Do Brasil

31-206226332

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Do Brasil

Houd je van een sappige gegrilde steak? Probeer dan dit Braziliaanse restaurant waar het vlees zó van de grill op je bord belandt. Mooi vlees, goed gegrild en heel erg mals. De warme, haast broeierige sfeer die zo kenmerkend is voor Brazilië is ook voelbaar in dit restaurant. Het geeft je even het gevoel op vakantie te zijn in dit zo kleurrijke land. Toepasselijke inrichting, vriendelijk personeel en de geur van geroosterd vlees in je neusgaten. De Braziliaanse keuken is een mix van ontdekking en verrukking!

Meer informatie over restaurant Do Brasil

Maandag t/m zondag 14.00 - 24.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar
6,4

Jouw recensie over het restaurant Do Brasil

Hugo E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Goede biefstuk! lekker gegeten zonder Iens korting naar mijn mening iets te duur. Verder prima gegeten!
Michael F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekker gegeten, royale porties. Prima! ????
Arjan J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Prima kwaliteit eten, vriendelijke bediening en snel geserveerd !
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Via Social Deal hier terecht gekomen. Om met het beste te beginnen vond ik de bediening vriendelijk en alert. We hoefden geen enkele keer lang te wachten. Het eten viel wat tegen. Echt heel bijzonder was het niet maar zeker wel voldoende op dit vlak. De inrichting is gedateerd en aan een opknapbeurt toe. De kapotte banken, scheve tafels en verschillende kleuren lampen zorgen niet voor sfeer.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten! De bediening was niet optimaal; personeelstekort?
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super lekker gegeten en heel vriendelijk personeel!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eten is Heerlijk, super malse T-bone...de bediening is vriendelijk .. de inrichting is gedateerd!
Maar we kwamen voor het eten en is zeer goed!
Ewa S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Spareribs waren vet, alles viel een beetje tegen.
JS L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Super lekker gegeten! Bediening was vlot en goede service. Alleen het meubilair is gedateerd.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We vonden Do Brasil verrassend goed. De bediening was correct en snel. De inrichting is wat sober. De gerechten waren echt prima. We kozen voor twee orginele Braziliaanse gerechten: een stoofpotje van varkens en rundvlees en gegrild vlees met een randje vet. Ook de bijgerechten (onder meer boerenkool, rijst en zwarte bonen) vormden een goede combinatie met het vlees. De Braziliaanse nagerechten: vanillepudding en mangomousse (beide huisgemaakt) zijn een aanrader.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten, alsof we in Brazilië waren.????
Imro W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Live muziek, fijne bediening en een goede sfeer. Snelle service en lekker midden in de stad. Muziek werkt ontspannen en sfeerverhogend
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Ik heb hier een verrukkelijke, op houtskool gegrilde ossenhaas gegeten, die smolt op mijn tong. Super. Het was een toeristenmenu, met patatjes en sla erbij. Die sla was alleen sla, dat had wel lekkerder gekund. Ik had wel een champignonsausje erbij genomen, dat was wel lekker. We zaten buiten, ik heb binnen dus niet ervaren maar het zag er gezellig uit. De bediening was heel vriendelijk
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Do Brasil.

Drie jaar geleden kwamen we —al zoekend—bij het restaurant; Do Brasil. Het was werkelijk waar fantastisch, ik zal even toelichten waarom: je krijgt bij dit restaurant serieus waar voor je geld (een mooi bord vol), de spareribs zijn heerlijk en de service is goed!

Vandaag zijn we speciaal naar Do Brasil gegaan omdat we het restaurant na drie jaar nog niet vergeten waren! We kwamen binnen en waande ons gelijk weer in de Braziliaanse sferen. Terwijl we de, uitgebreide, menukaart tot ons namen kregen we (kosteloos) nootjes, vond ik sympathiek.
Persoonlijk vind ik het vervelend om lang te moeten wachten op het eten, dat gebeurde vanavond zeker niet. Binnen 20 minuten stonden de gerechten op tafel.

We hebben heerlijk gegeten, de spareribs waren nog even lekker als drie jaar geleden en de service was top! Omdat ik vandaag jarig was hadden ze ook nog een (gratis) ijsje voor mij gemaakt, met toeters en bellen.

Samengevat: ben je opzoek naar een heerlijke maaltijd plus goede service? Dan is Do Brasil een aanrader!
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Gisteren hier gegeten met mijn Braziliaanse vriendin. Het is ons zwaar tegen gevallen. Het eten was ronduit zonder enige smaak en heeft weinig met Brazilië te maken. De picanha bestond meer uit vet dan uit vlees. Echt schandalig was de prijs die je moet betalen voor hoofdgerecht garnalen : 22 euro voor 4 (!) garnalen en een bergje rijst met cocktail saus erover. De bediening was ook erg ongeïnteresseerd, kon alleen maar vertellen dat de kok toch echt een Braziliaan was.... Het enige wat wel lekker was waren de caiperinhas.
Hierna zijn we nog pizza gaan eten in ander restaurant...
ABSOLUTE AFRADER
Larissa B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Gister gegeten bij Do Brasil en het is ons niet bevallen.. de beef steak was ontzettend taai, patat proefde alsof het was gefrituurd in dierlijk vet en de pepersaus leek uit een pakje te komen. Als je van veel koriander over je hele maaltijd houdt is het aan te raden! Nee.. hier eten wij nooit meer!