Djojo Eethuis

Meer informatie over restaurant Djojo Eethuis

7,2
Shana28 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Met onze gezin eten we graag bij Eethuis Djojo. Wij genieten van de vriendelijke service en eten meer dan smakelijk van de overheerlijke nasi kip, bami kip en sauto schotels. Maar ook alle vegetarische gerechten zijn een genot.
Het decor is lekker rustig met vaak zacht (Surinaams) muziek.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Zoals ik in mijn vorige recensies al schreef, het eten is er heerlijk. We hebben laatst weer voor 2 personen heerlijke nasi rames gehaald, jammie!
Jordie W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Voor de derde keer hier gegeten en het smaakt zoals het hoort. De nasi goreng en de bami met soya jus. Ik kan zeggen dat ik hier met plezier eet.
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Lekkere Saoto soep, nasi,bami afgehaald.

Heel lekker gekruid.De sambel bij de nasi/bami is heel lekker.
Service is goed ern snel. Wij hadden van te voren besteld dus moesten niet wachten.
Sohail .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Dit is onze favoriete tent, halen heel vaak hier af.

De saoto is absurd lekker,Nasi goreng is het lekkerst hier en ook de bami.

Service is goed. Decor heel simpel.

AAnrader
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Weer eens eten gehaald hier, overheerlijke nasi rames. Altijd weer een genot om dat te eten. Lekker pittig ook. Mijn laatste recensie dateert van 2010 en we gaan er nog steeds soms eten halen, ondanks dat we buiten Den-Haag wonen.
Het is er altijd druk. Enig minpuntje is, dat je er nog steeds niet kunt pinnen,
maar ja, dat weet je dan ook, als je er vaker komt.
Kareltje87 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Wij eten al jaren surinaams eten.de saoto soep,Nasi goreng smaken hier echt heerlijk.
De porties zijn vrij groot.De smaak is optimaal en de service is gewoon perfect, ook als je wilt afhalen.
We blijven hier komen.
Irfan M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Djojo is altijd een aanrader. Of je nu daar wilt eten of alleen wilt afhalen, alles is mogelijk. Het decor is niet druk of overheersend, de bediening is dezelfde spontane jongen die altijd in is voor een praatje. Het eten...wat je ook haalt, het zal niet teleurstellen. Ik kom daar altijd voor de bami speciaal (vergeet niet om extra saus te vragen, overheerlijk) of eet soms wat hapjes, zoals Saté, Loempia, Pitjel.

Vergeet niet op vrijdag en zaterdag te reserveren. Je kan er nog steeds niet pinnen, maar laat dat ook echt het enige nadeel zijn van dit restaurant
VanderWaal89 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Djojo is wat ik noem ECHT traditioneel Surinaams eten. Ik kan er wekelijks speciaal de stad voor uit gaan en dan m.n de Saoto soep en heerlijke kipsate. Iets minder vind ik de kleine bakken waarin het eten wordt meegegeven om maar niet over de schaarse verpakking te spreken. Jus wordt in een beker ingepakt en met plastic folie verpakt, ondanks dat ik aangeef dat het eten nog minimaal 2 uur moet reizen. Jammer genoeg is de helft van het vaak al gelekd tegen de tijd dat we thuis arriveren. Vriendelijke service, alleen is het vervelend dat er vaak niet goed geluisterd wordt naar de bestelling, wegens de drukte waarschijnlijk. Qua decor is het leuk en traditioneel Surinaams ingericht.
Falakmaheen .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Wehebben hiereten afgehaald. Eten was perfect.
Het eten mocht wel wat pittiger.
Voor de rest washet heel erg lekker, ik probeer het nogmaals