DLC Cafe

Spoorstraat 1 3761 AJ Soest Nederland Kaart

Over het restaurant DLC Cafe

Stap binnen bij DLC Café

DLC Café is méér dan een café. Het is een plek met een bijzonder verhaal. Maar ook de plek over de essentie van eten en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat voel je, dat ervaar je, dat proef je! Wist je dat DLC Café vroeger de wachtkamer was van Koningin Emma? In 1897 liet zij langs het spoor haar eigen wachtkamer bouwen waar zij in alle rust kon wachten op de trein. Nu kun je in deze unieke ruimte genieten van een heerlijke lunch!

Meer informatie over restaurant DLC Cafe

Makkelijk te bereiken met de trein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag, Donderdag en Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant DLC Cafe

FriaenRed .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gezellige omgeving heel prettig personeel, heerlijke broodjes en soep. We hebben genoten, familie kennis laten maken met DLC zij waren ook zeer tevreden en hebben byzonder genoten. Komen zeker terug
Ontzettend fijn dat jullie zo enthousiast zijn over DLC Café. Leuk dat jullie nog eens terug komen!
Gerry M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hele leuke locatie, prima sfeer en lunch was erg lekker. Kom er graag om te lunchen. Een locatie om zeker aan te bevelen.
Dankjewel Gerry voor de aanbeveling! Fijn dat de lunch lekker was.
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Geweldige sfeer, zeer gezellig ,knus, beetje vintage stijl en heerlijk 'eerlijk' eten. Lekker wijntje, prima hele middag te vermaken!
Wat fijn om te horen Leonie! We zien je graag nog eens terug.
Travmarlien2 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij zijn prima geholpen door Viviane! Er heerst een gezellige sfeer in het restaurant.
Wij hebben heerlijk gegeten en komen graag snel weer terug!
Dankjewel Marlien! Fijn dat jullie goed zijn geholpen en het eten lekker was. Tot snel!
Angelique R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
we hebben een zeer aangename en ontspannende middag gehad, iedereen heeft erg genoten van de sfeer en locatie. alle hapjes en drankjes vielen goed in de smaak
nel `.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
11-11-2017 geluncht, van tevoren afgesproken, hier waren we blij om, het was druk. Gezellig druk!
Heerlijk geluncht, eerlijke gerechten, mooi gepresenteerd, een aanrader !
Leuke sfeer, wat ingewikkelde kaart , dit werd prima uitgelegd. ga vooral genieten!!!!
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Op een doordeweekse dag gereserveerd voor een High tea. Ons tafeltje stond klaar en er was direct een grote pot thee. We begonnen met de hartige hapjes, wat alles bij elkaar best veel was (wel heerlijk). Hierdoor had ik weinig trek meer in alle zoete lekkernijen die nog kwamen. Wat mij betreft was 1 klein broodje ook genoeg geweest, maar alles bij elkaar was het allemaal wel heerlijk!
Jack P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was allemaal heerlijk - alleen wij vonden de broodjes. Iets te groot en te hard . Maar alles heel origineel en mooi qua inrichting .Succes! Wij komen zeker terug Therees Patijn.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hebben een gezellige avond doorgebracht in DLC cafe, we voelden ons zeer welkom en verzorgd, ook al door het bordje met onze naam op de tafel die we hadden gereserveerd. De bediening was vriendelijk, vlot en attent, het eten gewoon erg lekker. Een aanrader.
Gerry M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heb er vaker geluncht. Leuke sfeervolle locatie op het stationnetje Soestdijk. Broodjes smaakvol en bediening perfect. Tip: als je vanaf Baarn met de trein gaat heb je geen parkeerprobleem.
Anna O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik mis alleen een gezonde snack bij de koffie. De sfeer is verder geweldig, zo ook de locatie. Het personeel vriendelijk.
William V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eenvoudig, maar zeker ook lekker eten. De porties zijn groot genoeg voor een normale eter. De sfeer is gezellig. We komen vast nog wel een keer terug.
Anne4Queen .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wat een fantastisch plek! Het ligt dan wel buiten het centrum, maar eenmaal binnen slaat de warme sfeer, service en vriendelijkheid als een deken om je heen. Ontzettend vriendelijke bediening, een geweldig ingerichte locatie, ook als je lekker buiten wilt zitten op de gezellig ingerichte veranda. Binnen zitten bij de kachel tussen al het groen is ook een feestje. Het eten is eerlijk en puur, kortom een avondje verwennerij.
Lucas K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zo'n gezellige sfeervolle plek om af te spreken voor koffie met gebak of een heerlijke lunch. Personeel vriendelijk, snel en behulpzaam. En een gevarieerde kaart, voor ieder wat wils. Komen terug als we weer eens gaan wandelen in de prachtige omgeving.
Amanda M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Leuke plek, goed concept, verse producten, heerlijke gerechtjes, wel kleine ruimte met veel tafels en stoelen. Ook wat lawaaierig met al die enthousiaste genietend mensen. Dus heel gezellig.
chantal.wijnen .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Super lekkere lunch/borrel bij DLC. Tafel was bij binnenkomst al volgezet met lekkere broodjes kaasjes etc(op verzoek). Was zo gezellig binnenkomen en heerlijk gegeten met een top-service!!
mmhugenholtz .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Erg leuke ambiance. Onze gast was een treinen liefhebber, die het hergebruik van ons stationnetje heel erg leuk vond.
Voortreffelijke lunch, met heerlijke verse ingrediënten.
hennebel2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
De bediening was super, heerlijk ontspannen sfeer, gezellig, eigentijds, zeker voor herhaling vatbaar, zeker ook een aanrader voor andere mensen. Inmiddels al meerdere mensen de tip doorgegeven om DLC aan te doen.
Broodje paling was heerlijk, volgens mijn man, ik vond de soep heerlijk en de quiche, broodje hamburger was volgens mijn broer weer een aanrader en ik vond samen met een tante ons broodje carpaccio weer heerlijk. Kortom alles was lekker!!!
meikecool1 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wat een super gezellig restaurantje is dit! Lekker gegeten, hele vriendelijke bediening. Ik ga gauw weer een keer terug!
Rfh .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Leuke ambiance, voor de deur parkeren, lekker eten en vriendelijke bediening.
1 menu, maar wel eeg lekker. In ons geval lamsboutjes.