Djoyn

Orthenstraat 55 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Inge D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We namen de dagschotel, een warme salade van vis. Deze was heerlijk! Een aantal soorten vis op een bedje van sla. Pure ingrediënten, niet bedekt met vette saus of zo. Leuke bediening. Ik ga hier vaker heen ????
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten was prima, maar we hadden iets meer verrassing en verschillende smaken verwacht. Dat is natuurlijk subjectief, maar bij het dessert kregen we echt minder smaken op het bord dan op de menukaart aangegeven. Dat kan gebeuren, maar de reactie "de kok wist niet meer wat hij precies gedaan heeft" is niet dat je dan wilt horen.

De service was dan ook wisselend, afhankelijk van de serveerster.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gelukkig konden we vroeg terecht, op zaterdag. Dus zaten we al om 17.45 uur aan de soep, kreeft en aardappel-knolselderij, de laatste was erg lekker. Ook de risottokoek was prima, mijn partner vergat de keuken te melden, dat ze liever gluten-frei at, maar dit werd zonder gedoe alsnog omgewisseld. Compliment! Het nagerecht was een beetje suf. Samengevat: een aardige tent, de wijnen zijn er gevarieerd en lekker, de prijs-kwaliteit verhouding is redelijk. Op drukke dagen zal het er vrij rumoerig zijn. De menukaart vond ik best OK. Ik kan Djoyn wel aanbevelen.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heel aangename, verfijnde keuken. Geen uitgebreide kaart, maar wat er op het menu staat is dan ook goed en verrassend uitgevoerd.
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een prima restaurant een geweldige aankleding en lekker gezond eten en vriendelijke bediening en zeker om er een keertje terug te gaan.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! Het eten werd snel geserveerd en de bediening was vriendelijk! We waren erg enthousiast!
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten..Het vegetarische gerecht was wat simpel. Hadden wel meer bospaddestoelen bij gemogen.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk geluncht bij Djoyn! Wij werden hartelijk ontvangen en mochten een leuk plekje uitkiezen in de mooie ingerichte zaak. Wij hebben de hamburger en de clubsandwich kip gegeten en deze smaakte zeker naar meer!! De friet erbij was een heerlijke extra. Wij wonen zelf in Rotterdam dus kleine kans dat wij snel weer hier zullen eten maar mochten wij weer in Den Bosch zijn dan gaan komen wij hier zeker terug!! Ik zeg -> aanrader!!
Echtlekker .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik ging hier een week geleden naar toe met een collega / vriendin. Meteen als je binnenkomt valt het op hoe gezellig het is. Wij gingen wat meer achterin zitten omdat dat voor ons rustiger is. Het eten en de wijn was echt heerlijk. Alles is er (H)eerlijk! De inrichting van dit restaurant is ook allemaal duurzaam. De bediening was er ook prima. Ik zou Djoyn echt kunnen aanraden.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met een vriendin samen hier gelunched met de AH restaurant bonnen. Leuke setting, vriendelijk personeel. Eten was lekker maar had iets meer gevuld mogen zijn. Voorbeeld: de kreeftensoep was lekker, maar er zat niet 1 stukje kreeft of andere vis in. Lekker brood erbij met een soort tonijntappenade. Daarna maaltijdsalade Gamba. Goed op smaak, lekker met buikspek. Maar er zaten slechts 3 (in een bijzonder jasje gefrituurde) gamba's in, van een gambasalade verwacht je dan net iets meer. Al met al prima restaurant, maar als ik geen bon had gehad dan had ik de prijs-kwaliteit verhouding eigenlijk wat scheef gevonden. En dat komt dus puur door de minimale vulling zoals ik die omschreven heb.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na het raadplegen van IENS een keer bij Djoyn binnengewipt voor een lunch. De inrichting is vlot en eigentijds alleen wordt het in de 'vlotte' restaurant wereld eens af te stappen van 'schroothout' en 'gesorteerd' meubilair. De ontvangst en de bediening was aan de koele afstandelijke kant.

Eenvoudige en beperkte lunchkaart. De gerechten zagen er op het bord goed uit maar smaakten allemaal wat vlak en we hadden tot een dag erna beiden een wat 'aparte' smaak in de mond. en we hadden toch allebei een verschillend gerecht op.

Mijn mening, meer vorm dan inhoud en voor de prijzen die je gehanteerd worden kun je ergens anders beter eten en in ieder geval sympathieker behandeld worden.
marjonvanhoppe .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was heerlijk De bediening prima
De akoestiek vraagt om verbetering. Het was erg rumoerig. Zeker toen de "zaal" vol zat.
Verder was de inrichting goed.
Wij komen desalniettemin graag terug.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met ah kaart een keuze menu. Keuze uit vlees of vis. Het was mooi opgemaakt dat wel! Frites erbij op een klein bord. Bleek later apart €5,50 te kosten. Wel heerlijk flesje wijn. Miste toch iets van extra groenten erbij. Op je bord lag niet veel. Het was er wel gezellig en lekker warm.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteren met 5 personen gegeten bij Djoyn. Het restaurant ziet er leuk uit; niks op aan te merken. Ook het eten is prima en wordt mooi opgediend. De smaken zijn echter niet bijzonder. Dat is jammer en is voor mij het grootste punt voor verbetering. Ook miste ik bij binnenkomst wat lekker brood op tafel.

De bediening is vriendelijk, maar het personeel heeft weinig verstand van wat er op je bord ligt en wat er op de kaart staat. Er wordt bijvoorbeeld speciaalbier verkocht, waaronder IPA, maar de ober had nog nooit van IPA gehoord. Daarnaast moest regelmatig in de keuken nagevraagd worden wat er op ons bord lag. Voor mij niet zo'n probleem, maar voor de professionaliteit is hier nog wel een slag te slaan.

Wijnen zijn lekker! Alleen jammer dat men zegt veel met biologische producten te werken, maar dat er vervolgens maar 2 biologische wijnen op de hele kaart staan.
Sendert .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voorgerecht (salade met rode poon en appel en kreeftmayonise) was prima. Hoofdgerecht (proeverij rund) was royaal en het vlees was goed bereid. Naar mijn smaak teveel groenten bij het hoofdgerecht maar anderen zullen hier blij mee zijn. Kaasplankje na was ook smaklijk. Bediening was zeer vriendelijk gastvrij. Ze mogen nog iets vaker de lege glazen in de gaten houden. Ik had 2 drankjes meer gedronken als dit me was gevraagd. Kaasplank werd geserveerd met lepel en vork. Normaal geen probleem maar er zaten nog wat lastig afsnijbare korsten aan de kaas. Al met al lekker gegeten voor een zeer lage prijs dankzij het AH restaurantmenu
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We kregen helaas een tafeltje dat niet op een gezellig punt zat, naast de keuken. Daardoor konden we wel goed zien wat er in de keuken gebeurt, maar ook veel onrust rondom tafeltje. Eten was lekker, maar vond het eerlijk gezegd de moeite van de AH actie waard: als ik het dubbele bedrag had moeten betalen, had ik het teveel gevonden.
Elcke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik at hier samen met een vriend met de AH actie. We konden met deze actie kiezen uit 2 voor, hoofd en nagerechten waarbij het nagerecht het kaasplankje €3,50 extra kostte. Ik koos voor een tempura van witvis vooraf, vervolgens had ik de rode poon met gegrilde groenten en hangop met stoofpeer toe. De gerechten waren lekker en zagen er goed uit, en kwamen in een goed tempo aan tafel. Wel vond ik de ruimte vrij kil en leeg aandoen. De tafels stonden vrij ver uit elkaar en de ruimte was erg groot. Verder wilden wij na het toetje nog wel een kopje koffie of thee maar de bediening kwam niet langs om te vragen of we nog wat wilden en wenken was ook niet succesvol. Omdat we de trein nog moesten halen hebben we dat uiteindelijk maar gelaten. Ondanks het lekkere eten zou ik hier niet terugkomen, ik miste een gezellige sfeer.
48jojojcmdamme .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voorgerecht was smakelijk, hoofdgerecht:heekfilet was een smakeloze vis met harde taaie randen en minimale smakeloze currysaus,het toetje was lekker.
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het duurde wat lang voor het toetje kwam, maar misschien vonden ze wel dat we zo gezellig zaten te kletsen dat ze ons wat meer tijd gunde. We hadden de ah-restaurantactie, maar het weekmenu was erg lekker en voor ieder wat wils.
BoschBolletje .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Dit was nu eens een heel goed menu: smakelijk en smaakvol gepresenteerd, hoofdgerechten warm op hete borden, en een leuk nagerecht. We dronken er heerlijke viognier en tempranillo bij. De bediening is vriendelijk en attent, het tempo klopt precies.
Minpuntje is de enigszins lawaaierige akoestiek. Anders zou het perfect zijn.