Dodici

Smedestraat 47 2011 RE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Dodici

Het magische nummer

Dodici betekent 12 in het Italiaans. Er staan 12 tafels in het restaurant, je kunt kiezen uit 12 soorten bier of wijnen per glas en hun grote passie koffie. Hier kun je ontbijten tot einde van de middag of vanaf het middag uur aan de antipasta - stel bijvoorbeeld je eigen kaasplankje samen. Naast een cocktailkaart is er een heel scala aan gin & tonics te bestellen. Tip: geef een Kadodici cadeau!

Meer informatie over restaurant Dodici

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Dodici

jose D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Luid gepraat van veel vrouwen clubjes Bediening weer prima De wijn ook Eten kan beter De eend was droog
Nanno V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Porties zijn wat mager, bediening goed maar kan net even beter. Als Dodici een stap verder maakt is het een toptent.
marlous B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij vonden het erg gezellig, en heerlijk gegeten. Wij hadden dodici plateau als voorgerecht en de dag gerechten als hoofdgerecht. De wijnen waren heerlijk. En de bediening goed.

Wel stoorde het mij dat in de keuken soms wat stress'erig aan toe ging, ik zag dit als gast zijnde aan de chef en personeel. De chef had op een gegeven moment ook een woorden wisseling met iemand van de afwas (denk ik?). Hij deed het dan wel zacht, maar ik hoorde het en zag een stress ergenis in zijn gelaat en lichaamstaal. Dit vond ik storend. Ik vind als je een open keuken hebt dan moet een chef daarop ingesteld zijn, met een lach en een vrolijke houding. Anders keuken beter dicht maken. Hij had een norse houding en ik vond niet dat hij vriendelijk overkwam. Jammer, want een open keuken is juist bedoelt voor het contact (lichaamstaal en gelaat) met de sfeer die er in het restaurant hangt en de mensen die daar zitten. Open, vrolijk, opgewekt en een gezellige uitstraling.
gerard W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gisteren 28/3, zoaks gewoonlijk op weg naar de toneelschuur weer heerlijk gegeten bij Dodici, echter de service was matig bij een relatief lage restaurant bezetting. Bediening geen contact met de tafel en moest gemaand worden uit te nemen, beide heren hadden meer communicatie met elkaar en de chefs dan met de gasten. Gerard Woudenberg
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten met het verrassingsmenu. Het wijnarrangement is ook verrassend en smaakt er goed bij.
de mannen van de bediening (waar zijn de vrouwen??) zijn ontspannen en gezellig.
Amber N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goede sfeer, gezellige correcte bediening, prima eetconcept met lichte kleine porties, heerlijke salade en prima patat, vooraf plateau Dodici.
Pascale L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Bediening was vriendelijk en de gereserveerde tafel was al vrij ook al waren we 15 minuten eerder. Eten was heerlijk.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Gezellig, goede bediening en heerlijk!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Normaal gesproken is de verzorging wat sneller. Vandaag te lang moeten wachten. Ook vind ik de gerechten wat aan de kleine kant, zeker na de prijsverhoging. Ik kom er ook graag dus?!
Hester K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten maar de service laat te wensen over. Heel lang gewacht tot onze bestelling werd opgenomen en daarna heel lang met lege glazen en borden op tafel gezeten. Dit terwijl het ook niet druk was. Maar eten en wijn was heerlijk!
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben hier een prima avond gehad en om te borrelen zou ik het aanraden. Ben je van de stevige trek dan raad ik het af. Voorafgaand heb je een behoorlijke keuze, bij keuze hoofdgerechten is het te karig samengesteld dit was echt teleurstellend.
Merel O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super leuke tent waar je goed geholpen word, duidelijke uitleg van de gerechten van de proeverij en passende wijn erbij
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super gastheerschap in een gezellige zaak.
Pien H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Van de week een ontbijtje genuttigd. Was erg lekker en divers. Werden snel geholpen omdat het niet druk was. Fijne ambiance,rustig.
Jan Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Dodici is een levendige zaak voor een gemiddeld jong publiek. Eten was een hoge kwaliteit met een goede prijs.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Top locatie met prima bediening en een gezellige sfeer! Kom daar graag zowel zakelijk als privé om iets te eten en te drinken!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Verrassingmenu van de chef genomen. Heerlijk gedineerd, met hoge kwaliteit gerechten. Ook het bijpassend wijn arrangement was erg goed. Leuke sfeer, vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heel gezellig met vlotte bediening. Een heel lekkere kaart
Sas .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Slechte wijn en het hoofdgerecht in de maat van een voorgerecht. Droge salade
Het advies was om dan maar meer te bestellen....beetje jammer ...
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Bijzonder vrolijk en vriendelijk personeel. Haute cuisine in een informele sfeer. Het enige hoofdgerecht voor vegetariërs smaakte heerlijk.