Djakarta

Lucasbolwerk 19 3512 EH Utrecht Nederland Kaart
31-302319101

Over restaurant Djakarta

Exotisch Indonesisch

Geniet van de kruidige en exotische Indonesische keuken. Een keur aan prachtige geuren, kleuren en smaken. De mooiste specerijen en kruiden geven de gerechten een bijzonder verfijnde smaak. Dit moet je een keer geproefd hebben. De vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Djakarta

Ted G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
J.pietersen .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij zijn al een paar keer bij restaurant Djakarta geweest. Ook dit keer hebben wij weer heerlijk gegeten.
Vorige keer waren wij op een vrijdag en was het heel druk. Nu waren wij er midden in de week.
Werdmulg .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ons bezoek aan Djakarta was er een van eens, maar nooit weer. Wij vonden dit restaurant letterlijk en figuurlijk koud. De bediening was ongemotiveerd en liep erbij alsof ze te horen had gekregen dat dit de laatste avond was.
We moesten erg lang wachten op het eten dat overigens, in vergelijking met vele andere door ons bezochte Indonesische restaurants, van matige kwaliteit was. Kortom, ook met AH-kaarten, gen aanrader.
Teus D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het aantal groenten was te weinig. Ik ben meer groenten gewend. Het toetje was nogal op zijn frans, dus heel erg weinig. Voor de rest was het eten heerlijk.
Sijmen M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Blijft elke keer weer heerlijk het authentieke Indonesische eten! We hebben er weer van genoten! Eten lijkt soms niet veel, maar het lukt maar net om alles op te krijgen! Zal voor ons zeker niet de laatste keer zijn geweest!
Ted G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een vertrouwde omgeving met vertrouwd personeel. we komen hier regelmatig en blijven dat zeker doen.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Alles was smaakvol en lekker in een ontspannen sfeer en goede ambiance. Eer werd ondanks de drukte goed bediend en de gerechten waren erg verscheiden van soort en heel smakelijk.
ClaudiaNieuw .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het personeel was vriendelijk en droeg Indonesische kleding. Het eten was oké maar niet heel bijzonder voor iemand die regelmatig Aziatisch eet. De hoeveelheid was zeker voldoende, veel schaaltjes met diverse gerechten.
Dint112 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker buiten gezeten. Vriendelijke bediening, eten was erg goed. Hadden het luxe AH menu, waar we genoeg lekkers uit konden proeven.
Een zeer aangename avond gehad.
Harmj .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Rijsttafel met in stukken gesneden wiener schnitzel met een kwak zoetzure saus. Zakken met vuile was in de zaak. Zou niemand adviseren om hier te gaan eten.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
'n Typisch ouderwets Indisch Restaurant. Niet heel erg bijzonder maar erg zuivere smaken en daardoor en prima maaltijd in een entourage die je gewoon verwacht.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Al diverse keren hier wezen eten, het is en blijft geweldig. Service is voldoende, mensen aardig en zijn niet overdreven aanwezig maar komen wel een keer vragen of alles naar wens is.
MarjaG .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben afgelopen zaterdag bij Djakarta gegeten, gebruikmakend van de AH aanbieding. Het eten was lekker, ongeveer wat we verwachtten, maar niet bijzonder. Geen uitschieters in positieve of negatieve zin. Het smaakte gewoon goed. Voor mijn man, die geen melkproducten eet, werd voor het dessert een coupe met fruit gemaakt. Netjes opgelost dus. Over de bediening geen klagen. Vriendelijk, correct, niets op aan te merken.
FrankPovel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben voor 44 euro eten afgehaald voor 4 personen. Het bleek vooral veel (droge) rijst en weinig vlees/groente etc. . Niet voor herhaling vatbaar.
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was heerlijk, de entourage en de bediening duidelijk minder. Er werd niet gecommuniceerd bij de bediening en de uitdrukking op het gelaat van de dames was ook niet erg vriendelijk. Maar wel complimenten aan de kok.
Jacqveld .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hadden het ah menu. Het eten was goed, de bediening erg vriendelijk, het restaurant was wel een beetje gedateerd. De porties waren goed voor de gemiddelde eter. De authentieke Indonesische smaak was voor mij iets te verwesters en aangepast, maar al met al toch heel smakelijk gegeten. Alleen jammer dat de mensen naast ons het nodig vonden hun hond mee te nemen en op een stoel aan tafel met een onsmakelijk kluif te laten zitten.
Ilske1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Eten was lekker maar de service was erg traag en de bediening deed zeer weinig moeite om het ons naar ons zin te maken. Let ook op dat er een speciaal menu is voor AH en dat deze duurder is dan de andere menu's. Niet helemaal eerlijk!
patom .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben een AH bon gebruikt. Dan eb je de keuze uit twee rijsttafels. Het eten is van standaard kwaliteit, niet slecht, maar het springt er ook niet uit. Een aanrader is om extra een schotel met geitenvlees te bestellen , want geitenvlees is elders vaak niet op de kaart.
Het decor is ouderwets het terras is klein en niet erg uitnodigend
Christa.abels .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Het restaurant goed ingedeeld zodat er veel privacy was. Interieur kon wat vernieuwing gebruiken. Bediening stug tot nors.
Mefstaal .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ik en mijn zoontje hebben met de AH kaart erg lekker gegeten. Er waren veel verschillende gerechtjes met verschillende graden van pittigheid, voor elk wat wils met een lekker nagerecht. Het was voor ons meer dan genoeg. Het eten werd snel geserveerd met een een toelichting per gerecht. De tafels staan lekker ruim opgesteld. Het interieur is wat outdated en kan wel een opknapbeurt gebruiken.