Dock 19 Eten & Drinken

Haven Noordzijde 19 7607 ER Almelo Nederland Kaart

Over restaurant Dock 19 Eten & Drinken

De overtreffende trap

Laat je culinair verrassen bij Dock 19! De lekkerste smaakcombinaties worden hier door de chef op tafel getoverd en om het geheel compleet te maken worden er heerlijke wijnen geserveerd. Pure en eerlijke smaken voeren de boventoon, maar deze worden stuk voor stuk voorzien van een spannende en moderne twist. Ontdek zelf wat ze hier bedoelen met hun motto ‘Dock 19 overtreft!’.

Meer informatie over restaurant Dock 19 Eten & Drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Rlef .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De ontvangst was hartelijk, er was een mooie plaats voor ons gereserveerd bij de haard. Vriendelijke bediening, zeker een terugkomen waard.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
AH actie. De ontvangst was heel goed, de jassen werden aangenomen, zie je niet overal meer. De keuze was beperkt, on feite vlees of vis en een vegetarisch gerecht. De kwaliteit en de kwantiteit waren voor ons prima er werd ook gevraagd hoe we het vlees wilden ! De bediening was echt vriendelijk, niets op aan te merken. Met vrienden lekker gegeten en de tijd aangenaam doorgebracht. Ook werden de jassen keurig weer opgehaald, lof.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Helemaal top was het!
Omdat ik vegetariër ben en er het menu weinig keuze voor mij was, mocht ik iets van de reguliere kaart kiezen. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk!
Goede kaart, gezellige ambiance. Een tweede keer absoluut waard!
Hjkoopman .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het menu was heerlijk, De bediening zeer vriendelijk, gastvrije ontvangst. Sfeer in restaurant gezellig. Restaurant is aan te bevelen.
Roger_1234 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dock 19 heeft een mooie sfeer en is centraal gelegen in Almelo. Wij werden neergezet bij een tafeltje dichtbij de keuken en jassen, waardoor er wat last was van heen en weer lopende mensen.

Het eten was erg lekker op prijs / kwaliteit niveau. We werden aan het begin zeer snel geserveerd, maar het tempo werd goed bij het hoofd en nagerecht.
De lady stake viel bij ons in de smaak. Er werd geen probleem gemaakt voor een extra portie friet. Ook het toetje was zeer smakelijk, de cheesecake is een aanrader.
Annerieke J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zaten nog maar net en hadden erg vlug het voorgerecht, op hrt hoofdgerecht moesten we meer dan een uur wachten en er nog om vragen ook. We vonden het hoofdgerecht niet geweldig.
Het voor gerecht was daarintegen goed en het dessert ook. Wat ons ook tegenstond was het minimale aan bij gerechten. Jammer voor ons niet echt een geslaagde avond...
Henriet H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het is een sfeervol restaurant. Met mooie verlichting en een gezellige haard. Je kunt er overheerlijk eten, de grill gerechten zijn zalig. Je kunt er ook lekker gezellig zitten en kletsen.
Personeel is vriendelijk en attent.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben een top avond gehad ! Bedankt voor het heerlijke eten, de goede service en de gezellige sfeer ! Mijn vader was ook mee, van 73, die niet van restaurants houdt, maar hij heeft genoten van de pittige mosterdsoep, de heerlijke steak en het lekkere toetje met cheesecake en ijs. En de slagroom!!
Johannaeertink .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker eten, gezellige sfeer. Gastvrij personeel. Alleen jammer dat we geen kraanwater konden krijgen, er was alleen water in flessen.
Ymkje V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellig, lekker, alleen een kleine kaart.
Erik En Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Keuzemenu was niet spannend, zalm was erg koud en had daardoor niet zoveel smaak. Verder moesten we vooral heel erg lang wachten (bijna een uur tussen voorgerecht en hoofdgerecht) terwijl het niet druk was.
Prijs was goed in verhouding dat we tweede menu gratis hadden, maar zou te hoog zijn geweest als we er zo zouden geweest. Niet in verhouding met kwaliteit van wat je krijgt.
Verva .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Eten was smakelijk en opmaak van de borden goed. Vriendelijke bediening. Wij hadden het AH menu en daar hebben ze hier een aparte kaart voor. 3 gangen menu kost 35 euro en ik ben het eens met eerdere recensies dat dit te veel is voor dit menu. Voorgerechtje was heel klein, de heek was lekker en nagerecht was goed. Tafeltjes staan wel wat dicht op elkaar.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk gegeten, fantastische service; zo vriendelijk en van begin tot eind echt heel gastvrij. Het was mooi weer vanavond en ondanks dat wij ervoor kozen binnen in de koelte van de airco te zitten zag vooral het terras buiten op het water er erg aantrekkelijk uit. Het restaurant binnen is erg gezellig en aangenaam ingericht. Wat ons betreft op elk vlak een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
goed geschoold personeel, eten goed leuk opgediend, service prima.
vriendelijk uitstekend. wij komen zeker nog terug. de ligging is goed te bereiken.
Franciskarsenbarg .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het is een prachtig ingericht restaurant. De bediening was echt goed. Aardige mensen, we voelden ons op en top gast. Tafel was mooi gedekt, eten lekker en voldoende en goede wijn. We kunnen eigenlijk niets negatiefs verzinnen. SUPER!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Goede sfeer, goede bediening, lekker eten, niks mis mee.
Vriendelijke ontvangst. Bediening attent, vriendelijk en vlot en goede prijs-kwaliteitverhouding. Misschien een wat beperkte keuze voor AH- bonhouders. Maar dat maakt de keuze ook weer gemakkelijker..
Tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hier gegegen via de AH-actie.
Helaas geen vrije keus uit de hele kaart. Ook niet na overleg met de bedieding. We hebben met 2 personen gegeten (beiden gelijke gerechten)
Als voorgerecht de gerookte kalkoen met avocado en gegrilde ananas.
Heerlijk verrassend gerecht.
Hoofdgerecht de rumpsteak met pepersaus. Super mals vlees met voldoende bijgerechten.
Voor het nagerecht gekozen voor de sorbert met vanilleroomijs, vruchten, aardbeiensaus en slagroom. Lekker, maar jammer dat de slagroom ingezakt was.
J10a .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Absoluut de moeite waard!
Heerlijk gegeten.
Heel vriendelijk personeel en ook onderling stralen ze een leuk team uit, waarin de taken goed verdeeld zijn.
Jose.mallie .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was heerlijk en mooi opgemaakt, vooral het nagerecht, wow. De bediening was attent en zag je zitten. We konden lekker buitenzitten met een prima uitzicht :)