DOK28

Doctor Lelykade 28 B 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant DOK28

Restaurant Dok 28 in Den Haag, direct aan de haven van Scheveningen, is de plek om te genieten van de haven en de rijkdommen die daar binnen komen. De keuken staat bekend om zowel visgerechten als de vleesgerechten, maar ook voor vegetarische gerechten kun hier terecht. Dok 28 is gedurfd en eigenwijs met een charme die u nergens in de haven terug zult vinden. In de zomer kun je genieten op het prachtige terras van een lichte lunch of juist van een uitgebreidere lunch. In de winter kijk je uit over de prachtige haven terwijl je warm binnen van een prachtige wijn en/of gerecht zit te genieten.

Meer informatie over restaurant DOK28

Dagelijks 09.00 - 01.00 uur

N B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Rova B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker gegeten
(smaakvolle carpaccio!) in een mooie zaak.
Tip voor de zaak: wij vonden de open kasten bij de kassa wat rommelig ogen. Doosjes weg of deurtjes ervoor staat wat netter.
Met mooi weer vast heerlijk om op het terras te zitten.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Deze lieve, hartelijke, geinteresseerde mensen verstaan hun vak. Qua gastvrijheid en qua eten. Beide heel belangrijk; eerlijk is eerlijk: serveerden ze hier alleen eetcafé maaltijden, kwamen we ook met de regelmaat van de klok. Maar laten ze nou een top kaart hebben met superlekkere gerechten! Ons favoriete restaurant op Scheveningen, met stip op 1! We komen hier geregeld en komen we te lang niet, dan wordt dat gemerkt en worden we onthaald alsof we bij de familie horen. Toplocatie, top bediening en klantvriendelijkheid en goed eten ontzettend hoog in het vaandel! Wij hopen hier nog heel heel lang van dit fijne restaurant te mogen genieten, of het nou voor een kop koffie, lunch, borrel of avondmaaltijd is!
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Dit restaurant is al jaren ons favoriete restaurant in Scheveningen. Uitstekende gerechten, super vriendelijke en geïnteresseerde en charmante bediening en eigenaren, in 1 woord geweldig! Wij komen met de regelmaat van de klok en als we even te lang niet zijn geweest, wordt dat opgemerkt en worden we onthaald als familie. Zo hartelijk en liefdevol, voor zowel de klanten als voor het super menu! Eerlijk is eerlijk: werd hier enkel en alleen eetcafé gerechten geserveerd, kwamen we nog, klantvriendelijkheid staat zo hoog in het vaandel. Maar laat het eten hier nou ook nog van geweldige kwaliteit zijn! Wij hopen nog heel lang van dit restaurant en de liefde van het vak van deze mensen te mogen genieten!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk eten en erg vriendelijke bediening.
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We komen snel eens terug om andere gerechten te proberen.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Echt een aanrader. Eten is heel erg lekker en mooi opgemaakt. Porties zijn groot . Asperges met zalm was prima kwaliteit, spareribs waren lekker gekruid, salade met geitenkaas was goed gevuld. Niets op aan te merken. We hebben genoten en oja het mooie uitzicht is de kers op de taart we komen hier zeker terug !
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten is echt voortreffelijk, veel beter dan je normaal van een eetcafe mag verwachten!
Prijs ligt ook wel wat hoger maar dat is gezien de kwaliteit van het eten zeker niet te veel.
Ook geen probleem als je nog wat langer wilt blijven natafelen zonder wat te bestellen.
Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij (mijn moeder v 89, dochter en 2 kleinkinderen kwamen moe aan, nadat we eerst geprobeerd hadden om even snel een pizza te eten. De 5 die we probeerden waren allemaal dicht!. Bij Dok 28 kwamen we in een soort warm bad. We werden vlot geholpen. Kregen snel onze drankjes en daarna een uitstekende zeebaars (voor 2 personen), goede friet en roseval aardappeltjes. Broodje kroket voor een van de kinderen en ceasar salad. Erg sympathieke en attente bediening. Gezellige, beetje bruine kroegen/huiskamer sfeer. Comfortabel. Wel wilden we iets meer licht bij de tafeltjes, dan kan je beter zien wat je eet en bij vis is dat wel zo handig dat je niet een graadje in je mond stopt. Voor mijn man nam ik een flamkuche met truffelkaas mee naar huis en die was voortreffelijk. We komen zeker terug.
Liesbeth O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We zijn hier geweest voor de lunch. Vriendelijke bediening , goede sfeer en muziek. De carpaccio en Dock28 luxe waren heerlijk.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dit restaurant is een echte aanraden: heerlijk eten, lekkere wijnen, prima bediening en een vlot tempo tussen de gangen. De escargots en carpaccio waren de lekkerste die we in lange tijd hadden gegeten en de dry aged biefstuk perfect bereid, hoewel 250 gr. wel heel veel vlees is. De dame blanche (eentje met z'n tweeën is prima) was verrukkelijk en creatief gepresenteerd. Complimenten voor de chef en zijn team en voor de vriendelijke, gastvrije bediening. De prijs-kwaliteitsverhouding is hier dik in orde. We gaan hier nog heel vaak terug komen!
Peterendiana O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Per ongeluk hier terechtgekomen, maar wat een geluk! Hele vriendelijke en spontane bediening en heel leuk met kinderen. En het eten is heerlijk. Hier staat een kok die van zijn/haar vakantie houdt en er goed in is. Vooraf een wandeling door de kaart genomen en van alles genoten! Het garnalentoastje, de Thaise kippensoep, de makreelsalade, alles was vers en zalig bereid. En dan het hoofdgerecht; we hadden gevraagd of de kok misschien een visschotel kon samenstellen want dat stond niet op de kaart. Dat kon gelukkig en de kok heeft zich niet ingehouden! Heerlijke mosselen, perfect bereide tonijnsteak, speciaal voor onze zoon gemaakte kibbeling (niet verborgen in een dikke laag parkeerplaats en verre van vet), mooie slibtongetjes, het was niet alleen erg mooi om te zien maar ook heerlijk om te eten. Helaas zaten we te vol voor een nagerecht, maar we komen zeker terug om die ook te proberen. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Gerben08 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wat een verrassing dit restaurant, 1e keer geweest, met z'n 3-en gegeten. Prima lokatie, prima service, en heerlijk gegeten. We komen hier zeker nog terug. Lekkere visschotel, prima verzorgd allemaal. Heel gezellig...!!
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat een top-ervaring weer bij Dok28. We komen er vaker met zn tweetjes, en vandaag, met onze familie van 10 personen. Vooraf gereserveerd, en zodoende stond onze tafel op het terras al klaar. Mooie glazen, en ongevraagd water met vers citroentje erin. Lunchgerechten van de kaart gekozen, allemaal een eigen keuze, en al onze gasten helemaal happy. Het zicht op de boten en de touwen helpt sowieso (wij zijn een familie van schippers en zeelui van de grote vaart) , maar de kwaliteit en de vriendelijkheid hier geeft de doorslag. Dok 28 serveert stoer goed eten, en is zelf ook stoer. Dankjewel team Dok28, tot gauw weerziens!
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Na 50 jaar terug in omgeving Den haag- Scheveningen. Drie maanden terug na 50 jaar op het terras gezeten en was voor mij thuiskomst. Gezellig, bediening goed enz. Twee keer terug geweest met zus om te eten en kan alleen zeggen complimenten. Ga 15 juli weer terug ivm mijn verjaardag en gek dat na zoveel jaren. Wordt mijn huis restaurant dat staat vast.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Verrukkelijk gelunched met verse tonijnsalade, een hele goede wijn, een goed geprijsde en smakelijke appeltaart met koffie toe. Dit alles via zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!
Aris G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Onverwacht binnengelopen op een dinsdagavond, gelokt door het bord met een aanbieding van tarbot. We werden niet teleurgesteld. De tarbot was heerlijk bereid met tuinbonen en gebakken spek. Het dessert, aangeraden door de attente eigenaar, was een plaatje. Een adres om nog eens terug te komen in de zomer.

ariahoger .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We komen net terug van dit restaurant. We werden goed geholpen door een jong meisje, kwam ook netjes de bestelling opnemen. Daarna werden we door een jongen overgenomen die tamelijk meer oog had voor zijn vrienden dan voor ons. Hij lied zijn dienblad zelfs bij onze tafel liggen, heel slecht. Wij vroegen om een servetje en moesten er wel twee keer om vragen. We hadden sparibs besteld maar helaas was de kok uitgeschoten met de chilipoeder en stond mijn mond in brand. De patat was ook iets te lang gebakken. Gelukkig kwam er een eigenaar die vroeg of het smaakte toen zei mijn vriend, voor mijn vriendin is dit wel erg pittig waardoor wij voor 1 sparibs niet hoefde te betalen.
Spinnos08 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij restaurant dok28 aan de haven. Eten was heerlijk carpaccio vooraaf dump steak als hoofd en daarna een heerlijk dessert. Zeer kindvriendelijk spontaan Personeel ga ik zeker vaker terug komen zeker een aanrader op Scheveningen.