DODS Food Bistro Italiano

Meer informatie over restaurant DODS Food Bistro Italiano

6,6
Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Op de markt in Sittard konden we op deze erg zonnige dag maar moeilijk kiezen uit de vele terrasjes. Uiteindelijk werden we naar Dods toegetrokken waar we zelf een fantasielunch samenstelden. De witte droge huiswijn uit Sicilië arriveerde als eerste en beviel prima, vooral in combinatie met de volle Italiaanse smaken van de bruschetta caprese die als eerste op tafel kwam. Vervolgens bestelden we met z´n tweeën een pizza quatro stagioni. Deze werd gebracht met een pizzasnijder zodat we zelf stukken konden snijden. Ondertussen probeerden we een andere witte wijn, namelijk de Chardonnay, maar deze was toch net iets minder dan de huiswijn. Ter afsluiting van de lunch vroegen we om een portie calamares met knoflooksaus. Heerlijk malse calamares in een krokant jasje: toppertje.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Met een groepje vriendinnen gingen we gister bij Dods eten, op advies van een vriendin die hier eerder gegeten had. Waarschijnlijk heeft die een andere ervaring gehad want ik heb in tijden niet zo'n slechte service meegemaakt. Op het eten was niet zoveel aan te merken; de verschillende hapjes vooraf waren lekker, de pizza's prima in orde en ook met de chocolade mousse en tiramisu toe was niks mis. Prima en zeker genoeg. Maar wat service voor je avond kan betekenen valt nu pas op! Het voorgerecht liet lang op zich wachten en de pizza's lieten heel erg lang op zich wachten (een uur ofzo voor twee pizza's?). Waarschijnlijk waren ze deze vergeten. Daarnaast kregen we geen nieuw bestek bij het hoofdgerecht terwijl de helft van ons geen bestek meer had en hebben we zelfs twee keer(!) zelf op lepels moeten vragen voor we aan ons toetje konden beginnen, dat wel al op tafel stond. Ook moesten we zelf om drinken vragen en als een van ons bestelde gingen ze dit halen zonder te vragen of de rest van de tafel misschien ook iets wilde. Om alsnog die ene cappuccino te vergeten. Dit alles in een vrij lege zaak, maar wellicht een vol terras. Echter, het allerergste was nog de ongeïnteresseerde houding van het personeel. We hadden het gevoel dat we het personeel belastten met onze bestellingen in plaats van ons klant te voelen. Nooit meer Dods voor ons.
Stoepie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Heerlijke pizza's elke keer weer! Wat mij betreft de beste pizza van Sittard en omstreken. Leuke sfeer in het restaurant en op het terras. Snelle service. Al miste ik de laatste keer wel het brood vooraf...
I K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Kleine porties, veel te gezouten. Ongeïnteresseerd, onvriendelijk, slungelig personeel dat totaal niet oplet. Lang moeten wachten en slecht gegeten. Naderhand thuis nog een boterham gegeten.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Warme zomeravond op terras gegeten, mooi plein, wel lang moeten wachten, apathisch personeel, binnen niet proper (vettige trapleuning, vies toilet), bruschetta vooraf : duur en met weinig liefde bereid, hoofdgerecht: vis (lekker maar vettig en met graten). Kom niet zo snel meer terug hier...
Johnlodge .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Gegeten:
Pasta bistecca, goed van smaak met een heerlijke saus met truffelaroma
Lasagne pesce, goed van smaak maar het totaal wat zwaar
Huisgemaakte tiramissu uit het boekje
Opmaak:
Overal werd zeer kwistig met de decoratie balsamico over gespoten , dit is misschien één keer leuk maar het zat op alles: olie bij het brood, voorgerecht, hoofdgerecht en ga maar door. Less is more
Inrichting:
Deze mag wel wat opgeknapt worden , kale plekken op banken .vloer etc.

Een zeer enthousiast keuken en restaurant team , hart voor de zaak
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Dit is een erg leuk restaurant. Geweldig uitzicht op de Sittardse Markt. De inrichting is eenvoudig, maar het eten is super. Altijd vers, altijd mooi gepresenteerd en altijd lekker. De serveersters nemen de bestelling op en komen met drankjes, maar de keukenbrigade serveert het eten zelf. Ze vragen heel vaak of het smaakt en daardoor kán het gewoon niet dat je weggaat met een ontevreden gevoel. Wij gingen om onze trouwdag te vieren en sloten letterlijk knallend af met vuurwerk op ons toetje. Dat was erg leuk, erg attent ook dat ze daarvoor gezorgd hebben. Wij gaan zeker weer terug!!