DLC Restaurant

Soesterweg 332 3812 BH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant DLC Restaurant

De kaart van het DLC Restaurant bestaat uit vis-, vlees- en vegetarische gerechten.

Beleef de lichte, pure en eerlijke smaken van groenten en fruit uit eigen kas en moestuin. En geniet van de beste ingrediënten van boeren en leveranciers uit de buurt!

Het restaurant is gelegen op de Wagenwerkplaats in Amersfoort; een inspirerende plek waar bedrijvigheid, cultuur, recreatie en horeca samensmelten.

Kies voor één van de gezellige tafels in het restaurantgedeelte of kom borrelen bij de kachels in de sfeervolle tuinkas. En bij mooi weer is het goed toeven op de ruime veranda. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant DLC Restaurant

Op loopafstand van station Amersfoort
  • Kom je met de auto?
    Op het terrein van de Wagenwerkplaats
  • : Gratis parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant DLC Restaurant

D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben hier voor het eerst gegeten en hebben ervan genoten. Ongedwongen, leuke opzet, aangename sfeer. Gerechten en wijn waren heerlijk. Een aanrader.
Nononsense N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
In het donker wel moeilijk te vinden, bewegwijzering kan beter. Maar toen iedereen er eenmaal was hebben we lekker warm bij de kachel in de kas heerlijk gegeten. Originele gerechten. We gingen tevreden naar huis! Jammer dat het bakje patatjes en salade apart besteld en betaald moet worden. Moet voor de prijs van het hoofdgerecht toch inclusief kunnen.
Beste, bedankt voor je fijne recensie. Allereerst zijn we erg blij dat jullie tevreden naar huis zijn gegaan! Daar doen we het uiteindelijk voor. Betreft uw opmerkingen omtrent bewegwijzering + bijgerecht, we gaan uw feedback zeker meenemen.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, vriendelijke bediening. enige minpunt was dat het wat koud was in de kas, ondanks alle verwarming/kachels.
Beste Verstraten, bedankt voor je fijne recensie. We gaan je feedback betreft de temperatuur in de kas zeker meenemen voor in de toekomst. Tot een volgende keer!
D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Complimenten hoe omgegaan wordt met allergieën. Uitstekende bediening. Wachttijd op gerechten was kort en eigenlijk precies goed. Ik zou de items bij wachttijd wijzigen in: veel te lang- meer dan gewenst- precies goed - net te kort- te hoog tempo
Beste de Jong, bedankt voor jouw fijne recensie! De items worden gegeven vanuit Iens zelf, daar kunnen wij helaas zelf niet zoveel aan veranderen. Wij zijn in ieder geval blij om te lezen dat de timing voor jou precies goed was! Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.
T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Zeer verzorgde avond met onze kinderen en kleinkinderen. Sfeervolle inrichting met hergebruikte materialen. Bij het reserveren gemeld dat we met tien personen kwamen waaronder twee kinderen onder 5 en een kleinkind met allergie voor noten. Daar werd op een uitstekende manier rekening mee gehouden. We kozen voor het 'sharing diner'. Dat pakte voor alle tafelgenoten goed uit, er viel voor ieder wat te kiezen. We komen graag nog een keer terug!
Beste Terheggen, bedankt voor de fijne recensie. Wij zijn blij dat het sharing diner zo goed in de smaak is gevallen. Tot de volgende keer!
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Ongedwongen sfeer in een gezellige en natuurlijke setting. Vriendelijk personeel en verzorgde maaltijd.
Beste Harriet, bedankt voor jouw beoordeling!
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wat een verrassing! De inrichting is heel charmant/knus, de ontvangst allerhartelijkst en ontspannen. het broodje vooraf was vergeten, maar kregen we alsnog. ( we hadden trek!) Het eten , vooral het voorgerecht een mix van drie gerechten was heerlijk smaakvol. Een verrassende combi. Kaasarme gerechten waren ook geen probleem. Het hoofdgerecht was ook heel prima. Schol op de graat. Tot de volgende keer!
Beste Suzanne, we worden blij van het lezen van zo'n recensie! Dank daarvoor en tot de volgende keer!
Lionne I.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk eten! Fijne sfeer. Vriendelijk personeel.
Beste Lionne, bedankt voor jouw fijne recensie! Kort maar krachtig. Hopelijk mogen wij je in de toekomst nog eens verwelkomen.
Virginie K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Super no-nonsense restaurant, buiten het centrum, gratis parkeren voor de deur, buitengewone kaart en super attent bediening.
Zeker een aanrader!
Beste Virginie, bedankt voor jouw recensie!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gastvrij en heerlijk.
Beste Martin, bedankt voor jouw beoordeling!
Bertie D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed restaurant, geen negatieve punten.
Beste Bertie, dat is duidelijk! Bedankt voor jouw fijne recensie!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Hele fijne locatie, super goed eten en fijne bediening... Wat wil je nog meer?
Beste Mariska, kort maar krachtig! Bedankt voor jouw fijne beoordeling. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ontzettend leuk restaurant, goed eten, uitstekende bediening en hele fijne sfeer en inrichting!
Beste Els, bedankt voor de lovende woorden!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
wij zaten heerlijk de hele avond buiten onder de veranda. en dat in september!
Beste Marian, heerlijk zeg dat is echt genieten!
B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Reünie met oud-collega's. Altijd leuk! Dus voordat wij op de kaart gekeken hadden waren er al veel gesprekken over tafel gevlogen. De serveerster begreep dat meteen. ,,Als jullie de kaarten op een stapel hebben gelegd, wete ik dat jullie willen bestellen!" Fijn is dat!
Het eten was uitstekend. Je proeft de verse bereiding en de liefde voor het vak. De porties zijn precies goed. De patat die wij als 'reserve' hadden laten aanrukken, was achteraf niet nodig. Na afloop rustig napraten in de kas, zodat we de drukte van het restaurant even konden ontlopen. Prima plek om na te tafelen. Complimenten, een tien met een griffel. Ik kom graag terug.
Beste Beijer, wat een fantastische recensie! Bedankt voor de tien met een griffel. Het klinkt als een zeer geslaagde avond met een hoop gezelligheid. Tot de volgende keer!
JP P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Bijzondere locatie! Mooi ingericht. Heel lekker gegeten. Vond wel dat bijvoorbeeld de toetjes wat aan de kleine kant waren.
Beste JP Peters, bedankt voor jouw recensie. Ondanks dat de toetjes misschien wat aan de kleine kant waren hoop ik dat ze wel gesmaakt hebben!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Verrassend leuk en goed restaurant. Leuke entourage, vlotte medewerkers en heerlijj eten. Keuze niet echt ruim maar erg smakelijk bereid en kwalitatief goed. Komen zeker terug!
Beste Karin, bedankt voor jouw fijne recensie. We zien jullie graag de volgende keer!
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij DLC. Leuke tent, met overdekt terras. Zeer vriendelijke bediening en het toetje in de kas genuttigd, ook leuke ambiance!
Beste Robert, bedankt voor jouw fijne recensie! Leuk hé om voor het dessert te verplaatsen naar de knusse kas.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wat is de omgeving Wagenwerkplaats toch fijn. Leuke kaart en bediening. Heerlijk gegeten en in een prettige ambiance. Wij komen zeer zeker terug!
Beste Cesar, bedankt voor jouw fijne beoordeling. Tot de volgende keer!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het restaurant ligt een beetje excentrisch, maar het loont de moeite om er heen te gaan. Want het eten is er lekker en zoveel mogelijk bereid met producten uit de buurt. Het voorgerecht - kroketten met strandkrabben en garnalen - smaakt goed, maar na drie kroketten heb je het gevoel dat het hoofdgerecht niet meer opgediend hoeft te worden. Een kroketje minder zou beter zijn. Want het hoofdgerecht, een bavette van rund uit de Gelderse vallei, is prima: mooi mals vlees, uitstekend gebraden en met lekkere haricots verts. Het aardbeiendessert is een heerlijke afsluiting van de maaltijd.
Aardige. attente bediening. En als het buiten op het terras een beetje fris wordt, zijn er dekentjes. Redelijke prijzen. Al met al is dit sympathieke restaurant een reisje naar de suburbs van Amersfoort zeker waard.
Beste Henk, wat een leuke recensie om te lezen! Bedankt daarvoor. Hopelijk mogen wij jou in de toekomst nog eens verwelkomen.