Dixie

Stadsplein 54 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-206403004

Over het restaurant Dixie

Bij Dixies is het altijd gezellig. Dit fijne eetcafé in het stadshart van Amstelveen serveert simpele gerechten die heerlijk bereid zijn en geserveerd worden met knapperige, goed doorbakken friet. Vooral de ladyburger, omwikkelt met rokerige spek, blijkt favoriet. Het interieur ademt USA, en soms is dat precies wat je nodig hebt in Amstelveen.

Meer informatie over restaurant Dixie

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Dixie

Jesper I.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Belachelijk slecht eten. Niemand had z’n bord leeg gegeten. Veelste veel sambal, burgers waren geen goed vlees en waar was de roomsaus en de gegrilde groenten bij de krieltjes? We zijn snel weggegaan.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Fijne plek, wel erg druk met feestjes. Lekker gegeten!
Rebecca S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was goed. Wat betreft de service was er een man in het bijzonder niet bepaald geschikt voor de job. Hij liep als enige met zijn eigen kleding in de zaak rond, leek verward met het opnemen van bestellingen, deze gingen daarom ook fout. In onze ogen daarom niet service gericht. Daar in tegen was er wel een collega die ontzettend veel kennis had van de kaart en de bieren. Goed gevoel voor gastvrijheid!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig ingericht en zeer vriendelijk persooneel. Aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellig, sfeervol eetcafe met lekker eten en een prima bediening.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Ik heb een heerlijk biefstukje gegeten, precies zoals we het gevraagd hadden; medium rare, maar meer naar rare.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Leuke tent goede bediening !
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
had gereserveerd om te eten, werd gewaarschuwd dat er borrels waren en dat eten wat later zou kinnen zijn. zelf ook een borrel daar, dus was geen probleem, we werden netjes ontvangen en hadden een eigen gereserveerd gedeelte. we waren tevreden.
Sandor M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Combinatie van een bar-restaurant waardoor er een lekker informele sfeer hangt.
Vlotte bediening die regelmatig langs kwam om te vragen of er nog iets nodig was.
Ruime keuze aan verschillende bieren op tap. De gerechten die we hebben genomen waren lekker van smaak.
Zeker een aanrader voor wie even een hapje wil eten buiten de deur maar niet meteen de hoodfprijs wil betalen.
Lincy E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer! Ook lekker speciaalbier verkrijgbaar van lokale brouwerijen, echt een aanrader.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten (tomatensoep vooraf en kipsaté als hoofdgerecht) was lekker van smaak. Het dessert (vanille ijs met weinig karamelsaus en nootjes) zat helaas niet veel smaak aan. De inrichting is gezellig en leuk gedaan. Het personeel is vriendelijk maar met slechts 2 mensen in de bediening toch wat weinig. Telkens wachten op: krijgen van de menukaart; opname van bestelling; het afruimen. Ook duurde het tamelijk lang voor we ons hoofdgerecht kregen terwijl dat toch geen moeilijk gerecht was. Met AH actie een aparte menukaart wat een beperkte keuze uit de totale menukaart is.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Fijn restaurant, goede sfeer. Gerechten waren lekker en voldoende. Mijn dochter was jarig en zij kreeg een verrassing, dat was heel attent.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Te zout eten
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wij kwamen bij Dixie terecht via de Albert Heijn restaurant actie. We kregen een samengestelde menu kaart met genoeg keus aan leuke gerechten. De sfeer was goed, personeel erg vriendelijk en het eten was heerlijk. We komen zeker nog een keer terug!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gegeten met AH restaurantactie. Was voldoende keus en ruime porties (niet anders dan reguliere kaart). Bediening was zeer vriendelijk en vlot.
wim M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Terrastafel was niet schoon carpaccio te dik gesneden leek wel rosbeef Gerookte zalm was goed kipspies was zo droog als gort en ys met nootjes was helemaal gesmolten geen aanrader
riajongebloet .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Van de Ah actie daar gegeten . Voorgerecht was goed . Als hoofdgerecht saté vond ik iets wat te pittig . Maar dat is een kwestie van smaak .
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten prima in orde. Wachttijd veel en veel te lang. Na het bestellen eerste drankje werd pas vermeld dat er maar 1 iemand in de keuken stond en dat de wachttijd "iets"zou oplopen. Uiteindelijke duurde het 3 uur voor we de zak verlieten. Geen drankje aangeboden om wachttijd te verzachten. Bestelling gedaan, niet naar wens aangepast (nacho's met alleen kaas besteld, met kaas en zure room erop geserveerd}. Parmezaanse kaas voor de carpaccio was op (dit werd gecompenseerd met een grote portie rucola). Dit was niet vooraf gemeld, maar na bijna 1 uur en 5 minuten wachten was het fijn dat er eten kwam. Gerecht smaakte hierdoor toch wel erg anders. Veel mensen verlieten de zaak zonder dessert . Grotere groepen moesten nog veel langer wachten. Bij vraag naar compensatie werden we aangekeken alsof we achterlijk waren om dit te vragen. De enige reactie was "tja dat het lang duurt is gemeld en is niet ons beleid". Vaker hier geweest, was top, maar nu ga ik tch echt opzoek naar ander restaurant. Heel jammer.
M W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prettige ambiance, vriendelijke bediening, mooi verzorgde grote porties. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
We gaan zeker nog eens terug.