Djoyn

Orthenstraat 55 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Djoyn

Mark B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker gegeten, genoeg keuze maar niet te veel. Mooi restaurant
hannekegloudemans G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Mooie en gezellige inrichting, maar tochtig bij ons tafeltje en harde stoelen na een avond zitten. We waren beiden wat stijf. Klein aandachtspunt, maar toch.
Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Top gegeten! Alles klopte.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Hartelijke ontvangst, goede selectie speciaalbier, vrij originele gerechten welke goed verzorgd zijn. Wil je wat anders maar niet te gek? Djoyn regelt het. Soms wat lang wachten tussen de gerechten door, maar verder niets te klagen.
Angela C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Voorkant restaurant eeg lawaaierig, betere geluidsdemping zou een verbetering zijn.
Verder echt top gegeten!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Helaas was het bijgerecht koud, terwijl dit warm moest zijn. Andere bijgerecht was lauw.
Wel aanbod gehad voor nieuwe bijgerechten maar omdat we al vol zaten, geen gebruik van gemaakt. Belofte gehad dat van het toetje iets speciaals zou worden gemaakt; was erg lekker maar dat het nu zo speciaal was: nee.
Toch wel goed gevoel overgehouden van dit restaurant en wellicht dat ik hier nog een keer naar toe ga.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten! Porties zijn wat klein, maar daardoor kun je des te meer gerechten uitproberen. Een aanrader, ook voor niet-vegetariërs!
Gabriella V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Mooie gerechten, lekker klaargemaakt, vriendelijke bediening.
Gerry B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Erg lekker en origineel
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren zeer culinair maar net te weinig om met een voldaan gevoel weg te lopen. Je kan natuurlijk eindeloos bijbestellen maar wij moesten (mede door een fout in de keuken) lang wachten op ons volgende bordje. Ik raad Djoyn wel aan!
Tjeu S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Super leuke lokatie, avontuurlijk menu, eindelijk weer eens wat anders !!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Eindelijk eens een restaurant met originele vegetarische/veganistische opties. Bediening was ook super. Een echte aanrader!
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Super lekker gegeten!
Rachel N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij vonden het eten erg onsmakelijk. Bij elk gerecht hoopte we op beter, maar helaas. We moesten heel lang wachten tussen de gerechten door, koude toetjes op warme borden, geen drinken aanbieden tussendoor, bijgerecht vergeten. Een zeer teleurstellende ervaring!
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanrader! !!
Chandrakanthi B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten, begonnen op het terras met een drankje en na na te vragen gebruik kunnen maken van de streetfood deal. Erg lekker! Genoten van de tosti en de pad Thai. Daarna binnen gekozen om samen één 4 gangen proeverij te doen. We kregen eerst de tartaar van vis, daarna een sinaasappel wortel soep gevolgd door tsjachuka (oid) en nog een gerecht met kip ook kregen we een toetje (rabarber) en een bijgerecht naar keuze. We hebben echt genoten! Goede service, gezellig, lekker eten! We komen hier zeker terug!
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijke bediening, oplettend. Gerechten mooi opgemaakt, niet te veel en niet te weinig, prima sfeer.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gekozen voor het verrassingsmenu. Twee visgerechten, een vegetarisch en een vleesgerecht. Alle vier de gerechten waren erg smakelijk. Vooral het voorafje met schelvis "mouse" sprong eruit. (Huis)wijn redelijk. Vriendelijke bediening. Kortom een fijn avondje uit eten.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Voor aanbieding was prijs kwaliteit goed. Voor originele prijs iets teveel betaald.
Smaakvol maar overpriced.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Verrassend lekker eten!!! Super goed klaargemaakt en mooi gepresenteerd. Ga zeker nog n keer terug om dan op ons gemak te eten. Had nu te weinig of tijd ivm film