Dizzy

's-Gravendijkwal 127-129 3021 EK Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Dizzy

Jazz staat bovenaan de kaart

In Jazzcafé Dizzy wordt hard gewerkt om sterren in beweging te brengen. Met live jazz muziek en een voortreffelijke keuken vergeet je de tijd en blijf je langer dan verwacht. De stadstuin is een oase als je even wilt ontsnappen aan de drukte van Rotterdam. De kaart is divers en compact tegelijk. Vlees-, vis- en vegetarische gerechten, alles is van goede kwaliteit. Hou de agenda in de gaten als je wilt genieten van een optreden van jouw favoriete band.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Dizzy

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Hans N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Je zit bij Dizzy heerlijk in de tuin. Plezierige bediening, maar eten was slecht. Vis, vlees en vega met precies hetzelfde garnituur en alles te gaar doorgebakken. De hamburger was door en door grijs, maar de patat slap. Lamshaas grijs, zalm droog. Echt droevig.
Sven C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Op vrijdag avond op zoek naar n relaxte plek in de zon en ineens dachten we aan de tuin bij Dizzy.
Een zeer ontspannen oase midden in de stad. Zeer vriendelijke bediening en nog een streepje zon. Prima kaart met beperkte keuze maar goede en lekkere gerechten.
Met name in de tuin erg goed vertoeven.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Dizzy was vroeger heel bruisend maar de afgelopen jaren als we er eens kwamen was het erg stil en meer dan eens kwamen we in een lege zaak. Hoe anders is het nu. Een drukke zaak, swingende livemuziek waar allerlei bezoekers met instrumenten vrolijk mee mogen spelen. Behoorlijk goed eten en een hartelijke en relaxte bediening, net iets te relaxed want ze vergeten wel eens wat, maar ze zorgen wel voor een hele goede sfeer.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
De nieuwe kok van Dizzy kookt lekker.
Mijn vegetarisch voorgerecht (rucola salade) zowel als het hoofdgerecht (courgette ++) was prima.
Dat is wel eens anders in een niet vegetarisch restaurant!
Mijn disgenoten kozen de kalkoen filet en het lamsvlees als hoofdgerecht en waren ook zeer tevreden. Verse ingredienten, goede kruiden.
Vriendelijke bediening. Helaas waren we de enige gasten. Dat doet het 'decor' geen goed.
Dn-oude-Smulpaap .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Lekker gegeten weer bij Dizzy. Er is sinds enige tijd een andere kok en dat is te merken, met name de bavette (rundvlees, lijkt op biefstuk maar dan grover van strcutuur) was erg goed en de mosselen waren ook erg lekker.
Gegeten in de tuin, bij mooi weer zit je daar heerlijk rustig middenin de stad.
En ook de kinderen vermaken zich hier prima.
Vriendelijke bediening, maar niet altijd even efficient, alhoewel er wel wat verbetering in lijkt te zitten...
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Erg lekker voor-, hoofd- en nagerecht gegeten bij Dizzy! Prettige ambiance. Bediening was vriendelijk en redelijk snel. Prima!
Anoycha .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Eten was prima en lekker, maar de bediening is erg traag. We hebben een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht terwijl er maar 4 tafeltjes bezet waren. Ook het niveau van de bediening verschilde enorm. De één was erg attent, bij de ander was het zelfs zo dat t moeilijk was zijn aandacht te trekken om een drankje te kunnen bestellen. Was voor één keer ok, maar zal er niet zo snel meer terugkomen.
Willy T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Voor het eerst bij Dizzy en het viel zeker niet tegen. Wel een aantal aandachtspuntjes. De wildragout bleek vooral uit veel ragout en erg weinig wild te bestaan De bijbehorende cranberrycompote was vergeten. Hoewel het niet druk was, was de bediening erg traag. Wel vriendelijk, overigens en dat geldt ook voor de sfeer in Dizzy. Genoten van de oude jazz, swing en ragtime !
Erik1956 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Lekker gegeten bij Dizzy, heerlijke daghap. Attente bediening, de kok kwam zelf zijn excuses aanbieden omdat een bestelling niet goed was doorgekomen. Dit werd gecompenseerd door een glas wijn.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Verrassend goed gegeten voor een zeer vriendelijke prijs. Prima tent op de hoek om vaker te gaan zitten als je geen zin hebt om te koken. Het was wel erg rustig, dus ik kan niet beoordelen of snelheid en service ook op hoog niveau zijn als de tent wel vol zit.
Forjuutje .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Eten geregeld bij de Dizzy. Lekker eten voor niet teveel geld. Voorheen hadden ze ook heerlijke curry's. Deze moeten we helaas missen. Maar desalniettemin een leuk cafe om lekker een hapje te eten en een lekker biertje te drinken.
Ariadne U.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Elke twee weken ga ik met foodie L (8 jaar) uit eten. L geeft punten voor eten, bediening, hoe ziet het eruit, toetje, koffie, en of je er als kind een beetje mag spelen. We gaan altijd expres vroeg, dan is t rustig.

Vandaag naar Dizzy geweest.
Wat viel ons op?
Gezellig. Lieve bediening. Kindvriendelijk. Beetje rondlopen geen probleem. Fijne muziek.
Toetje 10+
Hendrikus B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Lekker gegeten in een informele sfeer. De keuken is prima, de bediening vriendelijk en efficient, lekker muziekje, goed betaalbaar; alles dik voor elkaar. Maar het decor, daar moeten ze echt iets aan doen. Nu weet ik wel dat Dizzy weer een herstart maakt na het het laatste faillissement. Maar als je rondkijkt naar de mooie foto's van onze jazzhelden van weleer, de verschaalde bierlucht ruikt, dat is allemaal charmant en je denkt met weemoed aan je wilde jaren, maar uiteindelijk ben ik bang dat dat niet meer aansluit bij deze tijd. Allemaal 100% sympa, maar een beetje meer allure dat moet er toch een keer van komen. Dizzy moet blijven, trouw aan zijn historie, maar beter.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Prima gegeten: biefstukje met gegrilde groenten en huisgemaakte frieten, hangop met kletskoppen toe. Erg aardige gasten in de bediening en achter de bar. Vervolgens nog een prima gratis jazzconcert van Ben van den Dungen. Topavond. Een aanrader dus.
Prinsen .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Een leuke menukaart met ook nog op het bord een aantal daghappen. Overheerlijk flensje als voorgerecht en daarna de Schotse biefstukken en het sucadelappen als hoofdgerecht. Opnieuw de tong strelend en dit alles met een prettige bediening in een ambiance waar jazz de hoofdtoon voert. Eigenlijk vreemd dat er maar zo weinig tafels waren bezet, want met deze maaltijden verwacht je een heel drukke bezetting.