Diwali Palace

Amsterdamseweg 114 1182 HH Amstelveen Nederland Kaart
31-203642247

Over het restaurant Diwali Palace

Kan het exotischer? Vast niet! Uitgebreid Nepalees en Indiaas eten is een feestje in dit vriendelijke restaurant. Een prima plek voor vegetariërs en niet-vegetariërs! Alle gerechten zijn met veel zorg klaar gemaakt en de presentatie is geweldig. Heerlijke hapjes om mee te beginnen en de fantastische curry’s zijn ongekend lekker. Eten in een warme en stijlvolle ambiance waar families en vrienden een heerlijk moment kunnen doorbrengen. Authentiek en sympathiek uit eten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Diwali Palace

Bus 187, 186 vanuit Schiphol , bus 149 vanuit Amstelveen - halte Molenweg.
  • : Gratis

Dagelijks 16.30 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Diwali Palace

fred V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Fantastisch lekker gegeten, en niet voor de eerste keer. Net zo lekker als in India zelf en de bediening is uitermate attent en vriendelijk. Ze maken het echt naar je zin.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Attente en gastvrije bediening, goede kwaliteit eten
Nick T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het eten is prima, het voorgerecht was lekker, het toetje niet indrukwekkend. Maar dan: we voelden ons beet genomen. We hadden 50% korting op de rekening via Iens. De ober stuurde in gebrekkig Nederlands (altijd goed voor het creëren van misverstanden) heel erg aan op het 3-gangen menu a €33,-- pp. We mochten dan gerechten uit dat menu kiezen en uit een ander menu van €28 pp. Uiteindelijk kregen we met het hoofdgerecht 3 gerechten (zogenaamd "op maat" voor 3 personen, op hun woord uiteraard). In het originele menu zitten er namelijk 5 gerechten(!).
Vervolgens betaalden we 50% x €33 pp voor het eten en voor de dranken 100%. Over dit laatste hebben we wat over gezegd en toen kregen we ook 50% op de dranken. Niet netjes en eerlijk. Meldt dan op Iens dat de korting beperkt of op voorwaarden is. En dan mag je eten nog zo lekker zijn, ik trap daar niet een 2e keer in.
Bob T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vandaag voor de 2e keer in 3 weken bij Diwali gegeten, met hun geweldige en grote kaart met Indiase en Nepalese gerechten. Ook de vegetariërs in ons gezelschap hadden een ruime keuze. Vorige keer nam ik een Indiaas 3-gangenmenu voor € 32, waarbij onder 'Hoofdgerecht' 4 verschillende gerechten op de kaart stonden. Ik dacht dat je uit die 4 gerechten moest kiezen, maar bij het bestellen bleek je al die gerechten te krijgen. Dus voor de genoemde prijs kreeg ik na een heerlijk voorgerecht maar liefst 4 gelijktijdig geserveerde heerlijke hoofdgerechtjes en tenslotte een heerlijk toetje. Je vraagt je af hoe ze voor zo'n redelijke prijs zo veel verschillende gerechten van zo'n goede kwaliteit kunnen bieden. Vandaag heb ik van de Nepalese kaart een overheerlijk visgerecht gegeten, voor € 14,-. Zo mogelijk nóg lekkerder gegeten dan de vorige keer, toen een dikke 9, nu een 10 ! Heel leuk was dat ik na het eten nog een Nepalese thee van kruiden die in de Himalaya groeien heb gedronken, en nadat ik had laten merken dat ik die erg lekker vond, kreeg ik bij de rekening een origineel doosje met 20 zakjes van die bijzondere thee cadeau! Je vind informatie over die thee op nepalhouse.nl. Aan mijn bankafschrift zie ik dat de pin-betaling is bijgeschreven op de rekening van een restaurant met de naam Annapurna. Na googelen zag ik dat dit een Indiaas en Nepalees restaurant in Castricum is, waarschijnlijk van dezelfde eigenaar. Die staan ook op Facebook heel hoog aangeschreven, met 4,5 uit 5, wat dus vergelijbaar is met een 9 op Iens.
Peter U.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima ! Heerlijk gegeten, aangenaam verrast door zowel vegetarische als niet-vegetarische 3 gangen menu. We gingen voor de milde variant, en hebben genoten van alle bijzonder smaken.Bediening was goed, kwam paar maal vragen of alles naar wens was.Komen hier zeker terug, de kaart biedt nog veel meer verrassingen!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Eten was heerlijk, service was goed en de prijs zeer redelijk. Ik kan het iedereen aanraden!
joost D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Aanrader. Lekker, niet extreem veel, gewoon voldoende. Kruisingen een beetje terughoudend, mocht wel wat uitgesproken zijn.
Marjanke E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Fijne sfeer, sympathieke bediening, heerlijk genoten!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede service, zeer klant vriendelijk.
Natascha J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was top! Geboekt met 50% festival korting. Helaas werd ons gelijk gezegd dat we geen 50% korting kregen op de drank.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Attente ontvangst en bediening. De porties waren ruim voldoende. Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was. Gerechten waren smakelijk bereid. We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug.
mossi A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
eten vonden we over het algemeen goed, het was aangepast op de westerse smaak, dus niet te scherp. echter was lam vlees niet goed doorgegrild en leek nog rauw. trouwens de korting gold alleen voor het eten en niet op de gehele rekening zoals het op de site gesuggereerd werd
hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik heb heerlijk gegeten en zal zeker terug komen.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima hete vindaloo, super lekkere Polak paneer!
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten van verschillende gerechten waaruit het 3-gangenmenu bestond. Er was keuze uit vegetarisch en niet-vegetarisch 3-gangenmenu en dus lieten we ons verrassen met het niet-vegetarische menu. Zeker goed dat er van tevoren wordt gevraagd of men mild of pittig wil, want niet iedereen stelt prijs op pittig eten. Hoewel er ook een grote groep aanwezig was (waardoor het ook wat rumoerig was), kregen we toch redelijk snel onze 3-gangen op tafel met een korte en erg snelle uitleg. Ook krijgt men ruim voldoende eten; meer is niet nodig! Al-met-al lekker en goed gegeten.
Marinda V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten, het was niet heel druk. Was prima. Ik zou er niet heel snel nog een keer heen gaan, wel afhalen! Ik kreeg er niet het restaurantgevoel bij.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten, rustig, zodat je een goed gesprek kon voeren.
B.H. A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Lekker gegeten (menu),voor ons bijzondere gerechten. Rustige sfeer. Vriendelijke bediening met oog voor rust tussen de gerechten.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel lekker gegeten met de ah restaurant actie. De kok zou alleen iets minder zout kunnen gebruiken.
We komen zeker terug.
Georgina E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk eten, prima bediening.