Djadjan Indonesisch Restaurant

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

Indonesische snoeperij

Djadjan staat in Indonesië voor 'snoeperij'. Hier serveren ze authentieke Indonesische specialiteiten. Met heerlijke rijsttafels, bijzondere stoofgerechten van vlees of vis, originele saté en andere lekkernijen. Ga mee op culinaire ontdekkingstocht door de Gordel van Smaragd!

Meer informatie over restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

Trijntje W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Wij hebben hier gegeten via Iens met 50 procent korting dat was het waard,maar normaal vinden wij de kaart nogal duur voor Indisch eten,de kwaliteit was gewoon goed.
J R L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prettige / sfeervolle ambiance en uitstekende, smakelijke gerechten.
Prima adres om een avond heerlijk te genieten en ...........dit is een restaurant waar je terug wil komen
J R L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Genieten van ambiance zowel als van de gerechten - "zeer goed"
John Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een geweldige avond hebben wij beleefd met fantastisch eten in een sfeervolle ambiance. En super gastvrij personeel. Dit is een restaurant, waar je geweest MOET zijn.
Arnoldiens V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Mooie ambiance en gerechten met een verfijnde smaak. Het was rustig op een dinsdagavond, maar de kwaliteit was hoog!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij hebben genoten van de zeer smakelijke rijsttafel, attente bediening en lekkere wijn. Echt een aanrader. Komen ook zeer zeker graag terug.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed en lekker eten.
richard H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een top restaurant perfect gegeten echt een aanrader
H. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Opnieuw uitstekend gegeten bij Djadjan.
Waar wij ons hooglijk over verbaasden, was, dat niet alle tafels bezet waren. Wij wilden reserveren om 19.00 uur. Dat kon niet (meer) volgens U, we konden alleen nog om 18.15 uur.
Maar toen we daar kwamen en ook daarna nog waren meerdere tafels niet bezet. Hier klopte duidelijk iets niet in de planning. Wij waren hier zeer verbaasd over en overwegen een volgend keer rechtstreeks bij Djadjan te boeken.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk eten in een prettige ambiance.
Zijn er al vaker geweest en het zal zeker niet de laatste keer zijn.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten, de kok kwam persoonlijk overleggen n.a.v. mijn dieet. Het eten was duidelijk vers van smaak en heel goed van smaak.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
De ontvangst en bediening was bijzonder vriendelijk, de vegetarische rijsttafel was ronduit fantastisch met een goede uitleg van de gerechtjes, precies de juiste hoeveelheid en heerlijk gekruid. We gaan hier zeker terug komen!
jan.postema53 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooie ambiance. De bediening was uitmuntend, attent en betrokken.
Wij gaan zeker terug.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten. De bediening was goed en erg vriendelijk. Dit was denderde keer dat we in dit restaurant hebben gegeten. kortom een aanrader
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten en bediening is goed. Vond de prijs wel aan de hoge kant..................................................................
Antonia H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Als vanouds. Authentieke smaak. Beste Indonesische restaurant in de regio. DjaDjan blijft mijn favoriet als het om rijsttafelen gaat.
Cornelis W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Was een sfeervol restaurant waar we heerlijk met onze vrienden hebben gegeten. Voor herhaling vatbaar . Ondanks dat we vanuit Den Helder moesten komen.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede smaak en de sate was echt Indonesisch!
Drankjes zijn erg duur!!
Indonesische muziek op de achtergrond was leuker geweest.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met de Ah bon gegeten het was zeker de moeite waard heerlijk gegeten goede vriendelijke bediening ik ben blij met de kennismaking van dit restaurant om zeker een keer terug te keren.
Stef L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer gastvrij, goede ontvangst. Heerlijke gerechten en goed gepresenteerd. Er wordt voldoende tijd tussen de gangen genomen. Personeel weet een goede sfeer te creeren. Mooie en verzorgde ruimte en aandacht voor details. Een fijne avond gehad en komen beslist weer terug.