Djadjan Indonesisch Restaurant

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Garnalen loempia, Samosa & Soempia
      Garnalen loempia, Samosa & Soempia
  • Hoofdgerechten
      Rijsttafel: Rendang, Daging Semur, Ayam Base Bali, Sayur LOdeh, Telor, Tipat Cantok, Sate Ayam, Nasi Putih en Nasi Kuning.
  • Nagerecht
      Chocolade lolly gevuld met kokosijs.
      Chocolade lolly gevuld met kokosijs.

Over het restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

Indonesische snoeperij

Djadjan staat in Indonesië voor 'snoeperij'. Hier serveren ze authentieke Indonesische specialiteiten. Met heerlijke rijsttafels, bijzondere stoofgerechten van vlees of vis, originele saté en andere lekkernijen. Ga mee op culinaire ontdekkingstocht door de Gordel van Smaragd!

Meer informatie over restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Prachtig mooi vers gemaakte maaltijd, mooi afgepast, zeer attente vriendelijke bediening
Jur V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat opviel, toen we aangaven dat we een paar uur van te voren hadden geboekt via de ‘IENS’ site, was dat ze na 5 uur ‘s middags niet op de site kijken met als gevolg dat we niet in het ‘ boek’ staan. Gelukkig was er nog plaats maar dit is niet zo handig. Uiteindelijk hadden we een prima tafeltje. De bediening was prima met een kleine kanttekening; de heer in de bediening, vermoedelijk de bedrijfsleider, had de vaart erin bij het uitserveren van de rijsttafel. De dames in de bediening namen meer de tijd om de gasten van alles te voorzien. De rijsttafel was uitstekend en ruim voldoende. Ook was er voldoende keus uit wijnen en lekkere biertjes om te ‘blussen’ kortom een aanrader.
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De wachttijd tussen de gerechten was precies goed. We waren hier via de AH-restaurantactie en gingen zeer tevreden huiswaarts!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het eten was heerlijk. Uitstekende smaken. We aten een 3-gangen diner. Het dessert was iets uit balans. Bij het kleine bolletje mango ijs en stukje bavarois zat een knoepert van een schocoijs lollie. Die overheerste nogal. We gaan zeker een keer terug.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening en gezellig restaurant. Avondje uit.
Jon D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Een zeer attent en vriendelijke bediening met oog voor de gasten. Een absolute aanrader
Aryjan K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wij kregen een volledige vegatarische rijsttafel voor beide personen terwijl we duidelijk hadden vlees en vis hadden besteld. Toen wij hierover ons beklag deden werd daar heel flauw op gereageerd. Dit restaurant is bepaald niet voordelig. €71,- voor 8 bakjes met vega liflafjes is echt schandalig.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima vegetarische rijsttafel gegeten met prettige/aardige bediening. Voor herhaling vatbaar‼️
Zelma V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Met buurtjes een gezellig hapje drankje gedaan. Goede sfeer in een gezellig restaurant. Goede uitleg over de gerechten door de prettige bediening. Lekker gegeten.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
restaurant bezocht via ah actie.
Geen keuze menu maar dat was helemaal niet erg.
Alle drie de gangen waren heerlijk .
Prima bediening
Rina B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk authentiek eten ,zalige saté!
Annet E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prima rijsttafel, loempiaatjes en sateetjes als voorgerecht waren ook lekker. Het duurde een beetje lang voor we eten kregen maar we komen zeker terug
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jose O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker eten, en vriendelijke bediening
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Leuke zaak, buitengewoon lekker gegeten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
goed restaurant, aanbevelenswaardig. geen minpunten
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
vriendelijke ontvangst, gezellige atmosfeer, prima eten en uitleg wat zoal ter tafel komt. als we weer in de buurt zijn komen we hier zeker nog een keer tafelen
Hardy V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Zeer smakelijke gerechten, goed gekruid.Heb zelf in Ned.Indie gewoond. Het Indisch eten bij Djadjan is zoals toen. Verrukkelijk en zeker voldoende.
Helmert L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten AH menu was keurig verzorgt
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
We hebben hier uitermate lekker gegeten en alle medewerkers waren zeer vriendelijk. Een top etentje.