Dixie

Stadsplein 54 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-206403004

Over het restaurant Dixie

Bij Dixies is het altijd gezellig. Dit fijne eetcafé in het stadshart van Amstelveen serveert simpele gerechten die heerlijk bereid zijn en geserveerd worden met knapperige, goed doorbakken friet. Vooral de ladyburger, omwikkelt met rokerige spek, blijkt favoriet. Het interieur ademt USA, en soms is dat precies wat je nodig hebt in Amstelveen.

Meer informatie over restaurant Dixie

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Dixie

Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Fijn restaurant, goede sfeer. Gerechten waren lekker en voldoende. Mijn dochter was jarig en zij kreeg een verrassing, dat was heel attent.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Te zout eten
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wij kwamen bij Dixie terecht via de Albert Heijn restaurant actie. We kregen een samengestelde menu kaart met genoeg keus aan leuke gerechten. De sfeer was goed, personeel erg vriendelijk en het eten was heerlijk. We komen zeker nog een keer terug!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gegeten met AH restaurantactie. Was voldoende keus en ruime porties (niet anders dan reguliere kaart). Bediening was zeer vriendelijk en vlot.
wim M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Terrastafel was niet schoon carpaccio te dik gesneden leek wel rosbeef Gerookte zalm was goed kipspies was zo droog als gort en ys met nootjes was helemaal gesmolten geen aanrader
riajongebloet .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Van de Ah actie daar gegeten . Voorgerecht was goed . Als hoofdgerecht saté vond ik iets wat te pittig . Maar dat is een kwestie van smaak .
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten prima in orde. Wachttijd veel en veel te lang. Na het bestellen eerste drankje werd pas vermeld dat er maar 1 iemand in de keuken stond en dat de wachttijd "iets"zou oplopen. Uiteindelijke duurde het 3 uur voor we de zak verlieten. Geen drankje aangeboden om wachttijd te verzachten. Bestelling gedaan, niet naar wens aangepast (nacho's met alleen kaas besteld, met kaas en zure room erop geserveerd}. Parmezaanse kaas voor de carpaccio was op (dit werd gecompenseerd met een grote portie rucola). Dit was niet vooraf gemeld, maar na bijna 1 uur en 5 minuten wachten was het fijn dat er eten kwam. Gerecht smaakte hierdoor toch wel erg anders. Veel mensen verlieten de zaak zonder dessert . Grotere groepen moesten nog veel langer wachten. Bij vraag naar compensatie werden we aangekeken alsof we achterlijk waren om dit te vragen. De enige reactie was "tja dat het lang duurt is gemeld en is niet ons beleid". Vaker hier geweest, was top, maar nu ga ik tch echt opzoek naar ander restaurant. Heel jammer.
M W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prettige ambiance, vriendelijke bediening, mooi verzorgde grote porties. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
We gaan zeker nog eens terug.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De keuze op de menu kaart was ingekort. De menukaart was verwarrend . Het uitserveren van de gerechten verliep niet vlekkeloos . Wij zullen hier niet terugkeren.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gezellige omgeving, maar wel erg rumoerig. Muziek stond ook best hard, waardoor je best hard moest praten om verstaanbaar te zijn. Bediening vriendelijk. Eten erg lekker.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Dixie is een aanrader! Ik heb super lekker gegeten (vooral de ribs en wings is geniaal), gezellige atmosfeer en uitstekend gelegen in het centrum van Amstelveen. Ook heeft Dixie een ruim assortiment aan speciaalbieren. Ik kom zeker terug!
Carsley H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Sinds het nieuwe management is de sfeer vele malen verbeterd bij Dixie. goede prijs kwaliteit verhouding en altijd gezellig personeel. De nieuwe kaart is ook meer dan fantastisch! Fijne belichting en lekkere muziek...
Dixie is mijn vaste stek!
Karl D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gezellig eettentje in een café-sfeer. Ruime bierkeus, en kaart met diverse vleesproducten. Wij kozen voor de boston butt en kalfsribeye. Beide prima stukken vlees, goed rosé gebakken zoals gevraagd en ook nog voor een prima prijs. Geen hele spectaculaire gerechten, maar wel precies wat je verwacht gezien de sfeer en prijs.
Café is leuk ouderwets ingericht, alleen wat gehorig. Maar dat past dan ook weer bij een café. Zeker een aanrader voor een relaxte avond en een goed gesprek.
Linh P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gelukkig nog een gezellige eetcafé in Amstelveen en niet zoals de meeste tenten in Amstelveen, allemaal hetzelfde wannabe hip gehalte met ledlichten. Leuke US sfeer met erg vriendelijk personeel. Uitgebreid menu, lekkere cocktails en uitstekend kwaliteit vlees gegeten. Vrijdagavond was het enorm druk, desondanks goed en snel geholpen. Attente en oplettende bediening! Ik kom zeker terug
Linh P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gelukkig nog een leuk eetcafé in Amstelveen aanwezig, niet zoals de rest in Amstelveen van die wannabe hippe ledlichten restaurants die elkaar allemaal nadoen. Heerlijk gegeten, het was erg druk op vrijdagavond. Er werd flink geborreld en blijkbaar behoefte aan zo een cafésfeer in Amstelveen. Uitgebreide kaart en lekkere cocktails. Ondanks de drukte ben ik iedere keer snel geholpen door oplettende en attente bediening. Mijn Rib-eye was lekker mals en de friet is van goede kwaliteit. Bedankt Dixie, ik kom zeker snel terug om de US sfeer weer te proeven.
Flip L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vrij groot, maar met de atmosfeer van een gezellige bruine kroeg. Naast vele soorten biertjes (de Gladjanus is een aanrader), ook erg lekkere ribs, wings en rings gegeten. Fijne afwisseling tussen de overige horeca van Amstelveen. Hier kom ik zeker terug!
Jean-Paul L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ben je in Amstelveen en op zoek naar een goede hap dan moet je naar Dixie gaan. Midden in het stadshart en schuin tegenover P60. Tip! neem de chickenwings ;)
AlphaS .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Dixies is best gezellig, leuke Amerikaanse ambiance. De bediening was op zich oke. Voordat het voorgerecht kwam waren we bijna een uur verder. Voor tomatensoep of carpaccio. Zo druk was het niet eens.

.......de keuken was een verschrikking deze keer. Bij onze groep waren bij 3 personen de hamburgers van het hoofdgerecht verbrand en die had men met de verbrande kant onder, als onderste van de dubbele burger 'verstopt' blijkbaar in de hoop dat we al driekwart hadden opgegeten voordat we het verbrande deel tegenkwamen. Het is dat ik bij toeval dat ik de onderste van de dubbele burger eerst aansneed en een hap verbrand vlees nam. Extreem ongezond, hoe durft men! Bij controle door de andere gasten in mijn groep bleken drie personen dit te hebben bij hun burger. Allemaal op dezelfde wijze! Terug naar de keuken gestuurd. Wel kregen we een nieuwe, die was gelukkig stukken beter, al was deze bij 1 persoon nu weer te rauw. Hoe moeilijk kan het zijn(?). Aan de rekening hebben we het niet gemerkt. 1 gratis drankje voor 1 iemand. Daar waar ik dacht dat alle betrokkenen wel een drankje gratis hadden. Achteraf pas gezien. Nee voor ons heeft Dixie's voorlopig afgedaan, de klant staat momenteel duidelijk voorop.
Nathaly C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Na een uur wachten op onze eten (voor en hoofdgerecht) de ober erbij geroepen en die gaf dat door drukte het langer zou duren voordat onze eten geserveerd zou worden. Maar achteraf bleek dat hij onze bestelling volledig was vergeten. Was een slechte zaak is dit, het ziet er leuk en mooi uit van buiten maar de bediening is gewoon waardeloos.
Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Altijd goed bij Dixies. Mijn zusje en ik hebben eerst hier wat gedronken en daarna kwamen onze mannen erbij en hebben we hier gegeten. We hadden de Mexicaanse burger, de lady burger, ribs, wings and union en kipsaté. Alles was goed en veel. We komen hier vaker en dat komt omdat het eten goed is en de bediening goed en attent is.