DOK28

Doctor Lelykade 28 B 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.9€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tom Kha Kai met kip
      Tom Kha Kai met kabeljauw
      Brood met aioli en fleur de sel boter
  • Hoofdgerechten
    • Rode poon met een antiboise saus
      Kippendij met oestersaus en verse gember
      Avocado gevuld met roerbakgroenten
  • Nagerecht
    • Appelgebak met slagroom
      Bossche bol
      Vanille ijs met slagroom

Over het restaurant DOK28

Restaurant Dok 28 in Den Haag, direct aan de haven van Scheveningen, is de plek om te genieten van de haven en de rijkdommen die daar binnen komen. De keuken staat bekend om zowel visgerechten als de vleesgerechten, maar ook voor vegetarische gerechten kun hier terecht. Dok 28 is gedurfd en eigenwijs met een charme die u nergens in de haven terug zult vinden. In de zomer kun je genieten op het prachtige terras van een lichte lunch of juist van een uitgebreidere lunch. In de winter kijk je uit over de prachtige haven terwijl je warm binnen van een prachtige wijn en/of gerecht zit te genieten.

Meer informatie over restaurant DOK28

Dagelijks 09.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant DOK28

Angela V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
De service was behulpzaam, een heerlijk menu! Zeker een aanrader wat betreft t eten!
Renée H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en bediening was uitstekend!!
Elena L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
'traumatische' ervaring bij dit restaurant met de AH aktie. Thaise soep uit de blik met rauwe shii-take :niet aan te bevelen. Avocado met gegrilde groenten als hoofdgerecht klonk lekker maar in realiteit betreft het avocado gevuld met onaangename zwarte saus waarin 'unidentified' groenten aan het zwemmen waren.
Dessert was homemade applegebak waarover menig fabriek niet trots zou zijn.
Anton.w.jager J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten, maar is op de site niet duidelijk dat je slechts kunt kiezen uit een kleine kaart, speciaal voor de actie. Ik snap dat niet. Zo`n actie doe je als restaurant aan mee om te laten zien wat je in huis hebt. Laat bezoekers een keus maken uit het reguliere menu, want nu weet ik niet of de hoeveelheid en kwaliteit overeen komt met wat men normaal van dit restaurant kan verwachten. Eén puntzakje frites om te delen bij twee gerechten deed mij beknibbeling vermoeden.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Prima gegeten, zeer gezellige en bekwame gastvrouw.
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
1ste kennismakingen DOK 28 prima bevallen. Personeel vriendelijk en attent. Presentatie van de gerechten zag er voortreffelijk uit evenals de smaak. Aan te bevelen bij relaties.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was erg lekker en het restaurant zag er wel gezellig uit. Je kijkt ook uit op de haven en zomers kan je gezellig buiten zitten en ook nu maar wel met een jas aan, want ze hadden heaters buiten hangen. Personeel zijn ook vriendelijk vlot en jong.
Lineke K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Met de Albert Heijn actie hier gegeten. We kregen een menu waar wij uit konden kiezen. Alles was heerlijk! Het was gevarieerd en smaakvol....zeker een aanrader!
Grarda V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vlotte vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Deur werd zelfs voor ons open gehouden bij het afscheid.. waar kom je zulke simpele hoffelijkheid nog tegen!
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Mooi stuk vlees. Fijne, oplettende bediening.
De tafel van Bea B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wat een mooie gerechten krijg je hier binnen het AH-menu. Prachtig opgemaakt en goed van hoeveelheid. Deze keer een mooie balans tussen Oosterse smaken en Nederlandse ingrediënten; complimenten aan de chef. Bediening gastvrij en attent. Niets te wensen over!
Nicci B.
Misschien wat meer groenten bij het hoofdgerecht. Compliment voor de verfijnde smaak. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Heel rustig beleefd personeel.
Moederdochteruitje D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gezellig met mijn dochter uit eten geweest. Wat een gezellig restaurant. Sfeervol en heel vriendelijk personeel.
Heerlijk gegeten. Een echte aanrader. Gaan we zeker nog eens heen.
Ria ????
Servaasvanheck V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heel fijn en lekker gegeten bij dit restaurant. Voor een redelijk bedrag dingen gegeten die ik thuis niet zo goed zou kunnen klaarmaken. Voor herhaling vatbaar.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Verrassend menu en restaurant ! Uiterst vriendelijke medewerkers/sters.
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Zeer goed eten, mooi opgediend en super vers. Bediening snel, aardig en professioneel . Het interieur is smaakvol en gezellig , geeft een huizelijk gevoel en niet te vergeten op een top locatie aan de haven met uitzicht op de bootjes.
Siska W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Het eten is heerlijk alleen vind wel de gerechten hoort friet of aardappeltjes bij
Dat is in elk restaurant dat je hier er apart voor moet betalen vind ik niet kunnen
De gerechten zijn duur genoeg misschien een verbeter puntje
Maar het is heerlijk eten bij jullie gezellig sfeer
Freek R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De 'wandeling' door de voorgerechten is super! Lekkere en smakelijke hoofdgerechten. Zeer vriendelijk personeel. Toptent!
Famromijn R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Genoten van ons AH-menu! Aardige eigenaar, die een praatje maakt en vraagt of alles naar wens is!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Een verrassing menu gegeten, erg lekker al vond ik zelf de soep te pittig.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
heel gezellig en het aangeboden menu was heel goed. het enige wat me te binnen schiet is met zijn tweeën 1 zakje friet. dat kwam voor ons raar over. toen we allebei friet vroegen was dat te duur. vreemd. Gert.