Divino

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pammm26 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
De entree belooft veel goeds. Het pand is prachtig en de inrichting stijlvol aangepast op het karakter van het pand. Die eerste goede indruk, zet zich helaas niet helemaal voort in de rest van de avond. De kwaliteit van het eten is gemiddeld en onderscheidt zich nergens in positieve zin. De bediening is vriendelijk, maar in haar indirecte verkooptechnieken te opdringerig. Er wordt teveel gestuurd op extra verkoop van drank en bijgerechten. Ook worden de gangen direct en te snel achter elkaar uitgeserveerd. Voor rust in de avond moet je daar zelf actief op sturen. Ook als je je drankje op hebt, wordt direct na je laatste slok het glas en flesje weggehaald. Vond het dus kwalitatief redelijk, maar qua hospitality naar de klant toe bedroevend. De drang naar meer omzet draaien ligt er veel te dik op.
Ronaldh86 H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Erg genoten bij Divino! Alles klopt; het begon met een erg gastvrij entree in een mooi pand. De bediening was gedurende de avond bijzonder vriendelijk en daarnaast ook kundig! We kozen voor het menu Divino. Een 3 gangen verrassingsmenu (incl. antipasti). Dat was een ontzettend goede keuze! Het begon met een erg goede plank met erg lekkere hammen, olijven etc. Het voor, hoofdgerecht en dessert deden ook absoluut niet onder. Mooi opgemaakte, kwalitatief hele goede gerechten, juiste hoeveelheden etc. Kortom: Echt een aanrader!
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vorig jaar net niet meer kunnen halen daar de opening wat was uitgesteld, voor dit jaar dus zeker op de verlanglijst. Ik moet zeggen het is een hele hippe zaak geworden. Leuk terras maar vooral binnen verrassend groot met gezellige hoekjes, grote bar en open keuken. Bij de keuken een etalage waarin de heerlijkste, (voornamelijk) Italiaanse specialiteiten liggen. Ook een grote wijn bibliotheek vol met betaalbare wijnen.
Daar “shared dining” en a “la carte” minder ons ding zijn, hebben we gekozen voor een aantrekkelijk geprijsde combi (Sharing Divino). De kaart is de nogal uitgebreid. Hierop erg veel wijnen per glas (ca 45) en een royale keuze uit gerechten, bites en lunch gerechten. Ofwel voor ieder wat wils. Handig is dat bij ieder gerecht een geadviseerde wijn staat.

We kozen een plekje binnen op de lederen bank aan een ronde tafel met uitzicht op de wijn bibliotheek. Als aperitief een Spumante Opre Millesimato die eerlijk gezegd ietsje tegen viel. Ernaast de antipasti plank die goed gevuld was met kwaliteits producten. Een warm wortelcakeje, gemarineerde zongedroogde sherry tomaatjes, groene olijfjes, stukken Sovrano kaas waarin buffelmelk is verwerkt om hem wat zachter en ietsje romiger te maken. Verder plakken gekookte ham, 24 maanden gerijpte Proscutto di Parma en Spianata con Tartufo die een heerlijke truffelgeur verspreide. Allemaal erg lekker en het vult overigens ook aardig.

De begeleidende wijn werd keurig gepresenteerd met veel kennis van zaken door Eric (eigenaar). Een Garganega met Chardonnay 2014 van Anselmi, mooi rond aroma met tonen van appel en banaan, soepel en rond in de mond. In het diepe bord een heerlijke kreeften bisque gevuld met stukken gamba. Ernaast een krokant sneetje focaccia met Hollandse garnalen, toefjes yuzumayonaise en bieslook. Goede en vooral smakelijke bereidingen.

Als afsluiter een krachtige Italiaanse espresso met een Cantuccini alla mandorla (amandel koekje)

Bediening was zeer goed verzorgd met Eric (eigenaar) in de hoofdrol. Hierdoor veel achtergrond informatie over de zaak, leuk. Leuk om te vertellen is dat vele producten zelf uit Italië worden geïmporteerd om zo de Prijs-kwaliteitsverhouding te optimaliseren.
Prijs-kwaliteitsverhouding was zeer goed, Spumanti €8,50 (pittig), Sharing Divino 29,50 voor 2 personen (uitstekend), begeleidende wijn €5,95 en espresso €2,25.

Het is ons duidelijk dat de zaak een succes geworden is, deze heeft een grote aantrekkingskracht op de jongere maar ook op de meer verwende eters. Eigenlijk is hier alles mogelijk en de volgende keer gaan we dan ook voor het verrassingsmenu.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij hebben voor het Menudivino gekozen en dat was zeker niet verkeerd. Wij begonnen met een plankje met diverse soorten Italiaanse ham, wordt en kaas. Gevolgd door een voorgerecht met verschillende soorten vis. Voor het hoofdgerecht had mijn vrouw vlees gekozen en ik vis. Het vlees was heerlijk en de vis (kabeljauw) was precies lang genoeg gebakken. Het toetje bestond uit allerlei verschillende zoete verrassingen. Het personeel is heel vriendelijk en erg behulpzaam in b.v het uitzoeken van de wijn. Het was een prachtige dag dus we hebben buiten gegeten op een lounchebank aan een ronde tafel. Wij gaan hier zeker nog een keer dineren.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een plek waar je heerlijk kan eten en borrelen. De wijntjes zijn allemaal even lekker en de hapjes (plankjes) zijn goed verzorgd en happen prima weg. Ook voor een uitgebreid diner kan je hier prima terecht. Volop keuze en eerlijke prijzen. De kwaliteit is super en alles wordt mooi gepresenteerd. Een restaurant waar je je echt welkom voelt.

Wij komen snel weer een keer langs.
Angeliquegenieter .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Na een aantal keren geprobeerd om te reserveren is het eindelijk gelukt een tafeltje te bemachtigen. Entourage is prachtig vooral de wijnbibliotheek is fantastisch.
We hebben heerlijk gegeten dus onze avond was geslaagd. Heerlijke coquilles en de ossenhaas rossini zoals ik hoopte. Top.. kom zeker terug als het echt terras weer is.;)
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Echt fantastisch gegeten en gedronken bij Divino. Goede bediening, geweldige ambiance. En de wijnen zijn echt top. Echt mijn lievelingsrestaurant.
Embregts .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Vandaag de nieuwe kaart van divino bekeken en onder vonden dat er ontzettend uitnodigende gerechten op staan.
Mijn keuze viel op de kalfssucade zeer netjes van prijs, 18.50 met op de sucade een heerlijk stuk ganzenlever. Een super keuze hiervoor kom ik graag nogmaals terug. Blijkbaar ben ik niet de enige die kan genieten van de sfeer, service en de karaktervolle gerechten, vandaag geen stoel meer vrij. Ik kijk nu al uit naar het volgend bezoek.
Karlijn01 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Woensdag avond zijn we met 5 volwassenen bij Divino gaan eten, dit was onze eerste kennismaking met het restaurant.
Een erg prettig welkom en fijne services.
Zelf heb ik gekozen voor het keuzemenu voor 2 personen. Dit was verrassend en lekker.
Het wat een 'simpel' gebakken vis met kroketjes van schorseneren, de kroketjes leken meer op gepaneerde schorseneren.
Nagerecht heb ik zelf niet gehad, dit omdat ik geen chocolade lust en al kaas heb gehad bij het voorgerecht. Bij mijn tafel genoten hoorde ik dat ze het jammer vinden dat ze het ijs ( wat overigens wel lekker is) gaan halen bij een Ijssalon in de buurt.
Zelf kreeg ik wel de keuze om uit en speciale koffie te kiezen, dit vond ik erg prettig.

We hebben een erg leuke en lekkere avond gehad, de wijn was ook erg goed.
Na het eten hebben we nog even met een kleine uitleg mogen rond kijken in de wijnbibliotheek.

Nog wel een tip voor de mensen die toch een wijntje willen drinken maar niet te veel; ze schenken je bij zonder het te vragen ( niet willen storen in een gesprek vul ik hiervoor in ) geef zelf aan dat je niet meer hoeft. Aan het begin van de avond erg prettig als ze je niet 'storen',toen een van ons aangaf niet meer wijn te willen hebben ze het steeds gevraagd, dit heb ik als erg positief ervaren.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten in een bijzonder leuk aangekleed restaurant! Leuk gemeubileerd en een verrassende bibliotheek.... gevuld met WIJN !!!! Goed advies over de lekker wijn die zelf geimporteerd wordt vanuit Italie. Ben blij dat neef Nick voor dit restaurant heeft gekozen om te reserveren. Was niet de afspraak. Heerlijke carpaccio, ossenhaas en kaasplankje. Allemaal van bovengemiddelde kwaliteit!
Een aanrader om eens lekker avondje te vertoeven!!!
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Wat een aanwinst voor Hapert! Ben niet super bekend in Hapert, maar er was ook niet echt een reden om te stoppen volgens mij... maar nu wel! In het oude schoolgebouw is een prachtig ingericht restaurant verrezen. We zijn er laatst kort geweest voor een lunch. Dat beviel ons prima. Vers brood, goed en ruim belegd, uitgebreid aanbod in wijn per glas waarbij een mondeling toelichting werd gegeven. Leuk om de open keuken in te kijken.
Wij komen binnenkort eens terug voor een langer bezoek en verdere ontdekking van de (avond)kaart. We verheugen ons er al op!
Beste Jessica,

Wat leuk om te horen dat je eerste ontmoeting met DiVino zo positief is bevallen. Je hopen je snel een keer te mogen ontvangen voor een heerlijk diner.

Met vriendelijke groet,

Team DiVino