Meer informatie over restaurant Diverto

Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De gerechten waren verassend en erg smaakvol. De topper waren de gamba's. We hebben een heerlijke avond gehad.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en lang getafeld door Diverto's concept. Huiswijn was goed. De porties van de gerechten zijn naar onze mening wel klein, muv bijvoorbeeld brood aioli en de flammkuchen.
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten bij Diverto is erg goed - de gerechten zijn niet alledaags en worden goed bereid. De wijnen (per fles) zijn lekker en erg goed geprijsd.
De service is voor Amsterdamse begrippen heel erg goed. Vriendelijk, attent en klantgericht.

Feedback - de borden waarvan wordt gegeten zijn koud, warme borden zou veel beter zijn.
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het was duidelijk dat de bediening veel inzet had, maar hier en daar ging er nog wel wat mis. Zo hadden wij b.v. de coquille met pancetta besteld, die verscheen zonder pancetta. Het zou in de keuken nagevraagd worden, maar daar is niet meer op terug gekomen later. Ook hebben we tussendoor twee maal dezelfde drankjes moeten bestellen want die verschenen niet. Smaak en kwaliteit van de gerechten maakten het allemaal weer goed. Fijne avond gehad.
jds1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ga hier regelmatig eten met mijn vriendin en het is elke keer raak. Heerlijk om zoveel verschillende gerechtjes te kunnen bestellen en knap dat alles altijd precies goed is. De service was dit keer ietsjes minder, duurde allemaal een beetje lang terwijl het niet heel druk was. Achja, dat kan een keer gebeuren.
TP72 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijk gegeten en leuke bediening! je kunt alle gerechten zo groot of klein maken als je wilt. er werd prima wijn bij geschonken. wij komen nog een keer terug.
Bartout G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke hapjes; goed te delen met elkaar. Lastig keuze te maken. Het liefst zou je hele kaart willen proeven!
Vriendelijke enthousiaste bediening. Aanrader.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Kleine hapjes en erg erg duur. Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten en vonden dit Ron's-gastrobar-achtige-idee niet goed genoeg uitgewerkt. Bediening was behoorlijk snobistisch en daar kunnen we natuurlijk echt niet tegen.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Super lekkere Italiaanse gerechtjes! Zelfs de keuzes van anderen aan tafel werden opgegeten door de rest. Alles wat we gehad hebben zou ik zo nog een keer bestellen.
We waren er op zondag met z'n 5en, was verder wel erg rustig. Zonde, want dit restaurant verdient veel gasten!
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant met sfeervolle moderne inrichting. Leuk concept om gerechten met elkaar te delen, al zou dit naar mijn mening wat meer uitgewerkt mogen worden, daar dit wat minder duidelijk is en ook bij de gerechten niet zo overkomt en bij eerdere restaurant dit beter uitgewerkt heb gezien.

Hoeveelheid van de verschillende gerechten nogal verschillend en los van het nagerecht moet je eigenlijk wel minimaal 3 gangen bestellen gezien de hoeveelheid. Daarnaast is dat de keuken de temperatuur van de gerechten wat meer in de gaten moet houden, daar dit van een aantal lauwwarm was en naar mijn gevoel gewoon heet zou moeten zijn.

Personeel aardig en behulpzaam en mooie wijnen, die op basis van advies van het personeel goed passen. Zeker een goede avond gehad, maar nog wel een aantal opmerkingen om het echt volledig top te maken.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Fantastische kwaliteit eten! Tafel van 14 mensen kwam net voor ons binnen, dat zorgde voor iets tragere bediening. Porties waren goed qua formaat, maar de gerechten zouden van mij niet allemaal tegelijk hoeven te komen. Vitello was om van te watertanden, tagliata ook, pasta met gamba's top, bruschetta's ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk eten, leuke gerechten en makkelijk te delen, aardige attente bediening
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten in een ongedwongen gastvrije setting, Elke keer weer genieten! Leuk om gerechten te delen maar zo lekker dat dat soms lastig is :)
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Uitstekend gegeten, verschillende gerechten laten serveren door de chef met bijpassende wijnen. Bediening zeer vriendelijk. Het was een top avond!
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ongedwongen sfeer. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten...De kleine gerechtjes om te delen maken het extra gezellig voor het grotere gezelschap.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Blijft leuk om gerechten met elkaar te delen, hier zijn er op ingespeeld.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heel erg goed gegeten bij Diverto. Het eten is waanzinnig en met allergien wordt erg goed rekening gehouden. De bediening is wellicht nog beter dan het eten. On-Amsterdams goed.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Dit was mijn tweede keer. De eerste keer was een proeverij met een grote groep en dat was subliem. En ook nu weer.....Het was heerlijk, alles klopte, de samenstelling van de gerechten, de smaken, de wijnen en wat de avond compleet maakte waren de mensen van Diverto. Wat een toppers en wat voel je je een welkome gast. Het restaurant zelf is ook prachtig en fijn ingericht. Het is echt een aanrader.
melvinmak .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dit is er eentje om te onthouden en terug te komen. Wat een gastvrijheid van alle medewerkers en wat een heerlijk eten. De hoge kwaliteit van de producten, de heerlijke smaken en smaakcombinaties...alles perfect. De manier waarop aandacht besteed wordt aan service is iets waar heel veel andere restaurants veel van kunnen leren. Elke rondje schoon bestek en bordje, vriendelijk, de tijd gunnen aan de gast, de jas klaarhangen als je weggaat. Het klopt gewoon. Keep up the good work!