Djadjan Indonesisch Restaurant

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

Indonesische snoeperij

Djadjan staat in Indonesië voor 'snoeperij'. Hier serveren ze authentieke Indonesische specialiteiten. Met heerlijke rijsttafels, bijzondere stoofgerechten van vlees of vis, originele saté en andere lekkernijen. Ga mee op culinaire ontdekkingstocht door de Gordel van Smaragd!

Meer informatie over restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijke rijsttafel gegeten, waarbij de daging rendang er uitsprong. Ook nog extra lams saté besteld en die was super, heel mals vlees. Alleen is de prijs aan de hoge kant. Bediening vriendelijk en attent. Inrichting erg leuk. wij komen terug.
carlaquast .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ik kom altijd weer terug bij Djadjan! Álles uitstekend!!
Een feest om er te eten en de bediening is vriendelijk en attent!
Een aanrader!
auko .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten , 3 gangen AH actie menu en extra tussengerecht: 2 satestokjes. Alles even smakelijk en bediening vriendelijk. Wijn prima. Inrichting gezellig, alleen is er weinig verlichting bij binneste tafels.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Leuke centrale plek in Bergen, zeer prettige bediening en heerlijk eten, wat wil je meer op een maandag avond? Ook met een dinerbon van AH actie, top!
mvansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten , heerlijke kleine verschillende loempiaatjes vooraf, klein rijsttafeltje alles lekker van smaak, alleen bij de rendang iets uitgeschoten met zout ...en 3 kleine hapjes toe, spekkoek ijs en mango mousse, het was lekker en meer dan voldoende.
Bediening was aardig en voorkomend.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Moesten wel erg lang wachten op het voorgerecht maar vooruit.....Bediening was prima, zeer aardig personeel. Hoeveelheid voldoende. Al met al een idee om hier nog eens een rijsttafel te eten.
Margret N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg lekker gegeten! Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Wij hebben gegeten met de restaurantactie en kregen dus een menu wat al uitgezocht was. Goede keuze van verschillende gerechten.
De wijn erbij was ook heerlijk.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
ik vond het tegen vallen voor dat geld....we hadden de ah actie en het was voldoende, maar de smaken vielen een beetje tegen
anja K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede smaak. Erg gezellig gegeten. Top. Veel kruiden en precies de juiste verhoeding met eten, genoeg en een juiste afwisseling.
arthurovermans51 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een heerlijke Indonesisch verrassing menu afwisselend.
Wel redelijk aan de prijs, door de AH restaurant actie toch een voordeeltje !
lia G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Op alle gebied een zeer geslaagde avond, het gezelschap, de locatie en het eten. Super allemaal. Met dank aan Albert Heijn die voor de bonnen heeft gezorgd en natuurlijk dank aan mezelf die bij AH de boodschappen heeft gedaan.
Jean C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Goed en lekker gegeten in een sfeervolle omgeving, vriendelijk personeel.
We hebben gebruik gemaakt van de AH- actie: tweede gerecht/menu gratis.
Dit restaurant is aanbevelingswaardig.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij hadden het 2e menu gratis vanwege de Albert Heijn actie.
Het aanbevolen, wel erg lekkere, tussengerecht werd voor beiden doorberekend, en werd het totaalbedrag incl. drankjes toch nog redelijk pittig!
Tonnie R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Vriendelijk ontvangen door het personeel ,goed uitgelegd wat de gerechten inhield en in een rustig tempo opgediend van heerlijke gerechten in een schone inrichting en schone toiletten . HEEL GOED .
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten was voortreffelijk. Het was een AH arrangement. Wij zijn plantaardig en daar heeft men zeer goed op ingespeeld. Echt een aanrader!
Aly B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zeer de moeite waard. Nergens iets op aantemerken. Gezellige en sfeervolle omgeving.Uitgebreid 3 gangen menu . Meer dan voldoende van alle gerechten. Kortom een aanrader.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Tijdens ons verblijf in Egmond een avondje bij Djadjan in Bergen gegeten. Het was heerlijk! Leuke en vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten. We waanden ons op Bali.
Komen zeker terug als we weer in de buurt zijn. Kortom: Aanrader en verdiende Bib Gourmand.
margriet S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het diner bij restaurant Djadjan was een groot feest. De ontvangst was zeer hartelijk en voor onze kleindochter
Mila waren ze zeer attent en lief. Het eten is van hoge kwaliteit en er worden uitstekende wijnen geschonken. Dit was een unaniem oordeel van ons allen aan tafel. (6 volwassenen en 1 kind van 7). dus van ons allen een groot compliment voor alle medewerkers van Djadjan en wij zullen zeker terugkeren.
Thérèse V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij hebben een ah menu gehad, vegetarisch. Erg smaakvol, hadden wel wat meer groenten willen hebben.
Wij gaan het restaurant aanbevelen bij de B&B eigenaar.
kees P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
alles was prima niets op aan te merken de bediening s heel vriendelijk en het eten was heerlijk
om hier nog een keer te komen eten zullen wezeker nog een keer doen