Dock 19 Eten & Drinken

Haven Noordzijde 19 7607 ER Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 19 Eten & Drinken

De overtreffende trap

Laat je culinair verrassen bij Dock 19! De lekkerste smaakcombinaties worden hier door de chef op tafel getoverd en om het geheel compleet te maken worden er heerlijke wijnen geserveerd. Pure en eerlijke smaken voeren de boventoon, maar deze worden stuk voor stuk voorzien van een spannende en moderne twist. Ontdek zelf wat ze hier bedoelen met hun motto ‘Dock 19 overtreft!’.

Meer informatie over restaurant Dock 19 Eten & Drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Ineke Rogér S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij zijn er met de AH actie bij Dock 19 gekomen. Wij hebben heerlijk gegeten en zijn zeer tevreden naar huis gegaan. Eten was goed, Sfeer was goed en gewoon een gezellige avond. Personeel was zeer vriendelijk en namen onze jassen van ons over. Geeft toch een extraatje vinden wij.
Kort om echt een aanrader en wij komen zeker terug!!
Tess_97 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
In het begin dat we er zaten hadden we een vlotte en goede bediening. Echter, tussen het hoofd en het nagerecht stokte het en kwam er niemand meer. We hebben wel erg lang op ons nagerecht moeten wachten.
Het eten was verder erg goed, vooral de Ladie-steak, heerlijk mals en goed gekruid.
Wat wel 1 minpunt was, was dat de carpaccio vooraf helaas te dik gesneden was, waardoor het nog erg koud (hier en daar nog bevroren was) en we hier al goed gevuld van waren. Deze mag dus wel de helft dunner gesneden worden.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We waren met 6 personen en hebben genoten van het AH menu. De gerechten smaakten prima en de bediening erg vriendelijk en hulpvaardig. Kraanwater gratis (pluim) en verder een leuke sfeer.
Punt van verbetering is dat de garnituren pas na navragen werd gebracht, met excuses (kan gebeuren). Verder prima, we hebben genoten.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We waren met 6 personen voor het AH menu en hebben genoten van alle gerechten en de vriendelijke bediening. Een punt van verbetering was dat de garnituren bij het hoofdgerecht erg laat werden gebracht we moesten er om vragen. Het vlees en vis was al bijna op toen dat werd gebracht en dat mag eigenlijk niet gebeuren, maar het onze avond zeker niet bedorven. Verder prima hoor.
Fam. Spier
Emmy C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Onverwacht goed gegeten in Almelo. Prettige bediening, vriendelijk. Zeer goede lady steak en heerlijk toetje. Wij komen terug!
Antje D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lang gewacht op het hoofdgerecht en daarbij was het niet bijzonder van smaak. Bedienend personeel was zeer vriendelijk maar rent door het restaurant geeft weinig rust. Waarschijnlijk niet de meest ideale plaats gehad.
Mironne D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hebben heerlijk gegeten via de ah actie. We werden hartelijk ontvangen en de jassen aangenomen. De keuze was ook prima en het eten smaakte super! Wij gaan vaker komen!????????
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prachtig gelegen. Uitstekend personeel. Zeer vriendelijk en attent. Heerlijke gerechten met zorg opgemaakt op het bord. Sfeervol ingericht.
astruis57 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen . Jas werd netjes aangenomen. Heel gastvrij . Naarmate het drukker werd , werd de aandacht ook wat minder . Personeel zou wAt vaker ook langs de tafels moeten gaan , bij mensen die het hoofdgerecht al hebben gehad ,we wilden nog graag wat frite's bij en een drankje . Moest erg lang kijken of er iemand keek .maar verder was het eten heerlijk en was alles naar wens . Gaan zeker nog eens .
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik had hoge verwachtingen van het eten bij het restaurant. Voor een grillrestaurant viel het eten erg tegen. De carpaccio was oud en het vlees was niet goed gebakken. Deze was niet mals maar taai. Ook zaten er zwarte plekjes op het vlees. Bij een grillrestaurant als dit vind ik dit niet kunnen. Carpaccio van de supermarkt smaakt zelfs beter. Jammer dit!
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kerstavond. Ik wilde de beide Kerstdagen thuis eten en Kerstavond leek een goede gelegenheid om uit eten te gaan, we konden lopend naar het restaurant. Vriendelijke ontvangst, gelukkig gezellige muziek, maar niet zo hard dat je niet met elkaar kon praten. Het menu was eenvoudig, maar de gerechten uitstekend. De huiswijn was een hele goede keus, zowel rood als wit. We hebben nog lang na zitten praten, met een lekker kopje koffie. Als het niet zo gezellig was geweest, hadden we dat zeker niet gedaan.
Eppo K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Prima gegeten op kerstzaterdag bij Dock19 in Almelo. Met de spaaractie van de AH hadden we toch een goede keuze. Blij dat we gegaan zijn.
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We gingen met de AH kaart en konden helaas maar uit een andere kleine kaart kiezen.

De gepofte aubergine haalde ik persoonlijk gelijk van de kaart af.
De vulling was goed maar de aubergine was droog en niet te kauwen.
Kreeg als bij groente ook nog eens schijven aubergine met wat courgette, waren helaas droog. Heb dit doorgegeven en kreeg hiervoor Italiaanse roerbakgroente wat een stuk beter was.

Was wel mooi ingericht
EstherdeLeeuw .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We werden ontzettend goed onthaalt, onze jassen werden zelfs aangenomen. Omdat wij vrij vroeg waren (17.30 uur) was het nog erg rustig. Het menu was niet groot maar dat kwam omdat wij via de albert heijn restaurant actie hadden geboekt en dit wist ik van te voren. We kregen nog een amuse van het huis. De lady steak was ontzettend mals en lekker. Zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keertje terug.
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gebruik gemaakt van de Albert Heijn restaurantactie. Gerechten werden prachtig opgediend en smaakten zeer goed. Een aanrader. Wij komen zeker terug om van de gewone kaart te proeven!
trentelman .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg lekker gegeten in Dock 19 met een AH-actiekaart. Plezierige ontvangst met aannemen van onze jassen (en bij weggaan ook weer). Attente bediening. Leuke moderne inrichting. We zaten naast de bar, muziek wel wat hard. Er was een aparte kaart voor de AH-klanten met 3 keuzemogelijkheden voorgerecht en menu en 2 voor de toet. Ook geschikt voor de vegetariër. Toetje cheesecake beviel me goed. Meestal zijn ze me te zwaar maar deze was erg lekker. Gaan nog wel eens terug.
Jochem P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk 3 gangen lunch gegeten, je jas werd aangenomen bij binnenkomst en de inrichting van het restaurant is erg gezellig. Een aanrader!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een gezellige entourage met prachtige subtiele verlichting. We hebben er héél erg van genoten en vinden dit restaurant écht een aanrader!!
rlef .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De ontvangst was hartelijk, er was een mooie plaats voor ons gereserveerd bij de haard. Vriendelijke bediening, zeker een terugkomen waard.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
AH actie. De ontvangst was heel goed, de jassen werden aangenomen, zie je niet overal meer. De keuze was beperkt, on feite vlees of vis en een vegetarisch gerecht. De kwaliteit en de kwantiteit waren voor ons prima er werd ook gevraagd hoe we het vlees wilden ! De bediening was echt vriendelijk, niets op aan te merken. Met vrienden lekker gegeten en de tijd aangenaam doorgebracht. Ook werden de jassen keurig weer opgehaald, lof.