Djadjan Indonesisch Restaurant

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

Indonesische snoeperij

Djadjan staat in Indonesië voor 'snoeperij'. Hier serveren ze authentieke Indonesische specialiteiten. Met heerlijke rijsttafels, bijzondere stoofgerechten van vlees of vis, originele saté en andere lekkernijen. Ga mee op culinaire ontdekkingstocht door de Gordel van Smaragd!

Meer informatie over restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

Zusanne H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Fantastisch gegeten, vast arrangement met rijsttafel met de AH-bon. Positief bombardement van smaken. Soms pittig, maar in balans. Er werd heel attent gereageerd op mijn voedselgevoeligheid voor schaaldieren, de samenstelling werd aangepast en ik werd attent gemaakt op dat kroepoek ook garnaal bevat. Professioneel! Een dikke aanrader wat ons betreft.
duckies .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Eten zoals mijn Indische familie het maakte, fijn van smaak en met zorg bereidt. Gezellige en persoonlijke bediening, kortom gastvrij en eten van uitstekende kwaliteit, Kom er graag!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
In Djadjan is de bediening heel vriendelijk, attent en zeer vlot. We hebben genoten van een voortreffelijke rijsttafel.De gerechten waren allemaal met zorg bereid en zeer smakelijk. Een echte aanrader!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De ontvangst en bediening was voortreffelijk.
De gerechten waren prima van smaak en sfeervol geserveerd.
Een echte aanrader !!
JK Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het ah-restaurantactiemenu bleek hetzelfde als een jaar terug. Herhaling is zelden verrassend. Wel lekker gegeten maar dus niet opwindend. Zien wat het volgend jaar wordt.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De loempia,s en de reistafel waren verrukkelijk dessert ook prima, voldaan gevoel, fijne avond alleen de wijn is wel erg duur € 4,85 per glas is fors aan de prijs.
Aardige bediening.
clv .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goede sfeer, prettige bediening.
Goede, traditionele Indonesische keuken.
Helaas werkte de pinautomaat niet en werden we gedwongen om buiten op zoek te gaan naar een pinautomaat.
jacqueline Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
ben zelf van Indische afkomst, dus weet wel wat goed is, dit restaurant is TOP.
Goeie bediening en de smaak van het eten is geweldig.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij genoten hier een bevredigende, verfijnd smakende maaltijd. De porties waren niet overvloedig maar ruim voldoende. Met het AH-arrangement was het redelijk betaalbaar. Eerder hadden wij hier van de gewone kaart gegeten; toen was het naar ons idee te prijzig.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We gaan zeker terug, het eten was heerlijk! Aardige meisjes in de bediening en leuke muziek op de achtergrond. De inrichting kan hier en daar beter!
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Je kan hier lekker ouderwetse Indonesische eten en het smaakte prima ook, voor herhaling vatbaar. De prijs is ook redelijk goed voor wat je voorgeschoteld krijgt.
pmesancker .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding wat eten betreft, toetje iets teleurstellend / erg simpel.
Prijs van de drankjes aan de hoge kant.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Het eten was inderdaad smullen van de lekkernijen. Erg smakelijk, niet te heet. Zeer de moeite waard om een maaltijd te gebruiken.
t.bozelie .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
AH menu actie: prima kwaliteit, pittig gekruid, (maar niet té), dessert was bescheiden. Prijzen van de wijn/bier aan de hoge kant. Prettige bediening.
Yo-Na .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Net restaurant, maar met (ik denk) Bergense prijzen. Drankjes kunnen duur uitvallen. 200ml Ginger Ale €4,-.
Porties zijn klein maar net aan voldoende. Of dat komt door het AH menu weet ik niet. Allees is puur en vers bereid. Bediening is zeer correct, maar bestaat uit louter jonge dames.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Zeer smakelijk AH menu, voor ons hoeveelheid ruim voldoende, voor grote eters is het wat weinig.
De verschillende gerechten hadden hun eigen smaak, heel lekker gegeten.
Bediening vriendelijk.
R B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Keurige service met uitleg over het menu en de gerechten. Deelt het pand samen met een ander restaurant waardoor het wat groot aandoet. Inrichting is een beetje in klassieke stijl, weinig Indonesische accenten. Dat laatste zou de sfeer van het geheel ten goede komen. Kwaliteit van het eten is goed, smaakt authentiek. Wel jammer dat er voor de kipgerechten (o.a. saté) veel gebruik wordt gemaakt van de voordeligere kippendijtjes waardoor dit wat vet is, mals is het daarentegen wel. De kwaliteit van de beef is erg goed en mager.
gerda P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten. Goede uitleg bij de gerechten. Echt lekkere authentieke smaken. Komen zeer zeker een keer terug
whynotrecords1964 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Beetje rare plek voor een Indonesisch restaurant. Inrichting is erg summier en zakelijk met een paar foto's aan de muur over Indonesië. De keuken is echter super, heerlijk gegeten. Precies voldoende en erg smakelijk. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Minpuntje was dat de diverse soorten kroepoek en emping zelfgemaakt zeer waarschijnlijk nog lekkerder zijn en bijdragen aan de uitstraling