Dock 19 Eten & Drinken

Haven Noordzijde 19 7607 ER Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 19 Eten & Drinken

In Dock 19 kunt u terecht voor een snelle lunch, een hapje tussendoor, een (uitgebreid) diner of voor de borrel. Laat u verrassen met bijzondere combinaties in onze gerechten met een moderne touch. Bij de gerechten serveren wij graag smaakvolle en betaalbare wijnen.

Al onze hoofdgerechten worden bereid in een robuuste houtskoolgrill: een gesloten barbecue, gestookt op houtskool. Volledig gesloten bereikt de oven temperaturen tot maar liefst 400 0C! Het nobele hout en de perfect te regelen doorstroming van hete lucht zorgen voor unieke smaak, geur en textuur.

Elk stuk vlees, vis, gevogelte maar ook groenten en deegwaren worden tegelijkertijd dichtgeschroeid, geroosterd én voorzien van een karakteristieke rooksmaak. Dit zorgt voor de authentieke textuur en sappigheid aan uw gerecht. En dat proeft u!

Dock 19 beschikt over een indoor rokerslounge met ventilatie systeem. Hierdoor hoeft u bij ons niet naar buiten om te roken, maar neemt u plaats in onze comfortabele fauteuils.

Meer informatie over restaurant Dock 19 Eten & Drinken

9,1

Jouw recensie over het restaurant Dock 19 Eten & Drinken

Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Laatst hier heerlijk gegeten met mijn vriendin. Een drie gangen menu voor €30 bestaande uit een fantastische carpaccio, een lekkere biefstuk met peperjus en een dame blanche. Zeer vriendelijke bediening! Het eten was heerlijk en ik zou deze restaurant/bar zeker aanbevelen!
Fabi K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Goede bediening, goed eten en gezellige setting. Alleen jammer dat je erg in de tocht zit in het gedeelte aan de rechterkant, waar je een klein opstapje op moet. Dat was het enige minpunt. Bediening geeft goed advies, neemt je jas aan en is keurig. Het eten is super!!!
John B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
het is er leuk en gezellig
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Top restaurant met zeer goede bediening
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het personeel gaf ons een erg opgejaagd gevoel en ze kwamen heel zenuwachtig over. Het tafeltje achter ons waar wij zaten, werd gebruikt om alle spullen die ze bij andere tafels weg haalden daarop te zetten en pas na een uur of anderhalf uur pas het er af halen. Hele/half volle flessen wijn stonden er nog op en dan zie je het personeel met een nieuwe fles aan komen lopen. Met hoofdgerecht ging ook nog is van alles fout, 1 hoofdgerecht was zwart en dit gerecht kwam ook pas 7 min nadat de rest zijn hoofdgerecht had gekregen.. Wel goed opgelost van het personeel uiteindelijk!
Al met al redelijk gegeten.
cjs04_ .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg gehaast allemaal, binnen 10 min stond hoofdgerecht op tafel, 5 min erna het hoofdgerecht. Personeel serveerde zo snel uit, gaf een opgejaagde sfeer. Aangegeven dat het zo snel ging, kregen we als antwoord dat we dat aan hadden moeten geven. Serieus!? Friet was koud en bakje kruidenboter zo klein als een waxinelichtje!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De tafel waar we zaten stond helaas op een tochtige plek en de bediening was correct behalve dan dat de wachttijd nogal wat te wensen over liet. Ruim een half uur op een 2e kop cappucino moeten wachten en de porties waren matig, zeker friet en salade had ruimer aangehouden kunnen worden. Mijn moeder had een medium doorbakken steak besteld maar kon deze amper snijden. Wel een minpuntje daarvoor.
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten. Effe iets aan de te felle lampen bij enkele tafels doen. Leuk was dat de kok, Wouter, een oud leerling van mij is. Wouter, de biefstuk was perfect. ????????
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was lekker en de porties waren precies goed. De bediening was vriendelijk, alleen op de vraag wat één van de gerechten precies inhield kon de bedieningsmedewerker geen antwoord geven. De tafels staan best dicht bij elkaar, dit vond ik wat minder. Al met al een lekker en gezellig gegeten.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Samen met vrienden gebruik gemaakt van de AH-actie. Goed verzorgd en lekker eten, prima. Beetje donker aan de 'ronde' tafel.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
het eten was goed, de bediening prettig, de omgeving gezellig, kortom we komen hier terug en zullen dit restaurant aanbevelen.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
prettige ontvangst op een rustige woensdagavond, vlotte bediening zonder poespas, goede prijs kwaliteit verhouding, lekker gegeten
Cis V.
Nadia A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was heerlijk! De bereiding was super en porties waren prima.
De bediening is goed en het restaurant erg mooi & sfeervol ingericht. De tafels stonden wel wat dicht op elkaar waardoor men minder privacy heeft.
Siny S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
was leuke en vriendelijke bediening en heel smakelijk eten,

zeker voor herhaling vatbaar..............................................................
JOKE P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Alles naar wens.Eten uitstekend en vlotte vriendelijke bediening.Een zacht sfeervol achtergrondmuziekje zou misschien een idee zijn?Eerder bij dit restaurant gedineerd en kan het iedereen aanbevelen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
ontzettend lekker gegeten, erg sfeervol en goed eten, snelle en fijne service, top restaurant in almelo!
Ontvangst is prima, lekker druk, mooi en modern ingericht. Ligging is mooi aan de ater boulevard waar straks de nieuwe haven komt.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben met zes personen een leuke-gezellige avond gehad. Het eten smaakte voortreffelijk en de bediening was perfect.
Amy B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was lekker. Misten hier en daar wat kleine toevoegingen die het eten net iets beter gemaakt zouden hebben. Zou er zo nog wel weer een keer heen gaan.
Jeannette Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mijn Zonnevisfilet was deels goed en deels net een beetje te droog. De frites hebben we teruggestuurd omdat ze taai waren. Na een klein kwartier kregen we nieuwe. Voorgerecht en toetje waren lekker. Aardige en attente bediening.