Diwali Palace

31-203642247

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • mix plater veg
      mix plater non veg
      MIx plater mix(veg+non veg)
  • Hoofdgerechten
    • 3 Gangen Menu Vegetarisch
      3 Gangen Menu niet - Vegetarisch
      3 gangen menu mix(veg+non veg)
  • Nagerecht
    • kulfi
      kheer
      gulab jamun

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Diwali Palace

Kan het exotischer? Vast niet! Uitgebreid Nepalees en Indiaas eten is een feestje in dit vriendelijke restaurant. Een prima plek voor vegetariërs en niet-vegetariërs! Alle gerechten zijn met veel zorg klaar gemaakt en de presentatie is geweldig. Heerlijke hapjes om mee te beginnen en de fantastische curry’s zijn ongekend lekker. Eten in een warme en stijlvolle ambiance waar families en vrienden een heerlijk moment kunnen doorbrengen. Authentiek en sympathiek uit eten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Diwali Palace

Bus 187, 186 vanuit Schiphol , bus 149 vanuit Amstelveen - halte Molenweg.
  • : Gratis

Dagelijks 11.30 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Diwali Palace

SR M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Voor de eerste keer met de indiase keuken en gastvrijheid kennis gemaakt.
Was een fijne avond en heerlijke gerechten welke met zorg gemaakt waren gegeten.. Zelfgemaakte ijs als toetje was heerlijk. Kortom een aanrader.
Carien D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Zeer gastvrije ontvangst en heerlijk gegeten. Een zeer ruim aanbod van allerlei lekkers. Het voorgerecht was alleen al bijna een maaltijd. Geurige verse keuken!
Bob T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vanavond met z'n tweeën weer heerlijk bij Nepalees/Indiaas restaurant Diwali gegeten. Twee 3 gangen menu's waarvan één vegetarisch. Zowel het vóór- als hoofdgerecht van de beide menu's bestaat uit een flink aantal gerechten, die allemaal tegelijk op tafel komen. Alles netjes op een rechaud zodat het goed op temperatuur blijft en je alles wat je wilt op je gemak kunt mixen en delen. Dit leverde een groot aantal culinaire hoogtepunten op, we hebben er echt weer van genoten. Ook het nagerecht was iets bijzonders, 3 rijtjes van in plakjes geserveerd ijs, mango en 2 andere smaken met meer uitheemse namen maar alles erg lekker en leuk opgemaakt met enkele aardbeien en slagroom. Diwali heeft een leuke, smaakvol gekozen inrichting en heel vriendelijke, correcte bediening. We durven dit restaurant aan te bevelen aan iedereen die van méér dan alleen van de, overigens door ons ook gewaardeerde, Hollands/Franse keuken houdt.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Goed, lekker authentiek Indiaas eten. 1e ervaring was op Diwali-feest in Stadshart, toen goed, nu weer goed!
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Goede ervaring. Zijn er voor de 1e keer gaan eten. Dat zal nu wel vaker gebeuren.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Prima restaurant. Eten en bediening waren goed.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Al eerder heerlijk bij Diwali gegeten. Daarom komen wij er graag weer terug.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten in rustig en prettig ingericht restaurant met zeer vriendelijke medewerkers.
Met zorg bereidde maaltijden.
Makkelijk en gratis parkeren in de buurt.
Afhalen en bezorgen van maaltijden ook mogelijk.
D V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Soep was wat te zout maar werd direct vervangen. verder heerlijk gegeten.
Von V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Gisterenavond een heerlijk verjaardagsetentje met vrienden gehad. Iedereen vond het eten zalig we hadden allemaal een ander gerecht. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam, we kregen zelfs nog een nagerecht van het huis aangeboden vanwege mijn verjaardag echt fantastisch! Het was ook erg fijn dat het restaurant dit keer behaaglijk warm was, dit was de vorige keer absoluut niet het geval. Kortom het was een zeer geslaagd etentje en we hebben al gelijk weer plannen gemaakt voor een volgende etentje bij Diwali Palace. Een aanrader!
Willemina D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Dit restaurant gooide hoge ogen op Jens, dus we gingen er vol verwachting naartoe. De ontvangst was onhandig en onprofessioneel, zoals trouwens de hele bediening. Het menu was onduidelijk en slordig, zag er verschrikkelijk goedkoop uit. Het eten was zeer middelmatig. Het leek wel of de ingrediënten niet vers waren en of er groenten uit blik waren gebruikt. De drankenkaart was minimaal. De inrichting zag er leuk uit, maar voor de rest was er totaal geen gezellige sfeer. Het was zo stil in het restaurant dat je elkaars gesprekken wel heel goed kon volgen! Ik begrijp absoluut niet waarom dit restaurant op Jens zo goed aangeschreven staat! Ik zal het iedereen afraden!
Bartine N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Erg droog vlees. Weinig smaak
Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk eten, maar de ambiance mag wel wat gezelliger
Denny B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke en gezellige eetgelegenheid in Amstelveen
Kim R.
Eten was heerlijk!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Erg lekker gegeten!! Een absolute aanrader.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Hier gegeten met AH restaurantactie. Was heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Wij hadden een mix van allerlei gerechten, zowel voor-, hoofd- en nagerecht, daardoor van alles wat kunnen proeven. De kwaliteit en smaak van het eten was zeer goed. Gaan we zeker nog eens eten!
Frederika E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten weer is wat anders,het was er vrij rustig.Bediening een beetje onervaren.
Eline T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gebruik gemaakt van de ah bon. Keuze uit 2 menus (vega of niet-vega).
Bediening heel aardig maar zeker niet proffesioneel (zelf aantal keren vragen om drinken, borden laten staan, onhandig bedienen).
Het hoofdgerecht kregen we na 1,5 uur pas! Het eten zelf was wel heel lekker en genoeg (miste wel een gerecht).
Al met al een 'voldoende'
Von V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het eten is heerlijk maakt niet uit wat je besteld. Van voorgerecht tot dessert alles smaakt zalig. De bediening is zeer vriendelijk, al spreken ze niet allemaal Nederlands ze begrijpen prima wat je bedoelt. De inrichting is sfeervol en de muziek precies goed. De enige opmerkingen die we willen maken is dat er helaas geen vitrage of zo voor de ramen hangen. Waarschijnlijk mede daardoor is het erg kil,koud in het restaurant. Dit vonden wij niet erg prettig. Maar ondanks dat zullen we er zeker nog menig keer gaan eten, welliswaar warme aangekleed.