Dock 19 Eten & Drinken

Haven Noordzijde 19 7607 ER Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 19 Eten & Drinken

De overtreffende trap

Laat je culinair verrassen bij Dock 19! De lekkerste smaakcombinaties worden hier door de chef op tafel getoverd en om het geheel compleet te maken worden er heerlijke wijnen geserveerd. Pure en eerlijke smaken voeren de boventoon, maar deze worden stuk voor stuk voorzien van een spannende en moderne twist. Ontdek zelf wat ze hier bedoelen met hun motto ‘Dock 19 overtreft!’.

Meer informatie over restaurant Dock 19 Eten & Drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Obv de beoordelingen hier gereserveerd. Voorgerecht carpaccio en proeverij. Helaas was carpaccio wat laf van smaak. Proeverij met quinoa was aardig, maar niet bijzonder. Ondanks of dankzij het elektronische bestelsysteem veel te lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Ribeye en kalfsduo waren prima. Maar dat je bij deze gerechten mayo uit een emmer (suikersmaak) is echt zonde. Nagerecht vanwege wachttijd aan ons voorbij laten gaan. Dit kan beter.
Marten H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
We zijn zeer correct ontvangen. Beide obers hebben zich beleefd gedragen. Het bedienen aan tafel was volgens de etiquetteregels.
Het eten (voorgerecht-hoofdgerecht en dessert) was van prima kwaliteit. We hebben heerlijk gegeten en voelden ons "thuis".
DOK '19 is aan te bevelen, wat we ook zeker zullen doen in onze familie- en kennissenkring.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Super gegeten met de actie van Appie. 2X deze week, de eerste keer was de wachttijd tussen de gangen langer, ( niet druk ) de 2-de keer perfect ! Gisteren met onze 2 zonen daar gegeten, de jongste is een moeilijke eter, en vond meerdere gerechten niet lekker, maar kreeg vervolgens iets anders, en 2 desserts ! Prima gegeten , ( al vondt ik het 3 gangen menu geen 35 Euro waard, wel de 2 voor 1 aktie die het nu was. Zou zelf per persoon meer friet en sla erbij doen, want qua kostprijs kost het bijna niets, maar zou bij ons beter overkomen ( of zeggen dat het bij kan worden gevraagd , als er meer nodig zou zijn, weggooien zou zonde zijn...) carpachio heerlijk, maar heel veel in vergelijk met hoofdgerecht . Een super gezellige en lekkere avond gehad, heel vriendelijk personeel, ga er ( met de aktie) zeker nog eens heen ! Bedankt, en hopelijk tot een volgende keer !
micymastal .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor de zoveelste keer gegeten bij Dock 19 en altijd gezellig en een goede sfeer met lekker eten ! We gaan er zeker weer naar toe hetzij met mijn vrouw of met familie samen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
2 keer daar gegeten deze week, de eerste keer was de wachttijd tussen de gangen langer, ondanks dat het niet druk was... gisteren daar gegeten met mijn man en onze 2 jongens, deze keer wachttijd perfect, ondanks dat het druk was !
Afstand van de andere tafels prima, super gegeten, steak precies zoals gevraagd en super mals !
Mijn jongste is ( jammergenoeg ) een moeilijke eter, ik als kok zijnde vindt dat een ramp, hij vond de soep niet lekker ( was vast heerlijk ) en kreeg daarom wat anders, het hoofdgerecht ook niet ( spareribs ) heeft mijn man er nog bijopgegeten, en van genoten.
Hij mocht ook nog eens 2 desserts uitkiezen omdat hij weinig had gegeten ! Fantastische service, bijzonder vriendelijk personeel . Ook de huiswijn ( visite kaartje ) helemaal top, rood en wit !
De voucher van Appie gebruikt, en een hele gezellige en lekkere avond gehad !
Bedankt ! Hopen zeker nog eens langs te komen !
jeannet S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was redelijk vond de biefstuk wat een harde korst maar voor de rest lekker gegeten op de alberthein actie
Mironne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig met 8 dames gegeten, sfeer en eten was top! Aangegeven dat we niet zo snel het eten opgediend hoeften te krijgen, dit was prima!
Me70 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bijzondere locatie met fraai interieur, niveauverschillen en transparante afscheidingen. De barverlichting wisselt voortdurend van kleur en kan door de overheersing enige irritatie opwekken. De bediening is vlot en voorkomend, het eten smaakt voortreffelijk en is goed op elkaar afgestemd. De porties zijn klein, een middelmatige eter zal snel iets extra moeten bestellen. In dat kader zijn de prijzen aan de hoge kant. Enkele kleine slordigheden vallen op. Personeelsleden lopen soms in kleding van een grote horeca onderneming elders in de stad en de suikerzakjes komen volgens opschrift van diezelfde onderneming. Even de puntjes op de i zetten dus.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een geweldig restaurant, heerlijk gegeten en zeer goed ontvangen door het personeel. Zeker aan te raden, 3! We komen zeker nog terug
Ineke Rogér S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij zijn er met de AH actie bij Dock 19 gekomen. Wij hebben heerlijk gegeten en zijn zeer tevreden naar huis gegaan. Eten was goed, Sfeer was goed en gewoon een gezellige avond. Personeel was zeer vriendelijk en namen onze jassen van ons over. Geeft toch een extraatje vinden wij.
Kort om echt een aanrader en wij komen zeker terug!!
Tess_97 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
In het begin dat we er zaten hadden we een vlotte en goede bediening. Echter, tussen het hoofd en het nagerecht stokte het en kwam er niemand meer. We hebben wel erg lang op ons nagerecht moeten wachten.
Het eten was verder erg goed, vooral de Ladie-steak, heerlijk mals en goed gekruid.
Wat wel 1 minpunt was, was dat de carpaccio vooraf helaas te dik gesneden was, waardoor het nog erg koud (hier en daar nog bevroren was) en we hier al goed gevuld van waren. Deze mag dus wel de helft dunner gesneden worden.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We waren met 6 personen en hebben genoten van het AH menu. De gerechten smaakten prima en de bediening erg vriendelijk en hulpvaardig. Kraanwater gratis (pluim) en verder een leuke sfeer.
Punt van verbetering is dat de garnituren pas na navragen werd gebracht, met excuses (kan gebeuren). Verder prima, we hebben genoten.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We waren met 6 personen voor het AH menu en hebben genoten van alle gerechten en de vriendelijke bediening. Een punt van verbetering was dat de garnituren bij het hoofdgerecht erg laat werden gebracht we moesten er om vragen. Het vlees en vis was al bijna op toen dat werd gebracht en dat mag eigenlijk niet gebeuren, maar het onze avond zeker niet bedorven. Verder prima hoor.
Fam. Spier
Emmy C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Onverwacht goed gegeten in Almelo. Prettige bediening, vriendelijk. Zeer goede lady steak en heerlijk toetje. Wij komen terug!
Antje D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lang gewacht op het hoofdgerecht en daarbij was het niet bijzonder van smaak. Bedienend personeel was zeer vriendelijk maar rent door het restaurant geeft weinig rust. Waarschijnlijk niet de meest ideale plaats gehad.
Mironne D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hebben heerlijk gegeten via de ah actie. We werden hartelijk ontvangen en de jassen aangenomen. De keuze was ook prima en het eten smaakte super! Wij gaan vaker komen!????????
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prachtig gelegen. Uitstekend personeel. Zeer vriendelijk en attent. Heerlijke gerechten met zorg opgemaakt op het bord. Sfeervol ingericht.
astruis57 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen . Jas werd netjes aangenomen. Heel gastvrij . Naarmate het drukker werd , werd de aandacht ook wat minder . Personeel zou wAt vaker ook langs de tafels moeten gaan , bij mensen die het hoofdgerecht al hebben gehad ,we wilden nog graag wat frite's bij en een drankje . Moest erg lang kijken of er iemand keek .maar verder was het eten heerlijk en was alles naar wens . Gaan zeker nog eens .
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik had hoge verwachtingen van het eten bij het restaurant. Voor een grillrestaurant viel het eten erg tegen. De carpaccio was oud en het vlees was niet goed gebakken. Deze was niet mals maar taai. Ook zaten er zwarte plekjes op het vlees. Bij een grillrestaurant als dit vind ik dit niet kunnen. Carpaccio van de supermarkt smaakt zelfs beter. Jammer dit!
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kerstavond. Ik wilde de beide Kerstdagen thuis eten en Kerstavond leek een goede gelegenheid om uit eten te gaan, we konden lopend naar het restaurant. Vriendelijke ontvangst, gelukkig gezellige muziek, maar niet zo hard dat je niet met elkaar kon praten. Het menu was eenvoudig, maar de gerechten uitstekend. De huiswijn was een hele goede keus, zowel rood als wit. We hebben nog lang na zitten praten, met een lekker kopje koffie. Als het niet zo gezellig was geweest, hadden we dat zeker niet gedaan.