Djoyn

Orthenstraat 55 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Slecht!! Deze avond hier gedineerd, maar voorgerecht verkracht met teveel basalicum en de geitenkaas geplet tot smeerkaas, als deze nog te ontdekken was. dit was het voorgerecht. Hierna een Hazenpeper zonder peper en 2 cm vlees in omtrek uit elkaar getrokken tot hache.
Totaal doordrenkt in de nootmuskaat en eigenlijk niet eetbaar.
Nagerecht heb ik niet genomen, keus was ijs of met bijbetaling een kaasplankje. 32,50 per persoon!!
Nooit meer. Heb dit doorgegeven ,hoop dat er ook iets mee gedaan wordt.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
jeroen372 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zoals altijd hier lekker gegeten! Eten duidelijk met zorg bereid, vers en smakelijk. Erg gezellig ook! Bediening was erg vriendelijk en leuk, rustig plaatsje bij het raam.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zeer positief verrast over onze lunch bij Djoyn. Hoewel de clubsandwich een beetje lastig te eten is (ivm de grootte) waren de rechten zeer smakelijk. Modern ingericht met veel veel kleur en mooie verlichting. Toegankelijke en vriendelijke bediening.
Stijn C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuk restaurant met veel verschillende keuze en een leuke setting. Fijn dat alles biologisch en best veel vegetarisch is. Het eten is niet uitzonderlijk, maar zeker goed.
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het is niet de eerste keer dat ik in dit restaurant dineer. Nu met een aantal collega's. Het is er altijd gezellig (leuke inrichting en grappige decoratie uit Jeroen Bosch jaar). Het eten is er als altijd heerlijk, niet teveel maar heerlijk verse ingrediënten en verrassende variaties. Kortom, een aanrader voor iedereen die van iets lekkers houdt!
Jeanne30 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goed restaurant, prima uitleg over de wijn, zeker een restaurant om terug te komen.
Een minpunt: tafels niet gedekt en het bestek kwam in een potje op tafel te staan.
ClaudiaRosmalen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was erg lekker en goed verzorgd. We hadden ook genoeg gegeten. Zijn goed gevuld weer naar huis gegaan. We gaan zeker nog terug!
Wel was de plaats waar wij zaten (bij een raam) wat aan de koude kant.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heel gezellig hartelijke ontvangst heel lekker gegeten (lunch) via AH spaar Actie ruime keuze in lunch gerechten .als we inde buurt zijn komen we zeker terug
Carlijn F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Djoyn is een super sfeervol restaurant met een goede bediening. Leuk om met een klein gezelschap naar toe te gaan. Voorgerechten (kleine risotto koek en tunnbrood) waren heerlijk. Hoofdgerechten (orientaalse proeverij en makreel) waren oké. Porties waren ietsje aan de grote kant en de orientaalse smaak nog een beetje zwak, mag iets meer spice in. Overall een leuk restaurant
Marj0 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten zag er heerlijk uit en smaakte ook zo. Mooie creatieve gerechten en nog biologisch ook.
Lekkere knapperige frietjes van verse aardappel. Aardige bediening en brabants tempo.
Im1981 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Geluncht met de AH actie. We mochten alles van de kaart kiezen en het tweede gerecht was gratis. Maakte niet uit of je 1 of meerdere gerechten bestelde.
Lekker brood en goed belegd. Ook een heerlijk pannacotta taartje.
Attente bediening en erg leuke en gezellige inrichting.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten! Diverse structuren, lekkere combinaties. Goeie (en verrassend betaalbare) wijn maakte het compleet.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg lekker gegeten, voorgerecht van salade met lauwwarme forel, japans zeewier en teriyaki dressing was heerlijk! Prima service en geen lange wachttijden tussen gerechten, kortom erg aan te bevelen.
Larres .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik ben eigenlijk niet zo van het recensies plaatsen, maar hier wil ik toch echt even wat pluimen opsteken. Wat hebben we hier ontzettend lekker gegeten! We hadden met de AH aktie gegeten en kunnen kiezen uit lekkere gerechten. Onze keus viel op de carpaccio, die uitstekend was (hebben we met de AH bon wel ander meegemaakt in Den Bosch), maar echt héél erg lekker was de fazant met zuurkool. Toetje was ook uitstekend.
Tel daarbij op zeer vriendelijk en goed personeel en wij komen terug!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke avond gehad. Lekker gegeten. De kreeftenbisque is echt goddelijk en de hertenbiefstuk was echt een ruime portie. Ik kon het amper op. Gezellig en goed personeel. Dit was de tweede keer dat we hier aten en het was weer genieten. Dit wordt een vast adresje.
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met vriendin bij Djoyn geluncht en ruime keuze van de kaart. aardappelsoep - heerlijk en wildbouillon geserveerd in glas. Een goed begin.
Mijn vriendin koos voor ''pizza'' gerecht, heel spannende onderlaag met een verrukkelijke opbouw en ik koos voor een kipkerrie op bruinbrood. We treffen elkaar 2x per jaar altijd in Den Bosch maar voor de volgende keer in Den Bosch weten we nu al ons lunchadres.. Een compliment aan de kok!
Suus-An .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Voor de 2e keer bezocht. Deze keer vond ik het keuzemenu minder aantrekkelijk. De gerechten zagen er verzorgd uit en de smaak was goed.
De service mag wel iets professioneler.
L H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Buitengewoon lekker gegeten. Verrassende smaakcombinaties en erg mooi op het bord geserveerd. Vriendelijke bediening. Een aanrader en we gaan zeker terug.