Dock 17

Waalkade 17 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 17

Dock 17 in Nijmegen is een stoer en robuust restaurant gelegen aan de Waalkade in Nijmegen. Hier worden gerechten vers op de houtskoolgrill bereid, waardoor je geniet van de authentieke barbecuesmaak.

Naast het maritiem ingerichte restaurant beschikt Dock 17 ook over een ruim terras, direct gelegen aan de Waal. Vanaf hier heb je de hele dag een prachtig uitzicht over het water.

Mocht je zin hebben in een goed stuk vlees, fondue, een warme kom soep, een High Tea, een frisse salade, een tosti of gewoon in een lekkere kop koffie, een verfrissend drankje of een van onze speciaalbieren, reserveer dan zeker een tafel bij Dock 17 in Nijmegen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dock 17

Bushalte voor de deur
  • : Waalkade

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Dock 17

Iris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker eten tegen een prima prijs. Ik kom zeker nog een keertje terug.
Anne-Christa P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
wij hebben echt super gegeten bij jullie en we hadden mazzel want we hadden niet gereserveerd! fantastisch gegeten en goede service. we komen zeker terug bij jullie. ????
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prettige bediening en voorgerecht en hoofdgerecht precies zoals gewenst, de varkenshaas op spies lekker doorgebakken en niet rood van binnen.
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, van voorgerecht tot dessert, in een ontspannen sfeer met fijne bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten was lekker , vindt echter dat er iets te weinig groenten en aardappelen bij geleverd werden voor de grootte van ons gezelschap . Tevens zaten er geen opscheplepels bij , zodat daar nog apart om gevraagd moest worden , wat ik een redelijke fout vindt (of is opscheppen met de hand bij dock 17 normaal?)
lione M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Goed en lekker eten
Vriendelijke bediening
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prima!!! Zeer aan te bevelen.
Josefina V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede sfeer en vriendelijk personeel, leuke locatie aan de Waal, een echte aanrader! Gaan we zeker vaker naartoe.
Nikki F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij dock 17. Het uitzicht op de waal is erg mooi!! Erg leuk dat ze hier met specials werken waardoor je naast keuze van de gewone kaart ook keuzes hebt als Hertenbiefstuk en kalfsribeye. Het eten was erg goed bereid en we werden ook door zeer vriendelijk personeel ontvangen en bediend. Een aanrader en wij komen zeker terug!!
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Goed en lekker gegeten, de geur van houtskool is aanwezig bij je gerecht en lekker gegeten.
Vriendelijke bediening en prijs kwaliteit is top.
Een aanrader.
M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was erg lekker en de bediening heel vriendelijk. De sfeer is gezellig. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super lekker eten verzorgt en netjes, erg aardige en behulpzame bediening, we zaten alleen naast een raam wat erg koud was !
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Dit restaurant is niks speciaals en aan de prijzige kant. Leuk voor een keer, maar geen tweede keer wat kans betreft. Salade en frietjes was erg weinig voor 2 personen.
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, met een mooi uitzicht over de waal. De keuken weet duidelijk waar ze mee bezig zijn, ze leveren kwaliteit, voor een niet al te hoge prijs. De service was ook super. We komen zeker terug!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
heerlijk gegeten goede service
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het is een leuk restaurant qua aankleding. Het eten is smakeloos, werd niet lekker gekruid. Bij melden kregen wij gewoon wat meer kruiden erop, maar de smaak was nog niet goed. Drinken werd ons ook haast niet geboden. Wij komen hier niet weer
Jeanne T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
We waren laat en hadden erge haast, maar de zalm was snel op tafel. Het was erg lekker en heel jammer dat we niet meer de tijd hadden om ervan te genieten. Heel lief dat iemand buiten achter ons aan kwam om een vergeten telefoon te brengen. We komen graag een keer rustig terug.
Jori G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten was prima. Het werd wel snel achter elkaar doorgegeven. Dat had langzamer gemogen.
Rachel T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten was heerlijk, sfeer was super gezellig en de service was buitengewoon uitmuntend! Kijk al uit naar de volgende keer!
Corina R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Puntje van kritiek was dat we na het toetje wel lang moesten wachten tot we weer "aandacht" kregen om nog een koffietje te kunnen bestellen ;-)