Djoyn

Orthenstraat 55 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-40% op de Rekening

Over het restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Nicolet D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening en prima eten
Loïc M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Ik heb heerlijk gegeten bij dit restaurant. Fijn dat het allemaal biologisch is. De service was daarnaast erg vriendelijk. Ik moest even van tafel voor een telefoontje en mijn maaltijd werd meteen onder de warmte lamp gezet. Super
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed eten en goede service.

Helaas zaten we net in de loop naar toilet en spoelkeuken.

Maar wel genoten van een gezellige avond.
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vijfgangen verrassingsmenu was echt een verrassing.
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer aangenaam restaurant. Prima gegeten.
Vanes P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Superlekker gegeten. Ik had de snoekbaars met garnalen. Mijn tafelgenoot kreeftensoep. Alles heerlijk op smaak. De bediening maakte de avond compleet, erg correct en vriendelijk. Een restaurant om weer terug te komen!
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Op een woensdagavond zijn wij met 2 gaan eten bij Djoyn, ik had via Tripadvisor gereserveerd en alles was vlot verlopen.
Bij de binnenkomst was er een gezellige drukte en kregen we een hoge tafel voor 2 tegen de muur dichtbij de open keuken. Als aperitief vroegen we een proseco die wat flauw was van smaak met breekbrood, olijfjes en een lekkere aioli, het voorgerecht, de tartaar van biologische zalm was een streling voor de tong alsook het bijhorende slaatje. Het hoofdgerecht, biologische snoekbaars en gamba's toonde bij het opdienen zeer lekker met en grote portie seizoensgroenten en een zeer lekkere groentenpuree maar de snoekbaars was veel te droog uitgebakken en wat te vlak van smaak alsook de tomyum van kreeft en langoustine die ik te droog vond. Daardoor was was meer saus welkom geweest. De gamba's heb ik vergeefs gezocht maat niet gevonden tenzij ze ook in de tomyum verwerkt waren. Een dessert kon er niet meer in dankzij de royale portie's. Toch wel een aangename ervaring
FW H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prettige bediening, fijn dat het hoofdgerecht ook in een kleinere portie is te bestellen. Lekkere wijn!
Willeke F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Een vriendelijke ontvangst valt je ten deel als je Djoyn binnenkomt. Het personeel is vriendelijk en deskundig. Je krijgt goede uitleg over het eten en de wijnen. Het eten was heerlijk. Kortom een plek om naar terug te komen.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
heerlijk gegeten, prettig gezeten. Op de kaart een leuk wijnadvies bij elk gerecht tegen meerprijs. kwaliteitskeuken met zorgvuldige, degelijke gerechten. echt top!
P L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prijs/ Kwaliteit redelijk goed
Govert S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijk personeel, lekker gegeten!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
gisteren met een vriendin gegeten bij Dyon. ontvangst was zeer vriendelijk.
we hebben allebei gekozen voor het 3-gangen surprise menu. dit was een gelaagde keuze. ook de wijnen die we hebben geproefd (2 wit en 1 rood) waren erg lekker.
wij vonden het alleen jammer dat de gangen elkaar vrij snel opvolgden, waardoor we binnen anderhalf uur klaar waren met ons diner.
daarnaast misten wij een beetje de gezelligheid bij het personeel. wij houden wel van een vrolijke noot aan tafel. dit is natuurlijk zeer persoonlijk.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het eten was goed. De ober was niet goed geïnformeerd over de kaart, dat kan beter bij nieuw personeel. We hadden een leuk plekje aan het raam. Dankzij een kortingsbon van de ASN bank hebben we voor een leuke prijs hier gegeten. Ook zonder kortingsbon is er een goede prijs kwaliteit verhouding.
Lammert B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima locatie, leuke inrichting, vlotte bediening, goede prijs/kwaliteit in het centrum van den bosch, aanrader ook om ervoor te reizen.
Naphassa P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Prima eten, alleen voor veganisten niet veel keus. Beetje erg jammer is dat de ventilatie niet goed werkt. Ik stonk naar eten en mijn jas en kleding ook, alles kon gewassen worden bij thuiskomst.
ElsBerendsen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. De bediening was vriendelijk, maar kwam veel te weinig aan onze tafel. We zaten te vaak met lege glazen. Lege borden bleven ook lang staan. Djoyn had veel meer geld aan ons kunnen verdienen! Verder blijf ik dit restaurant een aanrader vinden. Goed eten, leuke wijn, mooie zaak!
Annelie D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hoofdgerecht (tuin van vergeten groenten) was zeer karig, terwijl ik het volume van een volwaardig hoofdgerecht had besteld. 5 blokjes groenten, en dat een tuin van vergeten groenten noemen? Teleurstellend.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Verrassingsmenu was inderdaad verrassend, goede combinaties: terrine van makreel en een zalmtartaar, parelhoen met truffelsaus). En mooi geserveerd. Vriendelijke bediening.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals vaker, lekker gegeten. Wat me wel teleurstelde was dat de kok vertelde dat men MSG/E621/smaakversterker gebruikt in sommige gerechten, omdat dat voor een lekkerdere smaak zou zorgen. Er is veel onderzoek gedaan naar de gevolg van MSG en het blijkt dat het zeer schadelijk kan zijn voor o.a. het zenuwstelsel en de hersenen.

Ik zou Djoyn willen adviseren om geen gebruik meer te maken van MSG. Het is ook helemaal niet nodig voor een "lekkere" smaak, want dat kan met natuurlijke ingredienten ook prima.

Ik zal zeker blijven terugkomen, omdat het eten erg goed is, maar zou nog blijer worden als het gebruik van MSG voortaan achterwege zou worden gelaten. Bedankt!