DLC

Soesterweg 332 3812bh Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant DLC

Het bijzondere aan DLC Restaurant? Dat zie je meteen als je binnenstapt. Het restaurant is volledig opgebouwd uit gerecyclede materialen. Dat geeft een unieke, warme sfeer aan het restaurant. Lekker eten begint bij pure, eerlijke ingrediënten. Die kweken wij zelf in onze eigen kas en moestuin. Of halen we bij boeren en leveranciers uit de omgeving. Onze ingrediënten hebben dus geen kilometers afgelegd voor ze op jouw bord belanden. Vers, gezond en heel duurzaam!

Meer informatie over restaurant DLC

• : Gratis parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant DLC

Riky I.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Sfeervol, Leuk personeel, Eten was erg lekker, Kortom een restaurant wat ik ook aan mijn vrienden zou aanbevelen!
Super leuk om te horen dat je ons wilt aanbevelen Riky! Fijn dat het eten zo lekker was.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten zeer vriendelijk personeel.
Dankjewel Nina!
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en hielden een prima tempo aan. Kwamen niet iedere keer storen of we wat te drinken wilden hebben. Waren heel attent! Sfeer was fijn, wijn was lekker! Kortom...top avond gehad!
Goed om te horen dat jullie zo lekker hebben gegeten en gedronken. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over ons! Tot de volgende keer.
Mannee M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wat een fijn restaurant, qua eten, sfeer, je gaat er zelfs met plezier naar het toilet. Familie, vrienden, kennissen, iedereen neem ik hier mee naar toe en dat geeft zeer positieve reacties. Heerlijk gegeten, top zoals altijd!
Leuk Marianne! Dankjewel dat je zoveel vrienden en familie mee neemt, daar zijn wij heel blij mee! Super goed dat je zo enthousiast bent over ons, wij vinden jou een topper!
Puck J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een fijne bediening in een prachtig winters decor!
Je voelt je hier echt gezien en ze schenken bovendien heerlijke wijn ????.
Wat goed om te horen Puck! Fijn dat het eten en de wijn zo goed hebben gesmaakt.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zeer gezellig biologisch restaurant met heerlijke gerechten waarbij gebruik wordt gemaakt van ingredienten uit eigen moestuin en uit de omgeving. Ook de lokale biertjes waren erg lekker, en goede wijn bij het eten.
Fijn dat alles zo lekker heeft gesmaakt! Bedankt voor de recensie. Tot de volgende keer!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Op een regenachtige zondag gereserveerd bij het DLC restaurant. We werden bij binnenkomst door het personeel zeer hartelijk ontvangen en naar een gezellig tafeltje geleid waar voor ons al een heerlijk broodje klaarstond. Een verrassende kaart maakte het moeilijk om te kiezen.
We namen beiden iets anders om zo meer te kunnen proeven. De pompoen was voortreffelijk!
Bij het afrekenen kregen wij nog een leuk presentje mee. Hier komen we dan ook zeker nog eens terug!
Super leuk Sandra. Dankjewel en wij zien jullie graag weer terug!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mooie en gezellige sfeer en inrichting en leuke gerechten op de kaart. Wij vonden wel de porties iets aan de kleine kant. Wel erg smaakvol. Wat ons erg tegenviel was de bediening. Een tafel achter ons kwam na ons binnen, maar kreeg eerder dan wij de kaart en daar werd de drank al opgenomen. Wij kregen pas ruim een kwartier na binnenkomst iemand aan tafel voor drinken en de kaart. Lege glazen en rondkijken om aandacht van de bediening te krijgen was onnodig veel aan de orde. Vonden wij erg jammer. Ook de vriendelijkheid en gastvrijheid van personeel, ook bij het vragen van de rekening en verlaten van het restaurant, liet te wensen over. Leuk voor een keer, maar wij vonden de service niet voor herhaling vatbaar.
Wat jammer om te horen dat de avond niet helemaal naar wens was Marieke. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit meenemen en zeker onze service verbeteren! Dank voor de review.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Na een verlengde lunch in het ketelhuis in DLC terecht gekomen en enorm gastvrij behandeld. We zouden een wijntje nemen en dan naar huis, maar bleven toch hangen voor een hap eten. Eigenlijk was restaurant volledig gereserveerd, maar toch werd er een tafel voor ons geregeld. En toen we vervolgens nog eens langer bleven hangen dan we zelf hadden verwacht en ze onze tafel nodig hadden, kregen we een nieuw plekje. En hoewel wij eigenlijk ons bezwaard voelden, kregen we nog een gratis bakkie espresso aangeboden, omdat ze ons zo flexibel vonden.
Ook nog es lekker wijntje en eten trouwens!
erik K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten was goed en de locatie is leuk, maar de service was deze avond helaas niet goed. De tafel die na ons binnenkwam werd eerder geholpen, de glazen bleven te lang leeg, we moesten nog even herinneren om ook het bestelde bijgerecht te krijgen. Deze bediening had het niet allemaal begrepen of gewoon een slechte dag.
Lekker gegeten, maar geen top ervaring.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie verse producten en leuke sfeer.
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijke avond gehad! De likeurtjes waren super. Het chocolade toetje dat iets kinderlijks en viel daarmee een beetje tegen. En de bediening en het eten waren zo vlot, da het iets van de rust wegnam. Maar echt genoten!
Roline B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg sfeervol restaurant. Alle gerechten worden vanuit de basis gekookt, en dat zie en proef je. Zelfs de thee komt uit eigen tuin. We hebben genoten.

De bediening is ook erg vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Meer dan top! Gezellig, goed personeel en meer dan een 10 waard! Een echte aanrader voor een gezellige avond uit. Ook voor vega klanten een prima restaurant!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bijzondere, en druk bezochte plek in een oude NS-kantine. Ontvangst en bediening heel vriendelijk. Keuze uit 6 open wijnen die per glas geschonken worden is ook erg fijn. Hoofdgerechten waren heerlijk en origineel (soort risotto van gort en paddestoelen, voortreffelijk, en een heel goede op de huid gebakken kabeljauw met heerlijke knolpuree).
Voorgerecht garnalen was wat minder (erg droog). Al met al wel een aanrader.
Ireen L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Subliem gegeten vanavond!
Vanavond zijn wij voor de eerste keer naar DLC geweest nadat we hadden gehoord dat het zo'n goed restaurant was. Sfeervol, knus, prettige persoonlijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding.
Het eten was erg verrassend, heerlijke smaakexplosies, mooie combinaties. We hebben al onze eigen gerechten steeds gedeeld, was geen probleem. Alle gangen uitgeprobeerd, we konden bijna niet stoppen en bijna de borden uitgelikt :). We komen hier zeker weten weer terug! Dikke complimenten van 2 zeer tevreden klanten.
Roeland G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wij waren hier vrijdag 17-2 onverwacht met een groep van 7 eters; aanvankelijk leek het niet mogelijk vanwege de reserveringen, maar er werd plaats voor ons gemaakt. Uitstekende bediening, aardig en persoonlijk zonder opdringerig te zijn, en goed eten met veel (uitsluitend?) locale producten. Mijn disgenoten waren zeer te spreken over de dorade en de vleesgerechten, en ik had een uitstekende risotto: romig met bite zonder papperig te zijn. Zo hoort dat! Bij binnenkomst staat er al goed brood, boter en olijfolie klaar. De ambiance is zeer plezierig informeel, houdt het midden tussen een eetcafé en een strandtent. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit vlees en vegetarische gerechten.

De sfeer is knus en warm! Dat straalt het team ook uit: goede bediening en je voelt je welkom. #aanrader!
TonHendriks .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteren met vrienden hier uit eten geweest. We hebben er een favoriet bij! Lokatie is geweldig leuk, en ambiance ook. Heerlijk op de veranda gezeten, maar binnen is ook voldoende plaats. De enthousiaste bediening was heel goed , vriendelijk en attent. De gerechten waren uitstekend. Hier staat een goede kokkin in de keuken. Heerlijke zalmsalade als voorgerecht. De zalm smolt echt op je tong. Daarna kalfslende; heelrijk mals. De test van de avond genoten van lekkerde drankjes en kaasjes. We zijn nog lang gebleven.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hele leuke jonge eigenaren, met een prachtige locatie op loopafstand van het station.

De kas naast het restaurant is geweldig mooi, en sluit heel erg aan bij het concept wat hum boodschap (Daily Local Cooking) nog beter overbrengt. De aankleding in het restaurant zelf is ook mooi gedaan, al doet t me wel een beetje aan een zweverige strandtent denken.

Het eten is heerlijk en de prijs-kwaliteitverhouding is ook prima.

Zelf had ik de kalfscarpaccio vooraf en dit is echt een aanrader. Precies de juiste temperatuur met heerlijke kaas en een huisgemaakte truffelmayonaise eroverheen.

Als hoofdgerecht een couscous met scholfilet. De scholfilet was niet heel bijzonder, los van de perfecte garing. De couscous zat daarentegen wel vol met smaak.

De avond sloten we af met een heerlijke cheesecake met daarnaast een bolletje yoghurt-bosvruchtenijs, echt een aanrader. Ook de portie was niet te groot, maar toch genoeg om je te laten glunderen.

Al bij al een echte aanrader, zeker als je een voorstander van lokaal en zelfgeteeld eten bent.