Dock 19 Eten & Drinken

Haven Noordzijde 19 7607 ER Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 19 Eten & Drinken

De overtreffende trap

Laat je culinair verrassen bij Dock 19! De lekkerste smaakcombinaties worden hier door de chef op tafel getoverd en om het geheel compleet te maken worden er heerlijke wijnen geserveerd. Pure en eerlijke smaken voeren de boventoon, maar deze worden stuk voor stuk voorzien van een spannende en moderne twist. Ontdek zelf wat ze hier bedoelen met hun motto ‘Dock 19 overtreft!’.

Meer informatie over restaurant Dock 19 Eten & Drinken

Maandag t/m vrijdag vanaf 12.00 uur
Zaterdag t/m zondag vanaf 16.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Dock 19 Eten & Drinken

Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het personeel gaf ons een erg opgejaagd gevoel en ze kwamen heel zenuwachtig over. Het tafeltje achter ons waar wij zaten, werd gebruikt om alle spullen die ze bij andere tafels weg haalden daarop te zetten en pas na een uur of anderhalf uur pas het er af halen. Hele/half volle flessen wijn stonden er nog op en dan zie je het personeel met een nieuwe fles aan komen lopen. Met hoofdgerecht ging ook nog is van alles fout, 1 hoofdgerecht was zwart en dit gerecht kwam ook pas 7 min nadat de rest zijn hoofdgerecht had gekregen.. Wel goed opgelost van het personeel uiteindelijk!
Al met al redelijk gegeten.
cjs04_ .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg gehaast allemaal, binnen 10 min stond hoofdgerecht op tafel, 5 min erna het hoofdgerecht. Personeel serveerde zo snel uit, gaf een opgejaagde sfeer. Aangegeven dat het zo snel ging, kregen we als antwoord dat we dat aan hadden moeten geven. Serieus!? Friet was koud en bakje kruidenboter zo klein als een waxinelichtje!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De tafel waar we zaten stond helaas op een tochtige plek en de bediening was correct behalve dan dat de wachttijd nogal wat te wensen over liet. Ruim een half uur op een 2e kop cappucino moeten wachten en de porties waren matig, zeker friet en salade had ruimer aangehouden kunnen worden. Mijn moeder had een medium doorbakken steak besteld maar kon deze amper snijden. Wel een minpuntje daarvoor.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was lekker en de porties waren precies goed. De bediening was vriendelijk, alleen op de vraag wat één van de gerechten precies inhield kon de bedieningsmedewerker geen antwoord geven. De tafels staan best dicht bij elkaar, dit vond ik wat minder. Al met al een lekker en gezellig gegeten.
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten. Effe iets aan de te felle lampen bij enkele tafels doen. Leuk was dat de kok, Wouter, een oud leerling van mij is. Wouter, de biefstuk was perfect. ????????
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Samen met vrienden gebruik gemaakt van de AH-actie. Goed verzorgd en lekker eten, prima. Beetje donker aan de 'ronde' tafel.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
het eten was goed, de bediening prettig, de omgeving gezellig, kortom we komen hier terug en zullen dit restaurant aanbevelen.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
prettige ontvangst op een rustige woensdagavond, vlotte bediening zonder poespas, goede prijs kwaliteit verhouding, lekker gegeten
Nadia A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was heerlijk! De bereiding was super en porties waren prima.
De bediening is goed en het restaurant erg mooi & sfeervol ingericht. De tafels stonden wel wat dicht op elkaar waardoor men minder privacy heeft.
Cis V.
Siny S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
was leuke en vriendelijke bediening en heel smakelijk eten,

zeker voor herhaling vatbaar..............................................................
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
ontzettend lekker gegeten, erg sfeervol en goed eten, snelle en fijne service, top restaurant in almelo!
Ontvangst is prima, lekker druk, mooi en modern ingericht. Ligging is mooi aan de ater boulevard waar straks de nieuwe haven komt.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Alles naar wens.Eten uitstekend en vlotte vriendelijke bediening.Een zacht sfeervol achtergrondmuziekje zou misschien een idee zijn?Eerder bij dit restaurant gedineerd en kan het iedereen aanbevelen.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben met zes personen een leuke-gezellige avond gehad. Het eten smaakte voortreffelijk en de bediening was perfect.
Amy B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was lekker. Misten hier en daar wat kleine toevoegingen die het eten net iets beter gemaakt zouden hebben. Zou er zo nog wel weer een keer heen gaan.
Jeannette Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mijn Zonnevisfilet was deels goed en deels net een beetje te droog. De frites hebben we teruggestuurd omdat ze taai waren. Na een klein kwartier kregen we nieuwe. Voorgerecht en toetje waren lekker. Aardige en attente bediening.
karinbroens .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voorgerecht vis was erg veel groente en die groente misten wij bij het hoofdgerecht. Dus maar een tweede schaaltje sla bij besteld.De brownie ( nagerecht) was erg klein. Maar alles smaakte verder goed
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het was in een woord geweldig, het eten was van een hoog niveau en zeer goed bereid. De medewerkers/sters waren zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Ga vooral zo door.
IB53 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben hier samen met vrienden heerlijk gegeten met de AH actiebonnen. We kregen een ronde tafel toegewezen, erg leuk! De bediening was goed en vriendelijk.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima gegeten. Heel vriendelijke ontvangst en bediening. Mooi, sfeervol ingericht restaurant. Een adres om terug te komen.