DLC Cafe

Spoorstraat 1 3761 AJ Soest Nederland Kaart

Over het restaurant DLC Cafe

Schuif aan tafel bij het DLC café, gevestigd in het oude stationsgebouw van Soest. Een plek waar prachtige gerechten, heerlijke smaken en een sfeervolle ambiance samenkomen.

DLC staat voor Daily, Local & Cooking, waarbij er zoveel mogelijk gewerkt wordt met streekproducten en biologische producten.
Ga ook eens langs DLC café in Soest en laat je verrassen door heerlijke gerechten en verrassende smaken!

Meer informatie over restaurant DLC Cafe

Makkelijk te bereiken met de trein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag, Donderdag en Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag 11:00 - 17:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant DLC Cafe

Henk K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Prijs/kwaliteit ver beneden peil. Broodjes erg klein en erg hard. Capucino lauw. Bediening matig. Kom hier niet meer , we hadden Moederdag lunch wel anders voorgesteld.
Wat jammer om te horen dat de Moederdag lunch niet helemaal naar wens was Henk. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit meenemen en zeker onze service verbeteren! Dank voor de review.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Mijn man was jarig, en zijn we gezellig gaan lunchen. Was gezellig druk. De ontvangst en de bediening waren goed. we werden snel geholpen. de lunch was leuk en lekker. En kwamen regelmatig vragen of we nog iets wilden gebruiken. een geslaagde lunch. EEN AANRADER
Hallo Ria, nog van harte gefeliciteerd met uw man! Wat leuk om te horen dat het zo goed is bevallen!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Een superleuk ingerichte locatie langs het spoor. Het personeel is heel vriendelijk. Wij hebben genoten van de high tea.
Hoi Sylvia, wat fijn om te lezen dat de high tea zo goed is bevallen!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Sfeervol en een leuk concept. Kleine bolletjes met evt soep en quiche of salade met leuk beleg.
Bedankt voor jouw recensie Marian! Leuk om te lezen dat het goed is bevallen.
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Goede sfeer, gezellige ambiance.
Je krijgt alle tijd om te eten , ondanks de drukte.
Lekker eten, ze hebben een leuke kaart en enthousiaste bediening.
Komen zeker weer terug.
Hoi Ada, bedankt voor jouw positieve recensie. Graag verwelkomen wij jou nog eens in ons DLC Café!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Ontzettend sfeervolle locatie met super goed personeel. Bij binnenkomst voel je direct de warme en welgemeende gastvrijheid.
Bedankt voor uw warme reactie!
Pien K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Hele leuke plek in Soest. Hele leuke inrichtingen en leuk met de geschiedenis gespeeld die het gebouw heeft. Bediening was heel vriendelijk en de gerechten erg lekker. Leuk om te delen!
Bedankt voor uw leuke originele recensie. Graag zien we je in de toekomst nog een keer terug komen!
Liz T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Hele leuke gelegenheid. Heerlijk gegeten. Leuke gezellige omgeving en fijne attente bediening.
Bedankt voor uw recensie!
nel `.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
met vrienden geluncht, genoten van gerechtjes die met aandacht klaargemaakt zijn. Zag er weer gezellig uit en het smaakte voortreffelijk. Zeker een aanrader
Dankjewel Nel, erg fijn om te lezen
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ondanks dat bij de reservering niet doorgekomen was dat wij kwamen voor een high tea, werd binnen no time de tafel klaargemaakt voor een high tea. Als snel daarna genoten we van de eerste ronde lekkers.
Pluspunt vergeleken andere high tea's die we hebben gehad, is dat je hier zelf uit de broodjes op de kaart 2 keuzes mag maken. Aanrader ook qua plek en zeker voor herhaling vatbaar.
Vervelend dat de reservering niet juist is doorgekomen, daar gaan we gelijk achteraan. Goed om te lezen dat het alsnog snel is opgelost en jullie hebben kunnen genieten van de high tea. Bedankt voor het compliment en graag zien wij jullie de volgende keer weer!
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super gezellig restaurant en heerlijk eten! De trio van broodjes is een aanrader. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Dankjewel Martine, wat fijn om dat te horen!
Yvette E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wat een mooie aanwinst in Soest! Leuke sfeer, lekkere broodjes met een leuk concept (kleine broodjes met verschillende soorten beleg, evt. een glaasje soep of een kleine salade). Ik kom hier zeker terug!
Super Yvette, bedankt voor het compliment! Hartstikke leuk dat je terug komt!
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Presentatie erg leuk, heerlijk eten en een warme ambiance. Zeer vriendelijk personeel!!
Heel goed bereikbaar.......trein stopt bijna voor de deur!
Dankjewel voor de complimenten! Fijn dat het zo goed is bevallen.
Annemarie Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Bediening zeer vriendelijk, echt top!
De hartige gerechten ook top!
De zoete lekkernijen vonden we teleurstellend veel sligro producten...geen echte slagroom , soesjes niet zelfgemaakt eveneens de vierkante gebakjes waren niet zelfgemaakt dat vond ik heel erg jammer.
Al met al hebben we een gezellige high tea gehad met elkaar maar graag de volgende keer weer de zelfgemaakte taartjes :)
Bedankt voor de recensie Annemarie! Jammer dat het zoete gedeelte niet zo goed is bevallen, dit gaan wij zeker meenemen voor de volgende keer!
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het was wederom een heerlijke lunch, de combinatietrio met broodjes, soep en hartig taartje. Blijft nog steeds een leuke, bijzondere locatie!
Fijn Annette, leuk om te lezen!
annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
leuke locatie, je kan er lekker lunchen er hangt een gemoedelijke sfeer.
Ik kom al vaker en het bevalt mij prima. Vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader.
Dank voor de positieve recensie Annemieke, dankjewel!
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer gezellge sfeer, vriendelijk personeel...........................................................................................
Dankjewel Jose!
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We zijn op Tweede Kerstdag wederom in de watten gelegd door de medewerkers van DLC Café.
Iedereen is uiterst vriendelijk en behulpzaam en het eten en drinken is van perfecte kwaliteit. We kijken er weer met een erg goed gevoel op terug.
Bedankt Hilde, fijn om te lezen dat jullie het zo naar het zin hebben gehad!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerstbrunch. Voor de kinderen matig. Het menu op kaart zag er beter uit dan in werkelijkheid. Een krentenbolletje en een wit bolletje terwijl er 2 kerstbroodjes beloofd waren. Voor de grote moest er geshared worden dwz ieder 2 broodjes kiezen maar onevenredig smaakdeel. Met ons zessen was het ff dobbelen. Daarentegen was het beleg goed.
Hartelijk dank Jan voor de recensie. Wat jammer dat het niet naar wens was voor de kinderen. Wij gaan dit zeker meenemen voor de volgende keer dat wij een kindermenu samenstellen! Mocht er bij een volgende keer iets niet in orde zijn dan horen wij het graag, dan kunnen we iets aanpassen of oplossen voor u. Hopelijk tot ziens.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een heerlijke kerstbrunch op eerste kerstdag met de familie, echt een aanrader. De sfeer was warm en gezellig, iedereen was enthousiast en was het er over eens; voor herhaling vatbaar !!
Wat goed om te lezen! Dankjewel Marja. Fijn dat jullie met kerst zo hebben genoten! Wie weet, zien we jullie volgend jaar weer met z'n allen!