DLC Restaurant

Soesterweg 332 3812 BH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant DLC Restaurant

De kaart van het DLC Restaurant bestaat uit vis-, vlees- en vegetarische gerechten.

Beleef de lichte, pure en eerlijke smaken van groenten en fruit uit eigen kas en moestuin. En geniet van de beste ingrediënten van boeren en leveranciers uit de buurt!

Het restaurant is gelegen op de Wagenwerkplaats in Amersfoort; een inspirerende plek waar bedrijvigheid, cultuur, recreatie en horeca samensmelten.

Kies voor één van de gezellige tafels in het restaurantgedeelte of kom borrelen bij de kachels in de sfeervolle tuinkas. En bij mooi weer is het goed toeven op de ruime veranda. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant DLC Restaurant

Op loopafstand van station Amersfoort
  • Kom je met de auto?
    Op het terrein van de Wagenwerkplaats
  • : Gratis parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant DLC Restaurant

Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wat een verrassing! De inrichting is heel charmant/knus, de ontvangst allerhartelijkst en ontspannen. het broodje vooraf was vergeten, maar kregen we alsnog. ( we hadden trek!) Het eten , vooral het voorgerecht een mix van drie gerechten was heerlijk smaakvol. Een verrassende combi. Kaasarme gerechten waren ook geen probleem. Het hoofdgerecht was ook heel prima. Schol op de graat. Tot de volgende keer!
Lionne I.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk eten! Fijne sfeer. Vriendelijk personeel.
Virginie K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Super no-nonsense restaurant, buiten het centrum, gratis parkeren voor de deur, buitengewone kaart en super attent bediening.
Zeker een aanrader!
Beste Virginie, bedankt voor jouw recensie!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gastvrij en heerlijk.
Beste Martin, bedankt voor jouw beoordeling!
Bertie D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed restaurant, geen negatieve punten.
Beste Bertie, dat is duidelijk! Bedankt voor jouw fijne recensie!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Hele fijne locatie, super goed eten en fijne bediening... Wat wil je nog meer?
Beste Mariska, kort maar krachtig! Bedankt voor jouw fijne beoordeling. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ontzettend leuk restaurant, goed eten, uitstekende bediening en hele fijne sfeer en inrichting!
Beste Els, bedankt voor de lovende woorden!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
wij zaten heerlijk de hele avond buiten onder de veranda. en dat in september!
Beste Marian, heerlijk zeg dat is echt genieten!
B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Reünie met oud-collega's. Altijd leuk! Dus voordat wij op de kaart gekeken hadden waren er al veel gesprekken over tafel gevlogen. De serveerster begreep dat meteen. ,,Als jullie de kaarten op een stapel hebben gelegd, wete ik dat jullie willen bestellen!" Fijn is dat!
Het eten was uitstekend. Je proeft de verse bereiding en de liefde voor het vak. De porties zijn precies goed. De patat die wij als 'reserve' hadden laten aanrukken, was achteraf niet nodig. Na afloop rustig napraten in de kas, zodat we de drukte van het restaurant even konden ontlopen. Prima plek om na te tafelen. Complimenten, een tien met een griffel. Ik kom graag terug.
Beste Beijer, wat een fantastische recensie! Bedankt voor de tien met een griffel. Het klinkt als een zeer geslaagde avond met een hoop gezelligheid. Tot de volgende keer!
JP P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Bijzondere locatie! Mooi ingericht. Heel lekker gegeten. Vond wel dat bijvoorbeeld de toetjes wat aan de kleine kant waren.
Beste JP Peters, bedankt voor jouw recensie. Ondanks dat de toetjes misschien wat aan de kleine kant waren hoop ik dat ze wel gesmaakt hebben!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Verrassend leuk en goed restaurant. Leuke entourage, vlotte medewerkers en heerlijj eten. Keuze niet echt ruim maar erg smakelijk bereid en kwalitatief goed. Komen zeker terug!
Beste Karin, bedankt voor jouw fijne recensie. We zien jullie graag de volgende keer!
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij DLC. Leuke tent, met overdekt terras. Zeer vriendelijke bediening en het toetje in de kas genuttigd, ook leuke ambiance!
Beste Robert, bedankt voor jouw fijne recensie! Leuk hé om voor het dessert te verplaatsen naar de knusse kas.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wat is de omgeving Wagenwerkplaats toch fijn. Leuke kaart en bediening. Heerlijk gegeten en in een prettige ambiance. Wij komen zeer zeker terug!
Beste Cesar, bedankt voor jouw fijne beoordeling. Tot de volgende keer!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het restaurant ligt een beetje excentrisch, maar het loont de moeite om er heen te gaan. Want het eten is er lekker en zoveel mogelijk bereid met producten uit de buurt. Het voorgerecht - kroketten met strandkrabben en garnalen - smaakt goed, maar na drie kroketten heb je het gevoel dat het hoofdgerecht niet meer opgediend hoeft te worden. Een kroketje minder zou beter zijn. Want het hoofdgerecht, een bavette van rund uit de Gelderse vallei, is prima: mooi mals vlees, uitstekend gebraden en met lekkere haricots verts. Het aardbeiendessert is een heerlijke afsluiting van de maaltijd.
Aardige. attente bediening. En als het buiten op het terras een beetje fris wordt, zijn er dekentjes. Redelijke prijzen. Al met al is dit sympathieke restaurant een reisje naar de suburbs van Amersfoort zeker waard.
Beste Henk, wat een leuke recensie om te lezen! Bedankt daarvoor. Hopelijk mogen wij jou in de toekomst nog eens verwelkomen.
Fenne T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerijke accomodatie, zowel zomers als 's winters! De mooie gerechten zijn (h)eerlijk. Bediening kwam wat langzaam opgang, later wel prima
Beste Fenne, bedankt voor jouw recensie. Wij zijn blij dat de gerechten zo in de smaak zijn gevallen!
Hannabontenbal1984 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Originele combinatie van lokale ingrediënten, vriendelijke bediening, goede porties, gezellige inrichting (tafeltjes staan ook niet te dicht op elkaar), goede prijs-kwaliteitverhouding. Knusse sfeer. Dankzij het mooie weer konden we lekker buiten op de veranda zitten. Klein minpuntje: na het eerste glas werd er niet meer gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Verder zeker voor herhaling vatbaar.
Beste Hanna, bedankt voor jouw fijne recensie! Klinkt als een heerlijke avond. We gaan het kleine minpuntje meenemen voor de toekomst. Tot de volgende keer!
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
DLC is een verborgen restaurant in Amersfoort. Achter het station, moeilijk vindbaar, je moet het weten. En dan kom je er terug. Het is een grappig wit, houten gebouwtje met gezellige veranda, dat je op die plek niet verwacht. Ze maken gebruik van hun eigen moestuin. Bij mooi weer eet je lekker buiten onder de veranda en de blauwe regen. Ik kom er zeker terug.
Beste Marja, bedankt voor jouw fijne recensie. Dat doet ons goed, tot de volgende keer!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vond de afbak broodjes zeer matig en met bijgeleverd mes niet te snijden veel te hart daardoor werden ze hol van binnen . Gevraagd naar water zeer lauw ,waarom niet gevraagd koud/warm !!
Beste Cees, bedankt voor jouw beoordeling!
A.A.M. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zeer goede eenvoudige gerechten. Sympathieke bediening. Geheel in stijl met het hergebruikte meubilair.
Beste A.A.M. Braat, bedankt voor jouw beoordeling! Leuk om te lezen dat de gerechten in de smaak zijn gevallen.
Klaus D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Enthousiaste bediening, lekker eten, duurzame formule. Erg aan te bevelen. WE voelden ons zeer welkom, en hebben lekker gegeten in een rustige en bijzondere omgeving. Het restaurant is gelegen op het terrein van de voormalige spoorwegwerkplaats Amersfoort, op loopafstand (ca 8 minuten) van het station. Ik kan het van harte aanbevelen en kom zeker weer.
Beste Klaus, bedankt voor jouw fantastische beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat jullie je welkom voelden, dat is waar DLC voor staat, bij ons is echt iedereen welkom. Tot de volgende keer!