DLC Cafe

Spoorstraat 1 3761 AJ Soest Nederland Kaart

Over het restaurant DLC Cafe

DLC Café is méér dan een café. Het is een plek met een bijzonder verhaal. Maar ook de plek over de essentie van eten en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat voel je, dat ervaar je, dat proef je!

Schuif aan tafel bij het DLC café, gevestigd in het oude stationsgebouw van Soest. Een plek waar prachtige gerechten, heerlijke smaken en een sfeervolle ambiance samenkomen.
DLC staat voor Daily, Local & Cooking, waarbij er zoveel mogelijk gewerkt wordt met streekproducten en biologische producten.

Meer informatie over restaurant DLC Cafe

Makkelijk te bereiken met de trein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag, Donderdag en Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag 11:00 - 17:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant DLC Cafe

Ria D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellige ambiance en vriendelijk personeel, heerlijke lunchgerechten????! Qua aankleding zeer sfeervol gedaan, zeker de wachtkamer van koningin Emma is erg leuk gestyld!
Eerke S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lekker puur eten en goede evenwichtige porties. Vriendelijke bediening en mooie locatie langs spoorlijn waar maar 1x/half uur trein langskomt dus de vogeltjes hoor je nog fluiten :)
Beste Eerke S, bedankt voor jouw fijne beoordeling!
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Voor de zoveelste keer hier weer met mijn zusje geluncht, ter nagedachtenis aan onze lieve moeder die hier zo graag kwam. Heerlijk buiten in de schaduw gezeten, lekker eten, fijne bediening, goede sfeer. Een aanrader!
Hoi Marjo, bedankt voor de lovende woorden en wat een mooi gebaar!
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prettige sfeer, goede service en lekker.
Hoi Birgit, bedankt voor de complimenten!
Syl V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ontzettend knus en warme inrichting. Erg vriendelijk personeel.
En leuk om ondertussen de treinen te zien passeren, waar je overigens geen last van hebt.
Eten is erg lekker en origineel.
Beste Syl Via, bedankt voor je uitgebreide recensie! Wat goed om te horen dat het allemaal naar wens is geweest.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Prijs/kwaliteit ver beneden peil. Broodjes erg klein en erg hard. Capucino lauw. Bediening matig. Kom hier niet meer , we hadden Moederdag lunch wel anders voorgesteld.
Wat jammer om te horen dat de Moederdag lunch niet helemaal naar wens was Henk. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit meenemen en zeker onze service verbeteren! Dank voor de review.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Mijn man was jarig, en zijn we gezellig gaan lunchen. Was gezellig druk. De ontvangst en de bediening waren goed. we werden snel geholpen. de lunch was leuk en lekker. En kwamen regelmatig vragen of we nog iets wilden gebruiken. een geslaagde lunch. EEN AANRADER
Hallo Ria, nog van harte gefeliciteerd met uw man! Wat leuk om te horen dat het zo goed is bevallen!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Een superleuk ingerichte locatie langs het spoor. Het personeel is heel vriendelijk. Wij hebben genoten van de high tea.
Hoi Sylvia, wat fijn om te lezen dat de high tea zo goed is bevallen!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Sfeervol en een leuk concept. Kleine bolletjes met evt soep en quiche of salade met leuk beleg.
Bedankt voor jouw recensie Marian! Leuk om te lezen dat het goed is bevallen.
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Goede sfeer, gezellige ambiance.
Je krijgt alle tijd om te eten , ondanks de drukte.
Lekker eten, ze hebben een leuke kaart en enthousiaste bediening.
Komen zeker weer terug.
Hoi Ada, bedankt voor jouw positieve recensie. Graag verwelkomen wij jou nog eens in ons DLC Café!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Ontzettend sfeervolle locatie met super goed personeel. Bij binnenkomst voel je direct de warme en welgemeende gastvrijheid.
Bedankt voor uw warme reactie!
Pien K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Hele leuke plek in Soest. Hele leuke inrichtingen en leuk met de geschiedenis gespeeld die het gebouw heeft. Bediening was heel vriendelijk en de gerechten erg lekker. Leuk om te delen!
Bedankt voor uw leuke originele recensie. Graag zien we je in de toekomst nog een keer terug komen!
Liz T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Hele leuke gelegenheid. Heerlijk gegeten. Leuke gezellige omgeving en fijne attente bediening.
Bedankt voor uw recensie!
nel `.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
met vrienden geluncht, genoten van gerechtjes die met aandacht klaargemaakt zijn. Zag er weer gezellig uit en het smaakte voortreffelijk. Zeker een aanrader
Dankjewel Nel, erg fijn om te lezen
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ondanks dat bij de reservering niet doorgekomen was dat wij kwamen voor een high tea, werd binnen no time de tafel klaargemaakt voor een high tea. Als snel daarna genoten we van de eerste ronde lekkers.
Pluspunt vergeleken andere high tea's die we hebben gehad, is dat je hier zelf uit de broodjes op de kaart 2 keuzes mag maken. Aanrader ook qua plek en zeker voor herhaling vatbaar.
Vervelend dat de reservering niet juist is doorgekomen, daar gaan we gelijk achteraan. Goed om te lezen dat het alsnog snel is opgelost en jullie hebben kunnen genieten van de high tea. Bedankt voor het compliment en graag zien wij jullie de volgende keer weer!
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super gezellig restaurant en heerlijk eten! De trio van broodjes is een aanrader. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Dankjewel Martine, wat fijn om dat te horen!
Yvette E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wat een mooie aanwinst in Soest! Leuke sfeer, lekkere broodjes met een leuk concept (kleine broodjes met verschillende soorten beleg, evt. een glaasje soep of een kleine salade). Ik kom hier zeker terug!
Super Yvette, bedankt voor het compliment! Hartstikke leuk dat je terug komt!
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Presentatie erg leuk, heerlijk eten en een warme ambiance. Zeer vriendelijk personeel!!
Heel goed bereikbaar.......trein stopt bijna voor de deur!
Dankjewel voor de complimenten! Fijn dat het zo goed is bevallen.
Annemarie Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Bediening zeer vriendelijk, echt top!
De hartige gerechten ook top!
De zoete lekkernijen vonden we teleurstellend veel sligro producten...geen echte slagroom , soesjes niet zelfgemaakt eveneens de vierkante gebakjes waren niet zelfgemaakt dat vond ik heel erg jammer.
Al met al hebben we een gezellige high tea gehad met elkaar maar graag de volgende keer weer de zelfgemaakte taartjes :)
Bedankt voor de recensie Annemarie! Jammer dat het zoete gedeelte niet zo goed is bevallen, dit gaan wij zeker meenemen voor de volgende keer!
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het was wederom een heerlijke lunch, de combinatietrio met broodjes, soep en hartig taartje. Blijft nog steeds een leuke, bijzondere locatie!
Fijn Annette, leuk om te lezen!