Djakarta

Lucasbolwerk 19 3512 EH Utrecht Nederland Kaart
31-302319101

Over het restaurant Djakarta

Exotisch Indonesisch

Geniet van de kruidige en exotische Indonesische keuken. Een keur aan prachtige geuren, kleuren en smaken. De mooiste specerijen en kruiden geven de gerechten een bijzonder verfijnde smaak. Dit moet je een keer geproefd hebben. De vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Djakarta

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Djakarta

Carla K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima restaurant, Vriendelijke bediening. Lekker eten, sommige gerechten waren voor ons iets te pittig. kom graag nog een keertje terug.
Liesbeth C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke rijsttafel met veel verschillende gerechten. Prettige rustige sfeer in het restaurant.
Ik kom graag nog een keer terug.
th_b_47 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijke rijst tafel, we hebben lekker gegeten. Veel gerechten van een goede kwaliteit. We hebben gekozen voor het duurdere menu.
petervanvuurde .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
we hebben weer heerlijk gegeten, was toppie erggggg lekker,ga zo door team Djakarta, wij komen beslist terug,
bediening is vriendelijk en de sfeer is gezellig tussen de bamboe.
Joline V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
voor iemand met een Indische achtergrond was de kwaliteit niet geweldig, saté ook echt niet vers van de grill. bediening nogal laks. redelijk teleurstellend dus
Joline V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
vergane glorie. kwaliteit van saté echt niet geweldig, verwachtte iets van de grill maar lijkt meer te komen uit bevroren staat, nogal middelmatig dus. groenten etc. aan de waterige kant en ook niet hoog op smaak. verwachtte betere kwaliteit. genoeg voor iedereen. jammer
Sophie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We waren hier met de AH actie en hadden keuze uit twee menu's. Met vegetariers was er geen rekening gehouden bij deze menu's. Hoe dat met de normale kaart is, weet ik niet. Het eten dat we besteld hadden, was ontzettend lekker en meer dan genoeg! Toen we klaar waren met eten duurde het echter heel erg lang voor er iemand kwam afruimen. De mensen naast ons waren nogal luidruchtig en zaten relatief dichtbij (het bamboe tussenschot zorgde dat het niet voelde alsof ze naast ons zaten), wat enigszins afleidde. Al met al een leuke avond gehad.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Was even zoeken waar het restaurant precies was vanaf station, waren iets eerder dan afgesproken, maar konden al aan tafel, ietwat koele ontvangst door gastvrouw, het eten was echter goed en genoeg.
Voor het eten zou ik een cijfer van 8,5 geven.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Rustig en sfeervol.
Prettige bediening.
Rijsttafel is smakelijk en ruim voldoende
petervanvuurde .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Al eerder gegeten hier van AH , heerlijk was het weer, we hebben ervan genoten, de inrichting vinden we een beetje gedateerd maar tenslotte gaat het om het eten, wij komen beslist nog een keer terug.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met AH-actie keuze uit 2 menu's. Het ene iets uitgebreider dan het ander, met iets prijsverschil. Heerlijk gegeten. De opmaak zou iets gezelliger mogen; het tafelkleed, de bakjes rijst, spekkoek als toetje geserveerd op een koffieschoteltje van DE... Vriendelijke bediening, maar vewacht niets extra's.
Ed van W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij bestelde de super rijsttafel, ad € 25,50, dat je voor nasi ipv rijst € 1,50 moet bijbetalen vind ik een beetje raar.
De bediening : een oudere dame en een jonge dame. De oudere ( die hier al jaren staat) het kan wat enthousiaster en vriendelijker.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima eten, niet lang wachten, goede prijs en goede bediening. We gaan nog eens terug. Gezellig restaurant en de kwaliteit van het eten is uitstekend.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. We kwamen om 19.00u en zeiden dat we om 20.00u naar het Theater wilde. Dat was geen probleem. We kregen onze bestelling zeer snel , het was smakelijke, heel vriendelijke bediening en een prettige entourage. Een aanrader! Ik ga beslist nog een keer!
Irving K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Leuke locatie. Het restaurant heeft een authentiek interieur en doet gezellig aan. Eten was lekker en de service van de kortingskaart voor de parkeergarage is top.
Maumere P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We moesten lang wachten omdat er een catering was. Het eten was goed en authentiek. Heerlijke rendang en semoor. We waren hier met de AH actie
Peiyee L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Als je voor pittig eten gaat, zit je hier helemaal goed! We kwamen met de Ah actie en we kregen veel en lekker eten tegen een goede prijs. Bediening erg vriendelijk!
dick V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vrouw in een rustig en gezellig restaurant
Riet L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hier heerlijk gegeten, ruim voldoende. We hebben buiten voor het restaurant kunnen zitten omdat het een heerlijk warme avond was.
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben een. Gezellige avond gehad en aan al onze wensen werden gehonoreerd klasse