Dodici

Smedestraat 47 2011 RE Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Dodici

Het magische nummer

Dodici betekent 12 in het Italiaans. Er staan 12 tafels in het restaurant, je kunt kiezen uit 12 soorten bier of wijnen per glas en hun grote passie koffie. Hier kun je ontbijten tot einde van de middag of vanaf het middag uur aan de antipasta - stel bijvoorbeeld je eigen kaasplankje samen. Naast een cocktailkaart is er een heel scala aan gin & tonics te bestellen. Tip: geef een Kadodici cadeau!

Meer informatie over restaurant Dodici

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Dodici

Oya A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Super aardige bediening, lekker/ goed eten. Cocktails zijn ook erg lekker.
Wij komen zeker terug.
Het is een klein en gezellig restaurant.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Ben met vriendin en mijn zus wezen lunchen bij Dodici.
Het was een slecht idee, het eten was oud en van een zeer slechte
kwaliteit.Was met elkaar € 60,00,had beter in een snackbar kunnen eten!
Onze cijfer is een1!
Monisha B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gezeten op het terras, ruimte keus in hapjes en heerlijke wijn!
paula K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Vlot restaurant, eerlijke gerechten en top bediening. de Italiaanse sfeer in Haarlem zoals hij moet zijn. Mooie inrichting en heerlijke gerechten, ruime keuze.
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een gezellig gelegen restaurant waar je lejjer wat kunt drinken om vervolgens aan kunt schuiven om te eten. Het eten was heerlijk en de bediening en service was super! Zeker van de leuke serveerster.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Uitstekend gegeten in een mooie ambiance. Fijne bediening
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De service is uitstekend. 4-gangen proeverij heerlijk! Er werd heel goed rekening gehouden met onze wensen. De kok kwam het zelf nog even checken en zette ons nagerecht op tafel. Een aanrader!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lekker gegeten met een goed wijntje! Vriendelijk personeel!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Deze zondag wezen eten bij Dodici. waren erg vroeg dus we waren de enige gasten. ondanks dat was t er gezellig en we hebben er prima gegeten. vrij kleine kaart maar het eten was erg lekker.
de bediening was erg vriendelijk en netjes. Gaan hier zeker nog eens eten.
Lola B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Top
Jochem D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Alles was helemaal top! We moesten alleen wel redelijk lang wachten op ons eten (maar het was ook erg druk) DODICI heeft ook een hele leuke bierkaart
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gerechten zijn heerlijk en de wijnen ook, maar het is aan de dure kant allemaal.
Bediening was vriendelijk en alert, geen gedoe over glaasjes water, dat krijg je gewoon, prima.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Lekkere lunch gehad . Zeer vriendelijk personeel.
Aafje M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Geweldige vissalade werd op mijn verzoek gemaakt Hulde!
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Luid gepraat van veel vrouwen clubjes Bediening weer prima De wijn ook Eten kan beter De eend was droog
Nanno V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Porties zijn wat mager, bediening goed maar kan net even beter. Als Dodici een stap verder maakt is het een toptent.
marlous B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij vonden het erg gezellig, en heerlijk gegeten. Wij hadden dodici plateau als voorgerecht en de dag gerechten als hoofdgerecht. De wijnen waren heerlijk. En de bediening goed.

Wel stoorde het mij dat in de keuken soms wat stress'erig aan toe ging, ik zag dit als gast zijnde aan de chef en personeel. De chef had op een gegeven moment ook een woorden wisseling met iemand van de afwas (denk ik?). Hij deed het dan wel zacht, maar ik hoorde het en zag een stress ergenis in zijn gelaat en lichaamstaal. Dit vond ik storend. Ik vind als je een open keuken hebt dan moet een chef daarop ingesteld zijn, met een lach en een vrolijke houding. Anders keuken beter dicht maken. Hij had een norse houding en ik vond niet dat hij vriendelijk overkwam. Jammer, want een open keuken is juist bedoelt voor het contact (lichaamstaal en gelaat) met de sfeer die er in het restaurant hangt en de mensen die daar zitten. Open, vrolijk, opgewekt en een gezellige uitstraling.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gisteren 28/3, zoaks gewoonlijk op weg naar de toneelschuur weer heerlijk gegeten bij Dodici, echter de service was matig bij een relatief lage restaurant bezetting. Bediening geen contact met de tafel en moest gemaand worden uit te nemen, beide heren hadden meer communicatie met elkaar en de chefs dan met de gasten. Gerard Woudenberg
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten met het verrassingsmenu. Het wijnarrangement is ook verrassend en smaakt er goed bij.
de mannen van de bediening (waar zijn de vrouwen??) zijn ontspannen en gezellig.
Amber N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goede sfeer, gezellige correcte bediening, prima eetconcept met lichte kleine porties, heerlijke salade en prima patat, vooraf plateau Dodici.