Djadjan Indonesisch Restaurant

Breelaan 5 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

Indonesische snoeperij

Djadjan staat in Indonesië voor 'snoeperij'. Hier serveren ze authentieke Indonesische specialiteiten. Met heerlijke rijsttafels, bijzondere stoofgerechten van vlees of vis, originele saté en andere lekkernijen. Ga mee op culinaire ontdekkingstocht door de Gordel van Smaragd!

Meer informatie over restaurant Djadjan Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

• Amex , Pin
  • Catering , Terras
Metzijntweeen H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We hebben samen een rijsttafel gegeten. Veel variatie, meer dan voldoende en alles was echt heerlijk. Goede smaken en niet te pittig. Ook prima stukken vlees (als in niet van de vervelende vetrandjes). Ook het voorgerecht (loempia's) als het toetje (zwarte rijstpudding) smaakte prima en qua portie mooi in balans. De bediening was vriendelijk en netjes. Al met al zeker aan te bevelen en we hebben al aardig wat Indonesische restaurantjes bezocht.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Na een hartelijke ontvangst, lekker "índies"gegeten. Ook de wijnen waren passend bij de gerechten.
De Daking Semur is een aanrader voor liefhebbers van gekruid draadjesvlees
H. V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Uitstekend authenthiek indonesisch eten in prima restaurant met prima bediening. Het is een genot om hier met relaties een gezellige eetavond te doen. Wij gaan hier vaker terugkomen.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. We komen graag terug.
MinkeNL .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met het AH menu gegeten: smakelijke rijsttafel, uitstekende gerechtjes, vooral de daging smoor en de Gado-Gado. Er was ruim voldoende met het extra tussengerecht (saté, lekker kruidig) erbij. Het toetje was minder, weinig smaak aan het mango- en papaya ijs. Bediening vriendelijk en attent.
Echter inderdaad buitengewoon hoge prijzen voor frisdrank (3,95 per flesje voor spa rood!) en koffie, zodat de totale rekening niet meeviel.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening. Voor een ah diner waarbij van de4 mensen er 2 betalen vond ik een totale prijs van €160 toch nog vrij veel. N.b en dat kwam niet door de drank..
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke en correcte ontvangst. Mooi ingerichte zaak, zeer smaakvol. Onze verwachtingen waren hoog en die zijn zeker waargemaakt. Genoten van een overheerlijke rijsttafel van € 22,50 p.p. wat voor ons precies genoeg was. Alle gerechtjes waren prima op smaak zonder kunstmatige toevoegingen. Wat ons betreft een absolute aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima gegeten maar wat aan de dure kant.
Inderdaad een rumoerige omgeving .
Erg fijne bediening door Jip!
Vriendelijke mensen!
Ga er zeker nog wel een keer naar toe.
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een vierde gang werd aangeboden. Twee kleine saté stokjes voor 7,50 per persoon bleek later. We waren ondanks de AH kortingsbon 66 euro kwijt lus 6 euro parkeergeld. Het eten was wel lekker en de bediening vriendelijk maar het duurde erg lang. Een bestelling dranken heb ik toen geannuleerd.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prijzen waren wel stevig, maar de kwaliteit was prima.
-----------------------------------------------------------------------------
Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
+ Heerlijk gegeten, complimenten daarvoor!
- Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-bonnen voor een gratis 2e menu, maar daar was qua prijskaartje niets van te merken.
- Het tussengerecht (saté) werd verkocht als "een extraatje, waar we zelf voor konden kiezen", echter door andere reviews had ik al begrepen dat dit bovenop de menuprijs zou komen. Ik heb het personeel er daarom wel op gewezen dat ze dat in het vervolg wel iets duidelijker mogen maken/brengen.
- We zaten redelijk dicht bij de ingang en dat was wat fris.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH spaarkaart. Helaas zijn de prijzen van eten en drinken niet vooraf bekend. De rijsttafel, prima van smaak en hoeveelheid behoorlijk goed, leek (achteraf bezien) heel veel op die uit hun eigen kaart van € 22,50 maar kostte nu € 34,50. Een flesje tonic van 0,2 ltr voor € 3,95 is veel te duur. Huiswijn, groot glas matige inhoud is ook stevig aan de prijs.
Al met al : heerlijk gegeten maar de prijzen niet juist.
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het voorgerecht viel zeer in de smaak ( 3 verschillende loempia's)
Het hoofdgerecht was bijzonder uitgebreid met veel verschillende smaken.
De bediening erg prettig
Kortom een aanrader!
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de Albert Heijn spaaractie. Het ontvangst was zeer gastvrij. Gekoppeld aan de actie was een verassingsmenu welke we nog konden uitbreiden met een vierde gang, wat we ook hebben gedaan.
Het voorgerecht bestond uit een drietal verschillende loempias, een gevuld met spinazie, een met groenten en een met garnalen. Elk was prima op smaak.
De tweede gang, de extra gang, waren een tweetal verschillende soorten saté, een gemarineerd met citroen en de tweede was pittig gekruid.
De hoofdgang was een kleine rijsttafel met verschillende Indonesische lekkernijen als Rendang, Babi Kecap, Ayam Rica, Gado Gado en meer. Alles was prima verzorgt en op smaak gebracht. Heerlijk.
Het nagerecht bestond uit twee soorten ijs, papaya en maracuja. Deze was ook heerlijk, hoewel ik me stiekem meer had verheugd op een meer typische Indonesisch dessert als de zwarte rijstpudding of spekkoek. Maar dit restaurant is zeker een aanrader!
irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Achter de wat onopvallende ingang gaat een prachtig restaurant schuil, bijzonder smaakvol ingericht. We hebben gererveerd met de AH-bon en worden allervriendelijkst ontvangen. Het voorgerecht met loempia en samosa is heerlijk. We delen samen een heerlijke saté als extra tussen gerecht. De rijsttafel is heerlijk. Sommige gerechtjes mild van smaak, andere weer wat pittiger. Zoals dat hoort bij een goede rijsttafel. Er wordt meerdere keren gevraagd of alles naar wens is. Het toetje is prima. We hebben heerlijk gegeten in een mooie ambiance met fijn personeel. Een leuk avondje uit! Ga dat proeven.
wademaar .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Waren met 6 vriendinnen met AH diner actie. Extra tussengang van 2 kleine stokje saté was behoorlijk prijzig (€ 7,50) . Na het dessert bestelden we 4 gewone koffie en 2 decaf. Hierop werd een blad gebracht met koffie, likeurtjes met slagroom en spekkoek wat ook voor een behoorlijk extra op de rekening werd gezet.
Wytze V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voorgerecht lekker. Hoofdmaaltijd Erg scherp van smaak. Dessert enigszins fantasieloos; Twee bolletjes ijs met slagroom. Bediening vriendelijk
recop C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ontvangst en bediening vriendelijk. We misten wel de klanken van Indonesische of andere Oosterse sfeermuziek.
Het menu in het kader van de AH-actie was prima: 3 verschillende mini loempia's als voorgerecht, een uitgebreide rijsttafel met goed gevarieerde gerechten als hoofdgerecht. De meeste waren wel aan de erg pittige kant. Het nagerecht bestond uit ijs met slagroom en een merkwaardig drankje van spekkoeklikeur en ginger ale. Fijn dat er gevraagd werd of we tussen de gerechten nog even wilden wachten met het volgende.
De prijs/kwaliteit verhouding was beslist goed.
pravind B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, gerechten goed op smaak, mals en fijn gekruid. Bediening is vriendelijk, maar komt niet verzorgd en/of alert over, beetje slordig zelfs.

Groot minpunt van de inrichting vond ik de 'eetschuur-actige' plaatsing van de tafels. Er staan zoveel tafels, zo dicht op elkaar dat het een stuk van de beleving wegnam, maar zeker geen gevoel van privacy. Ongewild luister je naar de tafels links/rechts van je en zij naar jou. Oplossing: haal een tafeltje weg en creëer iets meer ruimte in lijn met de uitstraling van het restaurant.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Djadjan is een mooi, ruim, sfeervol restaurant. De art deco inrichting van Nero, met een enkel Indonesisch item. Het eten is heel lekker. De gerechten worden ook allemaal toegelicht. Er was naast het AH menu een gerechtje toegevoegd, van 2 satéstokjes. Dit was wel gevraagd, maar dat vond ik voor 7.50 pp wat duur. Het was erg druk, dat had de eigenaar waarschijnlijk niet verwacht, want ze bedienden met 2 personen en daardoor was de wachttijd lang.