DLC Restaurant

Soesterweg 332 3812 BH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant DLC Restaurant

De kaart van het DLC Restaurant bestaat uit vis-, vlees- en vegetarische gerechten.

Beleef de lichte, pure en eerlijke smaken van groenten en fruit uit eigen kas en moestuin. En geniet van de beste ingrediënten van boeren en leveranciers uit de buurt!

Het restaurant is gelegen op de Wagenwerkplaats in Amersfoort; een inspirerende plek waar bedrijvigheid, cultuur, recreatie en horeca samensmelten.

Kies voor één van de gezellige tafels in het restaurantgedeelte of kom borrelen bij de kachels in de sfeervolle tuinkas. En bij mooi weer is het goed toeven op de ruime veranda. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant DLC Restaurant

Op loopafstand van station Amersfoort
  • Kom je met de auto?
    Op het terrein van de Wagenwerkplaats
  • : Gratis parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant DLC Restaurant

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Informeel en gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Lekker eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Leuke avond gehad.
Beste Maarten bedankt voor het delen van je fijne recensie!
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Al vaak gezegd: DLC is altijd genieten!!
Wat een leuke recensie, kort maar krachtig! Tot een volgende keer!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wederom heerlijk gegeten bij dit superleuke restaurant met fijne bediening. De inrichting is ook erg sfeervol!
Beste Femke bedankt voor het delen van je fijne ervaring!
dhr J. K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
de zeebaars was op de huid te hard (zwart) gebakken. Daardoor smaakte de vis iets minder goed. Gemeld aan het personeel. Aanbod voor een nieuw stukje vis werd gedaan maar was niet nodig.
Ow dat is iets minder. We hopen dat de rest van de gerechten wel goed gesmaakt hebben!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance. Sharing diner was super; alles was erg lekker en (meer dan) genoeg voor iedereen. Aanrader!
Beste Rob bedankt voor het delen van je fijne recensie! Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog eens ontvangen.
Anne Jan W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijke gerechten en een goede ambiance.
Beste Anne Jan bedankt voor je fijne recensie!
Han F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Kertsdiner. Niet voor herhaling vatbaar! Er was van alles behalve kaas en toetje te weinig. Twee broodjes voor 9 personen was een aanfluiting. Ook hoofdgerecht was veel te weinig. Vlees was koud! Drie kleine bakjes risotto voor negen personen! Ook was er geen groente bij: alleen beetje vlees en risotto. Ook ging de bediening erg langzaam en maakte, ondanks de vriendelijkheid , een weinig professionele indruk. Prijs kwaliteit verhouding erg slecht. Even in korte tijd veel geld verdienen, maar op lange termijn gaat dit niet lopen zo. Wij komen nooit meer terug.
Beste Han bedankt voor het delen van je recensie. In korte tijd veel geld verdienen is absoluut niet wat we willen. We willen dat gasten zich thuis voelen in het DLC Restaurant! Wij vinden het dan ook erg vervelend om te lezen dat het DLC Restaurant niet aan jullie verwachtingen heeft kunnen voldoen. In de toekomst zouden we jullie graag laten zien dat het ook zeker anders kan!
Jantine B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijke wijnen en eerlijk vlees uit de omgeving. Gezellige ambiance met heel vriendelijke bediening. Wij voelde ons prettig " thuis" op Kerstavond ????
Beste Jantine bedankt voor het delen van zo'n fijne recensie. Erg leuk om te lezen dat jullie je thuis voelden in het DLC Restaurant, daar worden we blij van!
P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We moesten vaak te lang wachten op ons drinken en het werd ook vergeten.
Prijs kwaliteit verhouding niet super.
Waren hier al 4x geweest. Toen was het super. Maar met kerst voor ons eenmalig.
Beste Pool bedank voor het delen van je recensie! Spijtig om te lezen dat we tijdens de Kerstdagen niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Vooral omdat jullie zo te zien vaker bij ons eten. Het was erg druk, al mag dit natuurlijk nooit een excuus zijn. Ik hoop dat wij jullie in de toekomst nog eens mogen laten zien dat dit eenmalig was.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
We hebben hier vandaag zo goed gegeten dat we het bijna niet verder willen vertellen.....dan wordt het er vast te druk in de toekomst. Daarnaast zeer vriendelijk personeel en fijne ambiance....We komen zeker terug!!
Beste Piet bedankt voor zo'n top recensie! We verwelkomen jullie in de toekomst graag nog eens!
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Was erg gezellig voelde als een huiskamer. Het eten was erg lekker. De bediening vriendelijk en met een vleugje humor.

Gaan we zeker aan anderen aanbevelen.
Beste bedankt voor je enthousiaste recensie! Hopelijk mogen we je een volgende keer weer verwelkomen!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Hele leuke ambiance met allemaal leuke tweedehands spulletjes, geen stoel is hetzelfde.

Bediening is heel vriendelijk en toch snel ondanks dat het vol zat.

Eten was van zeer goede kwaliteit, ook veel vegetarische gerechten.

Kortom: echt een aanrader!
Beste Michel bedankt voor je fijne recensie!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Vrijdag avond heerlijk gegeten in een gezellige admosfeer en erg vriendelijk personeel.
Klein min puntje was de stoelen nodigen niet uit om lekker lang lekker te zitten, maar ik had wel gezien dat elke tafel andere stoelen had dus volgende keer beter qua stoel
Beste Frans bedankt voor je fijne recensie! Het restaurant is volledig opgebouwd uit gerecyclede materialen, vandaar het verschil in stoelen. Geef het de volgende keer even vooraf aan, dan zorgen wij dat je de hele avond comfortabel kan blijven zitten!
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We zijn prettig ontvangen en de bediening was goed! Het eten heerlijk en van een goede kwaliteit! Eigen biertjes ook top! We komen zeker terug! Het concept spreekt ons ook aan,

Hartelijke groeten,
Margriet de Vries
Beste Margriet bedankt voor het delen van je fijne recensie. Erg leuk om te lezen dat onze eigen biertjes zo goed in de smaak zijn gevallen! Graag tot een volgende keer!
Marijn G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima, maar niet bijzonder. Ik vond het jammer dat er geen uitleg was bij de gerechten. Maar de eigengemaakte limoncello was heerlijk.
Beste Marijn bedankt voor je recensie!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Helemaal Top, zeker voor herhaling vatbaar. Een kleine opmerking is dat door al die winterjassen is de WC voor de dames moeilijk te vinden!
Beste Els bedankt voor je fijne recensie! We gaan je tip betreft de winterjassen en het vinden van de wc meenemen.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben erg lekker gegeten! Er hing een goede sfeer en de bediening was relaxed en aardig. Ik zou hier nog wel een keer terug komen.
Beste van Asch bedankt voor het delen van zo'n fijne recensie. We verwelkomen je in de toekomst graag nog eens!
D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben hier voor het eerst gegeten en hebben ervan genoten. Ongedwongen, leuke opzet, aangename sfeer. Gerechten en wijn waren heerlijk. Een aanrader.
Beste bedankt voor je fijne recensie!
Nononsense N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
In het donker wel moeilijk te vinden, bewegwijzering kan beter. Maar toen iedereen er eenmaal was hebben we lekker warm bij de kachel in de kas heerlijk gegeten. Originele gerechten. We gingen tevreden naar huis! Jammer dat het bakje patatjes en salade apart besteld en betaald moet worden. Moet voor de prijs van het hoofdgerecht toch inclusief kunnen.
Beste, bedankt voor je fijne recensie. Allereerst zijn we erg blij dat jullie tevreden naar huis zijn gegaan! Daar doen we het uiteindelijk voor. Betreft uw opmerkingen omtrent bewegwijzering + bijgerecht, we gaan uw feedback zeker meenemen.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, vriendelijke bediening. enige minpunt was dat het wat koud was in de kas, ondanks alle verwarming/kachels.
Beste Verstraten, bedankt voor je fijne recensie. We gaan je feedback betreft de temperatuur in de kas zeker meenemen voor in de toekomst. Tot een volgende keer!