Dock 19 Eten & Drinken

Haven Noordzijde 19 7607 ER Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 19 Eten & Drinken

De overtreffende trap

Laat je culinair verrassen bij Dock 19! De lekkerste smaakcombinaties worden hier door de chef op tafel getoverd en om het geheel compleet te maken worden er heerlijke wijnen geserveerd. Pure en eerlijke smaken voeren de boventoon, maar deze worden stuk voor stuk voorzien van een spannende en moderne twist. Ontdek zelf wat ze hier bedoelen met hun motto ‘Dock 19 overtreft!’.

Meer informatie over restaurant Dock 19 Eten & Drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
fredhazebroek .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hoofdgerecht vier personen rauwe i.p.v. medium steak. Sorbet opgevuld met watermeloen i.p.v. zomerfruit.
Voorgerecht erg minimalistisch.
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De kwaliteit is weer zoals de eerste jaren. Mooie opgemaakte borden, fijne smaken, prettige bediening. Fijn dat de kwaliteit van de koks weer terug is. Bediening is altijd goed geweest. Mede door ah actie geweest, we komen graag terug.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gisteravond met partner gegeten bij Dock, met prachtig weer, waardoor we op de aangemeerde terrasboot die bij het restaurant hoort konden plaatsnemen. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden een AH driegangenmenu. Voorgerecht was prima, ik: de meloen en partner de Forel. Hoofdgerecht allebei de steak en die viel iets tegen, weinig smaak aan het vlees en om medium gevraagd, maar was nog wel erg rood. Frites was heerlijk en sla als bijgerecht. Toetje was een prima sorbet.
Freddy Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer tevreden prima bediening kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Het eten ( AH actie ) was prima en voldoende, kon zo op verzoek bijgevuld. Zijn al vaker geweest maar komen zeer zeker weer terug. Echt een aanrader.
Erna T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, en vriendelijk personeel. Menukaart voor de actie van ah was prima.
We komen zeker nog een keer terug.
Gertjan R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellig en gastvrij ontvangen, evenals de bediening bij het serveren! Wij komen zeker nog een keer terug en doen het nog een keer over!
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
leuke amuse bij aankomst, voorgerecht prima, steak (medium besteld) zwart en doorgebakken geserveerd, pas bijhet ophalen van de borden gevraagd of alles naar wens was. Nagerecht ok. Ons bezoek met AH bon was geen aanleiding om nog eens naar dock 19 te gaan.
wgfsa14 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten lekker buiten op het terras met mijn dochter. Was een mooie zomeravond. Prima bediening. Voor herhaling vatbaar.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima gegeten met AH-actie. Vriendelijk erg service-gericht personeel. Gerechten worden mooi opgemaakt geserveerd. Hoeveelheid is precies goed. Een aanrader.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bijzonder vriendelijke bediening, niet bijzonder maar wel lekker gegeten. We hadden een royale ronde tafel op een rustige plek. Door de AH restaurant actie was de prijs bijzonder schappelijk.
Juliëtte P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Afgelopen weekend ben ik samen met mijn vriend met de ah actie bij Dock19 gaan eten. Zowel de ambiance als het eten en personeel was verrassend goed! Perfecte hoeveelheden en leuke gerechten om uit te kiezen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en gezellig. Wij hebben erg genoten en raden dit restaurant aan iedereen aan!
Lieda N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voelt je erg welkom,zeer attent personeel.Heerlijk eten en wordt goed opgelet of je nog iets wil qua eten of drinken.Een aanrader voor een heerlijk relax diner,met je partner of familie...
jolanda351 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Bij binnenkomst was er meteen al een klik met het personeel. Er was ruimte voor humor. We kregen regelmatig aandacht en onze jarige kreeg bij het dessert extra aandacht. We hebben heerlijk gegeten en vonden het dan ook alle vier een geslaagde avond.
thije_ .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Prima eten! Leuke sfeer. Prijsverhouding is goed. Personeel mocht iets meer initiatief nemen met vragen voor extra patat
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De AH actie kaart vol en gelijk geboekt. Het keuze menu was een leuk, lekker en goed verzorgd 3 gangen menu. De normale prijs van 35 euro zou ik er echter nooit voor betalen. Nu het 2 voor 1 was vond ik de prijs-kwaliteit prima. Leuke sfeervolle inrichting. Wel een tip: geen borden uithalen als er nog iemand aan het eten is.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Obv de beoordelingen hier gereserveerd. Voorgerecht carpaccio en proeverij. Helaas was carpaccio wat laf van smaak. Proeverij met quinoa was aardig, maar niet bijzonder. Ondanks of dankzij het elektronische bestelsysteem veel te lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Ribeye en kalfsduo waren prima. Maar dat je bij deze gerechten mayo uit een emmer (suikersmaak) is echt zonde. Nagerecht vanwege wachttijd aan ons voorbij laten gaan. Dit kan beter.
Marten H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
We zijn zeer correct ontvangen. Beide obers hebben zich beleefd gedragen. Het bedienen aan tafel was volgens de etiquetteregels.
Het eten (voorgerecht-hoofdgerecht en dessert) was van prima kwaliteit. We hebben heerlijk gegeten en voelden ons "thuis".
DOK '19 is aan te bevelen, wat we ook zeker zullen doen in onze familie- en kennissenkring.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Super gegeten met de actie van Appie. 2X deze week, de eerste keer was de wachttijd tussen de gangen langer, ( niet druk ) de 2-de keer perfect ! Gisteren met onze 2 zonen daar gegeten, de jongste is een moeilijke eter, en vond meerdere gerechten niet lekker, maar kreeg vervolgens iets anders, en 2 desserts ! Prima gegeten , ( al vondt ik het 3 gangen menu geen 35 Euro waard, wel de 2 voor 1 aktie die het nu was. Zou zelf per persoon meer friet en sla erbij doen, want qua kostprijs kost het bijna niets, maar zou bij ons beter overkomen ( of zeggen dat het bij kan worden gevraagd , als er meer nodig zou zijn, weggooien zou zonde zijn...) carpachio heerlijk, maar heel veel in vergelijk met hoofdgerecht . Een super gezellige en lekkere avond gehad, heel vriendelijk personeel, ga er ( met de aktie) zeker nog eens heen ! Bedankt, en hopelijk tot een volgende keer !
micymastal .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor de zoveelste keer gegeten bij Dock 19 en altijd gezellig en een goede sfeer met lekker eten ! We gaan er zeker weer naar toe hetzij met mijn vrouw of met familie samen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
2 keer daar gegeten deze week, de eerste keer was de wachttijd tussen de gangen langer, ondanks dat het niet druk was... gisteren daar gegeten met mijn man en onze 2 jongens, deze keer wachttijd perfect, ondanks dat het druk was !
Afstand van de andere tafels prima, super gegeten, steak precies zoals gevraagd en super mals !
Mijn jongste is ( jammergenoeg ) een moeilijke eter, ik als kok zijnde vindt dat een ramp, hij vond de soep niet lekker ( was vast heerlijk ) en kreeg daarom wat anders, het hoofdgerecht ook niet ( spareribs ) heeft mijn man er nog bijopgegeten, en van genoten.
Hij mocht ook nog eens 2 desserts uitkiezen omdat hij weinig had gegeten ! Fantastische service, bijzonder vriendelijk personeel . Ook de huiswijn ( visite kaartje ) helemaal top, rood en wit !
De voucher van Appie gebruikt, en een hele gezellige en lekkere avond gehad !
Bedankt ! Hopen zeker nog eens langs te komen !