Dochters

Dorpsstraat 1 2435 AJ Zevenhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Dochters

Thee van tomaat. Gebakken kwartel en coquille. Deze Franse keuken is een feest voor de vlees- en visliefhebber. Paul en zijn vrouw Ingrid hebben vier dochters, vandaar de restaurant naam en het logo. Na velen jaren werken als chef in verschillende plaatsen is Paul weer terug in Zevenhoven. Ze organiseren ook thema avonden, je kunt er feestjes geven, er is namelijk ook een heerlijk terras.

Meer informatie over restaurant Dochters

Maandag en dinsdag 18:00 - 22:00
Woensdag gesloten
Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 12:00 - 22:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Dochters

Gerrie S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een super restaurant met een prima kwaliteit prijs verhouding.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk en kwalitatief eten met een persoonlijke touch. Een keertje lekker weg en wij voelde ons helemaal thuis hier. Een bedankje aan de chef en het team die hier keihard werken om een fantastische ervaring neer te zetten. Chapeau!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Voor het eerst bij Dochters gegeten met vrienden. Erg lekker eten en de bediening is goed. Komen zeer zeker terug. Inrichting kan wat moderner. Kortom, heerlijke avond met lekker eten voor een eerlijke prijs.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij hebben met zijn vieren erg genoten van het eten. En hebben tijd genoeg gehad tussen de gerechten door.
Bediening was correct en speelde goed in op situatie. De opmaak van de borden was erg goed. Smaak was niets op aan te merken, gewoon goed. fam Terpstra
Janbe1 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Gisteren, weer bij Paul en Ingrid wezen dineren,
zoals gebruikelijk was het 3 gangen menu voortreffelijk,
de 1e gang was salade van gerookte eendenborst met gamba's waarbij een saus van kornoelje, erg lekker en vernieuwend.
hierna kregen wij lamsbout, goed gegaard, met verschillende groenten waaronder witte asperges, heerlijk.
Het toetje was een Luikse wafel met aardbeien en ijs, de aardbeien waren aan de stevige kant maar het smaakte erg goed.
Hierbij een flesje Italiaanse wijn uit de laars van Italië er goed bij passend en afsluitend een kopje espresso.
Paul heeft weer heerlijk gekookt en Ingrid nam de honneurs op een perfecte manier waar. zeker een plaats waar we regelmatig terug zullen komen.
rr K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Top eten. Eendenlever met atjar. Hoe verzin je zo'n geweldige combinatie! Eten om blij van te worden. Voor ons niet naast de deur maar we rijden er graag naar toe.
fons L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Onderstaande lovende recensies kan ik echt niet plaatsen.
Er is hier een hoop op af te dingen. De presentatie van bijgerechten komt niet overeen met prachtige foto's volgens website.
Nog nooit zulke vieze zuurkool en rode kool gegeten en wat een combinatie!
LoFo .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hadden hoge verwachtingen nav alle recensies op IENS. We hebben het 3-gangen menu gekozen met de Skreifilet in het hoofdgerecht. Het voorgerecht met o.a. zalm was redelijk. Bij het vis-hoofdgerecht was de vis goed, maar erbij werd een schaal met aardappelschijfjes geserveerd die eerst gebakken waren en daarna met kaas erover in de oven waren opgewarmd, een enorm vette, zachte aardappelbrei met zwartgerande schijven. Ook kregen we samen als bijgerecht een schaal met daarop 3 groenten, 1 hoopje rode kool die ondefinieerbaar smaakte, in het midden sperzieboontjes die prima waren en 1 hoopje zuurkool die afschuwelijk zuur was en het was een walgelijke combinatie zeker bij de vis. Onze ' buren' die voor Hert gekozen hadden, kregen hetzelfde garnituur, daar paste het wellicht iets beter bij. Het nagerecht bestond uit 3 kleine, zoete prefab gerechtjes. Zeer teleurstellend en voor ons ' nooit meer' !
René S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was oke.. Voor een keer
Daniëlla H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vooraf zalm met asperges heerlijke saus erbij top. Hoofdgerecht kabeljauw toetje drie maal aardbei soep, sorberijs en de aardbie. Gewoon weer top
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Een aantal keren per jaar komen wij bij De Dochters. Zo ook gisteravond. Op het menu Dochters, dat wij beiden namen, stond als voorgerecht een combinatie van garnaal en warme zalm, als hoofdgerecht kozen wij de skrei. De skrei is een kabeljauw die uit noordelijke zeeën naar de westkust van Noorwegen, bij de Lofoten, trekt om te paaien en kuit te schieten. In die periode wordt de stevige vis gevangen. En als Paul er mee aan de gang gaat is het een feest om te eten. Zoals ook voorgerecht en nagerecht. Bediening perfect en aan het interieur is veel aandacht besteed. Let wel: in de tweede helft van maart zit het skrei-seizoen er op. Daarna gaan we weer genieten van zijn andere gerechten.
Het restaurant ligt aan een kruispunt in Zevenhoven, waar bij de kerk voldoende parkeergelegenheid is.
Janbe1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Vorige week donderdag bij restaurant Dochters gedineerd, het 3 gangen menu was weer de moeite waard, de 1e gang was lauwwarme zelf gerookte zalm met gamba's , als 2e gang was er reebout met een saus van vanille en gember, de 3e gang was ijs parfait van appeltaart met karamel. Alles was erg lekker en vakkundig door Paul klaar gemaakt en op een prettige manier door Ingrid geserveerd. Opnieuw grote klasse, we blijven terugkomen.

courantcanon .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Ik heb hier meerdere keren gegeten, in 1 woord uitmuntend.
Bediening is buitengewoon, als ik hun iets vertel dan weten ze het 2 maanden later nog, heel fijn.
Ook het eten is subliem en zeer mooie gevarieerde kaart.
Nadien81 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
8 jaar geleden voor het eerst gegeten bij dochters. Sindsdien een bijna jaarlijks tafereel geworden. (Met kinderen ga je niet zo vaak meer weg ;-)) Gisteravond heb ik er wederom mogen genieten. Ik ben zelf iemand die graag kookt en dus ook nogal "hoge" eisen/verwachtingen heeft bij een restaurant en hun menu kaart. Ik geef nooit een 10 eigenlijk, dit is de uitzondering op de regel.
Dochters is altijd perfect! Of het nu een voorgerecht of een bij-gerechtje betreft, het is altijd met zorg berijd en dat proef je. De wisselende kaart zorgt vaak voor verassingen. Ik heb daar ooit zwaardvis gegeten, die was werkelijk fenominaal! De bediening is altijd vriendelijk.
Over het decor. Het is kleinschalig waardoor dineren iets intiemer wordt dan zo'n grote zaal. Het heeft een huiskamer uitstraling en is niet heel bijzonder. Het is gezellig en de foto's van de dochters maken het eigen. Wat ook gezegd kan worden; Het is er brandschoon. Valt mij altijd op!

Ik ken maar (heel) weinig mensen die zo kunnen koken. Als je liefde hebt voor eten en koken is dit een absolute aanrader om eens te dineren! (Wij nemen eigenlijk standaard Menu dochters met een extra gang erbij)
Arnoud_b .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Kom hier nu al zo`n tien jaar en het blijft iedere keer een feestje. Ook afgelopen zaterdag met vrienden weer genoten. Vooral het speenvarken is een favorietje; om te zuigen!
mvdw_ .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Heerlijk gegeten, borden waren prachtig opgemaakt.

Klein, sfeervol restaurant en hele vriendelijke bediening.

Een heerlijk avondje uit.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Het was weer genieten bij Dochters. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Dat kom je weinig tegen, zo'n goede prijs kwaliteit verhouding. De crème van grove mosterd was erg lekker en de parelhoen was ook heerlijk. Samen met een lekker wijntje en een dessert waar ik mijn vingers bij op eet kan dat niet meer kapot. Ook de vegetariërs zijn hier aan het goede adres. Origineel, een lust voor het oog en heerlijk om te eten. Echt een een vegetarische aanrader dit restaurant. Wij komen zeker terug.
Maja T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
De entree was prima. We werden hartelijk verwelkomt. Eerst een wijntje besteld en vervolgens een keuze uit het menu. We kregen een mandje met stukjes brood. Wat kleine broodjes zou een stuk beter staan. Het voorgerecht, Coquilles was verrukkelijk. Als hoofdgerecht had ik zwezerik, waar ik ook van heb genoten. De wijn erbij was prima. Paul kon goed vertellen, hoe een wijn was, waardoor het niet moeilijk was een goede keuze te maken. De bijgerechten waren vers en verscheiden en royaal. Ik had deze keer geen ruimte meer voor een dessert, maar een kopje lekkere koffie was prima en een mooie afsluiting. Tot de volgende keer Paul.
Idris M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wat een verrassing! Heerlijk gegeten bij Dochters in Zevenhoven. Het eten was absoluut van hoge kwaliteit, ook de bediening was erg vriendelijk en goed. Duidelijke uitleg over gerechten op de kaart en uitleg over de wijn.

Het enige wat niet matcht in dit restaurant is het zeer gedateerde uiterlijk van het restaurant met de kwaliteit van het eten.

Ondanks het decor toch zeker een locatie om naar terug te gaan.
Edu2014 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vriendelijke ontvangst en bediening. De inrichting is wat gedateerd, maar wel prettig.
Heerlijke coquilles en hertenbout. Je proeft nog eerlijke smaken.