Dok 99

Anna van Saksenweg 1 3136 CJ Vlaardingen Nederland Kaart

Over restaurant Dok 99

Het lekkerste van de grill

Deze bruisende zaak is de ideale plek om met een grote groep vrienden te genieten van heerlijke grillgerechten. Het amicale personeel zorgt dat het je aan niets ontbreekt en schenkt met liefde nog een drankje voor je in. Een heel goed begin van de avond.

Meer informatie over restaurant Dok 99

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Wim135 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Afgelopen zondag 9/7 2016 Barbeque gehad met ons gezelschap. Na een uurtje bowlen, wat heel leuk en gezellig was buiten aangeschoven om te BBQen.
Het varkensvlees smaakte zuur en na een klacht daarover gedaan te hebben bleef een reactie uit.
Nogmaals vragen, het vlees teruggestuurd naar de kok om te proeven, nog steeds geen reactie.
Wederom om een oplossing gevraagd waarna bleek dat het vlees was ingesmeerd met citroensap en eigelijk bedoeld was voor de steengrill om op kleur te blijven.
Ter compensatie kregen we een kop koffie aangeboden aan het eind van de maaltijd.
Intussen durfde we het varkensvlees niet te eten.
Ook de aanvullingen van sla en friten duurde heel lang voordat er iets gevraagd werd.
Zo ga je niet met klanten om, zeker niet omdat je voor de 30 euro p/p toch wat meer verwacht.
Is voor ons voorlopig de laatste keer geweest, we willen graag serieus genomen worden.
Te duur voor wat er geboden wordt.
Sven S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gewoon top. Hier weten ze hoe ze kinderen en dus ook de volwassenen blij kunnen maken. Sam van 7 jaar is nog nooit zo blij geweest. Hij mocht zn eigen dessert maken met vuurwerk. Extra gratis uurtje bowlen. Van begin tot eind een gezellig verblijf gehad. Wij hebben stokbrood met smeersels op( de lekkerste aioli ooit!) Spareribs met perfecte garing. En ommelette seberienne als dessert.

Ga zo door Tom
Groetjes Sven Smaak
Coen64 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Afsluiting voetbalseizoen met een bbq bij de hoofdsponsor. Voortreffelijke service en bediening die de sfeer in de groep goed aanvoelde en perfect op de juiste momenten de drankjes kwam opnemen.
culinaire tip. Probeer iets meer variatie vlees én vis aan te bieden.
Overall.....een geslaagde avond.

De vice- aanvoerder
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Super leuke avond gehad. Lekker gegeten en personeel heel vriendelijk.
Was een geslaagd afscheidsfeest van de F-selectie van Voetbalvereniging Kethel-Spaland
Alexvanden-berg .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Bowlen was super gezellig, personeel is altijd vriendelijk en paraat om te helpen. We hebben daarna gesteengrild. Ook dit was super gezellig, er is in ieder geval genoeg eten! Op een gegeven moment hadden we beter een nieuwe steen kunnen vragen want het duurde steeds langer voor het vlees klaar was maar het maakte niet echt uit aangezien we het prima naar ons zin hadden.
De dok is erg leuk en gezellig aangekleed, het past allemaal goed bij elkaar en als de ijstaart komt is het ook altijd genieten!
Daantjegus .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We hebben een hele gezellige avond gehad bij Dok. We hebben heerlijk gegeten (steengrillen), als iets op was konden we het weer bestellen, behalve het vlees maar dat was ruim voldoende. Het moonlight bowlen was ook heel erg leuk. Tot gauw weer.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk een uurtje wezen bowlen en daarna de steengril uitgeprobeerd. Nou dat was een succes! De kids hadden een kindermenu en mochten mee de keuken in om de ijstaart klaar te maken! Superleuk! De jongste heeft samen met Timo die in de keuken staat de ijstaart aangesneden en de oudste mocht t serveren. Wij komen zeker terug! Kids hebben genoten...Bedankt dok 99 Vlaardingen!
Sasxx .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Gisteravond gebowld en gegeten bij dok99 met 6 pubers.
Was prima verzorgd. Heerlijk hamburgermenu gegeten en was meer dan voldoende. Patat bijbestellen was gratis. Top!
Schravies .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hebben weer geboekt bij Dok 99 , zijn wederom niet teleurgesteld in de service en sfeer die er heerst in dit Bowling Centrum, het personeel was erg vriendelijk en alles ( behalve het vlees - logisch - ) was bij te bestellen, dus de sausjes, patat, salades, het smaakte zeer goed, vlees van erg goede kwaliteit, tartaartjes zijn zalig ! De afsluiter : mooi versierde ijstaart wordt erg leuk opgediend, als je wat te vieren hebt dan met bijpassend muziekje, licht gaat uit en genieten maar even van het moment ! Als je wilt kun je inclusief drank bestellen, zonder kan ook, dit is per gezelschap te bekijken wat voor jou het beste is. Tot de volgende keer !!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Van de kaart gegeten, vooraf doorgegeven op verzoek, per telefoon wat wij wilden hebben. Kipsate, hamburgers met patat. De kinderen hadden patat met frikandel, kaassoufflé of kipnuggets. Patat was lauw, sausjes moesten we zelf halen en de beloofde appelmoes is niet gekomen. Drinken werd laat gebracht en de spa blauw werd vergeten. Jammer, wel een leuke bowlingbaan!
Erwin E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Vanavond met ons voetbalteam gaan bowlen en eten bij dok99. Hebben een leuke avond gehad. Met goed eten en een goede bediening. Snelle service en heerlijke hamburgers.
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ze doen hun best!!eten qua vlees opzich oke,maar dikke stukken en werd niet goed gaar! Steengrillen leek niet helemaal zoals het hoort.. eindresultaat :niet heel goed vlees,beter kleinere stukken serveren!stokbrood kruidenboter vers.. patat kwam na 1 keer bestellen niet meer, drank duurde telkens lang, maar obers deden hun best en gaven een liquer van het huis als verontschuldigin over de patat!ijstaart als toe met sterretjes.. leuk gedaan!! Al met al geslaagde avond ,maar vrij prijzig voor hetgeen wat je krijgt mocht je geen arrangement boeken!
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Diep teleurgesteld vanavond! wat het voedsel betreft, kale broodjes hamburger. Bediening beweert dat er normaal wel vulling op de broodjes zit en neemt de broodjes dus mee terug. 5 minuten later staan precies diezelfde half opgegeten broodjes hamburger weer op tafel. Dikke minpunt! Ik heb zelf een glas drinken over mij heen gekregen omdat de bediening haar dienblad niet kon vasthouden. Verder hadden wij een arrangement incl. 2 consumpties en bij betaling stonden alle drankjes gewoon aangeslagen. Wij komen hier zeker nooit meer terug!
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Dok 99. Wij hebben gekozen voor het steengril arrangement. Het eten was heerlijk en zeker genoeg. Na het steengrillen kregen we een fantastisch dessert en werd mijn vriendin helemaal in het zonnetje gezet. De bediening was TOP!
Evafaas84 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hadden een steengrill arrangement. Alles was keurig verzorgd. Bediening was vriendelijk. We hadden een jarige in ons midden en kregen bij het dessert een vuurwerk/droog ijs spektakel. Hartstikke leuk! Ideaal voor verjaardagen of dergelijke partijtjes.
Coen64 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Goed concept met grote groepen. Sportief vertier en prima service. Je komt niets te kort.
Steengrillen is iets waar je van moet houden echter het plezier was er niet minder om.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten en vooral een zeer gastvrije en vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor een gezellige avond uit!
Wenstok .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Net wezen bowlen+ spareribs gegeten; eten superlekker en gezellig. Vriendelijk personeel.Mochten ook nog uurtje extra bowlen! Bij Dok is het altijd goed!!!
Frankcrama .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Reeds een paar keer bij Dok geweest, wij gaan eigenlijk altijd naar Vlaardingen omdat Rotterdam een stuk groter is. Wij vinden het in Vlaardingen gezellig, de ambiance is leuk en gemoedelijk, je voelt je er echt thuis. De bediening en service is helemaal top! Wij gaan er snel weer eten en bowlen.
Missmissy .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Medio februari op bezoek geweest bij Dok 99. Voorheen een paar keer geweest voor alleen bowlen. Dit was altijd al gezellig maar dit keer gingen wij voor de verjaardag van Opa en dus niet alleen bowlen maar ook steengrillen. Ze vroegen of wij iets te vieren hadden dus ze zette Opa ook nog even apart in het zonnetje met gezellige muziek. Erg leuk. Na het eten sluiten ze het leuk af met vuurwerk & ijstaart. Vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog een keer terug om daar een feestje te vieren, leuk voor jong en oud.
Wel een let op: ze zitten vaak vol dus reserveer op tijd om niet teleurgesteld te worden.