Dodici

Smedestraat 47 2011 RE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Dodici

Het magische nummer

Dodici betekent 12 in het Italiaans. Er staan 12 tafels in het restaurant, je kunt kiezen uit 12 soorten bier of wijnen per glas en hun grote passie koffie. Hier kun je ontbijten tot einde van de middag of vanaf het middag uur aan de antipasta - stel bijvoorbeeld je eigen kaasplankje samen. Naast een cocktailkaart is er een heel scala aan gin & tonics te bestellen. Tip: geef een Kadodici cadeau!

Meer informatie over restaurant Dodici

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Dodici

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heel gezellig met vlotte bediening. Een heel lekkere kaart
Sas .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Slechte wijn en het hoofdgerecht in de maat van een voorgerecht. Droge salade
Het advies was om dan maar meer te bestellen....beetje jammer ...
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Bijzonder vrolijk en vriendelijk personeel. Haute cuisine in een informele sfeer. Het enige hoofdgerecht voor vegetariërs smaakte heerlijk.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. De bediening is vriendelijk en gezellig! Lekkere wijn en lekker eten. We komen hier zeker weer terug
Lia M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hadden een gegaard piepkuiken uitgekozen met frites en appelmoes. Het gegaarde piepkuiken bestond uit twee stukjes kip die ook nog niet eens gaar waren, drie stukjes frites en een minuscuul bakje appelmoes en dat voor de prijs van 15,50 euro. Ik vond dit qua prijs-kwaliteitsverhouding echt diepbedroefend. Ik zou dit gerecht absoluut niet op de kaart zetten in zo een toch populair restaurant. Heel jammer!!!!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Fijn personeel, warm welkom, lekker eten en prima tempo.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg gezellige plek om samen te komen en hapje te eten en drankje te drinken! top
Zeker de moeite waard als je in Haarlem ergens heen wilt.
MN V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Erg gegeten en een fijne sfeer. Vriendelijk en servicegericht personeel. Door de drukte was het wel even onduidelijk waar we ons konden melden met onze reservering. Reserveren is geen overbodige luxe.
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekkernijen van het toetje waren wat droog, voor de rest heerlijk gegeten, goede sfeer, snelle bediening en een mooi restaurant.
thomas S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg leuk restaurant lekker eten, diverse muziek, vlotte bediening en na afloop veranderd het in een cafe achtige sfeer, leuk!
karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Als vaste klant moet ik helaas constateren dat de kwaliteit van de gerechten achteruit zijn gegaan, terwijl de prijzen zijn gestegen. Jammer! Ik hoop dat ze zich kunnen herstellen want het is mijn favoriet in Haarlem
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Goed eten, prettig ingericht, goed gezelschap.
Lotte G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima ambiance, aardige en vlotte bediening!
Ferry P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitstekende gerechtenen, waarvan de 4 gangen proeverij de voorkeur krijgt. De bediening is geinteresseerd, behulpzaam en zeer enthousiast.
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eet wel vaker bij dodici en het bevalt eigenlijk altijd super!
Bediening werkt hard en zelfs de keuken was opvallend alert op de gasten. (wij kregen een brood plankje en de chef kwam twee kleine bordjes even brengen) was zeker positief verrast daardoor. Echt een aanrader voor een cocktail en een lekkere maaltijd!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leuke tent, aardig personeel en prima eten voor goede prijs!
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Tom Ka Kai was echt heerlijk en precies goed qua pittigheid. Je proeft dat de bouillon vers getrokken is. Carpaccio ook prima. Bijbestelde frietjes was ook niets mis mee en de zelfgemaakte mayonaise was goed! Lekkere wijn (Pinot Grigio, huiswijn). Leuke bediening ook. Voor herhaling vatbaar
Dam R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben er samen heel uitgebreid geluncht (15-18). Fijne sfeer, mooie gerechten, heerlijke MiP rosé en zeer gastvrij, vakbekwaam personeel zowel in de keuken als in de bediening.
Gaan we zeker nog eens doen.
Rowin B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Echt oprecht heerlijk gegeten bij Dodici. We hebben ons laten verassen door de keuken en een wijnarrangement er bij genomen. Zowel de gerechten, als de wijnen en vooral ook de combinatie van dit alles was echt geweldig. De aanwezigheid en kennis van de sommelier werden ook erg gewaardeerd.
Cris G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Aparte Italiaan. Zeer goede wijnlijst, en hele lekkere gerechten. Moderne inrichting, maakt het juist zo apart. Ik zou het zeer aanbevelen!