Meer informatie over restaurant Diverto

Ilja S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en lekker eten. Ik ga zeker nog een keer terug. leuk met vrienden of familie. Alleen werkt Iens niet zo goed. drie keer de recensie moeten invullen.
RuudWijdeven .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gezellig om een avond met vrienden te zitten, door de kleine gerechtjes en tijd tussen het bestellen kun je lekker lang eten. De service en inrichting zijn uitstekend en je voelt je meteen thuis. Heb er een jaar geleden ook gegeten toen was het eten ook spectaculair, nu was het heel behoorlijk maar niet zo'n hoog niveau als eerder. Hoop dat het kwam doordat de normale kok er niet was, dus wij gaan zeker terug om dit te proberen.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben bij Diverto heerlijk gegeten en er was onwijs aardig personeel! We raden iedereen aan om hier een keer te komen eten.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ook ons tweede bezoek aan Diverto is weer uitstekend bevallen. Heerlijke, met zorg bereide kleine gerechten waardoor je een heel gevarieerd diner kan samenstellen voor je gezelschap. Ook nu gingen we aansluitend naar het theater en hielden de bediening daar keurig rekening mee qua tijd.
Echt een aanrader!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heel hartelijke ontvangst en professionele bediening. Er werd heel adequaat omgegaan met een allergie bij iemand van het gezelschap. Gerechten waren heerlijk. Absoluut een adres om naar terug te keren!
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk concept. Kleine gerechten om te delen. Heel vriendelijke bediening en online kunnen reserveren. Een aanrader
ebru A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het eten was helaas niet lekker. We kregen alvorens een bakje met chips op tafel, maar het was duidelijk dat deze uit een een kant en klare (lays?!) zakje kwam. Dit verwacht/hoop je niet in een kwalitatief restaurant. De verschillende soorten wijnen werden in hetzelfde wijnglas geserveerd, dat hoort niet. Al met al een complete teleurstelling. Vooral na de hoge recensies op IENS!?
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten, heel divers met de vele verschillende gerechten die je met je tafelgenoten kan delen en bijbestellen. Leuke bediening.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De gerechten waren verassend en erg smaakvol. De topper waren de gamba's. We hebben een heerlijke avond gehad.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en lang getafeld door Diverto's concept. Huiswijn was goed. De porties van de gerechten zijn naar onze mening wel klein, muv bijvoorbeeld brood aioli en de flammkuchen.
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten bij Diverto is erg goed - de gerechten zijn niet alledaags en worden goed bereid. De wijnen (per fles) zijn lekker en erg goed geprijsd.
De service is voor Amsterdamse begrippen heel erg goed. Vriendelijk, attent en klantgericht.

Feedback - de borden waarvan wordt gegeten zijn koud, warme borden zou veel beter zijn.
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het was duidelijk dat de bediening veel inzet had, maar hier en daar ging er nog wel wat mis. Zo hadden wij b.v. de coquille met pancetta besteld, die verscheen zonder pancetta. Het zou in de keuken nagevraagd worden, maar daar is niet meer op terug gekomen later. Ook hebben we tussendoor twee maal dezelfde drankjes moeten bestellen want die verschenen niet. Smaak en kwaliteit van de gerechten maakten het allemaal weer goed. Fijne avond gehad.
jds1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ga hier regelmatig eten met mijn vriendin en het is elke keer raak. Heerlijk om zoveel verschillende gerechtjes te kunnen bestellen en knap dat alles altijd precies goed is. De service was dit keer ietsjes minder, duurde allemaal een beetje lang terwijl het niet heel druk was. Achja, dat kan een keer gebeuren.
TP72 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijk gegeten en leuke bediening! je kunt alle gerechten zo groot of klein maken als je wilt. er werd prima wijn bij geschonken. wij komen nog een keer terug.
Bartout G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke hapjes; goed te delen met elkaar. Lastig keuze te maken. Het liefst zou je hele kaart willen proeven!
Vriendelijke enthousiaste bediening. Aanrader.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Kleine hapjes en erg erg duur. Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten en vonden dit Ron's-gastrobar-achtige-idee niet goed genoeg uitgewerkt. Bediening was behoorlijk snobistisch en daar kunnen we natuurlijk echt niet tegen.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Super lekkere Italiaanse gerechtjes! Zelfs de keuzes van anderen aan tafel werden opgegeten door de rest. Alles wat we gehad hebben zou ik zo nog een keer bestellen.
We waren er op zondag met z'n 5en, was verder wel erg rustig. Zonde, want dit restaurant verdient veel gasten!
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant met sfeervolle moderne inrichting. Leuk concept om gerechten met elkaar te delen, al zou dit naar mijn mening wat meer uitgewerkt mogen worden, daar dit wat minder duidelijk is en ook bij de gerechten niet zo overkomt en bij eerdere restaurant dit beter uitgewerkt heb gezien.

Hoeveelheid van de verschillende gerechten nogal verschillend en los van het nagerecht moet je eigenlijk wel minimaal 3 gangen bestellen gezien de hoeveelheid. Daarnaast is dat de keuken de temperatuur van de gerechten wat meer in de gaten moet houden, daar dit van een aantal lauwwarm was en naar mijn gevoel gewoon heet zou moeten zijn.

Personeel aardig en behulpzaam en mooie wijnen, die op basis van advies van het personeel goed passen. Zeker een goede avond gehad, maar nog wel een aantal opmerkingen om het echt volledig top te maken.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Fantastische kwaliteit eten! Tafel van 14 mensen kwam net voor ons binnen, dat zorgde voor iets tragere bediening. Porties waren goed qua formaat, maar de gerechten zouden van mij niet allemaal tegelijk hoeven te komen. Vitello was om van te watertanden, tagliata ook, pasta met gamba's top, bruschetta's ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk eten, leuke gerechten en makkelijk te delen, aardige attente bediening