DLC Cafe

Spoorstraat 1 3761 AJ Soest Nederland Kaart

Over het restaurant DLC Cafe

DLC Café is méér dan een café. Het is een plek met een bijzonder verhaal. Maar ook de plek over de essentie van eten en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat voel je, dat ervaar je, dat proef je!

Schuif aan tafel bij het DLC café, gevestigd in het oude stationsgebouw van Soest. Een plek waar prachtige gerechten, heerlijke smaken en een sfeervolle ambiance samenkomen.
DLC staat voor Daily, Local & Cooking, waarbij er zoveel mogelijk gewerkt wordt met streekproducten en biologische producten.

Meer informatie over restaurant DLC Cafe

Makkelijk te bereiken met de trein

Maandag en Dinsdag Gesloten

Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Manda-Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Uiteindelijk prima geregeld, we hadden van te voren een lunchmenu besproken voor een familiebijeenkomst.
Het was wel lastig om online of telefonisch te reserveren. Het centrale telefoonnummer wordt niet altijd opgenomen, online leek de datum al bezet, of was het niet mogelijk voor 12 personen te reserveren. Even langs gaan was een beter idee. Met dieetwensen wordt goed rekening gehouden.
Voor mijn schoonmoeder op leeftijd waren de broodjes te hard/taai, daar moeten we een volgende keer iets anders op verzinnen. De verse jus d' orange was dit keer erg bitter.
We zaten in de wachtkamer, vorig jaar hadden we die ruimte voor ons alleen, wat fijn was met 12 personen. Het wordt dat toch een beetje rumoerig. Dit keer zaten er ook andere mensen. Of die dat fijn vonden, weten we niet.
Het blijft een gezellige gelegenheid in Soest, met een leuk lunchmenu.
Beste Manda-Marieke bedankt voor het delen van je recensie! Wij hopen dat jullie een gezellige familiebijeenkomst hebben gehad.
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het was leuk, lekker en gezellig om in jullie leuke cafeetje de dag te beginnen met het bijpraten met vrienden die we 2 jaar niet gezien hadden.
Een puntje: De broodjes vonden we een beetje te hard. Ook met een volgens mij scherp mes was het moeilijk snijden.
Beste Tineke bedankt voor je recensie. Wat leuk! We gaan je tip over de hardheid van de broodjes meenemen!
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Ambiance leuk en sfeervol; bediening goedwillend en attent; gerechten vielen ietwat tegen: smaken erg vlak en weinig uitgebalanceerd. Niet hoog op smaak. Verwachtingen niet overtroffen.
Beste Peter bedankt voor het delen van je recensie!
Gerry M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Verjaardagslunch met vriendinnen. De jarige heeft genoten in deze voor haar onbekende omgeving.
Altijd goed en plezierig hier te lunchen.
Beste Gerry bedankt voor je fijne recensie! En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk eten, vriendelijk bediening, mooie locatie, Soms wat lastig om elkaar goed te verstaan, Het was druk en de ruimte is betrekkelijk klein.
Beste Marijke bedankt voor je recensie!
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
De high tea was echt heerlijk, echt een aanrader!! Leuk ook dat je twee kleine broodjes mag kiezen, zo heb je echt een hele persoonlijke high tea.

Beste, bedankt voor het schrijven van de recensie! Leuk om te lezen dat de high-tea zo goed is bevallen, tot de volgende keer.
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij hadden hier een lunch met de familie, 20 personen. Erg goed geregeld allemaal, fijn hoe rekening was gehouden met onze wensen! Complimenten!
Beste Leny, bedankt voor je fijne recensie! Erg leuk om terug te lezen dat de lunch zo goed is bevallen.
A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk buiten op het terras gezeten.
Wederom genoten van lekker eten, goede wijn en erg
aardige bediening. Dit restaurant gaan nooit vervelen.
Beste Adama, leuk om zo'n fijne recensie te lezen! Bedankt en tot de volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het was weer goed toeven bij jullie!
Lekker buiten in het zonnetje met een heerlijke salade en mooi glas wijn!
Tot spoedig!
Beste, dat is precies zoals het hoort! Tot de volgende keer.
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Weer een voortreffelijke lunch gebruikt! Net een nieuwe kaart. Heerlijk soepje, salade en de minibroodjes.
Beste Bea, wat leuk om te lezen dat de nieuwe kaart in de smaak valt! Bedankt voor je recensie!
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een erg gezellige lunchroom met een heerlijke kaart met mooie producten.
En echt voor ieder wat wils..
Het zit naast het spoor en juist dat geeft ook weer een extra element aan het het hele plaatje. En nee zeker geen overlast van de trein! Zelfs niet als je buiten zit.
Het is echt een aanrader om hier eens te gaan eten.
Beste Syl, wat een fantastische recensie bedankt daarvoor!
Ma65 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk relaxed gegeten met mooie verse producten. Zeer vriendelijke bediening, die bereidt zijn mee te denken! Gaan zeker nog eens terug komen en kan het iedereen aanraden.
Beste Ma65, bedankt voor jouw beoordeling. Tot de volgende keer!
Jellie B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker eten, grote porties, gezellige sfeer en enthousiaste bediening.
Beste Jellie, bedankt voor jouw leuke beoordeling! Tot een volgende keer!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Een leuke locatie voor een ontspannen high tea in ons geval. Prima verzorgd, personeel zeer voorkomend, gastvrij en bereidwillig. Kwaliteit van de gerechten is prima en heerlijk. Enig verbeterpunt zou zijn om betere theesoorten of losse thee te verstrekken. Nu valt dat wat uit de toon ten opzichte van de geweldige kwaliteit van de gerechten. Maar we waren overall heel tevreden en komen zeker terug voor een lekkere lunch!
Beste Monique V, bedankt voor de fantastische beoordeling. Wat een fijne recensie om te lezen, dat doet ons goed. We gaan jouw verbeterpunt met betrekking tot de thee meenemen. Tot de volgende keer!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellige ambiance en vriendelijk personeel, heerlijke lunchgerechten????! Qua aankleding zeer sfeervol gedaan, zeker de wachtkamer van koningin Emma is erg leuk gestyld!
Hoi Ria, bedankt voor de complimenten. Hopelijk tot een volgende keer!
Eerke S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lekker puur eten en goede evenwichtige porties. Vriendelijke bediening en mooie locatie langs spoorlijn waar maar 1x/half uur trein langskomt dus de vogeltjes hoor je nog fluiten :)
Beste Eerke S, bedankt voor jouw fijne beoordeling!
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Voor de zoveelste keer hier weer met mijn zusje geluncht, ter nagedachtenis aan onze lieve moeder die hier zo graag kwam. Heerlijk buiten in de schaduw gezeten, lekker eten, fijne bediening, goede sfeer. Een aanrader!
Hoi Marjo, bedankt voor de lovende woorden en wat een mooi gebaar!
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prettige sfeer, goede service en lekker.
Hoi Birgit, bedankt voor de complimenten!
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ontzettend knus en warme inrichting. Erg vriendelijk personeel.
En leuk om ondertussen de treinen te zien passeren, waar je overigens geen last van hebt.
Eten is erg lekker en origineel.
Beste Syl Via, bedankt voor je uitgebreide recensie! Wat goed om te horen dat het allemaal naar wens is geweest.