Dock 17

Waalkade 17 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 17

Dock 17 in Nijmegen is een stoer en robuust restaurant gelegen aan de Waalkade in Nijmegen. Hier worden gerechten vers op de houtskoolgrill bereid, waardoor je geniet van de authentieke barbecuesmaak.

Naast het maritiem ingerichte restaurant beschikt Dock 17 ook over een ruim terras, direct gelegen aan de Waal. Vanaf hier heb je de hele dag een prachtig uitzicht over het water.

Mocht je zin hebben in een goed stuk vlees, fondue, een warme kom soep, een High Tea, een frisse salade, een tosti of gewoon in een lekkere kop koffie, een verfrissend drankje of een van onze speciaalbieren, reserveer dan zeker een tafel bij Dock 17 in Nijmegen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dock 17

Bushalte voor de deur
  • : Waalkade

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Dock 17

Amber V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten, genoeg keus. Met een leuke ligging met uitzicht op de waal. Goede en smaakvolle gerechten en vriendelijk personeel. Kortom wij komen zeker terug.
Kiki F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Pff..sfeerloze ambiance.. 1 kipspies! als hoofdgerecht zo droog als het maar zijn kan.. en dan alle bijlagen bijbetalen. Belachelijk!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vond de gerechten wel wat weinig, bestelde kip en kreeg 1 kipspiesje, zonder friet of bijgerecht. Dit moest je apart bij bestellen.
We hadden een socialdeal bon, maar niet via socialdeal gereserveerd. Dat betekende dat wij 4ren wel mochten komen eten, maar dat de bon niet bruikbaar was. Hier was ook geen uitzondering op te maken. De vorige keer dat we kwamen, met zijn tweeën, hadden we dit net zo gedaan, en is er geen woord over vuil gemaakt.
Ze wisten nog van de vorige keer van mijn allergie, en hebben daar ook nu weer prima rekening mee gehouden!
Geachte heer/mevrouw,

Allereerst bedankt voor uw compliment over het eten. Op uw social deal bonnen staat zeer duidelijk aangegeven dat u moet reserveren via de website van social deal net zoals de bij komende kosten van sommige gerechten. Helaas voor u waren alle plekken voor de social deal al volgeboekt anders was er wel een uitzondering gemaakt, we zijn de moeilijkste niet daarin. Maar gelukkig vond uw gezelschap voor de avond het verder geen probleem om gewoon lekker te eten tegen normaal tarief. Gelukkig zijn de bonnen nog niet helemaal verloren en heeft u nog even tijd om ze in te leveren via een social deal reservering. Vergeet volgende keer niet de grote kleine letters te lezen.

Met vriendelijke groet,
Restaurant Dock 17
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Ik vond het vreemd dat ik extra moest betalen voor groente en frites daarmee werd voor mij de prijs voor de maaltijd te hoog
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker eten en vriendelijk personeel !
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten in een leuke ambiance, maar ik vond de smaak van de gerechten niet heel bijzonder.
Bediening is vlot en ze lijken het naar hun zin te hebben.
de zaak is wel erg rumoerig.
L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hebben met een groep van 8 gegeten. Bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Gerechten waren perfect bereid en zeer smaakvol.
Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Wij raden Dock 17 iedereen aan en komen zeker weer terug.
Tot snel
Mirna R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Hier recentelijk gegeten met een groep collega’s. Ik vond het beneden een niveau wat ik gewend ben. Voorgerecht vitello tonato was droog en te dik gesneden. De hamburger was middelmatig en in Mn toetje zat een grote haar die echt was mee gebakken. Bedoening reageerde daarop alleen met ow.. ja sorry..... vervolgens werd er geen nieuw dessert ofzo aangeboden of het bedrag in mindering gebracht wat ik wel normaal had gevonden
D. G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mooie avond buiten gezeten, het duurde iets langer voor het eten kwam, het was ook wel erg druk, door het mooie weer.
Zag helaas te laat dat het ook via Social Deal veel goedkoper had kunnen zijn. jammer.
L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Goede plek om te eten. Het personnel is heel vriendelijk. Maar de wachttijd is een beetje lang en er waren niet te veel mensen.
Ger R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
De plus prijzen vind ik waardeloos bij hoofdgerecht komt en gemiddeld nog haast vijf euro erbij .
Wij vonden dat een raar ideeën dat je overal voor moet betalen.
Zie het als een auto kopen en dan miet je het stuur de deuren enzo er nog bijbetalen de verhoogde prijzen staan ook niet duidelijk op de kaart en word ook niet van tevoren gezegd. Ook twee keer twee bolletje ijs zeven euro koop je bij een ander een grote beker met ijs en vruchten voor. Maar vooral boos over de achteraf prijzen
Jaimy V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ontzettend lekker gegeten bij Dock17! Lamshaasjes en tournedos waren zo mals, dat het smelt op je tong. Prijs/kwaliteit ook top. Bediening was erg vriendelijk en de wachttijden waren kort. Het liep precies goed door. Gezellig tafeltje in de serre met uitzicht op de Waal. Als we nog eens in Nijmegen zijn komen we zeker terug!
D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben lekker gegeten. Vriendelijk personeel en goed verzorgd. Mooie locatie aan de Waal. Goed bereikbaar. Bus stopt bijna voor de deur
Niki H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eten was goed maar weinig klein bakje groente klein bakje friet .
En ben gewoon eerlijk we gaan regelmatig uit eten dus we weten dat anders kan.
Carine S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het eten was niet bijzonder, ook weinig keus m.n. toetjes niet lekker. Vaak lang wachten op drinken en er werd ook niet gevraagd of we nog iets wouden drinken, kon personeel moeilijk bereiken. Wat wel een pluspunt was dat we buiten aan tafel op de Waal konden kijken.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Goede bediening, het terras loopt gesmeerd, zeer tevreden, niemand hoeft lang te wachten en toch is de sfeer ontspannen. Ik zou hier nogmaals gaan eten !
Eelco F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gunstige prijs voor een menu. De coquilles waren goed bereid (nog een beetje glazig), maar werden helaa s wat koud opgediend. De lamsfilets waren prima. Op verzoek rare, met een heerlijke houtskoolsmaak. De scholfilet van mijn partner was wel sappig, maar helaas was de buitenkant niet krokant. De witte huiswijn, chardonnay, was zeer goed voor die prijs.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mooi uitzicht op de Waal. Gerechten waren lekker en goede porties. De bediening was snel. Goede wachttijd tussen de gerechten en aardige bediening.