Djoyn

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Djoyn

Genieten van vers, duurzaam en biologisch

Restaurant Djoyn (spreek uit ‘join’) is een gemoedelijke ontmoetingsplek in de gezelligste winkelstraat van ‘s-Hertogenbosch. De monumentale gevel, het bijzonder vormgegeven interieur en de open keuken zorgen voor een unieke sfeer. Met duurzame en biologische producten volgt de chef de seizoenen en is er voor ieder wat wils. Geniet van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk aansluiten op het ruime assortiment biologische wijnen.

Meer informatie over restaurant Djoyn

Trein & Bus
  • Kom je met de auto?
    Djoyn is in het centrum van Den Bosch gevestigd en uitstekend met OV, te voet en fiets te bereiken. Buslijn 2,3,6,8,9 en 13 stoppen in de Orthenstraat. Vanaf 's-Hertogenbosch centraal station is het 500 m lopen richting het centrum.

Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Djoyn

Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker vega en van alles wat 3 gangen menu gegeten. Mooie zaak, fijne bediening en verrukkelijke gerechten. Alles klopt.
Romana A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gezellig en ruim! restaurant met zeer vriendelijke bediening en mooi opgediend eten met verfijnde smaakcombinaties. Er is voldoende keuze in gerechten zonder vlees. Een aanrader.
angelinec .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten was op zich wel okee, maar niet bijzonder en veel te duur voor wat je krijgt. 8 euro voor een schaaltje aardappels?? Kom op zeg.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten goed en lekker, goede porties (jammer dat er geen vis in ons verrassingsmenu zat) fijne vriendelijke bediening.
pieternel H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlojke originele smaakvolle gerechten
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Djoyn is een heerlijk restaurant, zeker als je kiest voor het verrassingsmenu van de chef. De gangen worden heel prettig en uitgebreid toegelicht en alle ingrediënten zijn vers en uiterst smakelijk. Kortom; een aanrader!
Kris J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vanuit zakelijk oogpunt was de setting en uitserveren van de maaltijd perfect, omdat we tussen de 'gangen' door prima konden uitwisselen. We hopen dat de andere gasten geen last van onze levendige gesprekken hadden.
Harriet V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Logistieke puinhoop, keuken kon het duidelijk niet aan. Met een gezelschap van 8, waaronder een paar kinderen zaten we na bijna 2,5 uur nog steeds op het hoofdgerecht te wachten. En geen woord van excuus. Toen we wegliepen gingen ze ook nog soebatten over de betaling van wat we niet gekregen hadden. Zo dom en zo jammer, want de kaart is leuk en het eten doorgaans prima.
Gemma E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zelf ben ik vegetariër en ik heb nog nooit zo heerlijk en gevarieerd in een restaurant vegetarisch gegeten. Mijn familie vond ook de andere gerechten heerlijk. Als ik nog eens in Den Bosch ben ga ik hier beslist nog eens eten. Ook de anderen waren zeer positief. Verder vond ik het zeer positief dat zij kleine gerechten serveren en dat je zo net zo veel weinig of net zo veel kunt eten wat je wilt. En dat is duurzaam. Het pakte ook nog eens zeer gunstig uit op de eindrekening. Kortom: een topper.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
“Afgelopen week gingen we met drieën een hapje eten bij Djoyn. Hoewel we alle drie redelijk bekend zijn met restaurantjes in Den Bosch, kenden we Djoyn nog niet en hadden we geen verwachtingen. We werden aangenaam verrast. Door de smakelijke gerechtjes, de mooie opmaak van de borden en de gastvrije ontvangst. Het is een ontspannen restaurant, zeker voor herhaling vatbaar.”
lies V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De tijd tussen de gerechten was erg lang. Eten was voortreffelijk. Spijtig bij glutenvrij vrij toetje wel gluten. Erg vervelend.
Sunneke .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en mooie gerechten ook voor de vegetariër en veganist onder ons. Leuk dat er zoveel keus is voor diegene die geen vlees willen eten. Verder een mooie zaak en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Natasja Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Originele gerechtjes, veel vega/vis en biologisch waar ik altijd erg blij van word. Kleine porties maar daar zijn de prijzen ook naar. Verder attente bediening en erg sfeervol ingericht.
Minette R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer smaakvol en verrassend!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten ! prima kwaliteit - prijs niveau !
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu + dessert met een korting via IENS van 30%. Echt lekkere gerechten, leuke en verrassende combinaties. Heerlijk gegeten, absoluut een aanrader!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Héérlijke gerechtjes, super fijne sfeer.
Dit kom je echt niet overal tegen!
patrick B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij waren in Djoyn op woensdag 25 oktober ter gelegenheid van verjaardagsviering, het eten was lekker en bediening ok , het idee van je te laten verrassen met menu is goed, volgende keer kunnen we dan zelf kiezen .
jolie H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bijzonder smaakvolle gerechten in een gezellig restaurant. Met overleg is elke aanpassing in de gerechten mogelijk. Top!
Leonie O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke verrassende gerechtjes voor een goede prijs. Gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Absolute aanrader!