Dodici

Smedestraat 47 2011 RE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Dodici

Het magische nummer

Dodici betekent 12 in het Italiaans. Er staan 12 tafels in het restaurant, je kunt kiezen uit 12 soorten bier of wijnen per glas en hun grote passie koffie. Hier kun je ontbijten tot einde van de middag of vanaf het middag uur aan de antipasta - stel bijvoorbeeld je eigen kaasplankje samen. Naast een cocktailkaart is er een heel scala aan gin & tonics te bestellen. Tip: geef een Kadodici cadeau!

Meer informatie over restaurant Dodici

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Dodici

Ferry P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitstekende gerechtenen, waarvan de 4 gangen proeverij de voorkeur krijgt. De bediening is geinteresseerd, behulpzaam en zeer enthousiast.
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Tom Ka Kai was echt heerlijk en precies goed qua pittigheid. Je proeft dat de bouillon vers getrokken is. Carpaccio ook prima. Bijbestelde frietjes was ook niets mis mee en de zelfgemaakte mayonaise was goed! Lekkere wijn (Pinot Grigio, huiswijn). Leuke bediening ook. Voor herhaling vatbaar
Dam R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben er samen heel uitgebreid geluncht (15-18). Fijne sfeer, mooie gerechten, heerlijke MiP rosé en zeer gastvrij, vakbekwaam personeel zowel in de keuken als in de bediening.
Gaan we zeker nog eens doen.
Rowin B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Echt oprecht heerlijk gegeten bij Dodici. We hebben ons laten verassen door de keuken en een wijnarrangement er bij genomen. Zowel de gerechten, als de wijnen en vooral ook de combinatie van dit alles was echt geweldig. De aanwezigheid en kennis van de sommelier werden ook erg gewaardeerd.
Cris G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Aparte Italiaan. Zeer goede wijnlijst, en hele lekkere gerechten. Moderne inrichting, maakt het juist zo apart. Ik zou het zeer aanbevelen!
Anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keuze uit veel verschillende gerechten. Zowel voor- hoofd als na. Heerlijk wijn erbij en gezellige bediening. Fijne sfeer in dit restaurant!
Cecile V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Jammer... slechte reactie op het feit dat het vlees te doorbakken was. Drankje wat aangeboden was, ons inziens.... kwam vervolgens op de rekening. We hadden het eerder en Beter moeten melden was de mededeling!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima restaurant, heerlijke gerechtjes, sommige gerechtjes wel heel erg aan de kleine kant waardoor de prijs/kwaliteit verhouding een beetje zoek is, maar toch is alles zo lekker dat we terug zullen blijven komen. Vooral de kreeftensoep is erg lekker! Personeel is zeer vriendelijk en de wijn is heerlijk. Prima sfeer. Ja voor mij absoluut een blijvertje.
Fokke B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
lekker buiten gezeten, menu van de chef met bijbehorend wijnarrangement besteld. het was fantastisch. Perfecte ambinace, perfecte bediening, eten en drinken Echt een feest. ik zou niet weten wat er nog beter kan. deze mensen weten wat ze doen en zijn daar trots op. En terecht!
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben alleen de kaas, charcuterie en wijn geproefd, maar dat was dan ook meteen geweldig. Volgende keer blijven we wat langer. De bediening was heel persoonlijk, gezellig en erg scherp.
whales06 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Leuk restaurant. Goede bediening. Gerechten van prima kwaliteit. Het leuke is dat er een aantal wijnen per fles op de kaart staan voor betaalbare prijs, bij andere restaurants zouden deze een stuk duurder zijn.
LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gewoon een heerlijke plek voor een hapje en/of een drankje!! Sfeer top, bediening leuk en vriendelijk, verrukkelijk eten en....goed gemixte drankjes!! Kortom aanradertje ????
robjschepers S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk eten, professionele bediening tegen een redelijke prijs. Wij blijven er graag komen. De tweepersoonstafeltjes zijn aan ons niet besteed. Te dicht op elkaar en dus teveel lawaai. Maar op rustige avonden kan je aan een grotere tafel zitten of aan de bar.
inge W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk eten in een gezellige sfeer. Verrassende gerechten en mooi opgediend. Ruime keuze aan wijnen.
We komen zeker terug!
Antonia C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wauw! Wat een super avond hebben wij gehad. Heerlijk gegeten en gedronken en wat een gezellige sfeer en fijn personeel. Wij komen zeker terug!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit knusse en mooie restaurant. Het was op onze avond pittig druk en daarom duurde het wat langer eer dat we ons eerste gerecht op tafel hadden, maar de bediening was uiterst vriendelijk en professioneel en we hebben van alle perfecte gerechten genoten. Wijnkaart is ook goed,...veel keus uit mooie wijnen!
Sylva V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hadden alle drie een ander gerecht. Alles was lekker. Voor ons prima porties, voor grote eters misschien te weinig. Neem dus drie of vier gangen. Is. Betaalbaar en verrassend lekker. Gateau chaud is een geweldig dessert. Van gesmuld. Gezellige bediening. Aanrader!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Mooie gerechten, ziet er altijd top uit. Heerlijk eten en gezellige sfeer! Voor herhaling vatbaar, vooral door de goede bediening.