Dock 17

Waalkade 17 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 17

Dock 17 in Nijmegen is een stoer en robuust restaurant gelegen aan de Waalkade in Nijmegen. Hier worden gerechten vers op de houtskoolgrill bereid, waardoor je geniet van de authentieke barbecuesmaak.

Naast het maritiem ingerichte restaurant beschikt Dock 17 ook over een ruim terras, direct gelegen aan de Waal. Vanaf hier heb je de hele dag een prachtig uitzicht over het water.

Mocht je zin hebben in een goed stuk vlees, fondue, een warme kom soep, een High Tea, een frisse salade, een tosti of gewoon in een lekkere kop koffie, een verfrissend drankje of een van onze speciaalbieren, reserveer dan zeker een tafel bij Dock 17 in Nijmegen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dock 17

Bushalte voor de deur
  • : Waalkade

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Dock 17

Lysanne H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Alleen Jammer dat niet duidelijk was aangegeven dat ze niet meededen met de ah restaurant aktie
E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima service ,eten goed zeker aan te bevelen.

Kan alleen maar zeggen ga er zelf heen voor ons was het prima geregeld ,ook de reservering is prima gegaan.
L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De lamshaasjes waren PERFECT medium-rare .De bediening erg vriendelijk en efficient. Gaan zeker nog eens terug bij mooi weer op terras. Wat n uitzicht! Bij minder weer is het binnen ook gezellig.
P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Aan het terras gezeten vlak voor het pand. Veel lawaai van de weg en mijn man had wat last van de wind. Bediening erg vriendelijk al had er best nog een persoon bij gekund. Eten was prima. Mijn normale biefstuk was een mooi groot stuk vlees maar was niet mals, die had best gemept mogen worden met de vleeshames. Mijn man had de kangaroe biefstuk. Gewoon een lekker mals stukje vlees. Voor 2 personen inclusief 2 drankjes en wat fooi waren we €50,-- kwijt.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De waalkade waar het restaurant ligt is rumoerig en dat draagt niet bij tot de kwaliteit van het terras. Het peroneel doet hun uiterste best om er iets gezelligs van te maken. Het eten heeft een goed prijs/kwaliteit verhouding.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Gefileerde vis bevatte nog veel graatjes. Bij een andere gast werd de medium kangoeroe biefstuk nog erg rauw geserveerd.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prima gegeten. Gerechten werden snel geserveerd, met een lach. Werd ook frequent gevraagd om iets te drinken. De licht nautische inrichting hebben ze mooi overal verwerkt.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Prima restaurant. Een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Veel keuze in waar je kunt zitten.
De bediening laat wel wat te wensen over.
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Geweldig genoten van de ambiance en het lekker eten samen met 7 collega's bij mijn pensionering. Wat een lekker eten en hoe mooi is het uitzicht over de Waal. Fijn als het weer dan ook nog meewerkt en we lekker buiten kunnen zitten,
Tet E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Niets bijzonders, eigenlijk saaie kaart en eten redelijk van kwaliteit. Bediening en uitzicht goed. Prijs gemiddeld maar omdat het redelijk is blijven hangen in de 90’s met surf en turf en varkenshaas..... geen voldoende wat mij betreft
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Een prachtige omgeving en uitzicht naar de Waal. We waren hier voor het lunch en we hadden maaltijd salade's besteld. We vonden alles heel erg lekker.
Lia P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Leuk restaurant op de waalkade met uitkijk op de Waal. Je kunt ook buiten op terras eten.
hgwilde .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben met groep van 9 gegeten bij Dock 17 op een zaterdagavond. Was niet erg druk. Vlotte bediening. Eten was goed. Heerlijke knapperige frietjes. Inrichting wat rommelig. NB Toiletten (krap) mogen wel eens een opknapbeurt krijgen.
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eten was best lekker. De coquilles in kreeftesaus waren heerlijk maar de mixed grill spies was te droog. Nagerecht Docks koffie is een aanrader
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wij hebben op 3 mei met Familie eerst geborreld op het terras, daarna heerlijk binnen gegeten het was heerlijk leuke sfeer en vriendelijk personeel perfect.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs.
De porties waren goed, zelfs aan de grote kant.
Lekkere frietjes en salade erbij.
Kortom een plaats on terug te komen!
jhpstraat .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Was een fijne avond! Gerechten (prijs gunstig) heerlijk en vriendelijke bediening, genoten. Aanrader voor als je eens iets anders wilt in Nijmegen.
sylviabuscher B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker eten tegen een prima prijs. Ik kom zeker nog een keertje terug.
Anne-Christa P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
wij hebben echt super gegeten bij jullie en we hadden mazzel want we hadden niet gereserveerd! fantastisch gegeten en goede service. we komen zeker terug bij jullie. ????