Djakarta

Lucasbolwerk 19 3512 EH Utrecht Nederland Kaart
31-302319101

Over het restaurant Djakarta

Exotisch Indonesisch

Geniet van de kruidige en exotische Indonesische keuken. Een keur aan prachtige geuren, kleuren en smaken. De mooiste specerijen en kruiden geven de gerechten een bijzonder verfijnde smaak. Dit moet je een keer geproefd hebben. De vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Djakarta

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Na lange tijd weer eens gegeten bij Djakarta met AH actie. Er is keuze uit twee rijsttafels, wij hebben de duurste gekozen.(€ 31)
De sfeer blijft, wat de inrichting en de bediening betreft, echt Indisch. dwz vriendelijk en toch op een afstandje.
Het eten was goed met redelijk veel variatie. lekkere saté en pinda saus, ook de gegrilde garnalen waren heel smakelijk. Twee soorten rijst, wit en gebakken, gado gado, twee soorten rundvlees, diverse bijgerechtjes en heel lekkere gebakken banaan. Daarbij ook nog een toetje. Kortom lekker gegeten in een rustige sfeer.
patom V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij zijn weer eens met de AH actie bij Djakarta wezen eten. De keuze in het kader van de aktie bestaat uit twee typen rijsttafels. Jammer dat er niet a la carte besteld kan worden binnen de AH actie. Je kunt wel een gerecht bij bestellen, maar dat is dan buiten de korting van de aktie. Aanbevolen extra : Saté kambing
De kwaliteit van het eten was uitstekend.
Het restaurant is wel toe aan een opknapbeurt. Op sommige plaatsen is de vloerbedekking vol vlekken, de toiletten zijn verouderd, etc
Bernard G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Tijdens koningsdag voor 6 personen een afhaal actie menu afgehaald. Bij het afhalen viel me al op dat het er uit zag als weinig. Bij het openmaken thuis waren wij alle 6 zeer verbaasd.. 1 stokje sate pp, 2 stukjes vlees pp. beetje groente en minder rijst dan er gezegd werd. We hebben telefonisch contact gehad met Djakarta maar die gaven meteen aan dat dit normaal is en konden hier verder niks aan doen. Wij kwamen hier altijd graag, maar dit was de laatste keer. 70€ down the drain.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Geweldig gegeten met 8 personen.
Als voorgerecht had ik saté met pittige kecapsaus echt heerlijk.
Als hoofdgerecht Rendang was lekker pittig. De rest had vegetarisch.
Als dessert had ik dame blanch ook heerlijk.
Echt een aanrader.
Een 10 met een griffel.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We gaan hier vaker eten. Prima voor een etentje met vrienden. Voor een speciale gelegenheid zou ik dit niet doen.
jmmcurtis B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Sommige gerechten waren koud maar over het algemeen lekker gegeten!
ricowolsink .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk, wij waren met ons vieren en hebben de twee A H menu ,s besteld en alles is opgegaan !! de bediening was perfect! wij komen nog zeker een keertje terug!
Corine G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk en uitgebreid gegeten voor weinig geld. Je zit er lekker ruim.
De ober vroeg ook steeds of we het volgende gerecht wilde of nog even wachten. We konden dus heel rustig uitgebreid tafelen.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Laatst voor het eerst gegeten bij Djakarta. Wij houden erg van indonesisch eten, maar vonden dit eten redelijk ondermaats. het was er vies. Vetvlekken op het linnen, bediening was constant naast de tafels de neus aan het snuiten en zat vervolgens met de vingers aan de randen van ons glas en ons bestek. Wel waren ze heel vriendelijk en behulpzaam.
peterwalhout .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We zijn vaker bij Djakarta geweest en het is altijd weer heerlijk om er te eten. Nu met de AH actie is het uiteraard nog plezieriger.
annette101 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Stijlvol ingericht, vriendelijke en snelle bediening. Heerlijk gegeten, met veel afwisselende gerechtjes, ook niet té pittig. Komen zeker nog eens terug.
j.pietersen .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij zijn al een paar keer bij restaurant Djakarta geweest. Ook dit keer hebben wij weer heerlijk gegeten.
Vorige keer waren wij op een vrijdag en was het heel druk. Nu waren wij er midden in de week.
werdmulg .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ons bezoek aan Djakarta was er een van eens, maar nooit weer. Wij vonden dit restaurant letterlijk en figuurlijk koud. De bediening was ongemotiveerd en liep erbij alsof ze te horen had gekregen dat dit de laatste avond was.
We moesten erg lang wachten op het eten dat overigens, in vergelijking met vele andere door ons bezochte Indonesische restaurants, van matige kwaliteit was. Kortom, ook met AH-kaarten, gen aanrader.
Teus D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het aantal groenten was te weinig. Ik ben meer groenten gewend. Het toetje was nogal op zijn frans, dus heel erg weinig. Voor de rest was het eten heerlijk.
Sijmen M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Blijft elke keer weer heerlijk het authentieke Indonesische eten! We hebben er weer van genoten! Eten lijkt soms niet veel, maar het lukt maar net om alles op te krijgen! Zal voor ons zeker niet de laatste keer zijn geweest!
Tertius G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een vertrouwde omgeving met vertrouwd personeel. we komen hier regelmatig en blijven dat zeker doen.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Alles was smaakvol en lekker in een ontspannen sfeer en goede ambiance. Eer werd ondanks de drukte goed bediend en de gerechten waren erg verscheiden van soort en heel smakelijk.
ClaudiaNieuw .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het personeel was vriendelijk en droeg Indonesische kleding. Het eten was oké maar niet heel bijzonder voor iemand die regelmatig Aziatisch eet. De hoeveelheid was zeker voldoende, veel schaaltjes met diverse gerechten.
Dint112 V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker buiten gezeten. Vriendelijke bediening, eten was erg goed. Hadden het luxe AH menu, waar we genoeg lekkers uit konden proeven.
Een zeer aangename avond gehad.
Harmj .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Rijsttafel met in stukken gesneden wiener schnitzel met een kwak zoetzure saus. Zakken met vuile was in de zaak. Zou niemand adviseren om hier te gaan eten.