Djoyn

Orthenstraat 55 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Elcke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik at hier samen met een vriend met de AH actie. We konden met deze actie kiezen uit 2 voor, hoofd en nagerechten waarbij het nagerecht het kaasplankje €3,50 extra kostte. Ik koos voor een tempura van witvis vooraf, vervolgens had ik de rode poon met gegrilde groenten en hangop met stoofpeer toe. De gerechten waren lekker en zagen er goed uit, en kwamen in een goed tempo aan tafel. Wel vond ik de ruimte vrij kil en leeg aandoen. De tafels stonden vrij ver uit elkaar en de ruimte was erg groot. Verder wilden wij na het toetje nog wel een kopje koffie of thee maar de bediening kwam niet langs om te vragen of we nog wat wilden en wenken was ook niet succesvol. Omdat we de trein nog moesten halen hebben we dat uiteindelijk maar gelaten. Ondanks het lekkere eten zou ik hier niet terugkomen, ik miste een gezellige sfeer.
48jojojcmdamme .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voorgerecht was smakelijk, hoofdgerecht:heekfilet was een smakeloze vis met harde taaie randen en minimale smakeloze currysaus,het toetje was lekker.
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het duurde wat lang voor het toetje kwam, maar misschien vonden ze wel dat we zo gezellig zaten te kletsen dat ze ons wat meer tijd gunde. We hadden de ah-restaurantactie, maar het weekmenu was erg lekker en voor ieder wat wils.
BoschBolletje .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Dit was nu eens een heel goed menu: smakelijk en smaakvol gepresenteerd, hoofdgerechten warm op hete borden, en een leuk nagerecht. We dronken er heerlijke viognier en tempranillo bij. De bediening is vriendelijk en attent, het tempo klopt precies.
Minpuntje is de enigszins lawaaierige akoestiek. Anders zou het perfect zijn.
Brigit S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Verrassende smaakvolle gerechten. Goede uitleg over de gerechten. Heerlijk gegeten en gedronken. Kortom: perfect etentje.
ambannink .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
voor en hoofdgerechten, mooi opgediend en heerlijk van smaak, aparte gerechten op de kaart
Zoals makreel ,risottotaartje, vergeten groentes, kortom, we gaan hier zeker vaker naar toe
bjowni .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hei is een gezellig, leuk ingericht restaurant met vriendelijk personeel.
Wij hadden gekozen voor het Brabantse 12 uurtje/lunch, het soepje was lekker en verrassend, het bleek aardappelsoep te zijn.
Heerlijk brood en rijkelijk belegd. We hadden beiden een Irish coffee besteld en ze waren niet karig geweest met de whiskey, was super met de kou buiten. Komen hier vast nog eens terug als we in Den Bosch zijn
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gevarieerd menu met zowel eenvoudige (boterham met pindakaas) als bijzondere (dubbelgetrokken runderbouillon met madeira en room in een Irish coffee glas) gerechten. Prettige informele sfeer en vriendelijke bediening. Ga zeker nog eens terug!
uswente .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voorgerecht en nagerecht waren heel goed. Hoofdgerecht ook, maar helaas niet warm, eigenlijk koud. Dat is jammer, zo mis je o,a. de smaak van de tarbot. Koekje bij de koffie was een slordig afgebroken klein stukje speculaasbrok en werd op tafel naast de koffie gelegd! Niet eens op een schoteltje. Bediening is matig: geen verwarmde borden, bord aanreiken niet met een servet maar met de vingers in je bord. Al met al een tegenvaller.
uswente .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Hoofdmaaltijd was niet warm. Kwaliteit van de gerechten is wel goed. Service is een vak en dat moeten ze nog leren. Het viel daarom al met al tegen.
Hinke H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijke 3-gangen lunch gehad bij Djoyn. Modern, open interieur. Hoewel het best druk was, kon de serveerster het goed aan in haar uppie.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima kwaliteit eten, maar helaas was het voorgerecht vis van minimale afmeting. Ook de chocolade bij het nagerecht was nog stijf bevroren. Jammer. Hoofdgerechten en wijnen waren heerlijk. Prijs-kwaliteit is wat scheef. Met een AH bon gegeten, maar toch nog bijna 100 euro af moeten rekenen. Bediening was erg vriendelijk en correct, maar had niet al te veel aandacht voor het (bij)vullen van de glazen.
Anneloes H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wij hadden het weekmenu en dit smaakte heerlijk. Het personeel deed goede suggesties over welke wijn er goed bij zou smaken. Goede service.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijke gerechten met de AH deal. Als er iets bijstond dat we niet lustten, konden we ook nog voor andere gerechten kiezen. Maar de steak tartaar en lende met chocoladesaus waren top! Bediening attent en vriendelijk, inrichting gezellig. Wij komen terug voor deze biologische keuken.
rakkertje .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten!!
Voorgerecht salade gamba. Hoofdgerecht oriëntaalse proeverij. Nagerecht biologische kazen. Super, alles was goed op smaak. (Normaal heb ik altijd zout en peper nodig)
Mooie gerechten. Feest om te mogen eten.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het heeft even geduurd maar afgelopen vrijdag toch op instigatie van vrienden bij Djoyn gegeten. Als voorgerecht nam ik de "Gamba salade". Dat bleken er (maar) 2 te zijn (gefrituurd) met 2 plakjes buikspek voor een bedrag avn € 12,50! Als hoofdgerecht koos ik voor "Kip in bier". Dit gerecht bestond uit kipfiletblokjes met saus, groenten en puree. Daar het gerecht in een diep bord wordt geserveerd werd het geheel al gauw een soepje waardoor de afzonderlijke smaken verloren gingen. Een plat bord ware beter geweest. Het bedrag van € 19,50 nauwelijks waard. Als rode huiswijn serveert men een Nero d' Avola. Deze vond ik erg vlak van smaak. De inrichting van het restaurant is fraai en de bediening zeer vriendelijk. Daar ligt het niet aan; maar ik zal hier niet snel een 2e keer heen gaan. Pluspuntje: men serveert gratis kraanwater! Het was deze avond opmerkelijk dat er bijna uitsluitend vrouwen binnen waren en slechts 5 mannen. Dit komt het geluidsniveau niet ten goede. Bij navraag kon de bediening hier geen verklaring voor geven.
peterboomaars .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel prettig ontvangen, goede sfeer in restaurant. Vrije keuze in gerechten, correcte bediening. Heerlijk gegeten. Mogelijk veel geluid wanneer alle tafels bezet zijn; er is weinig geluiddempend materiaal aangebracht.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten! We zijn best kritisch wat betreft uit eten gaan, maar hier was het een culinair hoogstandje! Super gezellige inrichting en zeer klantvriendelijk! En voor deze biologische keuken nog een faire prijs ook. Kortom een aanrader voor de bewuste eter! Wij komen zeker terug!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Slecht!! Deze avond hier gedineerd, maar voorgerecht verkracht met teveel basalicum en de geitenkaas geplet tot smeerkaas, als deze nog te ontdekken was. dit was het voorgerecht. Hierna een Hazenpeper zonder peper en 2 cm vlees in omtrek uit elkaar getrokken tot hache.
Totaal doordrenkt in de nootmuskaat en eigenlijk niet eetbaar.
Nagerecht heb ik niet genomen, keus was ijs of met bijbetaling een kaasplankje. 32,50 per persoon!!
Nooit meer. Heb dit doorgegeven ,hoop dat er ook iets mee gedaan wordt.