Dixie

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Altijd goed bij Dixies. Mijn zusje en ik hebben eerst hier wat gedronken en daarna kwamen onze mannen erbij en hebben we hier gegeten. We hadden de Mexicaanse burger, de lady burger, ribs, wings and union en kipsaté. Alles was goed en veel. We komen hier vaker en dat komt omdat het eten goed is en de bediening goed en attent is.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Zondag bij Dixie de nieuwe kaart geprobeerd. De dames de lady steak, mooie tournedos op een ludieke plank met een goed mes en zeer goed vlees. De mannen aan de fat boy een hamburger van 450 Gr heerlijk wat een opgave ;-). Service prima, zoals altijd. Het is en blijft een prima eetcafe voor in het stadshart.
Centrumadam .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Had al vaker bij Dixie gegeten en eigenlijk altijd goed. Ze hebben nu een nieuwe kaart en afgelopen zaterdag de eerste gerechten geprobeerd. Ik moet zeggen met zeer veel succes. Zelf heb ik een ladysteak gegeten. Deze was omwikkeld met spek en op de grill gebakken. Echt heerlijk. Ook mijn tafelgenoten waren zeer tevreden. Dank voor de immer vlotte, correcte en vrolijke bediening. Zal er vaker moeten gaan eten , want er staan meerdere nieuwe gerechten op de kaart die me erg lekker lijken. Zag dat ze ook hotdogs gaan doen tijdens de lunch. Dat lijkt me wel wat. Wij komen binnenkort weer lekker eten bij Dixie.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Zaterdag lekker gegeten.
We hadden de procureur, ribs en wings, lady steak en cesarsalad met kip.
Was allemaal erg lekker de dame van de bediening vertelde er bij dat ze net een nieuwe kaart hadden wat ons betrefd een prima keuze.
Kosaric .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Redelijk eten en een mooie aankleding. Bediening was redelijk totdat de rekening kwam. Er stonden duidelijk te veel drankjes op maar de bediening gaf geen millimeter toe. We werden zelfs beticht van dronkenschap na 3 rondjes. Zeer onbeschoft. Ik kom hier nooit meer.
Paul_s .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Even snel een hamburger eten kan hier prima, maar verwacht er niet teveel van. Lamsburger met tzatziki was in orde, maar niet speciaal. Mijn tafelgenoten hadden gewone burger met spek en die was ook oke, maar niet subliem. Om er dan toch ruim 15 euro voor te betalen..tja. Patat was overigens wel knapperig en heet, salade goed op smaak, maar wel erg weinig.
Sophia D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Heerlijk eten, simpele gerechten al: Kipsaté, een burger, biefstukje etc.
Alles heerlijk geserveerd met goed doorbakken frieten.
Gezellige bediening en leuke sfeer.
Voor zulke simpele gerechten ligt de prijs misschien ietwat aan de hoge kant.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Wat een verademing op dit saaie plein ! Eenmaal binnen waan je je in de Verenigde Staten, het decor is prima voor elkaar, de muziek staat niet te hard en het heeft een gezellige bruine sfeer, zonder dat het ook maar in de verste verte oubollig overkomt. Het is eerder gewoon goed ingericht met hoekjes, verschillende zitjes, podia en dergelijke. Verder ook leuk gedecoreerd, er valt een hoop te zien.

De bediening was uitstekend. Dat kan wellicht van persoon tot persoon verschillen maar het personeel dat ons hielp wist hoe het hoorde. Vrolijk, correct, vriendelijk, ongedwongen en adequaat. En volgens één van de serveersters was het niet echt een hippe gelegenheid, hetgeen het wat gemoedelijker maakte. Ook het Bolleke (De Koninck tapbier) werd als zodanig benoemd, zoals in Antwerpen, en het glas werd met de opdruk naar ons toegezet, zoals het hoort. Ook werd nog geinformeerd (Amerikaans !) of alles in orde was. Eigenlijk niets op aan te merken op deze service.

Het eten is zoals je dat in een eetcafe achtige gelegenheid mag verwachten. Ruime porties, maar qua smaak wat gemiddeld. Er staat veel vlees op het menu. Maar er zijn ook een paar vegetarische opties. Qua eetervaring is het net voldoende, maar de rest maakt eigenlijk de ervaring op zich goed. De prijzen zijn toch relatief hoog voor het gebodene, eigenlijk het enige punt van kritiek.

Een aanrader en leuk dat in Amstelveen dit aanwezig is.
JackieV .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Gezellige sfeer, zeer goede bediening maar het eten vonden wij niet geweldig. Stokbrood vooraf waren kleine hard afgebakken stukjes met kruidenboter er al in. Sate was smaakloos, goedkope soort frietjes erbij. Doet allemaal erg goedkoop aan. Als toetje het chocoladetaartje voor 5,95! Opletten dat je je niet verslikt zo klein was het! Nogmaals, de bediening maakte een hoop goed. Maar voor ons geen volgende keer!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
In verband met goede ervaringen in het verleden hier weer eens gegeten. Leuke grand cafe inrichting met vlotte muziek op een net goed volume. Het eten is net oke. De carpaccio kan wel iets meer parmezaan snippers en dressing of olijfolie (eventueel apart) gebruiken. De visspiesjes waren goed mals en prima gegrild maar ongezond zout. Jammer, daarom een magere voldoende voor het eten want dat kan niet meer in deze tijd! Zo nodig wordt eventueel liever zelf de zoutmolen gehanteerd. De hollandsche frieten en sla garnering waren erg lekker. Mijn tafelgenoten waren overigens positiever over de sateh en de sparerribs. Witte wijnen oke. Vooral de Sauvignon blanc vonden we lekker, niet te droog. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Helaas echter tijdens en na het eten minder attent. De bestelde drank moest een keer aan herinnert worden en tot 2x toe moesten we opstaan om de aandacht te trekken. Het hoofdgerecht liet net te lang op zich wachten. Ik denk dat theatergangers met een deadline voorrang kregen. Goed voor hen natuurlijk. Wellicht ook kwam het door onderbezetting want aan de goede wil lag het niet.
Arno A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Ik ben met noren en ijslanders wezen eten. Wat leuk was, is dat de bediening dat had onthouden. Bediening was vlot, vriendelijk en erg aardig. Je kon zien dat ze er lol in hadden. Service was perfect, zo liet iemand een mes vallen, nog voordat we het hadden kunnen aangeven kwam er al een schoon mes aan. Super! Eten was goed, kleine aanpassingen waren geen probleem. Ik kom zejer terug!
Roxanne2207 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Vroeger heel veel gegeten en dat was altijd goed, nu na jaren weer geweest en was gewoon goed. We konden nog (op de laatste zonnige dag) op het terras zitten en dat was aardig gevuld. Toen we aangaven dat ik (als zwangere vrouw) erg honger had, gaf de jongeman aan dat hij het zou doorgeven en dat we waarschijnlijk heel snel konden eten. Zonder het gezegd te hebben (vergeten) was mijn hamburger goed doorgebakken, hij zei het erbij tijdens het serveren, dus super dat de kok daar aan heeft gedacht toen de jongeman hem vertelde dat er een hongerige zwangere vrouw op het terras zat! :) Het eten was er supersnel en onwijs lekker! Ook mijn vriend met een steak had heerlijk gegeten. Komen we zeker (weer) terug!