Dock 17

Waalkade 17 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Dock 17

Dock 17 in Nijmegen is een stoer en robuust restaurant gelegen aan de Waalkade in Nijmegen. Hier worden gerechten vers op de houtskoolgrill bereid, waardoor je geniet van de authentieke barbecuesmaak.

Naast het maritiem ingerichte restaurant beschikt Dock 17 ook over een ruim terras, direct gelegen aan de Waal. Vanaf hier heb je de hele dag een prachtig uitzicht over het water.

Mocht je zin hebben in een goed stuk vlees, fondue, een warme kom soep, een High Tea, een frisse salade, een tosti of gewoon in een lekkere kop koffie, een verfrissend drankje of een van onze speciaalbieren, reserveer dan zeker een tafel bij Dock 17 in Nijmegen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dock 17

Bushalte voor de deur
  • : Waalkade

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Dock 17

Wim T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Ho-eve H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten en dat voor die prijs!
Ongedwongen sfeer. Het eten is ‘sjieker’ dan bediening en inrichting. Dat maakt t wel verrassend!
Een aanrader!
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker eten, leuke tent. Helaas was het buiten erg koud en zaten we in de tocht van de deur. Waardoor wij het erg koud hadden. Dat zorgde wel voor flinke min-punten wat ons betreft.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten en uitmuntend personeel! Voor het eerst hier gegeten, maar zeker niet voor het laatst! Complimenten.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was goed, ook zeker voor de prijs die je ervoor moest betalen. De bediening vonden wij matig, het duurde soms te lang voordat er iemand langs je tafel kwam. Verder hebben wij een fijne avond gehad bij Dock 17!
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima gegeten en vriendelijke bediening.
En dat ook nog voor een prima prijs.
Kom er zeker nog wel een keer terug.
J. L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
prijsgunstig 2- en 3-gangen menu. Mooie porties.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
gezellige accommodatie met nette gepaste maaltijden.
Mooie gepaste maaltijd waarbij geen overdaad .Gepaste portie .
Gezellig etablissement met goeie ontvangst.
Janita K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prima eetplek, maar niet top. Lastiger om hier met een glutenvrij dieet te gaan eten. Veel sauzen niet glutenvrij en weinig alternatieven aangeboden. En bijvoorbeeld de carpaccio zonder pijnboompitten en pesto geserveerd. Wat wel goed was dat ze speciale friet hebben gebakken. Zonder dieet een prima eten voor een redelijk lage prijs!
Ritchie T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Twee keer moeten bellen vanwege een wijziging in de reservering, was geen enkel probleem. Aardige bediening. Heerlijk eten tegen een goede prijs met een leuke sfeer.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ik had bij de reservering aangegeven dat 1 van ons veganistisch eet. Hier was uitstekend rekening mee gehouden. Er was een speciaal 3 gangen menu bereid. Super attent en de gerechten waren heerlijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker gegeten van het 3 gangen diner. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het personeel was erg aardig.
Kortom een gezellige avond met lekker eten.
65 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. De gerechten worden fraai opgediend en zijn van goede kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Was een prima en gezellige avond mede door de bediening en het eten. Enige puntje wat mij stoort is als de wijnglazen en zeker de voet nat zijn. Kleine moeite om ze te drogen wordt de tafel niet zo nat.
Shelly V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was super , leuke sfeer en leuke bediening ! Misschien iets meer aandacht en het eten duurde soms een beetje lang maar dat wat niet echt een probleem. . Leuke avond gehad
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben genoten van de gerechten , tevens was de ontvangst en bediening goed en accuraat .Wij gaan hier zeker nog terug .
Fleur J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg leuk restaurant. Erg vriendelijk personeel met kennis van het vak. Het eten smaakte heerlijk en voor een prima prijs.
We gaan zeker nog eens terug!
Iris C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten! Eten kwam snel. Bediening kon naar mijn mening iets beter. Waren voornamelijk jonge meiden die wel vriendelijk waren, maar kwamen niet heel oprecht en geinteresseerd over. Ze stonden de hele tijd bij de bar en liepen niet echt rond. Maar, over het algemeen was het prima!
Nadia K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en konden gemakkelijk met 9 personen op het terras buiten zitten. Er was ongelofelijk lekkere taart en dat in combinatie met het uitzicht is natuurlijk top!
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Vandaag hier geweest. Er stonden te weinig mensen in de bediening en het was niet altijd even duidelijk wie er bij het restaurant hoorde want ze hadden geen bedrijfskleding aan. We hebben eerst een kwartier moeten wachten op ons drinken en broodplankje. Daarna zouden we een tosti krijgen. Na een half uur zijn we naar binnen gegaan om te betalen want we vonden het abnormaal dat we zo lang moesten wachten op twee simpele tosti's. Ook was ons niet meer gevraagd of we nog wat te drinken wilden. We konden er zelf niet om vragen want er was geen ober te bekennen. Toen we dit meldden bij de ober reageerde hij heel vreemd en sarcastisch en bood niet zijn excuses aan. Hij gooide het pinapparaat zowat naar mijn vriendin toe en liep daarna zonder oogcontact weg en gooide er nog een sarcastische opmerking achteraan... heel vreemd en wij komen niet meer terug! Het broodplankje was gelukkig wel erg lekker en uitgebreid.