Djakarta

Lucasbolwerk 19 3512 EH Utrecht Nederland Kaart
31-302319101

Over het restaurant Djakarta

Exotisch Indonesisch

Geniet van de kruidige en exotische Indonesische keuken. Een keur aan prachtige geuren, kleuren en smaken. De mooiste specerijen en kruiden geven de gerechten een bijzonder verfijnde smaak. Dit moet je een keer geproefd hebben. De vriendelijke bediening staat altijd voor je klaar en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Djakarta

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

j.pietersen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
hennie B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Eten was goed, een echt indisch restaurant ook qua entourage.
Persoonlijk vind ik het leuk als ook het restaurant zo ingericht is dat je weet dat het indonesisch is.
Ik kom daar zeker nog eens een rijsttafel eten.
Tip van de eigenaar er is een parkeergarage om de hoek en dan kan je via het restaurant voor 3,50 euro een uitrijkaart kopen.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben dit restaurant gekozen via A.H-voucher. We werden vriendelijk ontvangen en we mochten kiezen waar we wilden zitten. We konden tussen 2 menu's kiezen. We hoefden niet lang op eten te wachten, we werden vlot bediend.
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker eten en typisch interieur. Service was wat kil, maar niet vervelend. Een leuk restaurant om lekker Indisch te eten en niet te formeel te dineren.
pejoustra .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk Indonesisch gegeten met de AH actie voor een erg schappelijke prijs. Absoluut een aanrader voor iedereen die lekker Indonesisch wil eten!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Dit restaurant bezoeken wij al jaren en we zijn nooit teleurgesteld na een bezoek.
Zowel de kwaliteit van het eten als de bediening vinden wij top.
Ook de situering van het restaurant is prettig ; mooi uitzicht, parkeerplek voor de fiets en goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima Indonesisch restaurant met uiterst vriendelijk personeel. De inrichting is wat gedateerd maar klop[t weer helemaal met de authentieke sfeer.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten van de rijsttafel met ah spaaractie, meer dan voldoende. Binnen was er airco, heel fijn met de hitte van die dag.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We komen hier al jaren! Altijd goed en ook met AH voordeel heel goed gegeten!
Service prima,omgeving ook prima!
Aanrader voor iedereen die van de Indische keuken houdt!
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima smaken en redelijk authentiek. Ja het kan altijd beter als je een Indonesische zwager hebt maar het was zeer goed. Ik kom zeker nog eens terug!
mkikkert69 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het restaurant bestaat al lang, heeft altijd wel klanten. Het personeel doet niet altijd even goed z'n best om als gastheer of gastvrouw op te treden.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Opnieuw erg lekker gegeten bij Djakarta. Volgens mijn vrouw, een kenner van de Indische keuken, het beste Indonesische restaurant van Utrecht.
Aleksander S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij waren daar met AH Restaurantactie zo ik kan niet te veel zeggen over prijs/kwaliteitsverhouding. Wij hebben voor tweede (grotere) menu gekozen. Eten was echt lekker, service en sfeer ook goed. Wat ik zeer goed vond was verscheidenheid van de gerechten.
carolien-rietveld .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben het uitgebreide AH menu genomen. Dit was meer dan voldoende. Leuk om verschillende gerechten te kunnen uitproberen. Sfeer was rustig, bediening vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Na lange tijd weer eens gegeten bij Djakarta met AH actie. Er is keuze uit twee rijsttafels, wij hebben de duurste gekozen.(€ 31)
De sfeer blijft, wat de inrichting en de bediening betreft, echt Indisch. dwz vriendelijk en toch op een afstandje.
Het eten was goed met redelijk veel variatie. lekkere saté en pinda saus, ook de gegrilde garnalen waren heel smakelijk. Twee soorten rijst, wit en gebakken, gado gado, twee soorten rundvlees, diverse bijgerechtjes en heel lekkere gebakken banaan. Daarbij ook nog een toetje. Kortom lekker gegeten in een rustige sfeer.
patom V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij zijn weer eens met de AH actie bij Djakarta wezen eten. De keuze in het kader van de aktie bestaat uit twee typen rijsttafels. Jammer dat er niet a la carte besteld kan worden binnen de AH actie. Je kunt wel een gerecht bij bestellen, maar dat is dan buiten de korting van de aktie. Aanbevolen extra : Saté kambing
De kwaliteit van het eten was uitstekend.
Het restaurant is wel toe aan een opknapbeurt. Op sommige plaatsen is de vloerbedekking vol vlekken, de toiletten zijn verouderd, etc
Bernard G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Tijdens koningsdag voor 6 personen een afhaal actie menu afgehaald. Bij het afhalen viel me al op dat het er uit zag als weinig. Bij het openmaken thuis waren wij alle 6 zeer verbaasd.. 1 stokje sate pp, 2 stukjes vlees pp. beetje groente en minder rijst dan er gezegd werd. We hebben telefonisch contact gehad met Djakarta maar die gaven meteen aan dat dit normaal is en konden hier verder niks aan doen. Wij kwamen hier altijd graag, maar dit was de laatste keer. 70€ down the drain.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Geweldig gegeten met 8 personen.
Als voorgerecht had ik saté met pittige kecapsaus echt heerlijk.
Als hoofdgerecht Rendang was lekker pittig. De rest had vegetarisch.
Als dessert had ik dame blanch ook heerlijk.
Echt een aanrader.
Een 10 met een griffel.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We gaan hier vaker eten. Prima voor een etentje met vrienden. Voor een speciale gelegenheid zou ik dit niet doen.
jmmcurtis B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Sommige gerechten waren koud maar over het algemeen lekker gegeten!