Dock 17

Waalkade 17 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 17

Dock 17 in Nijmegen is een stoer en robuust restaurant gelegen aan de Waalkade in Nijmegen. Hier worden gerechten vers op de houtskoolgrill bereid, waardoor je geniet van de authentieke barbecuesmaak.

Naast het maritiem ingerichte restaurant beschikt Dock 17 ook over een ruim terras, direct gelegen aan de Waal. Vanaf hier heb je de hele dag een prachtig uitzicht over het water.

Mocht je zin hebben in een goed stuk vlees, fondue, een warme kom soep, een High Tea, een frisse salade, een tosti of gewoon in een lekkere kop koffie, een verfrissend drankje of een van onze speciaalbieren, reserveer dan zeker een tafel bij Dock 17 in Nijmegen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dock 17

Bushalte voor de deur
  • : Waalkade

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Dock 17

Tet E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Niets bijzonders, eigenlijk saaie kaart en eten redelijk van kwaliteit. Bediening en uitzicht goed. Prijs gemiddeld maar omdat het redelijk is blijven hangen in de 90’s met surf en turf en varkenshaas..... geen voldoende wat mij betreft
T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Een prachtige omgeving en uitzicht naar de Waal. We waren hier voor het lunch en we hadden maaltijd salade's besteld. We vonden alles heel erg lekker.
Lia P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Leuk restaurant op de waalkade met uitkijk op de Waal. Je kunt ook buiten op terras eten.
hgwilde .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben met groep van 9 gegeten bij Dock 17 op een zaterdagavond. Was niet erg druk. Vlotte bediening. Eten was goed. Heerlijke knapperige frietjes. Inrichting wat rommelig. NB Toiletten (krap) mogen wel eens een opknapbeurt krijgen.
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eten was best lekker. De coquilles in kreeftesaus waren heerlijk maar de mixed grill spies was te droog. Nagerecht Docks koffie is een aanrader
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wij hebben op 3 mei met Familie eerst geborreld op het terras, daarna heerlijk binnen gegeten het was heerlijk leuke sfeer en vriendelijk personeel perfect.
T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs.
De porties waren goed, zelfs aan de grote kant.
Lekkere frietjes en salade erbij.
Kortom een plaats on terug te komen!
jhpstraat .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Was een fijne avond! Gerechten (prijs gunstig) heerlijk en vriendelijke bediening, genoten. Aanrader voor als je eens iets anders wilt in Nijmegen.
sylviabuscher B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker eten tegen een prima prijs. Ik kom zeker nog een keertje terug.
Anne-Christa P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
wij hebben echt super gegeten bij jullie en we hadden mazzel want we hadden niet gereserveerd! fantastisch gegeten en goede service. we komen zeker terug bij jullie. ????
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prettige bediening en voorgerecht en hoofdgerecht precies zoals gewenst, de varkenshaas op spies lekker doorgebakken en niet rood van binnen.
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, van voorgerecht tot dessert, in een ontspannen sfeer met fijne bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten was lekker , vindt echter dat er iets te weinig groenten en aardappelen bij geleverd werden voor de grootte van ons gezelschap . Tevens zaten er geen opscheplepels bij , zodat daar nog apart om gevraagd moest worden , wat ik een redelijke fout vindt (of is opscheppen met de hand bij dock 17 normaal?)
lione M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Goed en lekker eten
Vriendelijke bediening
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prima!!! Zeer aan te bevelen.
Josefina V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede sfeer en vriendelijk personeel, leuke locatie aan de Waal, een echte aanrader! Gaan we zeker vaker naartoe.
Nikki F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij dock 17. Het uitzicht op de waal is erg mooi!! Erg leuk dat ze hier met specials werken waardoor je naast keuze van de gewone kaart ook keuzes hebt als Hertenbiefstuk en kalfsribeye. Het eten was erg goed bereid en we werden ook door zeer vriendelijk personeel ontvangen en bediend. Een aanrader en wij komen zeker terug!!
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Goed en lekker gegeten, de geur van houtskool is aanwezig bij je gerecht en lekker gegeten.
Vriendelijke bediening en prijs kwaliteit is top.
Een aanrader.
M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was erg lekker en de bediening heel vriendelijk. De sfeer is gezellig. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe!