Djoyn

Orthenstraat 55 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
gisteren met een vriendin gegeten bij Dyon. ontvangst was zeer vriendelijk.
we hebben allebei gekozen voor het 3-gangen surprise menu. dit was een gelaagde keuze. ook de wijnen die we hebben geproefd (2 wit en 1 rood) waren erg lekker.
wij vonden het alleen jammer dat de gangen elkaar vrij snel opvolgden, waardoor we binnen anderhalf uur klaar waren met ons diner.
daarnaast misten wij een beetje de gezelligheid bij het personeel. wij houden wel van een vrolijke noot aan tafel. dit is natuurlijk zeer persoonlijk.
Lammert B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima locatie, leuke inrichting, vlotte bediening, goede prijs/kwaliteit in het centrum van den bosch, aanrader ook om ervoor te reizen.
Naphassa P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Prima eten, alleen voor veganisten niet veel keus. Beetje erg jammer is dat de ventilatie niet goed werkt. Ik stonk naar eten en mijn jas en kleding ook, alles kon gewassen worden bij thuiskomst.
ElsBerendsen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. De bediening was vriendelijk, maar kwam veel te weinig aan onze tafel. We zaten te vaak met lege glazen. Lege borden bleven ook lang staan. Djoyn had veel meer geld aan ons kunnen verdienen! Verder blijf ik dit restaurant een aanrader vinden. Goed eten, leuke wijn, mooie zaak!
Annelie D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hoofdgerecht (tuin van vergeten groenten) was zeer karig, terwijl ik het volume van een volwaardig hoofdgerecht had besteld. 5 blokjes groenten, en dat een tuin van vergeten groenten noemen? Teleurstellend.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Verrassingsmenu was inderdaad verrassend, goede combinaties: terrine van makreel en een zalmtartaar, parelhoen met truffelsaus). En mooi geserveerd. Vriendelijke bediening.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals vaker, lekker gegeten. Wat me wel teleurstelde was dat de kok vertelde dat men MSG/E621/smaakversterker gebruikt in sommige gerechten, omdat dat voor een lekkerdere smaak zou zorgen. Er is veel onderzoek gedaan naar de gevolg van MSG en het blijkt dat het zeer schadelijk kan zijn voor o.a. het zenuwstelsel en de hersenen.

Ik zou Djoyn willen adviseren om geen gebruik meer te maken van MSG. Het is ook helemaal niet nodig voor een "lekkere" smaak, want dat kan met natuurlijke ingredienten ook prima.

Ik zal zeker blijven terugkomen, omdat het eten erg goed is, maar zou nog blijer worden als het gebruik van MSG voortaan achterwege zou worden gelaten. Bedankt!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We namen de dagschotel, een warme salade van vis. Deze was heerlijk! Een aantal soorten vis op een bedje van sla. Pure ingrediënten, niet bedekt met vette saus of zo. Leuke bediening. Ik ga hier vaker heen ????
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten was prima, maar we hadden iets meer verrassing en verschillende smaken verwacht. Dat is natuurlijk subjectief, maar bij het dessert kregen we echt minder smaken op het bord dan op de menukaart aangegeven. Dat kan gebeuren, maar de reactie "de kok wist niet meer wat hij precies gedaan heeft" is niet dat je dan wilt horen.

De service was dan ook wisselend, afhankelijk van de serveerster.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gelukkig konden we vroeg terecht, op zaterdag. Dus zaten we al om 17.45 uur aan de soep, kreeft en aardappel-knolselderij, de laatste was erg lekker. Ook de risottokoek was prima, mijn partner vergat de keuken te melden, dat ze liever gluten-frei at, maar dit werd zonder gedoe alsnog omgewisseld. Compliment! Het nagerecht was een beetje suf. Samengevat: een aardige tent, de wijnen zijn er gevarieerd en lekker, de prijs-kwaliteit verhouding is redelijk. Op drukke dagen zal het er vrij rumoerig zijn. De menukaart vond ik best OK. Ik kan Djoyn wel aanbevelen.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heel aangename, verfijnde keuken. Geen uitgebreide kaart, maar wat er op het menu staat is dan ook goed en verrassend uitgevoerd.
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een prima restaurant een geweldige aankleding en lekker gezond eten en vriendelijke bediening en zeker om er een keertje terug te gaan.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! Het eten werd snel geserveerd en de bediening was vriendelijk! We waren erg enthousiast!
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten..Het vegetarische gerecht was wat simpel. Hadden wel meer bospaddestoelen bij gemogen.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk geluncht bij Djoyn! Wij werden hartelijk ontvangen en mochten een leuk plekje uitkiezen in de mooie ingerichte zaak. Wij hebben de hamburger en de clubsandwich kip gegeten en deze smaakte zeker naar meer!! De friet erbij was een heerlijke extra. Wij wonen zelf in Rotterdam dus kleine kans dat wij snel weer hier zullen eten maar mochten wij weer in Den Bosch zijn dan gaan komen wij hier zeker terug!! Ik zeg -> aanrader!!
Echtlekker .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik ging hier een week geleden naar toe met een collega / vriendin. Meteen als je binnenkomt valt het op hoe gezellig het is. Wij gingen wat meer achterin zitten omdat dat voor ons rustiger is. Het eten en de wijn was echt heerlijk. Alles is er (H)eerlijk! De inrichting van dit restaurant is ook allemaal duurzaam. De bediening was er ook prima. Ik zou Djoyn echt kunnen aanraden.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met een vriendin samen hier gelunched met de AH restaurant bonnen. Leuke setting, vriendelijk personeel. Eten was lekker maar had iets meer gevuld mogen zijn. Voorbeeld: de kreeftensoep was lekker, maar er zat niet 1 stukje kreeft of andere vis in. Lekker brood erbij met een soort tonijntappenade. Daarna maaltijdsalade Gamba. Goed op smaak, lekker met buikspek. Maar er zaten slechts 3 (in een bijzonder jasje gefrituurde) gamba's in, van een gambasalade verwacht je dan net iets meer. Al met al prima restaurant, maar als ik geen bon had gehad dan had ik de prijs-kwaliteit verhouding eigenlijk wat scheef gevonden. En dat komt dus puur door de minimale vulling zoals ik die omschreven heb.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na het raadplegen van IENS een keer bij Djoyn binnengewipt voor een lunch. De inrichting is vlot en eigentijds alleen wordt het in de 'vlotte' restaurant wereld eens af te stappen van 'schroothout' en 'gesorteerd' meubilair. De ontvangst en de bediening was aan de koele afstandelijke kant.

Eenvoudige en beperkte lunchkaart. De gerechten zagen er op het bord goed uit maar smaakten allemaal wat vlak en we hadden tot een dag erna beiden een wat 'aparte' smaak in de mond. en we hadden toch allebei een verschillend gerecht op.

Mijn mening, meer vorm dan inhoud en voor de prijzen die je gehanteerd worden kun je ergens anders beter eten en in ieder geval sympathieker behandeld worden.
marjonvanhoppe .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was heerlijk De bediening prima
De akoestiek vraagt om verbetering. Het was erg rumoerig. Zeker toen de "zaal" vol zat.
Verder was de inrichting goed.
Wij komen desalniettemin graag terug.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met ah kaart een keuze menu. Keuze uit vlees of vis. Het was mooi opgemaakt dat wel! Frites erbij op een klein bord. Bleek later apart €5,50 te kosten. Wel heerlijk flesje wijn. Miste toch iets van extra groenten erbij. Op je bord lag niet veel. Het was er wel gezellig en lekker warm.