Djakarta

Lucasbolwerk 19 3512 EH Utrecht Nederland Kaart
31-302319101

Over het restaurant Djakarta

Exotisch Indonesisch

Geniet van de kruidige en exotische Indonesische keuken. Een keur aan prachtige geuren, kleuren en smaken. De mooiste specerijen en kruiden geven de gerechten een bijzonder verfijnde smaak. Dit moet je een keer geproefd hebben. De vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Djakarta

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Corine G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk en uitgebreid gegeten voor weinig geld. Je zit er lekker ruim.
De ober vroeg ook steeds of we het volgende gerecht wilde of nog even wachten. We konden dus heel rustig uitgebreid tafelen.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Laatst voor het eerst gegeten bij Djakarta. Wij houden erg van indonesisch eten, maar vonden dit eten redelijk ondermaats. het was er vies. Vetvlekken op het linnen, bediening was constant naast de tafels de neus aan het snuiten en zat vervolgens met de vingers aan de randen van ons glas en ons bestek. Wel waren ze heel vriendelijk en behulpzaam.
peterwalhout .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We zijn vaker bij Djakarta geweest en het is altijd weer heerlijk om er te eten. Nu met de AH actie is het uiteraard nog plezieriger.
annette101 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Stijlvol ingericht, vriendelijke en snelle bediening. Heerlijk gegeten, met veel afwisselende gerechtjes, ook niet té pittig. Komen zeker nog eens terug.
j.pietersen .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij zijn al een paar keer bij restaurant Djakarta geweest. Ook dit keer hebben wij weer heerlijk gegeten.
Vorige keer waren wij op een vrijdag en was het heel druk. Nu waren wij er midden in de week.
werdmulg .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ons bezoek aan Djakarta was er een van eens, maar nooit weer. Wij vonden dit restaurant letterlijk en figuurlijk koud. De bediening was ongemotiveerd en liep erbij alsof ze te horen had gekregen dat dit de laatste avond was.
We moesten erg lang wachten op het eten dat overigens, in vergelijking met vele andere door ons bezochte Indonesische restaurants, van matige kwaliteit was. Kortom, ook met AH-kaarten, gen aanrader.
Teus D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het aantal groenten was te weinig. Ik ben meer groenten gewend. Het toetje was nogal op zijn frans, dus heel erg weinig. Voor de rest was het eten heerlijk.
Sijmen M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Blijft elke keer weer heerlijk het authentieke Indonesische eten! We hebben er weer van genoten! Eten lijkt soms niet veel, maar het lukt maar net om alles op te krijgen! Zal voor ons zeker niet de laatste keer zijn geweest!
Ted G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een vertrouwde omgeving met vertrouwd personeel. we komen hier regelmatig en blijven dat zeker doen.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Alles was smaakvol en lekker in een ontspannen sfeer en goede ambiance. Eer werd ondanks de drukte goed bediend en de gerechten waren erg verscheiden van soort en heel smakelijk.
ClaudiaNieuw .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het personeel was vriendelijk en droeg Indonesische kleding. Het eten was oké maar niet heel bijzonder voor iemand die regelmatig Aziatisch eet. De hoeveelheid was zeker voldoende, veel schaaltjes met diverse gerechten.
Dint112 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker buiten gezeten. Vriendelijke bediening, eten was erg goed. Hadden het luxe AH menu, waar we genoeg lekkers uit konden proeven.
Een zeer aangename avond gehad.
Harmj .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Rijsttafel met in stukken gesneden wiener schnitzel met een kwak zoetzure saus. Zakken met vuile was in de zaak. Zou niemand adviseren om hier te gaan eten.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
'n Typisch ouderwets Indisch Restaurant. Niet heel erg bijzonder maar erg zuivere smaken en daardoor en prima maaltijd in een entourage die je gewoon verwacht.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Al diverse keren hier wezen eten, het is en blijft geweldig. Service is voldoende, mensen aardig en zijn niet overdreven aanwezig maar komen wel een keer vragen of alles naar wens is.
MarjaG .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben afgelopen zaterdag bij Djakarta gegeten, gebruikmakend van de AH aanbieding. Het eten was lekker, ongeveer wat we verwachtten, maar niet bijzonder. Geen uitschieters in positieve of negatieve zin. Het smaakte gewoon goed. Voor mijn man, die geen melkproducten eet, werd voor het dessert een coupe met fruit gemaakt. Netjes opgelost dus. Over de bediening geen klagen. Vriendelijk, correct, niets op aan te merken.
FrankPovel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben voor 44 euro eten afgehaald voor 4 personen. Het bleek vooral veel (droge) rijst en weinig vlees/groente etc. . Niet voor herhaling vatbaar.
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was heerlijk, de entourage en de bediening duidelijk minder. Er werd niet gecommuniceerd bij de bediening en de uitdrukking op het gelaat van de dames was ook niet erg vriendelijk. Maar wel complimenten aan de kok.
Jacqveld .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hadden het ah menu. Het eten was goed, de bediening erg vriendelijk, het restaurant was wel een beetje gedateerd. De porties waren goed voor de gemiddelde eter. De authentieke Indonesische smaak was voor mij iets te verwesters en aangepast, maar al met al toch heel smakelijk gegeten. Alleen jammer dat de mensen naast ons het nodig vonden hun hond mee te nemen en op een stoel aan tafel met een onsmakelijk kluif te laten zitten.
ilske1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Eten was lekker maar de service was erg traag en de bediening deed zeer weinig moeite om het ons naar ons zin te maken. Let ook op dat er een speciaal menu is voor AH en dat deze duurder is dan de andere menu's. Niet helemaal eerlijk!