Dock 17

Waalkade 17 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dock 17

Romy L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Vandaag hier geweest. Er stonden te weinig mensen in de bediening en het was niet altijd even duidelijk wie er bij het restaurant hoorde want ze hadden geen bedrijfskleding aan. We hebben eerst een kwartier moeten wachten op ons drinken en broodplankje. Daarna zouden we een tosti krijgen. Na een half uur zijn we naar binnen gegaan om te betalen want we vonden het abnormaal dat we zo lang moesten wachten op twee simpele tosti's. Ook was ons niet meer gevraagd of we nog wat te drinken wilden. We konden er zelf niet om vragen want er was geen ober te bekennen. Toen we dit meldden bij de ober reageerde hij heel vreemd en sarcastisch en bood niet zijn excuses aan. Hij gooide het pinapparaat zowat naar mijn vriendin toe en liep daarna zonder oogcontact weg en gooide er nog een sarcastische opmerking achteraan... heel vreemd en wij komen niet meer terug! Het broodplankje was gelukkig wel erg lekker en uitgebreid.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Erg lekker gegeten. Tafel aan het raam. 2 gangen gehad roodbaarsfillet met garnituur (erg lekkere friet) en desert was ook erg lekker ijs met cheescake en bosbessen slagroom
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Tijdens een weekendje weg in Nijmegen met vriendinnen kozen we Dock17 uit om te gaan eten. Hoewel het restaurant eigenlijk geen plek had, gingen we toch nog een keer terug naar binnen om te vragen of we niet even konden wachten (de kaart sprak ons heel erg aan). Dit was mogelijk en we konden zelfs al vrij snel aan tafel. We hebben een heerlijk driegangen-menu op wat zeker de prijs-kwaliteit waard was. Daarbij was Dock17 een erg gezellig restaurant met een mooi uitzicht. Nijmegen is voor ons allen onbekend, maar dit restaurant is een ware aanrader!
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Leuk en sfeervol restaurant, met vriendelijk personeel. Jammer is alleen dat onze definitie van 'medium' gebakken afwijkt van de normen van de kok. Een paar minuten langer op de grillplaat zou niet misstaan.
Jofie .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Toch ook voor dit restaurant maar een recensie. Vandaag 2 keer naar Nijmegen gereden omdat ik mijn papieren in een hotel was vergeten..! Voordat ik weer richting Amsterdam ging voor de 3e keer toch maar eerst snel iets eten. Aardige jonge bediening, mocht ook mijn mobiel opladen, bedankt. Onverwachts bij jullie toch lekker gegeten, Mixed grill met volop groeten, heerlijk patat en zelfs een heerlijk speciaal voor mij gemaakt toetje van ijsbolletjes met slagroom.. Bedankt hoewel mijn dag minder was hebben jullie het goed gemaakt met de vriendelijke bediening en het eten.. Goed eten tegen een betaalbare prijs.. Bedankt was aangenaam, prettige gastvrije sfeer en heerlijk gegeten voordat ik wederom 175 km terug moest rijden naar Amsterdam, Bedankt, toch deze dag van Murphy nog goed afgesloten dankzij jullie. Kom nog wel eens terug.. Mooi uitzicht trouwens op de waal....
kees W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
heerlijk op houtskool gegrild vlees! Ribeye, lamskoteletten en biefstuk waren voortreffelijk en dat geldt ook voor zowel de voor als nagerechten. compliment! mooie porties tegen een goede prijs en attente bediening.
interieur is behoorlijk ruig. een echt Dock dus. mag wel iets warmer.
wij waren op zondagavond om 20.00. jammer is dan dat terwijl wij nog genieten van het lekkere eten het restaurant al volop wordt schoongemaakt. dit is niet goed. hoe lastig het ook mag zijn je wacht tot de klanten weg zijn en dan komt pas de emmer met bleekwater.
Ivette W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Afgelopen weekend met vrienden hier wezen eten. We werden vriendelijk ontvangen en al snel waren onze bestellingen opgenomen en zaten we aan een prima wijntje. Het eten was lekker en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat we na de voorgerechten de serveerster bijna niet meer hebben gezien.
JGS L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke locatie met een gezellige sfeer, mooi uitzicht.
Vriendelijke bediening. Heerlijke smaakvolle gerechten. Voor herhaling vatbaar.
loesfoppen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen zaterdag met een vriendin wezen bij Dock 17 en dat is ons prima bevallen. Erg vriendelijk personeel, geen lange wachttijden. Ik had als voorafje een combinatie van carpaccio met vitello tonnato, zeer smakelijk en als hoofdgerecht een goed bereide ribeye. Daarbij worden frietjes en gemengde salade geserveerd. De huiswijn die wordt geschonken was ook erg lekker. Ik woon niet in Nijmegen, maar als ik er weer een keer kom heb je grote kans dat ik daar weer ga eten. Je zit er ook gezellig, tafeltje bij het raam met zicht op de Waal
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Voor deze warme lente avond had ik met een vriendin een plekje gereserveerd bij dock17 op het terras. Bij binnenkomst werden we echter maar half begroet en duurde het voordat we geholpen werden naar onze tafel. Dit bleef een trend gedurende de hele avond. Na het brengen van de drankjes bleef de menukaart lang afwezig. We hebben 45min moeten wachten op ons voorgerecht en weer 45min op het hoofdgerecht. Met vier bedieningsleden op een half leeg terras was de service alles behalve vlot. Het eten was voor de prijs (19,95 drie gangen) prima in verhouding. Er werd ons verteld dat al het vlees gegrild werd maar die smaak konden wij helaas niet terug vinden in onze burger en biefstuk. Helaas maar wij komen hier niet meer terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Heerlijk gegeten van het nieuwe menu. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Pand is schoon en leuk ingericht. Service is vakkundig en snel