Dixie

Stadsplein 54 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-206403004

Over het restaurant Dixie

Bij Dixies is het altijd gezellig. Dit fijne eetcafé in het stadshart van Amstelveen serveert simpele gerechten die heerlijk bereid zijn en geserveerd worden met knapperige, goed doorbakken friet. Vooral de ladyburger, omwikkelt met rokerige spek, blijkt favoriet. Het interieur ademt USA, en soms is dat precies wat je nodig hebt in Amstelveen.

Meer informatie over restaurant Dixie

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Dixie

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
had gereserveerd om te eten, werd gewaarschuwd dat er borrels waren en dat eten wat later zou kinnen zijn. zelf ook een borrel daar, dus was geen probleem, we werden netjes ontvangen en hadden een eigen gereserveerd gedeelte. we waren tevreden.
Sandor M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Combinatie van een bar-restaurant waardoor er een lekker informele sfeer hangt.
Vlotte bediening die regelmatig langs kwam om te vragen of er nog iets nodig was.
Ruime keuze aan verschillende bieren op tap. De gerechten die we hebben genomen waren lekker van smaak.
Zeker een aanrader voor wie even een hapje wil eten buiten de deur maar niet meteen de hoodfprijs wil betalen.
Lincy E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer! Ook lekker speciaalbier verkrijgbaar van lokale brouwerijen, echt een aanrader.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten (tomatensoep vooraf en kipsaté als hoofdgerecht) was lekker van smaak. Het dessert (vanille ijs met weinig karamelsaus en nootjes) zat helaas niet veel smaak aan. De inrichting is gezellig en leuk gedaan. Het personeel is vriendelijk maar met slechts 2 mensen in de bediening toch wat weinig. Telkens wachten op: krijgen van de menukaart; opname van bestelling; het afruimen. Ook duurde het tamelijk lang voor we ons hoofdgerecht kregen terwijl dat toch geen moeilijk gerecht was. Met AH actie een aparte menukaart wat een beperkte keuze uit de totale menukaart is.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Fijn restaurant, goede sfeer. Gerechten waren lekker en voldoende. Mijn dochter was jarig en zij kreeg een verrassing, dat was heel attent.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Te zout eten
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wij kwamen bij Dixie terecht via de Albert Heijn restaurant actie. We kregen een samengestelde menu kaart met genoeg keus aan leuke gerechten. De sfeer was goed, personeel erg vriendelijk en het eten was heerlijk. We komen zeker nog een keer terug!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gegeten met AH restaurantactie. Was voldoende keus en ruime porties (niet anders dan reguliere kaart). Bediening was zeer vriendelijk en vlot.
wim M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Terrastafel was niet schoon carpaccio te dik gesneden leek wel rosbeef Gerookte zalm was goed kipspies was zo droog als gort en ys met nootjes was helemaal gesmolten geen aanrader
riajongebloet .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Van de Ah actie daar gegeten . Voorgerecht was goed . Als hoofdgerecht saté vond ik iets wat te pittig . Maar dat is een kwestie van smaak .
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten prima in orde. Wachttijd veel en veel te lang. Na het bestellen eerste drankje werd pas vermeld dat er maar 1 iemand in de keuken stond en dat de wachttijd "iets"zou oplopen. Uiteindelijke duurde het 3 uur voor we de zak verlieten. Geen drankje aangeboden om wachttijd te verzachten. Bestelling gedaan, niet naar wens aangepast (nacho's met alleen kaas besteld, met kaas en zure room erop geserveerd}. Parmezaanse kaas voor de carpaccio was op (dit werd gecompenseerd met een grote portie rucola). Dit was niet vooraf gemeld, maar na bijna 1 uur en 5 minuten wachten was het fijn dat er eten kwam. Gerecht smaakte hierdoor toch wel erg anders. Veel mensen verlieten de zaak zonder dessert . Grotere groepen moesten nog veel langer wachten. Bij vraag naar compensatie werden we aangekeken alsof we achterlijk waren om dit te vragen. De enige reactie was "tja dat het lang duurt is gemeld en is niet ons beleid". Vaker hier geweest, was top, maar nu ga ik tch echt opzoek naar ander restaurant. Heel jammer.
M W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prettige ambiance, vriendelijke bediening, mooi verzorgde grote porties. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
We gaan zeker nog eens terug.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De keuze op de menu kaart was ingekort. De menukaart was verwarrend . Het uitserveren van de gerechten verliep niet vlekkeloos . Wij zullen hier niet terugkeren.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gezellige omgeving, maar wel erg rumoerig. Muziek stond ook best hard, waardoor je best hard moest praten om verstaanbaar te zijn. Bediening vriendelijk. Eten erg lekker.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Dixie is een aanrader! Ik heb super lekker gegeten (vooral de ribs en wings is geniaal), gezellige atmosfeer en uitstekend gelegen in het centrum van Amstelveen. Ook heeft Dixie een ruim assortiment aan speciaalbieren. Ik kom zeker terug!
Carsley H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Sinds het nieuwe management is de sfeer vele malen verbeterd bij Dixie. goede prijs kwaliteit verhouding en altijd gezellig personeel. De nieuwe kaart is ook meer dan fantastisch! Fijne belichting en lekkere muziek...
Dixie is mijn vaste stek!
Karl D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gezellig eettentje in een café-sfeer. Ruime bierkeus, en kaart met diverse vleesproducten. Wij kozen voor de boston butt en kalfsribeye. Beide prima stukken vlees, goed rosé gebakken zoals gevraagd en ook nog voor een prima prijs. Geen hele spectaculaire gerechten, maar wel precies wat je verwacht gezien de sfeer en prijs.
Café is leuk ouderwets ingericht, alleen wat gehorig. Maar dat past dan ook weer bij een café. Zeker een aanrader voor een relaxte avond en een goed gesprek.
Linh P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gelukkig nog een gezellige eetcafé in Amstelveen en niet zoals de meeste tenten in Amstelveen, allemaal hetzelfde wannabe hip gehalte met ledlichten. Leuke US sfeer met erg vriendelijk personeel. Uitgebreid menu, lekkere cocktails en uitstekend kwaliteit vlees gegeten. Vrijdagavond was het enorm druk, desondanks goed en snel geholpen. Attente en oplettende bediening! Ik kom zeker terug
Linh P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gelukkig nog een leuk eetcafé in Amstelveen aanwezig, niet zoals de rest in Amstelveen van die wannabe hippe ledlichten restaurants die elkaar allemaal nadoen. Heerlijk gegeten, het was erg druk op vrijdagavond. Er werd flink geborreld en blijkbaar behoefte aan zo een cafésfeer in Amstelveen. Uitgebreide kaart en lekkere cocktails. Ondanks de drukte ben ik iedere keer snel geholpen door oplettende en attente bediening. Mijn Rib-eye was lekker mals en de friet is van goede kwaliteit. Bedankt Dixie, ik kom zeker snel terug om de US sfeer weer te proeven.
Flip L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vrij groot, maar met de atmosfeer van een gezellige bruine kroeg. Naast vele soorten biertjes (de Gladjanus is een aanrader), ook erg lekkere ribs, wings en rings gegeten. Fijne afwisseling tussen de overige horeca van Amstelveen. Hier kom ik zeker terug!