Dogma Hotdogbar

Donderdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

Voordelig
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Top tentje! Vriendelijk ontvangst en snelle service. Heel toegankelijk en leuk ingericht. Ook leuk dat er zo veel verschillende soorten gasten komen, van studenten en koppels tot toeristen en ouders met kinderen. De hotdog was zoals genoemd 'gruwelijk' lekker. Ik heb genoten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zondagmiddag geluncht bij dogma. Een leuke tent, waarin het godsdienstelijk thema met een knipoog leuk is doorgevoerd. Service was goed en vriendelijk. Als hotdogs hadden we het 'gruwelijk gebed' en 'verboden verlangen'. Twee (grote) worsten op een broodje werden ons voorgeschoteld. Heerlijk, de smaken van de hotdog waren goed in balans. Een lekker fris zuurtje in het gruwelijk gebed verraste me.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wat een leuk nieuw hip adres is dit... Een heel origineel idee om een eettentje voor hotdogs in vele smaken en mooi gepresenteerd te gaan doen in hartje Utrecht. Een warm design en ambiance maken het visueel al heel aantrekkelijk wat te gaan eten hier. Dit samen met een zeer vriendelijke bediening... je voelt je zeer welkom hier.
Het broodje met heerlijke (lams) hotdog was zeer lekker en groot en ging prima samen met vers gemaakte friet. Hier kun je hier lekker en makkelijk eten tegen een zeer nette prijs.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Bij de Hotdogbar Dogma hebben we de 'Brute Beproeving' en het 'Verboden Verlangen' gegeten. Het waren heerlijke worsten op een lekker broodje. De hotdog was mooi opgemaakt en, zoals al aangegeven, het was erg lekker.
Het decor is erg mooi en sluit ook wel op de hotdogbar: een voormalige slagerij waar je nu dus een hotdog kan krijgen.
De bediening is erg vriendelijk.

Absoluut een aanrader als je even snel iets lekkers wilt eten.
Maritje .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vanavond bij Dogma geweest. Wat een beleving! Overal is over nagedacht en tot in de details uitgewerkt. De broodjes zijn rijkelijk belegd en divers van smaak. Zo kom je ze niet vaak tegen. Echt een verrassing! Een aanrader is de pulled pork als extra topping. Prijs/kwaliteit is prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Tevens kan je terecht voor een borrel aan de bar. Ik kom hier zeker terug!
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Leuk tentje en concept na alle hamburgerbars die als paddestoelen uit de grond springen in utrecht. Was erg benieuwd naar Dogma, want de fotos die je voorbij ziet komen zien er erg lekker uit.

De broodjes smaken prima, maar persoonlijk vind ik ze niet heel bijzonder, ondanks dat het er allemaal uitgesproken uitziet zijn de smaken dat niet echt. Een pluspunt is wel dat de worsten zoals ze zelf zeggen huisgemaakt zijn (ze smaken sowieso een stuk minder zout dan een willekeurige fabrieksworst). Als bijgerecht kan je frites en coleslaw krijgen (saus is gratis te pakken).

Beide smaken prima, maar zijn erg prijzig, €2,70 voor een klein zakje friet en €0,95 voor een cupje coleslaw.

De broodjes zijn vanaf €7 euro te koop (prima prijs want de worsten zijn groot en je de broodjes vullen goed)

Al met al een leuk tentje, maar niet iets waar ik binnenkort weer heen zal gaan.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Keus genoeg, veggie, kip, rund en varken. Dit zijn hotdogs op een hoger plan getild! Ik bestel aan de toonbank, geef mijn naam op en hoor na korte tijd dat mijn hotdog klaar is. Een vers, knapperig broodje, rijk aangekleed met zuurkool, relish, tuinkers, schilfers Parmezaan en een verrukkelijk worstje. Ik koos voor Gruwelijk Gebed, van varkensvlees. De hotdogs dragen de wonderlijkste namen, heel hipster zullen we maar zeggen. Daarnaast een zakje frites van prima kwaliteit, ongeschilde aardappels, krokant en niet kinderachtig gefrituurd. Daarbij net genoeg smakelijke mayo. Het portie is royaal, de prijs heel vriendelijk. Ik kom terug om de andere variaties te proberen. Aanrader!
Lenneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Lekkere vega hotdog gegeten met verse zelfgemaakte frietjes. De service bij Dogma is enorm vriendelijk en het interieur basic maar met oog voor de (oude) details. Een goeie aanwinst voor de Voorstraat!
Fabienne D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Genoten van de Pittige Pelgrim en de Donderse Dogma. Ik kom zeker terug!
Hele vriendelijke bediening, geeft uitgebreid advies en niet verlegen om een praatje.
Het decor is geweldig en old fashioned.
Federico B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Sinds nu nu ongeveer twee weken zit er een hotdog-bar in het centrum van Utrecht. Eigenlijk vreemd dat er niet eerder zo'n concept is bedacht want hotdog's zijn natuurlijk fantastisch!
Bij Dogma is er keus uit een groot aantal verschillende bereidingen hotdogs, er zijn zowel varkens-, rund-, lams- en kippevlees hotdogs en ook is er keuze uit hotdogs met vegatarische worsten. Zelf nu de klassieke hotdog (donderse dogma), lams hotdog (verboden verlangen) en hotdog met pulled pork (brute beproeving) geprobeerd en was zelf erg enthousiast over de kwaliteit en smaak van de broodjes. Zou ook zeker de huisgemaakte frietjes erbij bestellen deze zijn erg lekker.
Je kunt de hotdogs meenemen of opeten in de leuk ingerichte zaak. Bediening is vriendelijk en prettig. Kortom ik hoop dat deze zaak een blijver is en kom er zelf zeker terug.