Djadi

Laan van Nieuw Oost-Indië 110 Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Djadi

Lunch of diner uit de Indonesische keuken

Stel zelf je menu samen van de uitgebreide kaart. Een belegd broodje voor de lunch of een Indonesische rijsttafel als diner. In de gekoelde vitrine kun je alle gerechten bekijken. Twijfel je over de smaak? De kundige bediening geeft je graag een smaakadvies. De kwaliteit laat niets te wensen over. Ruim 34 jaar is Toko Djadi een begrip in Den Haag en omstreken. Neem je maaltijd mee naar huis of eet hem ter plekke op.

Meer informatie over restaurant Djadi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 16:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 19:00

Epicure .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Prima afhaal restaurant. Aardige mijnheer achter de enorme balie die de gerechten goed toelicht. Wij namen een nasis koening (met sambal boontjes, sajoer lodeh, dendeng radi, babi kecap en sambal goreng telor) Los namen we nog de ikan pedis, lemper en een aantal andere gerechtjes. We hebben goed gegeten. Je betaalt op gewicht dus kunt zelf redelijk goed bepalen hoeveel je neemt en uitgeeft. Een Haagse favoriet erbij!
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zonet voor de afhaal een nasi goreng rames met 2 groentegerechten, 2 vleesgerechten en nasi Djawa en lontong compleet met groente gerechte, 2 vleesgerechten met sambal goreng oedang besteld en thuis opgegeten. Veel eten voor redelijke prijzen ennuh het smaakte geweldig lekker, enak sekali, zeker voor herhaling vatbaar. Bediening was goed, vriendelijk en snel. Toko zag er verzorgd uit, vitrine met grote keuze aan heerlijke gerechten zag er hygiënisch uit,
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Prima toko. Gerechten zijn erg lekker van smaak, veel keus. Zelfs op maandag geopend, erg fijn. Ik haal vaak eten om mee te nemen. Kwaliteit is goed!
Bogaardt .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Snoepen buiten de deur: dat mag ... Maar Eten doe je thuis ...!!! DUS: Toko DJADI ??
Al meer dan 30 jaar genieten van de constante/uitstekende kwaliteit.
De bediening is altijd gezellig en geeft goed aan met welke gerechten bij elkaar je een heerlijk rijsttafeltje thuis kan gaan genieten, uiteraard eerst nà een biertje/borreltje of een wijntje
(dan zijn je smaakpapillen optimaal). En de sambel Badjak = hmmm (vraag ook naar de sambel Petéh, is de allerbeste/lekkerste)
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Afgelopen zaterdag 11 april 2015 een aantal losse gerechten bij Djadi gehaald, met de bedoeling er thuis een soort van Nasi Rames / rijsttafel ketjil van te maken. En dat is zeer zeker gelukt, wat was alles heerlijk en ieder gerecht zijn specifike smaak. Wij komen gauw terug en willen het team van Djadi veel succes wensen en feliciteren met jullie 33 jarig bestaan. Tot gauw!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het eten bij Toko Djadi is erg goed! Ik ben hier al meerdere keren geweest, zo ook gisteren. Helaas heb ik een naar gevoel over gehouden aan gisteren.
Ik bestelde een vegetarisch menuutje. De meneer deed er direct al witte rijst in terwijl ik voorheen altijd mocht kiezen tussen verschillende soorten vegetarische rijsten. Na mijn opmerking kreeg ik toch gele rijst ipv witte rijst. Ik mocht 4 verschillende groenten uitzoeken. Kreeg er ook een ei bij (ditmaal een half ei ipv een heel ei dat ik hiervoor altijd kreeg!). Vervolgens was het bij het afrekenen €10,50 ipv €10 dat ik normaal altijd betaal.
Ik heb het idee dat ik steeds een klein beetje ben afgezet (of vorige keren verwend?), het voelt in ieder geval niet goed.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Na lange tijd hebben wij vanavond diverse Indische kleine hapjes gegeten. Onder andere lemper en patei, maar ook risolle, een maïskoek en een Indische loempia.
Wat hebben wij zitten smullen, het was heerlijk. En natuurlijk nog koffie met spekkoek na.
Toko Djadi ga zo door en tot gauw ziens!!
Jacoba G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Goed Indonesisch eten. Smaakvol, kruidig en pedis waar nodig. Porties zijn ruim en er is veel keuze. Ideale afhaal toko in de buurt--> blij mee.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Afgelopen maandag 30 september een zestal gerechtjes meegenomen, waaronder: groenten in kokosmelk, kip met cashewnoten en daging semoor. Zelf thuis even in de hete lucht oven en rijst bij gekookt. Dat was smikkelen en smullen. Per gerecht een heerlijke smaak, niets was overheersend of wat dan ook. Zeker voor herhaling vatbaar. Normaliter halen we altijd een lemper of pasteitje of iets dergelijks, maar dit was even een nasi rames ketjil. Tot gauw ziens toko Djadi !