DLC

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit vlees en vegetarische gerechten.

De sfeer is knus en warm! Dat straalt het team ook uit: goede bediening en je voelt je welkom. #aanrader!
TonHendriks .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteren met vrienden hier uit eten geweest. We hebben er een favoriet bij! Lokatie is geweldig leuk, en ambiance ook. Heerlijk op de veranda gezeten, maar binnen is ook voldoende plaats. De enthousiaste bediening was heel goed , vriendelijk en attent. De gerechten waren uitstekend. Hier staat een goede kokkin in de keuken. Heerlijke zalmsalade als voorgerecht. De zalm smolt echt op je tong. Daarna kalfslende; heelrijk mals. De test van de avond genoten van lekkerde drankjes en kaasjes. We zijn nog lang gebleven.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hele leuke jonge eigenaren, met een prachtige locatie op loopafstand van het station.

De kas naast het restaurant is geweldig mooi, en sluit heel erg aan bij het concept wat hum boodschap (Daily Local Cooking) nog beter overbrengt. De aankleding in het restaurant zelf is ook mooi gedaan, al doet t me wel een beetje aan een zweverige strandtent denken.

Het eten is heerlijk en de prijs-kwaliteitverhouding is ook prima.

Zelf had ik de kalfscarpaccio vooraf en dit is echt een aanrader. Precies de juiste temperatuur met heerlijke kaas en een huisgemaakte truffelmayonaise eroverheen.

Als hoofdgerecht een couscous met scholfilet. De scholfilet was niet heel bijzonder, los van de perfecte garing. De couscous zat daarentegen wel vol met smaak.

De avond sloten we af met een heerlijke cheesecake met daarnaast een bolletje yoghurt-bosvruchtenijs, echt een aanrader. Ook de portie was niet te groot, maar toch genoeg om je te laten glunderen.

Al bij al een echte aanrader, zeker als je een voorstander van lokaal en zelfgeteeld eten bent.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Een brocante restaurant met eigen groenten- en kruidentuin op een locatie waar kinderen op een grote vlakte kunnen spelen (als er tenminste geen feestje is bij de buren). DLC is een schattig pop-up restaurant waarvan je hoopt dat het blijft. Qua sfeer houdt het het midden tussen een strandtent en een uit de kluiten gewassen tuinhuisje. Het eten is (H)eerlijk. Ik geniet er van een kalfscarpaccio en scholfilet met couscous. Maar eigenlijk is alles op de kaart verrukkelijk! Reserveer wel even om teleurstellingen te voorkomen!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Nu al voor de tweede keer gegeten bij dit restaurant, hoog tijd dus om de loftrompet te steken. Wat al voor DLC pleit is de hele aanpak - totaal maatschappelijk verantwoord, gebouwd door cliënten van Amerpoort, de kas wordt ook nog steeds door cliënten bijgehouden, en het geheel is volledig ingericht met hergebruikte spullen van Marktplaats. Des te knapper dat ze er een gezellig geheel van hebben gemaakt dat bij elkaar "klopt". Volop keuze voor leuke zitplekjes: in de kas (bij de open haard), binnen of op de veranda.

En dan het eten. Het is relatief eenvoudig eten, maar eerlijk en goed klaargemaakt. De smaakcombinaties kloppen. Hooguit heeft de risotto te veel kaas, maar ach, de hangop bij het dessert (aanrader!) maakt alles meer dan goed. Daarbij een buitengewoon vriendelijke bediening en aan het eind is de rekening door een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding een mooi slotakkoord aan het feestje. Ik ben fan!
Emma P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Yes! Een restaurant erbij op onze favorietenlijst. Setting super, decor stijlvol knus, bediening voorkomend, vriendelijk, servicegericht zonder al te veel op te vallen. Wat een verademing. Originele kaart, goed eten, fijne smaakcombinaties, mooi opgemaakte borden, leuke prijsjes. Relaxte afsluiting met een theetje bij de haard die voor ons werd aangestoken. Kortom, heerlijke avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Pallas P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Een leuke locatie om te eten. Leuke sfeer en heerlijke ambiance. Ze werken met verse producten en dat proef je. De bloemkoolsoep met garnalen is een aanrader. Wij namen een hamburger met friet. Erg lekker. Het broodje was iets te groot voor de hamburger. Als nagerecht hebben wij een vanille hangop met rabarber gedeeld. Wederom erg smaakvol. Ik vind het aanrader.
Liesbyte .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
erg leuke verschillende plekken - begonnen met een glaasje in de kas, met de kippenren, gegeten in het gezellige restaurant en laatste glaasje op de veranda bij de zonsondergang. Genoten! Kraakverse salade, zelfde dag geoogst uit de kas, zeer smakelijk vlees in de carpaccio. Heerlijk brood. Prijs kwaliteit in orde ook voor de wijn. Doseren van elementen op het bord kan iets beter, denk nog even zoeken. Soms iets teveel van het 1, de balans nog even vinden. We komen graag weer! Leuk om de oogst uit de kas te volgen!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wat een leuke plek on te verblijven! In de kas worden de groenten gekweekt die in het restaurant worden gebruikt. In de kas, die erg leuk is ingericht, kun je wat drinken. Er is een aantal gezellige plekjes gemaakt met van oude meubels. Je drinkt tussen de kasplanten. Leuke ervaring.

Eten gebeurt in het houten restaurant ernaast. Inrichting is eenvoudig maar gezellig. Wel een wiebelende tafel en een krakkemikkige stoel, maar dat past wel in de sfeer.

Eten is goed. We hadden salade en risotto. Salade was knapperig en risotto smaakvol. Om wille van het vrijhouden van andere tafels (voor grotere gezelschappen) werd ons een tafeltje aangeboden bijna direct aan een tweepersoonstafeltje van andere gasten. Hierdoor hadden we weinig privacy.

Bediening was vriendelijk en attent.