Dok

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
7,2
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Via de eigen site een reservering gemaakt voor een hapje eten voor de voorstelling Anne. Jammer genoeg bleek toen we aankwamen dat er een 'Lobster avondje' was (stond niet op de site!), de reservering blijkbaar niet was doorgekomen en wij veroordeeld waren tot een gammel tafeltje met een hamburger en een patatje. Het eten was okay en de locatie wel bijzonder: een strandtent te midden van een industrieterrein - dat was goed gelukt. Service een 5, ondanks dat de gastheer in t-shirt en korte broek ons geprobeerd heeft om welkom te heten (maar ook dat was niet heel handig). In de rij voor je eten en drinken was een beetje jammer. Kortom wel okay, daarom geen onvoldoende - maar het zat er dicht bij.
Rosie66 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooie locatie, fijne bediening en lekker eten! Ook ideaal met kleine kinderen. Is zeker een aanrader! Ook ideaal voor kinderfeestjes
Ikjuliana .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ze waren onze bestelling vergeten. Net twee kleine kinderen niet fijn. Bij navraag 'nog vijf minuten beloofd' . Nog kwartier zitten wachten. Bij elkaar bijna een uur. Op een rustige avond.
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Prachtige locatie! Net buiten de drukke stad, aan een mooi stuk wijds water in het Amsterdamse Houthavengebied, ligt DOK. Een strandtent zonder de drukte en afstand van de gangbare stranden, maar zodra je voet zet in deze enorme strandtent inclusief zand, waan je je aan zee. Een waar paradijs voor kinderen, maar ook voor volwassenen genoeg lekkere feestjes en het is heerlijk relaxen. Alles is prachtig en origineel aangekleed en er is chille muziek, of s avonds soms top-dj's!

Gezellige jonge bediening en blijkbaar ook echt keukenpersoneel/koks, die overdag mooie lunches maken, en s avonds een lekker diner.
Geen hele uitgebreide kaart, maar voldoende om lekker te eten tijdens/na een dagje heerlijk uitwaaien op het 'strand'.
Helaas was de dagvis (Zeebaars) niet meer op voorraad, dus die houden we tegoed, maar de DOK-burger was heerlijk, met goed vlees en ruime belegging, en goeie (doorbakken) frietjes.

DOK is een heerlijke relaxplaats, en heeft het allemaal, voor jong tot oud, overdag en s nachts. Heerlijk eten, drinken en chillen, in zon, wind en regen!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Leuke strandtent. Genoeg ruimte voor de kinderen. Mooie ruime lokatie in de Houthaven. Eten en drinken prima. Bediening top.