Dok 14

Zwartepolderweg 14 4506 HV Cadzand Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dok 14

Marjon2-8 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Zeer goed gegeten, zeker een herhaling waard! Uiterst vriendelijk personeel met antwoord op vragen over de gerechten en in voor een praatje. Door de grote glazen ruiten prima zicht op strand en zee. Zowel het terras als de binnenruimte zijn zeer ruim opgezet, wat ik als zeer prettig heb ervaren. We gaan hier zeker terugkomen.
Na de verbouwing past hier alleen een chapeau!
Greetje2015 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Heerlijk ontspannen op het terras. Uit de wind en een schitterend uitzicht op zee. De kaart is basic zonder liflafjes maar de presentatie is super en alles is zeer smakelijk. Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Echte aanrader zijn de spareribs en de vispan. Bediening is vriendelijk, snel en ervaren. Konden ook onze vragen omtrent een dieet beantwoorden. Uitgebreide bierkaart en lekkere huisgemaakte ijsthee. Paviljoen zelf oogt beetje oud maar de bediening gaf aan dat ze deze winter geheel gaan vernieuwen. Kan alleen nog maar beter worden!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Lekker eten in een prettige omgeving. Zeker met mooi weer is dit een mooie lokatie. De heerlijke prosecco als starter, en een overheerlijke spare ribs maakte de zonnige dag tot een prettig eind.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Wij komen hier vaak; aardige vlotte bediening, heerlijk uitzicht en lekker eten of snacken! Een aanrader hier is de Dok14 heerlijk voor bij de borrel en het ziet er ontzettend leuk uit. Ook hebben we hier vaak 's avonds gegeten. Erg goed, lekker en niet duur. Vispannetje; heerlijk! En dan de glazen wijn...HELEMAAL VOL! Ook kun je hier prima lunchen. Kortom: gaan!
J. B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Een leuk, smaakvol ingericht strandpaviljoen. Prijzen van de hoofdgerechten iets duurder dan de gemiddelde strandtent. Beperkte maar genoeg keuze. Heerlijk gegeten (kip & zalm). Vriendelijke en snelle bediening.