Diwali Palace

31-203642247

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Diwali Palace

Kan het exotischer? Vast niet! Uitgebreid Nepalees en Indiaas eten is een feestje in dit vriendelijke restaurant. Een prima plek voor vegetariërs en niet-vegetariërs! Alle gerechten zijn met veel zorg klaar gemaakt en de presentatie is geweldig. Heerlijke hapjes om mee te beginnen en de fantastische curry’s zijn ongekend lekker. Eten in een warme en stijlvolle ambiance waar families en vrienden een heerlijk moment kunnen doorbrengen. Authentiek en sympathiek uit eten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Diwali Palace

Bus 187, 186 vanuit Schiphol , bus 149 vanuit Amstelveen - halte Molenweg.
  • : Gratis

Dagelijks 16.30 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Diwali Palace

Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten van verschillende gerechten waaruit het 3-gangenmenu bestond. Er was keuze uit vegetarisch en niet-vegetarisch 3-gangenmenu en dus lieten we ons verrassen met het niet-vegetarische menu. Zeker goed dat er van tevoren wordt gevraagd of men mild of pittig wil, want niet iedereen stelt prijs op pittig eten. Hoewel er ook een grote groep aanwezig was (waardoor het ook wat rumoerig was), kregen we toch redelijk snel onze 3-gangen op tafel met een korte en erg snelle uitleg. Ook krijgt men ruim voldoende eten; meer is niet nodig! Al-met-al lekker en goed gegeten.
Mandarine .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten, het was niet heel druk. Was prima. Ik zou er niet heel snel nog een keer heen gaan, wel afhalen! Ik kreeg er niet het restaurantgevoel bij.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten, rustig, zodat je een goed gesprek kon voeren.
B.H. A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Lekker gegeten (menu),voor ons bijzondere gerechten. Rustige sfeer. Vriendelijke bediening met oog voor rust tussen de gerechten.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel lekker gegeten met de ah restaurant actie. De kok zou alleen iets minder zout kunnen gebruiken.
We komen zeker terug.
Georgina E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk eten, prima bediening.
K. D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Maar men moet wel van Nepalees
eten houden.
Wij hebben genoten.
Pat-Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten. Aardige, vlotte bediening.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ondanks de drukte was de bediening goed.
P.A.W. T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Bediening was vriendelijk maar veel te langzaam; eten was matig en geen groente /sla bij het hoofdgerecht.
Janine Z.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten, verfijnde gerechten. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten met vriendelijke bediening. Ook voldoende keuze in vegetarische gerechten. Prima hoeveelheid maaltijd en zowel voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht van goede kwaliteit.
Anna en Nico H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met AH actie gaan eten. Een jachtige ober wees ons een plek achter waar niemand zat. Keuze uit vegetarisch menu of met vlees. Voor niet-vegetarisch menu gekozen. Kon alleen voor 2 personen .Vooraf allemaal hapjes met kip, vlees en vis. Op tafel gezet zonder uitleg. De jachtige ober rende rond. Andere ober sprak alleen Engels en legde het uit. Smaak redelijk goed, niet heel bijzonder en zeker niet meer warm.
Hoofdgerecht 3 vleesgerechten met rijst en salade. Smakelijk, maar miste de pit in smaak én peper terwijl we voor medium hot gekozen hadden.
Dessert van soort bevroren gecondenseerde melk werd door ons niet gewaardeerd.
Afsluitende cappucino in hoog glas.
Al met al toch wel meer van verwacht, met name door de recensies. Komt dat door deelname aan de AH-actie? Hoop het niet, want dat zou een verkeerde insteek van dit nieuwe restaurant zijn. Een goede kennismaking levert namelijk terugkomende gasten op. Dat doen wij nu niet.
Marjanne D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten, subtiele smaken, verse producten, bescheiden en eerlijke bediening!
Loesoosterwijk O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten .Weinig klanten waar de ruimte heel toepasselijk was .
Huiskamer idee erg gezellig.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Neem je honger mee, want je zult niks tekort komen. En de kwantiteit gaat zeker niet ten koste van de kwaliteit! Probeer ook eens een Nepalees biertje, smaakt er prima bij.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Er wordt aan alles veel zorg besteed. De gerechten waren bijzonder smakelijk. Bediening vriendelijk en attent. Inrichting ziet er verzorgd, netjes en schoon uit.
wimdsh .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hartelijke ontvangst in smaakvolle ambiance. Wij namen het duurdere AH menu. De starter was voortreffelijk en al bijna een maaltijd. Het hoofdgerecht bestond uit 3 Indiase gerechten en Basmati rijst met nog een saladeschotel erbij. Het mocht van ons wat pittiger. We hadden medium hot besteld. Als toetje een lekker huisgemaakt ijsje. Wij hebben zeer smakelijk gegeten vN de riante porties en komen zeker nog eens terug.
F S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Tip: voorgerechtje met garnalen is eigenlijk niet vegetarisch. Dat is het enige verbeterpuntje.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De gerechten waren heerlijk alleen de salade stelde niet zo veel voor, ook een goede wijnkaart kort om een prima restaurant