DLC Restaurant

Soesterweg 332 3812bh Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant DLC Restaurant

De kaart van het DLC Restaurant bestaat uit vis-, vlees- en vegetarische gerechten.

Beleef de lichte, pure en eerlijke smaken van groenten en fruit uit eigen kas en moestuin. En geniet van de beste ingrediënten van boeren en leveranciers uit de buurt!

Het restaurant is gelegen op de Wagenwerkplaats in Amersfoort; een inspirerende plek waar bedrijvigheid, cultuur, recreatie en horeca samensmelten.

Kies voor één van de gezellige tafels in het restaurantgedeelte of kom borrelen bij de kachels in de sfeervolle tuinkas. En bij mooi weer is het goed toeven op de ruime veranda. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant DLC Restaurant

• : Gratis parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant DLC Restaurant

Robin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Boeiend, lekker eten waarvan vooral de verse groentegerechten uitblinken. Mooi interieur en goede bediening.
Hallo Robin, wat goed om te horen dat het goed bevallen is, bedankt voor het geven van deze beoordeling!
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten; leuke bediening in een sfeervolle entourage.
Hallo Brigitte, bedankt voor het geven van jouw beoordeling, wat fijn dat het goed bevallen is!
D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijke avond! Ik ben samen met mijn vriend bij DLC Restaurant wezen eten. Hij is net afgestudeerd en ik studeer nog, dus wij zijn nog studentenprijzen gewend te betalen voor avondjes uit. Dit was voor ons een specialere eetgelegenheid en de prijs paste daar goed bij. We hebben het hier erg naar ons zin gehad! Ik had van te voren al contact opgenomen omdat ik vegetarisch ben en of dat kon met het sharing dinner (je krijgt meerdere samples van gerechten wat je deelt met je eetgenoot). Er werd snel op deze vraag gereageerd dat het aangepast kon worden. We werden leuk ontvangen en mochten een plekje in de kas uitzoeken (erg leuke omgeving!!). Mijn vriend is niet vegetarisch maar ik wel dus we hadden de vraag of we een deel van de gerechten naar vegetarisch konden veranderen en dat was geen probleem. We hadden dus het sharing diner gekozen en we zijn positief verrast door de gerechten, we vonden ze vernieuwend, het waren royale porties en ze smaakten heerlijk! We hadden voor 2 gangen gekozen, voor- en hoofdgerecht en we ze zaten er goed vol van. De wijn die erbij aangeraden was, was erg lekker! We vonden het haast jammer dat we weg moesten om onze film te halen anders hadden we er zeker nog een paar drankjes na getafeld.

Zeker een aanrader!
Hallo Dorrestein, bedankt voor het geven van deze uitgebreide recensie. Wat goed om te horen dat jullie zo genoten hebben!
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Moederdag was fantastische! heerlijk genoten met z'n alle.
Vriendelijk personeel. komen zeker nog een keer terug met heel het gezin.
Hallo Wim, bedankt voor het geven van jouw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben!
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
+prachtige lokatie, lekker eten en uitstekende bediening.

-prijzig, portie van het desert vrij klein.
Hallo Ingrid, bedankt voor jouw beoordeling!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De kan was deze avond ingericht als restaurant, waardoor het buiten gevoel erg naar bovenkwam en er gelijk een ontspannen sfeer heerste. Voor deze gelegenheid was er een special 2/3 gangen menu opgesteld, wat voortreffelijk was. Super avond gehad.
Hallo Anton, wat leuk om te horen dat je zo genoten hebt van deze avond bij ons in de kas! Bedankt voor je review.
André V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het ruime houten terras doet bijna koloniaal aan (door je oogharen kijken). Het menu is niet erg uitgebreid maar wij hadden prima gerechten die ook goed waren klaargemaakt. De kroketten met krab en garnalen waren voortreffelijk, intense smaak en ruim voldoende. We probeerden twee witte wijn op glas en twee rode. De witte waren goed en de van de rode viel er (de tempranillo) een beetje tegen. Goede ambiance, heel apart uitzicht op een grasveld voor het wagenwerkplaatscomplex.
Hallo André, bedankt voor jouw uitgebreide recensie. Wat goed om te horen dat het bevallen is bij ons!
C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Uitstekende service en zeer vriendelijke bediening!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor herhaling.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo Carla, bedankt voor jouw enthousiaste reactie! Wat leuk dat het zo goed bevallen is. Tot de volgende keer!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
verse produkten, prima wijn en gezellige sfeer
En moet nu 120 tekens gebruiken voor deze feedback, vind ik raar
En best veel
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Leuke sfeer, prima bediening, lekker eten

Hallo Nicolette, bedankt voor jouw recensie!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het eten was lekker, de inrichting leuk maar de bediening had niet echt aandacht voor ons en andere gasten.
Hallo Willem, wat jammer dat het niet helemaal naar wens was. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit meenemen en zeker onze service verbeteren! Dank voor de review.
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een enorm gastvrije omgeving. De aspergesalade vooraf en de bavette als hoofdgerecht waren verrukkelijk.
Bedankt voor jouw recensie en wat fijn dat het goed is bevallen! Tot de volgende keer!
Gjbutrecht D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
het is een fantastische belevenis om in in dit restaurant te eten. Je voelt en ziet aan elk detail dat er door een enthousiaste en creatieve groep mensen iets bijzonders is neergezet 2 jaar geleden. Wij komen terug!
Wat een leuke recensie, bedankt voor de lovende woorden. Tot een volgende keer!
Gert-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hadden geluk met het weer en konden voor het eten nog even lekker in de zon op de veranda zitten. Toen het voorgerecht gereed was, zijn we naar binnen gegaan. De ruimte is ruim en sfeervol ingericht. Het eten is erg lekker en de bediening laat je rustig genieten. Na het eten hebben we binnen nog nageborreld en zijn zeer tevreden naar huis gegaan..
Hoi Gert Jan, dat klinkt als een heerlijk zomerse avond en wat een mooie beoordeling! Dankjewel!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima gegeten in een gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor jouw recensie en tot hopelijk tot de volgende keer!
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Waren we in Brooklyn NY of 'gewoon' in Amersfoort? Superleuke locatie en heerlijk gegeten!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Bedankt Nicoline, wat een leuke recensie! Tot de volgende keer.
Anna Hilda L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een gezellige locatie, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Hartelijk was de persoonlijke aandacht met een attentie voor onze jarige zoon. Bedankt, we komen zeker nog een keer terug.
Bedankt voor uw recensie en nog gefeliciteerd met uw zoon!
Mannee M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Nog even de laatste zonnestralen meepakken op de veranda voordat we aan het diner gaan beginnen, er wordt ons alle vrijheid en eigen tempo gegund. Wederom heerlijk gegeten, (vis) en kon toch weer de scroppino niet weerstaan. Een lokatie voor iedere gelegenheid. Altijd top!
Bedankt voor jouw prachtige recensie en wat fijn dat het (weer) goed is bevallen! Tot de volgende keer!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Verjaardag gevierd, heerlijk gegeten, goede bediening,zeer geslaagde avond.
Nog van harte gefeliciteerd Petra! Leuk om te lezen dat het een geslaagde avond was.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat een verrassend leuk restaurant. Er heerst een gezellig, huiselijke sfeer. Het eten is heerlijk en de borden zijn prachtig opgemaakt! Bediening is vriendelijk!
Hoi Hanneke, bedankt voor deze lovende woorden!