Meer informatie over restaurant Diverto

Bas V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Uitstekend gegeten, verschillende gerechten laten serveren door de chef met bijpassende wijnen. Bediening zeer vriendelijk. Het was een top avond!
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ongedwongen sfeer. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten...De kleine gerechtjes om te delen maken het extra gezellig voor het grotere gezelschap.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Blijft leuk om gerechten met elkaar te delen, hier zijn er op ingespeeld.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heel erg goed gegeten bij Diverto. Het eten is waanzinnig en met allergien wordt erg goed rekening gehouden. De bediening is wellicht nog beter dan het eten. On-Amsterdams goed.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Dit was mijn tweede keer. De eerste keer was een proeverij met een grote groep en dat was subliem. En ook nu weer.....Het was heerlijk, alles klopte, de samenstelling van de gerechten, de smaken, de wijnen en wat de avond compleet maakte waren de mensen van Diverto. Wat een toppers en wat voel je je een welkome gast. Het restaurant zelf is ook prachtig en fijn ingericht. Het is echt een aanrader.
Melvinmak .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dit is er eentje om te onthouden en terug te komen. Wat een gastvrijheid van alle medewerkers en wat een heerlijk eten. De hoge kwaliteit van de producten, de heerlijke smaken en smaakcombinaties...alles perfect. De manier waarop aandacht besteed wordt aan service is iets waar heel veel andere restaurants veel van kunnen leren. Elke rondje schoon bestek en bordje, vriendelijk, de tijd gunnen aan de gast, de jas klaarhangen als je weggaat. Het klopt gewoon. Keep up the good work!
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Soort Italiaanse tapas. Veel kleine hapjes. Daardoor moet je vrij veel bestellen maar kan je ook veel proeven.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg lekker gegeten, kleine Italiaanse gerechten die je kan delen. Super leuke enthousiaste bediening en goed wijn advies. Het was een leuke avond!
Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg lekker gegeten dat je de shared dining gerechten wel in grote porties zou willen hebben.
De kalfsmuis met morillesaus, de met biet gemarineerde mozzarella, de truffelpasta, flamkuchen met ham...echt helemaal top!
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Zeer lekker gegeten vooral de entrecote met gorgonzola en de bruchetta's! Bediening vriendelijk en snel plus goede adviezen over de juiste gerechten om te delen. We waren allen zeer content!
Ik kom hier zeker een keer terug en raad het aan
Piet Z.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het eten was geweldig Bediening heel attent en hartelijk Het tafeltje recht van de ingang die we zelf hadden gekozen was achteraf niet zo gezellig Maar al met al een perfecte avond
Teunvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
ik vond met name de beekridder met citroen/kappertjes saus lekker. Het zal passen in het gehanteerde concept, maar ik vond de hoeveelheden te weinig om n goed idee van t gerecht op zich te kunnen krijgen. 2 ravioli kussentjes? Niet mijn ding. Ook decor is n kwestie van smaak. Ik vond t geheel niet uitblinken in gedurfdheid: kleine hoeveelheden op je bord, hoogkatharijne muziek, hip arty maar mij niet beroerend decor.
Nancy.koek .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening heel gezellig en goed. Ik kan dit iedereen aanraden die houdt van verfijnd Italiaans eten.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hadden Diverto gevonden via Iens, omdat we voor een theaterbezoek niet in een al te toeristisch restaurant terecht wilden komen. Het werd een fantastische ervaring. Een hartelijke ontvangst, erg leuk shared dining concept, maar het meest belangrijke: verrukkelijk eten. Nog nooit zo'n goede vitello tonnato geproefd, een simpele bruchetta was al een smaaksensatie en de pasta's waren goddelijk. De pasta met truffelolie en eendenlever was onze favoriet. Helaas geen tijd meer voor de dolces. Het enige kleine minpuntje was, dat de rode wijn te warm was. Maar dat moeten ze bij Diverto zien als positieve kritiek. We komen zeker terug!
Nijnenalex .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk! Zeer attente bediening. Niet goedkoop, gezien de prijs en kleine(te) porties (want dinner sharing), wel een aanrader!
Sanvw8 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijke gegeten bij Diverto; personeel erg aardig en behulpzaam. De heren voelen goed aan wat je nodig hebt, service top! De cheesecake was gruwelijk lekker.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een kaart vol lekkere gerechten, lekkere wijn en uitstekende bediening in een relaxte sfeer. Een uitstekend restaurant op een steenworp afstand van het Leidseplein.
Ciel .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wat een leuke plek om te eten. Dinersharing is echt een top concept. We hebben heerlijk gegeten van ravioli tot en met heerlijke coquilles En lekker dessert. Bediening erg n.goed en enthousiast. Ik was jarig en dat werd door hun opgepakt met feestelijke benadering vh toetje.
We gaan hier zeker terugkomen....
Cecile Timmermans
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Het was heerlijk bij Diverto. De bediening is heel vriendelijk en professioneel. Toen wij ons menu een beetje bijzonder indeelden en het lastig was er een passende wijn bij te vinden werd er een fles open getrokken die niet per glas wordt geschonken. Dat werd nu wel gedaan en terecht, de wijn (een Gavi) paste heel goed. De wijnkaart is sowieso met veel zorg samengesteld, een paar usual suspects maar voor het overige allemaal onbekende en originele druivenrassen. Keuken is heel goed, de gerechten zijn heel origineel maar klein zodat je veel verschillende smaken kunt proberen en combineren. AANRADER!
Ran1972 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
28 juli op het terras gedineerd bij Diverto. Goede bediening, ondanks de drukte was er de juiste en vooral oprechte aandacht van de gastheren. Gerechten kun je delen met elkaar, waardoor je van alles kunt proeven. En dat was een feestje. Heerlijke eerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!