Djoyn

Orthenstraat 55 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

Lunch vr/za/zo 12:00 - 16:30
Diner di/wo/do/zo 17:00 - 22:00
Diner vr/za 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Djoyn

Lesley T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg lekker gegeten, het duurde wel erg lang voordat onze bestelling werd opgenomen en we drinken kregen. De akoestiek is minder.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg fijne plek, met overheerlijk eten, wat hebben we genoten! .. en oprecht vriendelijke personeel... Wat bijzonder fijn was dat er als stralingsgevoelige werd meegekeken en ruimte werd gegeven om hiervoor een oplossing te vinden (afplakken van de kast van de Wifrouter) zodat ik en mijn vrienden toch aan het gezellige tafeltje voor konden zitten. Top en bedankt!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Duurzame en biologische producten. Heerlijk eten, vriendelijke en attente bediening. Goede sfeer en fijne ruimte. Echt een aanrader!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Mooi restaurant en een goede service. Het eten was snel op tafel. Aardig personeel en bovendien lekker eten in hartje den bosch
Desirée V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijke verse en creatieve gerechten. Je proeft dat de ingrediënten van een goede kwaliteit zijn.
Een aanwinst in de Orthenstraat!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
4 gangen verrassingsmenu genomen, waarbij gekozen kon worden voor vlees, vis, vegetarisch of van alles wat. Van begin tot eind heel erg lekker, met mooie smaakcombinaties. Vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog eens terug!
Jasper P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Alles was lekker, zoals Marc ooit zei, “Een restaurant met sterren kwaliteit”
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker gegeten maar porties waren wat klein. 3 a 4 gangen is wel een must.
Fieke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Vriendelijk ontvangen en lekker gegeten. De ruimte was voor mijn gevoel slecht qua geluid. Het was lastig om het gesprek met mijn vriendin goed te kunnen volgen.
Caïne R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. Het eten is prachtig opgemaakt op de borden.
Djoyn bewijst dat groen, lokaal, duurzaam en bioligisch eten geen geitenwollensokken imago meer hoeft te hebben. Heerlijk en bijzonder eten! Allergie/dieet ook geen probleem.
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk gegeten!Verassingsmenu met 4 verschillende gerechten is een aanrader.De soep met knolselderij en zoete aardappel, daar zouden we het het recept van willen hebben,toppertje!
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Tweede kerst dag was zeer geslaagd dankzei de geweldige sfeer en het overheerlijke eten en de bediening was ook super!
Douwe R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Inrichting niet helemaal mijn smaak. Al met al prima ervaring
ilona D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten weer en zelfs voor een van onze tafelgasten die last-minute met verschillende, beperkende dieetwensen kwam, kon meteen iets geregeld worden. Personeel denkt mee en is enorm accommoderend. Zij heeft net zo lekker als wij gegeten. We gaan zeker nog een keer terug.
annemarieentom .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gerechten waren lekker, vooral de groentes, maar de visgerechten vielen tegen. En al met al is het erg prijzig voor wat je krijgt.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eerste keer in dit restaurant. Goede bevallen. Het verzoek om een ronde tafel voor vieren keurig gehonoreerd. Kies als je de mogelijkheid hebt om in het voorste gedeelte te zitten. Achterin is het minder met de keuken, toiletgangers etc.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
verrassend ,modern ,eigentijds en veel biologisch,prima!!
George N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima service van betrokken personeel. De inrichting zorgt wel voor een wat rumoerige sfeer, waardoor je elkaar niet altijd goed kan verstaan
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Voor de derde keer in twee maanden tijd gegeten en het was elke keer heel
erg lekker en niet duur bovendien! Ook anderen die wij getipt hadden, vonden het lekker en betaalbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Hebben eerder tijdens een wijn-spijswandeling dit restaurant aangedaan. Viel toen wat tegen. Nu een volledige maaltijd en dat is zeer goed bevallen. Entourage is goed, meubilair moet je van houden, maar is zeker acceptabel, sfeer is goed en bediening is zeer vriendelijk en correct. Bovenal waren de gerechten heerlijk.