Djadjan Indonesisch Restaurant

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

Indonesische snoeperij

Djadjan staat in Indonesië voor 'snoeperij'. Hier serveren ze authentieke Indonesische specialiteiten. Met heerlijke rijsttafels, bijzondere stoofgerechten van vlees of vis, originele saté en andere lekkernijen. Ga mee op culinaire ontdekkingstocht door de Gordel van Smaragd!

Meer informatie over restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

• Amex , Pin
  • Catering , Terras
berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een van onze beste Indonesische maaltijden ooit. De gerechten waren zorgvuldig toebereid en subtiel van smaak. De porties waren niet gigantisch maar ruim voldoende. En gelukkig geen MSG in het voedsel. Wij waren hier zeker niet voor het laatst.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Een smaakvol ingerichte ambiance. De gastheer ontvangt de gasten met een persoonlijke touch...
Een aanrader voor liefhebbers van de Indonesische keuken...
csi003 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
csi003 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere gerechtjes, tussendoortje was ook erg lekker, korte wachttijd, mede ook omdat het 5 December was. Nette bediening, kortom, voor herhaling vatbaar
ThomasSimon .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor ons nieuwe behuizing was een verbetering. Verfijnd eten. Liefhebbers van Indonesisch eten moeten er zeker een keer per jaar naar toe. Enigszins aan de prijs.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
5 jaar op rij Bib Gourmand, dat schept enige verwachting. Ons bezoek aan DjaDjan viel gister enigszins tegen helaas. Restaurant leek onderbemand. Service liet te wensen over en met name in begin waren wachttijden echt te lang. Op de rechaud die klaar gezet werd lag nog een stukje bami. We hadden gereserveerd via AH restaurantactie, dus het menu stond vast, we kozen wel een extra gang. Vooraf (moesten er wel om vragen...) kroepoek, 3 soorten waarvan 1 een beetje bitter. Voorgerecht 3 loempia's, die waren niet bijzonder. Sateh tussengerecht echt te zout! De rijsttafel was lekker. Dat is duidelijk hun sterke punt, vond alleen de eieren niet zo lekker, die waren heel droog. Toetje 2 soorten fris ijs, goede afsluiter. We zaten heel lang met lege glazen en terwijl er afgeruimd werd werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Daar ook zelf maar weer om gevraagd dus... jammer! Hopelijk kwam het door ziekmeldingen personeel oid, zodat het een uitzondering en niet de regel is geweest.
Budding .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker gegeten. Er werd goed rekening gehouden met dieet wensen. Sfeervolle inrichting. Beleefd personeel.....................................................
Antonia H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dit herhaalde bezoek aan Djadjan heeft onze positieve verwachtingen beslist overtroffen. Indonesische keuken zoals die moet zijn. Voor mij een culinaire sentimentele journey. Tel daarbij op een bijzonder vriendelijke en gastvrije gastheer en een attente bediening, en dit was weer een vrienden etentje met stip. Bravo Djadjan!
Nu nog een beetje meer Indonesische uitstraling van het restaurant en het is perfect.
Coorbeek .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Loempiaatjes als voorgerecht smaakvol. Daarvóór een schaaltje met verschillende knabbels, waarvan de emping niet helemaal knapperig meer was. Rijsttafel smaakte goed. Goede kwaliteit vlees en groenten. Wel misten we een "frisje", zoals wat acar. Het volgens de site beloofde Balinese groetegerechtje was omgetoverd tot gado gado. Jammer, want daar waren we nou net benieuwd naar omdat dat voor ons onbekend was (en is). Dessert was erg lekker. Bij de koffie werd een likeurtje en een plakje spekkoek geserveerd, leuk! Goed gegeten, maar erg duur. Inrichting modern met weinig Indonesische of Indische details en achtergrondmuziek.
SlaenCo .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het was een feestje bij Djadjan. Een warm welkom, een prettige sfeer, mooie inrichting. Mijn vriendin mocht eerst de huiswijnen proeven voordat ze haar keuze voor een glas maakte, waar kan dat nog? Het eten was met recht een snoeperij. We komen snel weer terug.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Einde middag kon ik nog een tafel reserveren. Na een hartelijk ontvangst werd het vooraf gebracht, een combinatie van 3 loempia's. Als hoofdmaaltijd hadden we een heerlijke rijstmaaltijd waar we niet lang op hebben gewacht. Het was een ontspannen sfeer in het restaurant, wat gelukkig niet vol was want dan zit je wel dicht op elkaar. We komen zeker terug.
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij vonden het (vanuit Nijmegen) de moeite waard om bij Djadjan te dineren. Jammer dat de tafeltjes zo dicht bij elkaar staan. Je kunt bijna het eten van je buurman/vrouw op peuzelen. De fleskoelers aan de tafels waren niet erg handig wanneer je tussen de tafeltjes door moest kruipen; erg smal. De dranken vonden wij erg duur. Kopje koffie (met likeur waar we niet om gevraagd hadden) was € 3,75; erg prijzig.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellige ontvangst. prttige drukte. Bediening correct en gezellig. Gerechten heerlijk klaargemaakt; pittig maar ook fris. Tweepersoonstafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten met n mindere nasmaak. Twee mini stokjes saté als extra gang terwijl er bij t hoofdgerecht prima saté zat: €7,50 p.p. extra.
De koffie na kwam ongevraagd met spekkoek en likeur met slagroom, heerlijk, maar wel €4 p.p. Geen goeie deal!
Hvanderbruggen .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Opnieuw heerlijk authentiek eten met goede bediening.
AH menu was prima samengesteld.
We gaan hier zeker weer terug !
Een punt van verbetering zou de klimaatbeheersing mogen zijn.
Paulina O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
was weer eens wat anders dan chinees was goed te doen lekkere smaken vond alleen het kleine flesje tonic voor 3.95 best wel prijzig ga vaak uit eten maar dit heb ik nog nooit betaald maar voor de rest prima
Sam E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Bediening was vlot. Bij het bestellen van het menu van de AH restaurant actie werd ons een tussengerecht voorgesteld. Twee stokjes saté. Wij hebben ja gezegd en hoorde dat er supplement was van €7,50.
De saté smaakte prima maar had een bittere nasmaak. Want bij de rekening bleek het om €7,50 per persoon te gaan en niet per deal, hoewel het ook als deal op de rekening staat.
8 Stokjes, wij waren met z'n viertjes, voor 30 euro!!!!!! Argument dat het verse kruiden waren hielp ook niet echt, wat zat er dan in de rest van het eten..........?
Manager zei, zonder maar iemand gehoord te hebben, dat ze altijd aangeven dat het per persoon is. PUNT.
Konden nog een drankje krijgen maar de lust om te blijven of er ooit nog te komen was ons vergaan.
Jammer!
Jac E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het voorgerechtje met drie verschillende loempia's was eenvoudig, maar lekker. We hadden ons verheugd op een goede rijsttafel met goede porties, maar de porties waren niet erg groot. Er had zeker meer rijst bij gemogen. Het eten smaakte redelijk,maar was weinig bijzonder. De prijs voor het menu van €34,50 vonden wij aan de hoge kant. Met de bon waren wij uiteindelijk €50 kwijt. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Siem K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
MEE DENKEND EN AARDIG PERSONEEL. ER WERD GEPROBEERD HET JE ZO AANGENAAM MOGELIJK TE MAKEN.
INRICHTING OOK GESCHIKT VOOR HET MEENEMEN VAN HONDEN EN OOK DIE KREGEN AANDACHT IN DE VORM VAN EEN BAK WATER.
Preim .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met vrienden vrijdag 7 oktober bij DjaDjan wezen eten. Nog niet eerder geweest. Reservering om 18.45 uur via Iens AH restaurantmenu. Vooraf heeft niemand naar de prijzen gekeken. Bij aanvang zijn we gewezen op een tussenmenu van 2 verschillende soorten saté. Hebben daarin allen toegestemd.
In het AH menu zat een rijsttafel. Lekker een palet aan gerechten die we alle vier lekker vonden. De geadviseerde wijn viel ook in goede aarde en er gingen er dus al snel een aantal flesjes doorheen.

In het restaurant was het, zeker omdat het vrijdag was, vrij rustig.
Je kon op deze dag zonder reservering aanschuiven, opvallend.
Zonder het AH voordeel had ik het wat hoog aan de prijs gevonden, nu hield ik daar een prima gevoel aan over.
Al met al een heel geslaagde avond, ik zal er weer terugkomen.