Djoyn

Orthenstraat 55 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Runder rosbief, truffel mayonaise en zoetzure salade
      Gerookte forel, avocado en structuren van grapefruit
      Couscous salade, appel, zoetzure groenten en kerrie mayonaise
  • Hoofdgerechten
    • Heilbot met Limoenjus, aardappelmousseline en seizoen groenten
      Buikspek met five-spice kruiden, aardappelmousseline,seizoen groenten en kaneeljus
      Lecs, groenten stoofpotje met aardappeltjes uit de oven
  • Nagerecht
    • Zoet dessert
      Kaasplankje (€2,50 meerprijs)

Over het restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

di t/m zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Djoyn

Anne-Marie P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat een aangename verrassing! Genoten van een heerlijk vijfgangen verrassingsdiner in goed gezelschap! Een aanrader.....
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Erg lekkere, mooie gerechten.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten! de smaken waren goed op elkaar afgestemd en er werd creatief omgegan met de ingredienten, heel verrassend! Je merk dat er aandacht besteed is aan de bereiding van het eten. En super aardige en attente bediening!
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Erg leuke plek! Heerlijke (vegetarische) gerechtjes geproefd. Het eten was met zorg klaargemaakt en uitgeserveerd.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Verfrissende kaart met leuke gerechten. Een verademing om in Den Bosch eens iets anders te kunnen kiezen dan de standaard carpaccio. De chef/eigenaar? heeft duidelijk ambitie om op een duurzame manier mooie gerechten op tafel te zetten. Ik kom hier terug.
Rosette S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Koude gerechten coquille en zalm waren prima. Bijgerechten waren ook prima. De warme gerechten vielen tegen, de anderen deelden hierbij ook mijn mening. Mijn lamsvlees was iets te gaar en de saus met hazelnoten wat heel erg zout. De aspergesoep bij de gegrilde groenten (groene en witte asperges) was ook te zout. Mijn tafelgenoten vonden hun warme gerechten ook te zout en teleurstellend (Kabeljauw, varkensvlees, groentekerrie gerecht).
Nagerechten waren wel lekker, niet zoet. En de Thijstea was een verrassing, niet zoet en lekker fris. Een mooi initiatief en een lekker alternatief voor degene die niet van al te zoete drankjes houdt.
Wachttijd was wel lang terwijl het niet echt druk was.
Spijtig te horen dat jullie een teleurstellende avond hebben gehad. Jammer dat jullie de gerechtjes te hoog op smaak hebben ervaren, wij nemen uw feedback serieus. Fijn dat jullie genoten hebben van het nagerecht en we ontvangen u graag nog eens, wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
De presentatie van de gerechten was mooi en de smaak erg goed. Mooi gebruik van seizoensproducten, zoals koolrabi bij de kabeljauw. Aardige bediening die meedenkt. Kleine porties die we toch samen deelden om veel verschillende gerechten te kunnen proberen. Voorbeelden: de rode mul had een knapperig velletje op een zachte kerriesaus met prei: mjammie. De chocoladetraktatie als toet was verrassend divers. We hebben lekker buiten kunnen zitten.
Bedankt voor uw recensie. Wat goed om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad en leuk dat jullie genoten hebben van ons concept waarin we de mogelijkheid bieden om meerdere kleine gerechtjes te proeven. we ontvangen jullie graag nog keer, als het weer het toelaat op het terras natuurlijk!
eefjevanboxtel .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Nieuwe concept met kleine gerechten vond ik wat teleurstellend. De gerechten waren bovendien niet goed te delen. Kwaliteit van het eten was nog steeds goed maar in verhouding met de prijs vonden wij het wel aan de prijzige kant.
Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te horen dat het concept u wat is tegen gevallen. Onze kaart bestaat inderdaad uit kleinere gerechtjes met de intentie om gedurende de avond meerdere gerechtjes te kunnen proeven. Gelukkig hebben jullie wel lekker gegeten en zien we jullie graag nog eens terug.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk avondje gehad bij Djoyn. Gezellige sfeer erg leuke bediening en lekkere gerechten. Aangezien wij graag vegetarisch eten waren we bij Djoyn op een goed adres.
Hartelijk dank voor uw recensie. Bij ons bent u inderdaad op het goede adres wanneer u vegetarisch wil eten. Fijn dat het zo goed is bevallen, wij ontvangen u graag nog een keer.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten. Veel groenten, goede service, gezellige omgeving. De vriendin met wie ik hier gegeten heb kende dit restaurant niet maar was ook meteen enthousiast.
Bedank voor uw recensie. Fijn dat jullie zo genoten hebben en goed te horen dat jullie zo enthousiast zijn. Graag tot ziens.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heb hier samen met mijn man een menu gegeten. Zelf ben ik vegetarische dus bestelde ik een vegetarische menu en mijn man een gewoon menu. We hebben beiden met veel smaak gegeten we zeiden nog net niet bij iedere hap mmmmmmm wat lekker, maar dat scheelde weinig haha. Het interieur is hip en knus het voelde erg warm aan. Bediening oogde wat onervaren maar ja iedereen moet in het begin leren. Was erg vriendelijk en deed wel echt zijn best. Al met al echt een aanrader om hier te gaan eten voor een gezellige en smakelijke avond uit!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een hip restaurant met lekkere kleine gerechten. Voor vegetariërs ook een gevarieerd ruim aanbod; lekker klaargemaakt en leuk opgediend. Genoten van het (h)eerlijke eten!
Als het personeel tactvoller zou zijn, was de avond compleet. Bestek meerdere malen laten vallen, tafel niet afruimen tussen de gangen door (waardoor het tafeltje vol raakt met vieze/lege schaaltjes). Om 21.30 opvallend gaan opruimen en afronden terwijl wij ons dessert nog nuttigen (waarbij het bestelde kaasplankje van mijn partner vergeten/niet meer geserveerd werd). Met professionele bediening zou ons diner helemaal top zijn!
Bedankt voor uw feedback. Het is fijn om te horen dat u genoten heeft van het eten, wij zullen dit zeker doorgeven aan ons keukenteam. Jammer om te horen dat de rest van de avond niet geheel naar wens is geweest. Wij gaan inderdaad al wat dingen opruimen/schoonmaken als er niet veel gasten meer in het restaurant zitten. Onze excuses als u hier last van heeft gehad, dit is niet onze bedoeling geweest. Hopelijk zien wij u nog eens terug bij Djoyn.
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Airco onaangenaam; na goede ontvangst, te lang wachten op iemand aan ons tafeltje; de posters aan de muur veel te aandachttrekkend en niet passend bij de inrichting.
Jammer om te horen dat u last heeft gehad van onze airco, heeft u dit aangegeven bij ons personeel? Wij hadden de airco graag wat zachter gezet voor u. Wat vervelend om te horen dat u iets langer heeft moeten wachten dan normaal. Graag ontvangen wij u nog eens bij Djoyn.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk puur en origineel eten. Echt genieten en een keer wat anders. Ook goede service. Een echte aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat goed om te horen dat u een fijne avond hebt gehad bij Djoyn. Graag tot ziens.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Elk gerechtje was even lekker!! En netjes en fijn dat om 20u de muziek werd uitgezet om 2 minuten stil te zijn (4 mei).
Bedankt voor uw recensie, graag ontvangen wij u nog eens bij Djoyn.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuke combinaties, vega burger viel tegen, zalm en roodbaars juist verrassend. Te weinig personeel in de bediening, daardoor onnodig lange wachttijden (ook door keuken ?). Gehoorbeschermers meenemen.
Erg jammer om te horen dat uw bezoek aan Djoyn niet geheel naar wens is geweest. Wij nemen uw feedback serieus, en gaan hier naar kijken. Graag tot ziens.
Melinde B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten! De gastvrije ontvangst, goede service, mooie aankleding en de gezellige sfeer maken Djoyn al tot een fijne plek, het eten doet de rest. Mooie, kleine gerechtjes gemaakt van lokale, pure producten en gekookt met lef (want goed op smaak). Het draait om smaak en presentatie. Fijn dat groenten geen ondergeschikte maar juist een gelijkwaardige rol spelen. Absoluut betaalbaar voor wat je krijgt. Wij komen zeker terug.

Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over Djoyn! Wij hopen u nog vaak te mogen ontvangen!
Misseke .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Fijne smaak, goed opgemaakt, muziek mocht fijn zachter (bijna uit), prima stoelen, vriendelijk personeel.
Heerlijke wijn.
Nette prijs.
(Te) veel tijd tussen de gangen.
Komen zeker terug.
Bedankt voor uw fijne recensie. Goed om te horen dat u graag nog eens terug komt bij ons!
Marie-Jose J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Kwaliteit prijs verhouding goed.
Mooi concept,
Gerechten hadden een verfijnde smaak.
Vriendelijke en gastvrije bediening .
Het was druk dus de wachttijd was bij aanvang langer.
Geluidsniveau was wat aan de hoge kant.
Wat fijn om te horen dat u genoten heeft tijdens uw bezoek aan Djoyn. Graag zien wij u nog eens terug!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Aparte gerechten , leuk opgemaakt.
Bedankt voor uw recensie. Graag ontvangen wij u nog eens bij Djoyn.