Dodici

Smedestraat 47 2011 RE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Dodici

Het magische nummer

Dodici betekent 12 in het Italiaans. Er staan 12 tafels in het restaurant, je kunt kiezen uit 12 soorten bier of wijnen per glas en hun grote passie koffie. Hier kun je ontbijten tot einde van de middag of vanaf het middag uur aan de antipasta - stel bijvoorbeeld je eigen kaasplankje samen. Naast een cocktailkaart is er een heel scala aan gin & tonics te bestellen. Tip: geef een Kadodici cadeau!

Meer informatie over restaurant Dodici

Maandag t/m Zondag

• Engels gesproken , Huisdieren welkom
inge W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk eten in een gezellige sfeer. Verrassende gerechten en mooi opgediend. Ruime keuze aan wijnen.
We komen zeker terug!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit knusse en mooie restaurant. Het was op onze avond pittig druk en daarom duurde het wat langer eer dat we ons eerste gerecht op tafel hadden, maar de bediening was uiterst vriendelijk en professioneel en we hebben van alle perfecte gerechten genoten. Wijnkaart is ook goed,...veel keus uit mooie wijnen!
Sylva V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hadden alle drie een ander gerecht. Alles was lekker. Voor ons prima porties, voor grote eters misschien te weinig. Neem dus drie of vier gangen. Is. Betaalbaar en verrassend lekker. Gateau chaud is een geweldig dessert. Van gesmuld. Gezellige bediening. Aanrader!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Mooie gerechten, ziet er altijd top uit. Heerlijk eten en gezellige sfeer! Voor herhaling vatbaar, vooral door de goede bediening.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
gisteravond met een vriendin hier gegeten. goede sfeer en leuk ingericht.
kregen vlot de kaart en wat te drinken, na opnemen van de bestelling kwam het voorgerecht vlot. Het zag er heerlijk uit, mooie opmaak en ook smaakte het heerlijk!
Ook de broodplank die we erbij hadden was uitgebreid, lekker brood en tapade, boter en olijfolie...heerlijk!
Daarna het hoofdgerecht, dit viel mij qua portie wel wat tegen tov het voorgerecht. al vond ik de salade die ik als voorgerecht had wat aan de grote kant voor een voorgerecht, daarentegen was het hoofdgerecht mijns inziens wat klein maar voor mij balanceerde dat dus mooi uit! Nog wat lekkere groente erbij....was ook erg goed. De vis die ik had was heerlijk en ook het gerecht van mijn tafelgenoot was goed.
Daarna ging het wat achteruit met de service. Nadat onze borden weggehaald waren moesten we na een tijd zelf om de kaart vragen voor een evt dessert. De bestelling werd vervolgens wel weer redelijk vlot opgenomen. Maar daarna heeft het heeeel lang geduurd voordat het dessert met thee kwam. Op gegeven moment naar gevraagd en toen zou het zo komen, kwam idd de thee. Maar het dessert liet nog weer even op zich wachten. Mijn tafelgenoot had een dessert, welke erg beviel. Zelf had ik de high coffe met 5 kleine lekkernijen...maar meer dan de helft was uitgedroogd! Waarschijnlijk stond dit al even ....
al met al is de kwaliteit van het eten super, maar de service kan wel wat beter. Tegen de tijd dat het drukker en drukker werd moesten we langer wachten. Is logisch maar dit was wel erg lang.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Top sfeertje, lekker druk op dinsdag avond. Eten was heerlijk. Ik vond alleen de ravioli iets tegen vallen. Bediening super vriendelijk. Een aanrader!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
In een fijne ambiance genieten van lekkere wijn en kleine porties eten van uitstekende kwaliteit!
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellig zitten borrelen met wat hapjes op vrijdagavond, wat een leuke tent!! Later op de avond wordt het gezellig druk met lekkere muziek.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig & heerlijk zoals altijd!
Maxim D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Dodici is een bijzonder leuk tentje waar je lekker romantisch of gewoon gezellig een small-diner of gewoon een hapje en een drankje kan doen. Helaas waren de oesters uitverkocht. Ik zou nog een keer het verrassingsmenu met wijnarrangement willen proberen.
Jolijn D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig plek en lekker eten! Op donderdag kwam er aan het einde van de avond een DJ bij- dat maakte het converseren wat lastiger.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk kerstmenu ! Het eten is lekker , sfeer is gezellig , personeel is vriendelijk.
Wij komen graag weer terug
C.A. B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellig, beetje rumoerig, vriendelijke en oplettende bediening. Prijs kwaliteit is prima. Niveau is goed eetcafé.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gezellig tentje, goed eten, goede koffies. Soms wat rommelig in de bediening. Moesten toch redelijk lang wachten op gereserveerd tafeltje.
Cornelie H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, super vers, vlotte vrolijke leuke bediening, open keuken, een flinke aanrader
Leuke variatie aan gerechten die goed op elkaar zijn afgestemd.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten, top bediening, mega gezellig restaurant !!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Heerlijke avond gehad! Zelf als voorgerecht de burata salade genomen en mijn vrouw had het kaasplankje. Ze vond vooral de roodschimmel voortreffelijk. De burata mozzarella smolt op mijn tong. Vervolgend beiden de bavette genomen met een goed glas rood. Bediening was erg vriendelijk met veel kennis van zaken. Aanrader voor de Bourgondiër!
NGs .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op basis van de goede recensies gaan hier gaan eten. We hebben drie kwartier gewacht tot de bestelling werd opgenomen. De zaak liep ondertussen vol met luidruchtig publiek dat alleen kwam drinken. Hierdoor was er geen normaal gesprek meer te voeren met elkaar. Gastheer bood hiervoor wel zijn excuses aan maar deze gasten zou je ook kunnen weigeren. Carpaccio was lekker en goed klaar gemaakt. Short ribs waren lekker klaar gemaakt. Porties waren wat aan de kleine kant. Sla had geen dressing. Duidelijk was dat de bediening geen overzicht meer had waardoor de service onder de maat was. Dessert hebben we overgeslagen.
Elisa G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
hier gaan eten vanwege de goede recensies
Helaas vond ik het onder de maat.
Kreeftensoep niet zelf gemaakt,wat op zich niet erg is maar doe er dan nog "iets" mee
Zeeduivel vrij flauw,had eerder de indruk dat ik zeewolf heb gekregen
Crunch van ham vond ik niet crunchy maar vooral hard.
Salade zonder dressing.
Lang moeten wachten tot de bestelling werd opgenomen,vanwege de drukte maar vooral ook niet oplettend want andere gasten werden wel bediend.
Jezelf verstaanbaar maken was lastig,het was erg luidruchtig in het restaurant.
Voor mij na zo'n hoog cijfer voor het eten een teleurstelling.
Anneka .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten, we hadden het 4 gangen verrassingsmenu met het verzoek zonder vlees. Fantastisch en heel gevarieerd wat we voorgeschoteld kregen voor een prijs van € 34,50. De locatie is prachtig en zowel binnen als buiten zitten is gezellig. Het personeel is fantastisch, kundig en uitermate vriendelijk. Een restaurant wat uitnodigt vaker te bezoeken.