Dock 19 Eten & Drinken

Haven Noordzijde 19 7607 ER Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 19 Eten & Drinken

De overtreffende trap

Laat je culinair verrassen bij Dock 19! De lekkerste smaakcombinaties worden hier door de chef op tafel getoverd en om het geheel compleet te maken worden er heerlijke wijnen geserveerd. Pure en eerlijke smaken voeren de boventoon, maar deze worden stuk voor stuk voorzien van een spannende en moderne twist. Ontdek zelf wat ze hier bedoelen met hun motto ‘Dock 19 overtreft!’.

Meer informatie over restaurant Dock 19 Eten & Drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

R.B. R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
wij hebben met ons twee-en heerlijk gegeten het was voor treffelijk
Lois P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hadden bij de reservering via internet aangegeven dat er één persoon bij was die geen suiker en zoetstoffen mocht. Hier werd gelijk aandacht aan besteed door de bediening, en er werd overlegd wat deze persoon als dessert mocht hebben. Dat maak je niet vaak mee. Top! We hebben het AH menu gehad, en was heerlijk.
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Smakelijk gegeten op de boot tegenover het restaurant. Het AH menu was redelijk samengesteld. Het gekozen nagerecht koffie met huisgemaakte bonbons viel tegen. Iets meer zorg besteden aan dit nagerecht!!.
Enny J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren voor de eerste keer in Doc 19 .Personeel was zeer vriendelijk en het eten was goed drank voor een redelijke prijs .
Het is ons zeer goed bevallen we komen zeker nog eens weer.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben het AH 3 gangen menu genomen met een heerlijke meloen/ham en de forel... prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak, De steak als hoofdgerecht smaakte heerlijk en als dessert de sorbet. Het kon niet beter! De hoogste waardering hebben ze verdiend zowel voor smaak, inrichting als vriendelijkheid van het personeel. T o p !
karin.schonewille .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. We gaan hier zeker nog een keer weer heen, AH actie was goede keuze, gewone menukaart heeft ook keus genoeg.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijne sfeer, ontvangst aangenaam, prettige en attente bediening, eten goed verzorgd en heerlijk. Prijs_kwaliteit verhouding goed.
margreethagoort .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een zeer matig drie gangen diner. De opmaak zag er redelijk uit maar de combinatie van smaken klopten niet. Saus bij een redelijk goed stukje vlees was niet lekker net zoals de voorgerechten. Wij sloten af met koffie met bonbons die waren van slechte kwaliteit. Beter twee van goede kwaliteit dan vier die uitgeslagen waren. We hebben het wel doorgegeven.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Voorgerecht anders dan normale meloen met ham helaas wat weinig ham en gebakken wat de smaak niet ten goede kwam. Hoofdgerecht maakte het meer dan goed een heerlijke steak,goed gebakken met frites die je als je wilde kon bijbestellen. Toe koffie met bonbons was prima. Bediening was super vriendelijk en attent. Huiswijn was een goede keus lekker neutraal smaakt overal goed bij. Zeker voor als we in de buurt zijn om terug te gaan
fredhazebroek .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hoofdgerecht vier personen rauwe i.p.v. medium steak. Sorbet opgevuld met watermeloen i.p.v. zomerfruit.
Voorgerecht erg minimalistisch.
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De kwaliteit is weer zoals de eerste jaren. Mooie opgemaakte borden, fijne smaken, prettige bediening. Fijn dat de kwaliteit van de koks weer terug is. Bediening is altijd goed geweest. Mede door ah actie geweest, we komen graag terug.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gisteravond met partner gegeten bij Dock, met prachtig weer, waardoor we op de aangemeerde terrasboot die bij het restaurant hoort konden plaatsnemen. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden een AH driegangenmenu. Voorgerecht was prima, ik: de meloen en partner de Forel. Hoofdgerecht allebei de steak en die viel iets tegen, weinig smaak aan het vlees en om medium gevraagd, maar was nog wel erg rood. Frites was heerlijk en sla als bijgerecht. Toetje was een prima sorbet.
Freddy Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer tevreden prima bediening kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Het eten ( AH actie ) was prima en voldoende, kon zo op verzoek bijgevuld. Zijn al vaker geweest maar komen zeer zeker weer terug. Echt een aanrader.
Erna T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, en vriendelijk personeel. Menukaart voor de actie van ah was prima.
We komen zeker nog een keer terug.
Gertjan R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellig en gastvrij ontvangen, evenals de bediening bij het serveren! Wij komen zeker nog een keer terug en doen het nog een keer over!
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
leuke amuse bij aankomst, voorgerecht prima, steak (medium besteld) zwart en doorgebakken geserveerd, pas bijhet ophalen van de borden gevraagd of alles naar wens was. Nagerecht ok. Ons bezoek met AH bon was geen aanleiding om nog eens naar dock 19 te gaan.
wgfsa14 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten lekker buiten op het terras met mijn dochter. Was een mooie zomeravond. Prima bediening. Voor herhaling vatbaar.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima gegeten met AH-actie. Vriendelijk erg service-gericht personeel. Gerechten worden mooi opgemaakt geserveerd. Hoeveelheid is precies goed. Een aanrader.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bijzonder vriendelijke bediening, niet bijzonder maar wel lekker gegeten. We hadden een royale ronde tafel op een rustige plek. Door de AH restaurant actie was de prijs bijzonder schappelijk.