DOK H2O

Donderdag t/m Zondag 11:00 - 18:30

7,1
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
We waren met een diverse groep vrienden en wij pasten in het alternatieve interieur: ongedwongen, rommelig (met divers meubilair), met gezellige mensen zeker wel gezellig ondanks de roestige fabrieksdeur. Het eten is best lekker en zeker niet duur. De huiswijn niet bijzonder. Er waren wel aparte bieren, van de tap. Het mis ging met de ijsjes (sommige kwamen uiteindelijk niet), die verrassend waren: biologisch, zonder melk, puur van smaak. Er was nog een groep, waardoor de bediening een beetje gestrest overkwam, maar niet storend.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
DOK H2O staat op een leuke plek in een hippe trendy (hippie / creatieve) en inspirerende wijk in Deventer. Grappige decoratie (bijv. oude treinbankjes). We vonden het eten erg matig van kwaliteit en de porties aan de kleine kant. Maar absoluut een restaurant met potentie.
Lindavdsoeria .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Prima gegeten. Fish and chips met groente. Goede prijs-kwaliteit verhouding en een leuke relaxte sfeer. Ook voor alleen een biertje een prima locatie
Echtpaar2 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een quasi trendy pop-up restaurant in een oud fabrieksmagazijn. Rommelig interieur (je moet er van houden) met een slechte akoestiek. Het eten was matig. Slappe frites in een pannetje. De gebakken inktvisringen waren deegballen. Decafe koffie was niet beschikbaar omdat dit ongezond zou zijn.
Rosja_ .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
DOKH2O heeft vele mogelijkheden. Eten is gewoon toegankelijk, simpel en gewoon goed. De bediening is erg vriendelijk en er hangt een hele fijne sfeer. Ze hebben het er naar het zin en proberen dat ook over te dragen op de gast. De entourage is erg overweldigend op een positieve manier, de bar is ontzettend tof gepimpt. Een aanrader! Prijs - kwaliteit is erg goed.