Djadjan Indonesisch Restaurant

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

Indonesische snoeperij

Djadjan staat in Indonesië voor 'snoeperij'. Hier serveren ze authentieke Indonesische specialiteiten. Met heerlijke rijsttafels, bijzondere stoofgerechten van vlees of vis, originele saté en andere lekkernijen. Ga mee op culinaire ontdekkingstocht door de Gordel van Smaragd!

Meer informatie over restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

• Amex , Pin
  • Catering , Terras
wademaar .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Waren met 6 vriendinnen met AH diner actie. Extra tussengang van 2 kleine stokje saté was behoorlijk prijzig (€ 7,50) . Na het dessert bestelden we 4 gewone koffie en 2 decaf. Hierop werd een blad gebracht met koffie, likeurtjes met slagroom en spekkoek wat ook voor een behoorlijk extra op de rekening werd gezet.
Wytze V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voorgerecht lekker. Hoofdmaaltijd Erg scherp van smaak. Dessert enigszins fantasieloos; Twee bolletjes ijs met slagroom. Bediening vriendelijk
recop C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ontvangst en bediening vriendelijk. We misten wel de klanken van Indonesische of andere Oosterse sfeermuziek.
Het menu in het kader van de AH-actie was prima: 3 verschillende mini loempia's als voorgerecht, een uitgebreide rijsttafel met goed gevarieerde gerechten als hoofdgerecht. De meeste waren wel aan de erg pittige kant. Het nagerecht bestond uit ijs met slagroom en een merkwaardig drankje van spekkoeklikeur en ginger ale. Fijn dat er gevraagd werd of we tussen de gerechten nog even wilden wachten met het volgende.
De prijs/kwaliteit verhouding was beslist goed.
p B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, gerechten goed op smaak, mals en fijn gekruid. Bediening is vriendelijk, maar komt niet verzorgd en/of alert over, beetje slordig zelfs.

Groot minpunt van de inrichting vond ik de 'eetschuur-actige' plaatsing van de tafels. Er staan zoveel tafels, zo dicht op elkaar dat het een stuk van de beleving wegnam, maar zeker geen gevoel van privacy. Ongewild luister je naar de tafels links/rechts van je en zij naar jou. Oplossing: haal een tafeltje weg en creëer iets meer ruimte in lijn met de uitstraling van het restaurant.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Djadjan is een mooi, ruim, sfeervol restaurant. De art deco inrichting van Nero, met een enkel Indonesisch item. Het eten is heel lekker. De gerechten worden ook allemaal toegelicht. Er was naast het AH menu een gerechtje toegevoegd, van 2 satéstokjes. Dit was wel gevraagd, maar dat vond ik voor 7.50 pp wat duur. Het was erg druk, dat had de eigenaar waarschijnlijk niet verwacht, want ze bedienden met 2 personen en daardoor was de wachttijd lang.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij vonden het restaurant en t eten tegenvallen. Er was veel te weinig bediening, de sateetjes waren zwart aangebakken en de rijsttafel lauw. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
auko .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het AH ACTIE driegangen diner gehad, aangevuld met extra sate. Prijs diner was prima (34,50) , € 7,50 voor de extra 2 satestokjes vonden we wat prijzig. Vooraf lekkere loempiaatjes, hoofdgerecht was een verrukkelijke rijsttafel, lekker pittig en ijs met spekkoek likeur na.
Bediening vriendelijk. Eindelijk weer eens lekker gegeten!
Minpuntje:
tafeltjes staan erg dicht op elkaar. De bank zit niet comfortabel, allle dames hadden last van bungelende beentjes. Gelukkig waren er grote kussens aanwezig.
Het was lastig om je plaats te verlaten zonder de buren te storen, tafels moesten opzij geschoven worden.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Om te beginnen vragen we ons af waar de Bib Gourmand die dit restaurant gekregen heeft op gebaseerd is!
We aten met de AH actiebon: 2e menu gratis. We begonnen met 3 gefrituurde deegjes met verschillende vullingen (kant-en-klare diepvrieskwaliteit). Daarna de rijsttafel: 2 rundvleesgerechtjes, een paar kippendijtjes, een gefrituurd ei (niet te eten, net rubber), een stokje saté p.p., een paar boontjes en nog een koud gerechtje. + witte en gele rijst. Zéér kleine porties (b.v. 3 kleine kipppendijtjes met z'n tweeën). Niets bijzonders! 13 in een dozijn-kwaliteit. Het dessert stelde ook niks voor: 2 bolletjes ijs met slagroom en een begeleidend onduidelijk drankje (niet lekker). De prijs van 1 menu is € 35,-! Ik vraag me af welke hoeveelheid voor 1 persoon geserveerd wordt.... Kortom, een aanfluiting! Aan de bediening ligt het niet, de dames waren vriendelijk en snel. Alleen vraag je je af waarom ze vragen of alles lekker was, als ze vervolgens op je antwoord geen reactie vertonen...wij gaan hier nooit meer terug. Zonde van je geld, zeker als je er de normale prijs voor moet betalen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk eten, wel aan de prijs, bediening was aan het eind niet zo alert meer.
tobrae .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten, aardig personeel. Alleen denk je door de AH actie voordelig uit te zijn en dat was dus ( weer) niet zo.
barbara0000 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zeer goed eten, vriendelijke bediening, zeker aan te raden! Parkeren (tegen betaling) kun je achter het restaurant, dat zagen wij helaas pas later (hadden de parkeergarage bij Deen gebruikt).
rolfellen .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Wij kunnen dit restaurant zeker aanraden. Zorg ervoor dat je niet op tijd bij een voorstelling/concert/o.i.d. moet zijn, want het lukt ze niet om je voor een bepaalde tijd je eten te serveren. Dat is jammer. Het hoofdgerecht moesten wij nu in een kwartier verorberen, terwijl we daarvoor ruim een half uur hebben gewacht. Toetje konden we niet meer eten, maar dat werd goed opgelost. Na de voorstelling (in de Ruïnekerk Bergen - ook een aanrader!) hebben we nog iets gedronken. We komen er graag weer terug.
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Serveerster sprak over het " albert heijn menuutje". Verder correct. Eten was wel lekker. Kleine porties, passend bij een " menuutje". Dessert met een stoofpeertje wat nog wel hard was. Dure huiswijn, karafje water erbij was niet mogelijk.
Duinzicht .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Na een hartelijk ontvangst hebben we heerlijk gegeten; de aangeraden sateh was heerlijk !
Fijne avond gehad en we komen zeker nogmaals eten bij Djadjan.
hvanderbruggen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk eten met prima bediening.
Albert Heijn menu bleek prima keuze.
Inrichting restaurant kan beter.
Speciale waardering voor Stefanie.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een AH kaart. Mooi menu. Wel hier en daar erg pittig, daar moet je wel van houden. Vriendelijke medewerkers, enthousiast. Prima verzorgd. Fijne sfeer. Enig minpuntje: de wachttijden.
berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een van onze beste Indonesische maaltijden ooit. De gerechten waren zorgvuldig toebereid en subtiel van smaak. De porties waren niet gigantisch maar ruim voldoende. En gelukkig geen MSG in het voedsel. Wij waren hier zeker niet voor het laatst.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Een smaakvol ingerichte ambiance. De gastheer ontvangt de gasten met een persoonlijke touch...
Een aanrader voor liefhebbers van de Indonesische keuken...
csi003 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening en korte wachttijd, mede ook omdat het sinterklaasavond was, dus lekker rustig. Kortom, voor herhaling vatbaar.
csi003 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere gerechtjes, tussendoortje was ook erg lekker, korte wachttijd, mede ook omdat het 5 December was. Nette bediening, kortom, voor herhaling vatbaar