Dock 17

Voordelig
Erg kort
JGS L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke locatie met een gezellige sfeer, mooi uitzicht.
Vriendelijke bediening. Heerlijke smaakvolle gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Loesfoppen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen zaterdag met een vriendin wezen bij Dock 17 en dat is ons prima bevallen. Erg vriendelijk personeel, geen lange wachttijden. Ik had als voorafje een combinatie van carpaccio met vitello tonnato, zeer smakelijk en als hoofdgerecht een goed bereide ribeye. Daarbij worden frietjes en gemengde salade geserveerd. De huiswijn die wordt geschonken was ook erg lekker. Ik woon niet in Nijmegen, maar als ik er weer een keer kom heb je grote kans dat ik daar weer ga eten. Je zit er ook gezellig, tafeltje bij het raam met zicht op de Waal
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Voor deze warme lente avond had ik met een vriendin een plekje gereserveerd bij dock17 op het terras. Bij binnenkomst werden we echter maar half begroet en duurde het voordat we geholpen werden naar onze tafel. Dit bleef een trend gedurende de hele avond. Na het brengen van de drankjes bleef de menukaart lang afwezig. We hebben 45min moeten wachten op ons voorgerecht en weer 45min op het hoofdgerecht. Met vier bedieningsleden op een half leeg terras was de service alles behalve vlot. Het eten was voor de prijs (19,95 drie gangen) prima in verhouding. Er werd ons verteld dat al het vlees gegrild werd maar die smaak konden wij helaas niet terug vinden in onze burger en biefstuk. Helaas maar wij komen hier niet meer terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Heerlijk gegeten van het nieuwe menu. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Pand is schoon en leuk ingericht. Service is vakkundig en snel