Djoyn

Orthenstraat 55 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

di t/m zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Djoyn

Marie-Jose J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Kwaliteit prijs verhouding goed.
Mooi concept,
Gerechten hadden een verfijnde smaak.
Vriendelijke en gastvrije bediening .
Het was druk dus de wachttijd was bij aanvang langer.
Geluidsniveau was wat aan de hoge kant.
Wat fijn om te horen dat u genoten heeft tijdens uw bezoek aan Djoyn. Graag zien wij u nog eens terug!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Aparte gerechten , leuk opgemaakt.
Bedankt voor uw recensie. Graag ontvangen wij u nog eens bij Djoyn.
Romana A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Wij hebben voor de tweede keer bij Djoyn gegeten en het was weer héérlijk!
Uitgekiende smaken, genoeg keuze en de perfecte tijd tussen de gerechtjes door, er is niets op aan te merken.
De inrichting is niet helemaal mijn smaak maar wij komen zeker terug voor het goede en biologische eten!
Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Wat goed om te horen dat u een leuke avond heeft gehad bij Djoyn. Wij ontvangen u graag nog eens!
Ado M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We vonden de soep in een glas wel smakelijk maar niet zi fraai geprsenteerd. Voor de rest werden we bij iedere gang bijzonder aangenaam verrast. Ook leuk dat duurzaamheid hoog in het vaandel staat.
Wat fijn om te horen dat uw bezoek aan Djoyn verassend is geweest. Graag zien wij u nog eens terug!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
wel lekker maar soep erg zwaar en te pittig.
hoofdgerecht erg mager (twee super kleine stukjes vlees)en voor mij iets te zout .
verder ok
Hartelijk dank voor uw recensie. het is Jammer om te horen dat uw bezoek niet geheel naar wens is geweest. Wij serveren inderdaad allemaal kleine porties, dit om verspilling tegen te gaan. Hopelijk mogen wij u nog eens ontvangen.
Caïne R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Ik kom regelmatig bij Djoyn en ben nog nooit teleurgesteld. Het eten is altijd vers, de gerechten zijn net even anders dan bij de meeste plekken in Den Bosch en de prijs is prima!
Wat Leuk om te horen dat u regelmatig bij Djoyn komt. Bedankt voor uw positieve woorden. Graag tot ziens!
Onkie D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Netjes, leuk en vernieuwend restaurant
Hartelijk dank voor uw recensie. Graag zien wij u nog eens bij Djoyn.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het was prima , eten en bediening goed.
tevreden .
Komen zeker nog een keer terug.
Goed verzorgd , zag er mooi uit en van goede kwaliteit.
Ruim parkeergelegenheid in de buurt
Bedankt voor uw mooie recensie. Erg fijn om te horen dat u ons restaurant nog eens gaat bezoeken, dit horen wij natuurlijk graag!
R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, het is lastig kiezen uit deze mooie kaart! Goede portiegroottes, mooi opgemaakt en gewoon erg lekker. De bediening is ook keurig en oplettend en de sfeer is leker ongedwongen. Klasse!
Bedankt voor uw mooie woorden. Wat fijn om te horen dat u zo genoten heeft van het bezoek aan Djoyn. Graag zien wij u nog eens terug!
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Te duur
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Zou u ons kunnen uitleggen waarom u het bezoek aan Djoyn te duur vond?
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik vond de gerechten echt te klein. Het was kleiner dan een normaal voorgerecht en dan is in verhouding de prijs te hoog Ik zou niet meer terug gaan.
abc B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Het restaurant is in het centrum van Den Bosch gelegen, net buiten de drukte van de stad. De inrichting heeft een rauw randje, maar is wel verzorgd.
Bij het verrassingsmenu zijn er twee opties: vegetarisch of van-alles-wat. We kozen voor het tweede en zagen daardoor helaas geen vegetarisch gerecht meer (op het dessert na). De producten zijn met zorg gekozen. Combinaties waren prettig en smakelijk. Complimenten voor de eendenborst, mooi rosé. Misschien had de vis iets te veel garing gehad.
Al met al een verzorgde maaltijd en goede service.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Leuke formule: kleine gerechten. Zo heb je de mogelijkheid meerdere gerechten te eten of het beperkt te houden wanneer je niet zo'n grote eter bent of weinig trek hebt.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg lekker gegeten. Verrassende combinaties!
Dank u wel voor het schrijven van een recensie. Heel fijn om te horen dat het net wens is geweest! Graag tot ziens!
p V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten is heel smakelijk, maar we hebben een uur (!) moeten wachten. Tussendoor wordt er dan gevraagd of we iets willen drinken... drankjes worden gewoon in rekening gebracht!
Het nieuwe concept: kleine porties die tegenwoordig op de kaart worden aangeboden, begrijp ik echt niet (anders dan dat het uiteindelijk duurder wordt)
De witte wijn - voor mij een reden om dit restaurant te kiezen - is tegenwoordig alleen nog als fles te kiezen.
Eerlijk gezegd: een volgende keer kies ik een ander restaurant. Jammer, niet beter het nieuwe concept.
Bedankt voor het schrijven van een recensie. Jammer om te horen dat het niet allemaal naar wens is geweest en het nieuwe concept voor u niet bevalt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u zo lang moet wachten, onze excuses hiervoor. Heeft u tijdens uw bezoek aangegeven dat u niet tevreden was? In ieder geval, vinden wij het heel vervelend om te horen dat uw avond uit niet zo verlopen is zoals u graag had gewild.
Lesley T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg lekker gegeten, het duurde wel erg lang voordat onze bestelling werd opgenomen en we drinken kregen. De akoestiek is minder.
Bedankt voor het schrijven van een recensie. Fijn om te horen dat u lekker gegeten heeft! Jammer dat het langer geduurd heeft voor u. Tijdens drukke avonden doen we ons uiterste best om de servies optimaal te houden. Hopelijk mogen we u nogmaals ontvangen voor een perfecte avond uit!
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg fijne plek, met overheerlijk eten, wat hebben we genoten! .. en oprecht vriendelijke personeel... Wat bijzonder fijn was dat er als stralingsgevoelige werd meegekeken en ruimte werd gegeven om hiervoor een oplossing te vinden (afplakken van de kast van de Wifrouter) zodat ik en mijn vrienden toch aan het gezellige tafeltje voor konden zitten. Top en bedankt!
Bedankt voor het schrijven van een recensie! Super fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed verlopen is, ondanks de stralingen! Wij zijn blij dat er een oplossing voor gekomen is. We hopen u heel graag nogmaals te mogen ontvangen voor een (h)eerlijke avond uit!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Duurzame en biologische producten. Heerlijk eten, vriendelijke en attente bediening. Goede sfeer en fijne ruimte. Echt een aanrader!
Super bedankt voor de positieve woorden! We hopen u nogmaals te mogen ontvangen, heel graag tot ziens!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Mooi restaurant en een goede service. Het eten was snel op tafel. Aardig personeel en bovendien lekker eten in hartje den bosch
Dank u wel voor het schrijven van een recensie! Heel fijn om te horen dat u een fijne avond uit heeft gehad! Graag tot ziens!
Desirée V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijke verse en creatieve gerechten. Je proeft dat de ingrediënten van een goede kwaliteit zijn.
Een aanwinst in de Orthenstraat!