DLC Cafe

Spoorstraat 1 3761 AJ Soest Nederland Kaart

Over restaurant DLC Cafe

Stap binnen bij DLC Café

In de DLC-keuken draait alles om vers, seizoensgebonden en echt eten. Ze koken iedere week bewust maar één gerecht. Maar wel met toewijding en heel veel plezier!
DLC staat letterlijk voor De La Cana, wat ‘Van den Hengel’ in het Spaans betekent en verwijst naar eigenaresse Janine van den Hengel. In figuurlijke zin staat DLC voor de warme sfeer waar je je direct thuis voelt. Stap binnen en wordt verrast door het opvallende interieur waarbij oude materialen en industriële elementen een stoere mix vormen.

Meer informatie over restaurant DLC Cafe

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Anne4Queen .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wat een fantastisch plek! Het ligt dan wel buiten het centrum, maar eenmaal binnen slaat de warme sfeer, service en vriendelijkheid als een deken om je heen. Ontzettend vriendelijke bediening, een geweldig ingerichte locatie, ook als je lekker buiten wilt zitten op de gezellig ingerichte veranda. Binnen zitten bij de kachel tussen al het groen is ook een feestje. Het eten is eerlijk en puur, kortom een avondje verwennerij.
Lucas K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zo'n gezellige sfeervolle plek om af te spreken voor koffie met gebak of een heerlijke lunch. Personeel vriendelijk, snel en behulpzaam. En een gevarieerde kaart, voor ieder wat wils. Komen terug als we weer eens gaan wandelen in de prachtige omgeving.
Chantal.wijnen .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Super lekkere lunch/borrel bij DLC. Tafel was bij binnenkomst al volgezet met lekkere broodjes kaasjes etc(op verzoek). Was zo gezellig binnenkomen en heerlijk gegeten met een top-service!!
Amanda M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Leuke plek, goed concept, verse producten, heerlijke gerechtjes, wel kleine ruimte met veel tafels en stoelen. Ook wat lawaaierig met al die enthousiaste genietend mensen. Dus heel gezellig.
Mmhugenholtz .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Erg leuke ambiance. Onze gast was een treinen liefhebber, die het hergebruik van ons stationnetje heel erg leuk vond.
Voortreffelijke lunch, met heerlijke verse ingrediënten.
Hennebel2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
De bediening was super, heerlijk ontspannen sfeer, gezellig, eigentijds, zeker voor herhaling vatbaar, zeker ook een aanrader voor andere mensen. Inmiddels al meerdere mensen de tip doorgegeven om DLC aan te doen.
Broodje paling was heerlijk, volgens mijn man, ik vond de soep heerlijk en de quiche, broodje hamburger was volgens mijn broer weer een aanrader en ik vond samen met een tante ons broodje carpaccio weer heerlijk. Kortom alles was lekker!!!
Meikecool1 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wat een super gezellig restaurantje is dit! Lekker gegeten, hele vriendelijke bediening. Ik ga gauw weer een keer terug!
Rfh .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Leuke ambiance, voor de deur parkeren, lekker eten en vriendelijke bediening.
1 menu, maar wel eeg lekker. In ons geval lamsboutjes.
Nlodders .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Wat een geweldige plek om heerlijk te genieten van pure producten en fantastische service. Vol enthousiasme, energie en geluk ben ik weer weg gegaan om zeker te weten dat ik snel weer terug kom! Thnx!
Wichers287 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Heerlijk en eerlijk eten, gezellige woonkamer-achtige inrichting en super vriendelijke bediening. Nix meer aan doen :-) .
Jelle95 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Mooie, trendy, locatie in Soest in voormalig stationsgebouw (met wachtruimte gemaakt voor Koningin Emma destijds), Met 3 personen geluncht volgens een leuk concept door te kiezen uit 3 items van de kaart. Dan heb je een complete lunch voor € 12,50 p.p. Per item bestellen kan ook en kost € 4,50. De lunch was heerlijk en de vriendelijke bediening doet er alles aan om het je naar de zin te maken in een leuke ambiance, waar de trein voor de deur stopt. Al maak je er geen gebruik van, het gevoel dat je in een stationsgebouw zit, wordt erdoor versterkt. Aanrader!
Thijs.waters .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Leuke en vlotte bediening. Een concept voor de lunch waar je 3 gerechtjes/ broodjes van de kaart kiest.
Goed verzorgd en erg lekker.
Een aanrader om hier te gaan lunchen
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Heerlijke perronschotel gegeten uitgebreid met het lekkere en goed verzorgde voorgerecht. Erg lekker en leuk dat er zo veel mogelijk lokaal (en biologisch?) wordt gewerkt. Mooi warm en gezellig interieur. Super aardige, gastvrije en hulpvaardige dames op de avond dat wij er waren. Aanrader!
M.zanten .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Leuk concept en gezellige sfeer. Wij hebben er gelunched. Lekkere goed gevulde broodjes. Zeer vriendelijke bediening. Parkeren kan voor de deur.
Joelledevisser .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ontzettend gezellig café, met heel gezellig en vriendelijk personeel. Lekker eten en je kijkt je ogen uit met alle mooie spulletjes!
Frank396 M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijke kleine broodjes, zodat je wat meer kan nemen en proeven ;-) in een super leuke atmosfeer. Echt een aanrader voor de lunch!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk hoofdgerecht, originele maar lekkere combinaties. Mooie wijnen per glas. Jongen in de bediening wel wat onervaren, maar doet wel goed zijn best.
Hansentrees .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
De ambiance was warm en gezellig aangekleed. Het eten was met liefde en passie bereid en dat proef je echt. Het voorgerecht bestond uit 3 elementen die mooi op elkaar waren afgestemd.
De bediening was vriendelijk en attent.
Ellisd .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Omdat ik nog een AH dinerbon had liggen zijn we weer naar DLC geweest om te eten.
Het is zo'n gezellig, knus restaurant. Heel gezellig.
Op donderdag en vrijdag is er een "eten wat de pot schaft" diner. Voor vegetariërs of eters met andere wensen zijn er echter wel alternatieven.
We hebben eerst heerlijk genoten van verse broodjes met drie tapanades: doperwten, rucola en gedroogde tomaatjes. Erg lekker.
Het voorgerecht was een soepje van courgette, selderij en wortel. Aardig, weinig spannends en het had naar mijn mening een hoog "olvarit" gehalte.
Het hoofdgerecht was hertenbiefstuk met spruitjes en een puree van knolselderij met portsaus. Niets op aan te merken. Stevige spruitjes en een heerlijk mals stuk vlees. Wel apart dat het in een diep bord geserveerd wordt, dat eet niet echt gemakkelijk.
Zelf heb ik het dessert overgeslagen maar van mijn mede-eter begreep dat de brownie met slagroom en slagroomijs erg lekker was. Jammer genoeg was de cheesecake, die bij het dessert hoorde, op.
Bij het afrekenen moesten we wel even slikken. DLC is leuk en lekker maar wel aan de prijs.
Liesbethlergner .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heel gezellige huiselijke warme sfeer, mooi restaurantje. Leuke details in de inrichting.
Toen we binnen kwamen werd er even gekeken waar we konden zitten, maar vervolgens waren ze ons vergeten. Bediening was netjes, maar niet snel.
Er is geen a la carte-keuze, maar een dagmenu. Voorgerecht was een huisgemaakte courgette-soep en zalm. Soep was heerlijk. Zalm was gewoon een stukje op een bedje sla gelegd. Hoofdgerecht was een curry. Zag er lekker uit, maar omdat ik niet van pittig houd, kreeg ik een maaltijdsalade. Was prima, maar niets bijzonders. Toetje was een brownie met ijs.