Dizinghof

Meer informatie over restaurant Dizinghof

7,2
Zico B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Hier zaterdag een prima mixed grill gegeten.
Ouderwetse shoarmatent met prima vleesmenu´s.
Prijzen zijn prima, kwaliteit is goed en de service is top.
Ik kom hier zeker terug.
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heerlijke shoarma, beste van amsterdam. Van binnen ziet het er niet uit, maar dat boeit 0,0 want je komt er maar voor 1 ding en dat is die overheelijke shoarma. Voor mij al 20 jaar de enige.
Andy-Wayback .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Voor mij de enige shoarmazaak waar ik graag voor omrijd om een broodje shoarma te halen!! Al 18 jaar voor mij een begrip in Amsterdam.
Richardson12 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Jaja dizinghof al sinds klein me favoriete shoarma zaak van Amsterdam ga der al sinds klein naar toe en blijf der ook zeker na toe heerlijk eten en super vriendelijke personeel
Michel A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Ik dacht dat ik allang een keer een recensie voor Dizinghof had ingediend????
Geniet hier altijd van mijn broodje (met alle sauzen erbij). Kom hier al sinds begin jaren 1980 (keuken ed voorin). Tegenwoordig ook met mijn zoon ( de lollies wil hij ook niet meer ;) )
Echt een super shoarmazaak!!!!
Jeffrey_Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Dit is al zeker 30 jaar voor mij de beste shoarmazaak van Amsterdam. Hier kan je altijd nog terecht voor een heerlijk broodje shoarma of een schotel met een biertje erbij. Altijd goed.