groenten als hoofdgerecht klonk lekker maar in realiteit betreft het avocado gevuld met onaangename zwarte saus waarin 'unidentified' groenten aan het zwemmen waren.
Dessert was homemade applegebak waarover menig fabriek niet trots zou zijn.
Anton.w.jager J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten, maar is op de site niet duidelijk dat je slechts kunt kiezen uit een kleine kaart, speciaal voor de actie. Ik snap dat niet. Zo`n actie doe je als restaurant aan mee om te laten zien wat je in huis hebt. Laat bezoekers een keus maken uit het reguliere menu, want nu weet ik niet of de hoeveelheid en kwaliteit overeen komt met wat men normaal van dit restaurant kan verwachten. Eén puntzakje frites om te delen bij twee gerechten deed mij beknibbeling vermoeden.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Prima gegeten, zeer gezellige en bekwame gastvrouw.