Dobelix

Meer informatie over restaurant Dobelix

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carine1981 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Een adres waar we zo af en toe eens komen omdat we weten dat je hier super lekkere saté kunt krijgen. Gezellig, lekker eten voor een mooi prijsje en altijd een hartelijk ontvangst.
Laatste keer hebben we ook voor- en nagerechtje besteld en dat gaan we vaker doen! wat hebben wij een lekkere oesters gegeten hier en ook het dessert was echt lekker. We snappen alleen de tijgerprint stoelen niet zo, laat je niet afschrikken hierdoor ;)
Olafroks .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Na een spontaan en gastvrij ontvangst plaats genomen. Na wat blijkt men heeft een nieuwe manier bedacht van een menu samenstellen. Alles staat vermeld in een verklein vorm. Sateetje, zalmpje steakje en dat was het ook. Alles dient verder los te worden bijbesteld tegen stevige prijzen. Na een zeer klein stukje zalm voor mijn gezellin en een lamsboutje voor mij wat goed was qua smaak maar serieus veel te weinig . Wat resulteert in met honger van tafel en een behoorlijke rekening. Dit lijkt me niet de juiste manier om geld te verdienen. Geen aanrader meer, jammer.
Wat een lul verhaal is dit!
Lamsbout en zalm staat niet op de kaart en verkoop ik dus niet!!
Bovendien kosten alle gerechten tussen de 7 en 12,50 euro?
Behoorlijke rekening??

Reactie van proever:

Kan ook een kipfilet (tje) of scholletje zijn geweest.
Volgens mij bepalen je klanten of je goed bezig bent of niet ....toch?? Daarbij is het krijgen van kritiek het mooiste wat je kunt krijgen om verder te komen.
Wat mij betreft was het vorig concept een stukje beter, de kwaliteit is goed, maar toen kwam ik niet met honger van tafel.
Je Kritiek pakken en er iets mee doen is veel sterker, zeker op een site als deze. Tenzij je je er echt niet in kan vinden natuurlijk.

anf 2e reactie van restaurant:

Sorry Olaf maar als je niet eens weet wat je gegeten hebt kan ik hier niet serieus op ingaan.
Wij serveren kleinere porties die heel lekker zijn.
Dit kun je aanvullen met bijgerechten en dan heb je echt genoeg gegeten.
kipfilet en schol verkoop ik ook niet.
Als jij vindt dat de kwaliteit niet goed is mag dat maar praat dan wel over realiteit en niet een verhaal in de lucht gooien over dingen die ik niet eens verkoop met de bedoeling om mijn zaak te schaden.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zaterdag aangeland bij een vernieuwde D`Obelix in Breda.
Leuk vernieuwd concept met leuke en verfijnde gerechtjes van
mooie verse ingrediënten en een ruime keuze mooie open wijnen.
De bediening is zonder meer vriendelijk en professioneel
te noemen.

Ik kom hier zeker terug.

Lotjevk73 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We komen hier al jaren, altijd goed en lekker eten. De sfeer is gezellig, gemoedelijk. Je kunt hier zakelijk goed eten maar ook gezellig met je gezin of vrienden. Aan de bar heb je altijd een gezellig praatje. De inrichting heb ik altijd al geweldig gevonden, over smaak valt niet te twisten, het is een keuze die uitgesproken is. Geen allemansvriend inrichting, gelukkig! Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de nieuwe total make -over die op korte termijn plaats gaat vinden. Ook naar het nieuwe concept van de kaart. Ik weet zeker dat ook die weer heerlijk zal zijn.
Andreavdb .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Als je binnenkomt, weet je even niet wat je moet verwachten. Er staat een grote bar, wat doet denken aan een bruin bier café. Inrichting is meer kitch (lak wit, grote diamanten). De kaart doet denken aan chique tent (slakken, bijzondere gerechten), maar ook als eetcafe (saté en simpele gerechten). Wisselende indruk. De bediening weet waar ze het over hebben, een bijpassend biertje bij het gerecht is zo geregeld. De eigenaar weet wat hij schenkt, top! Zeer positief, dan merk je dat er een hoop ervaring achter schuilt. Het eten was erg lekker en kwalitatief zeer goed. Porties waren groot genoeg. Grote stukken vlees zijn altijd een uitdaging in een restaurant, gebeurt vaak dat dit taai is. Vlees was super mals! Heerlijke avond gehad.
Olafroks .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Ik heb wederom heerlijk gegeten, vis of vlees het smaakt allemaal heerlijk. Prijs kwaliteit is goed. Gezellige tent, aanrader.
Eefjeje .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Super avond gehad in een restaurantje waar ik nog nooit geweest was.
Woon al 15 jaar in breda maar kende het niet.
Heerlijk gegeten in een super sfeertje.
Aanrader voor iedereen die van lekker uit eten gaan houdt en van lekkere biertjes en wijntjes.
Bedankt Dobelixjes het was een heerlijke avond.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Prettig verrast door een onverwacht bezoek van onze jongste dochter en haar man besloten we weer eens naar dit restaurant te gaan. Het hard flink gestortregend, maar nu was het prettig droog en zacht, dus een tafel buiten. Bij de aangewezen tafel waren sommige kussens nog doordrenkt van het water, maar deze konden we gelukkig zelf vervangen uit een andere stoel, maar daarom een laag punt voor de service. Ook was het steeds lang wachten op het bestelde, waarvoor aanvankelijk slechts een dame moest opdraaien, maar later twee. De bestelde hoofdgerechten waren heerlijk, maar als je een driegangenmenu zou nemen zit je er denk ik heel erg lang.
We zullen er nog weleens komen, maar dan weer alleen een hoofdgerecht.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Eindelijk weer eens een restaurant met hoofdgerechten on de 20 Euro. Dat zie je in het buitenland veek vaker, maar hier niet en de horeca dan maar klagen, dat het aantal eters afneemt; 3x raden! Wij aten een varkenshaasje en dat was perfect en bord zag er goed uit. Frites in een puntzakje inmiddels een gedateerd "Nieuwtje", maar wel lekker. Dobelix noemt zich een eetcafe, maar de benaming restaurant zou ook best mogen, maar is denk ik ook bedoeld om de sfeer neer te zetten. Zelden zoveel kitsch bijelkaar gezien als hier, maar dat maakt het wel grappig. Tijdens het eten zeiden wij tegen elkaar dat we hier beslist vaker gingen komen, totdat wij de rekening zagen, waarop 14,75 voor een half litertje rode huiswijn stond. De wijn was beslist wel lekker, maar 14,75 is buiten proportie. Dus toch maar niet meer terug.
Even een reactie op uw beoordeling van mijn restaurantje.
Een half literje wijn zoals u dat noemt zijn 4 volle glazen wijn van 12,5 cl.
Dit kost normaal 4 maal 3,75 oftewel 15 euro!
Dan is 14,75 toch een hele goede prijs?

Reactie van proever:

Op zich is 3,75 voor een glas huiswijn zeer redelijk, maar bij 1/2 l verwacht je toch wat meer "Korting" dan 0,25 E. Bij andere restaurants, waar wij een karafje bestelden, was dat beslist zo.
Atjeeva .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Gezelligste huiskamer van Breda . Voortreffelijk eten , goede wijnen, prijs-kwaliteit-bediening top. Top inrichting, veel meer dan de naam eetcafe doet vermoeden.echte aanrader!!