Over het restaurant Diverto

Diverto, Groots Genieten van Kleine Gerechten… in een ongedwongen sfeer

Houd je van de authentieke Mediterrane keuken, ben jij iemand die liever geniet van drie kleinere gerechten dan van één compleet menu en hou jij van kwaliteit die je echt proeft en die niet in de entourage zit? Kom dan eens langs bij Diverto.

Wij zijn Robert, Michel en Douwe en Emanuello en wij lanceren Diverto, een gelegenheid waar je graag komt om elke keer, meerdere kleine culinaire verrassingen te ontdekken.

De naam Diverto is afgeleid van ‘divertire’, dat in het Italiaans betekent ‘amuse’ of ‘amuseren’. Diverto serveert mini gerechten die lijken op amuses maar dan in een completere vorm. Daarnaast is ‘amusement’ een belangrijk onderdeel van Diverto.

Meer informatie over restaurant Diverto

Jouw recensie over het restaurant Diverto

Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De hapjes die wij deelden misten verrassing en net dat beetje extra bite, smaak, waardoor het spannend wordt om het te delen en je af te vragen wat erin zit. De bediening was goed en dacht mee. De entourage was gezellig maar er was net te weinig licht.
Letty R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijke gerechten. Met name de spaghetti met gamba's was een topper. De vitello tonnato ook heerlijk vers, alleen erg weinig tonijnmayonaise. Wat ik wel miste waren de groenten. Ook twee puntjes van kritiek: het shared dining concept komt niet goed uit de verf met gerechten als pasta. Ook het feit dat er drie gamba's en drie ravioli waren, maakt het delen er niet makkelijker op. Wat ik echt schandalig vind, is het feit dat ze geen kraanwater serveren, maar alleen flessen die uit Italië hierheen getransporteerd worden. De duurzame transitie is hier nog niet aangekomen. Helaas.
saskia T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke bediening, restaurant om naar terug te gaan!
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk eten, leuke locatie.
Ontvangst was goed met uitleg over het concept en de daggerechten, kregen een schaaltje met chips en de wijn werd vrij snel nadat we plaats hadden genomen ingeschonken, prima!
De service na de ontvangst was minder goed (ondanks dat het rustig was). Alles ging erg gehaast en er was geen aandacht voor de lege wijnglazen (gemiste kans). Uiteindelijk nadat bijna alle gerechten op waren oogcontact gekregen en nieuwe wijn besteld. Vervolgens werd alles vrij abrupt van de tafel gehaald en werd er niet gevraagd of we nog wat wilden bestellen (gemiste kans). Uiteindelijk de rekening maar gevraagd.
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Via Groupon afgelopen woensdag ter ere van de verjaardag van mijn man gegeten. Hele leuke sfeer, bediening erg aardig en het eten was heerlijk. Kaart is niet groot, goed om te weten dat hun kaart met regelmaat wisselt. Tapas style gerechten, een erg leuk concept! Voor dit concept is de kaart ook groot genoeg. Boorden zijn smaakvol opgemaakt en alles is echt erg lekker. Door de indeling van het restaurant zaten mijn man en ik alleen. Leuk dat je drukte kan opzoeken maar ook iets meer privé ook mogelijk is. Aanrader!
Koos K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijke afwisselende gerechten,uitstekende zorgvuldige attente bediening , goede wijnen , prima locatie geen overacoustiek, zeker aante bevelen en vanzelfsprekend zeker voor herhaling vatbaar!!
Marie Louise D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Uitstekende gerechtjes. Heerlijke smaakcombinaties geproefd en erg vriendelijk personeel. De gerechtjes zijn bedoeld om te delen maar aan de kleine kant. Bij de 2 e ronde doorgegeven dat wij (met 4 personen) iets meer wilden en dat hebben zij keurig gedaan, wel tegen meerprijs. Wij zijn fijnproevers en willen zeker nog eens terugkomen.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Kan er kort over zijn: super! Heerlijke kleine gerechtjes, met veel zorg klaargemaakt. En gezellige, enthousiaste bediening!
Femke E.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het is eten was niet bijzonder. En ook niet vers. Ik ben enorm teleurgesteld in de smaken die ze bij elkaar kiezen. En de spaghetti was niet al dente maar zo papperig. Heel slecht bevallen. Van binnen is het modern ingericht. Bediening is kundig. Jammer van het eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Aangenaam, gastvrij en smakelijk. Bijzondere gerechten op de kaart. De apart bestelde, losse glazen wijn mogen wel wat voller geschonken worden.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Veel enthousiaste verhalen over Diverto. Dus met goed gezelschap bij Diverto gaan eten. Inderdaad dat schaaltje chips op tafel vind ik jammer. Dan liever een mooie dunnen pizza bodem in stukken met wat zee zout.
In het begin was het vrij rustig en kregen wij alle aandacht van het personeel. Wellicht teveel want ze kwamen vaak aan tafel en ik kreeg een beetje het idee dat wij op moesten schieten. Ze waren wel heel aardig als wij dan aangaven nog even te willen wachten. De gerechtjes waren goed in portie. Ik vond de opmaak niet geweldig en uiteindelijk de smaakt ook niet wat ik ervan had verwacht. Of het lag aan de avond (maandag) maar naarmate de avond verstreek was ook de bediening minder attent en hebben wij zelfs bij 45 minuten gewacht voordat er iemand kwam om het 2de gerecht op te nemen. Ja het werd wel wat drukker en wij hadden zeker geen haast. Maar dit duurde iets te lang. Smaken waren wat vlak en ik had helaas meer verwacht van dit restaurant .
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat een gezellige jongens zijn dat bij Diverto ! En wat een heerlijk eten kunnen ze daar maken . Top! Nu voor de tweede keer, maar dat gaat nog vaker gebeuren. Thanx guys!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijke, verzorgde gerechten om samen te delen in een mooie ambiance, wat wil je nog meer. Ook al waren we vroeg ivm theaterbezoek en was het restaurant vrij leeg bij binnenkomst, was dit prima. De bediening is uiterst vriendelijk en correct, maakt op een prettige manier contact en zorgt ervoor dat de klant zich koning voelt. We komen graag terug!
Ilja S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en lekker eten. Ik ga zeker nog een keer terug. leuk met vrienden of familie. Alleen werkt Iens niet zo goed. drie keer de recensie moeten invullen.
RuudWijdeven .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gezellig om een avond met vrienden te zitten, door de kleine gerechtjes en tijd tussen het bestellen kun je lekker lang eten. De service en inrichting zijn uitstekend en je voelt je meteen thuis. Heb er een jaar geleden ook gegeten toen was het eten ook spectaculair, nu was het heel behoorlijk maar niet zo'n hoog niveau als eerder. Hoop dat het kwam doordat de normale kok er niet was, dus wij gaan zeker terug om dit te proberen.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben bij Diverto heerlijk gegeten en er was onwijs aardig personeel! We raden iedereen aan om hier een keer te komen eten.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ook ons tweede bezoek aan Diverto is weer uitstekend bevallen. Heerlijke, met zorg bereide kleine gerechten waardoor je een heel gevarieerd diner kan samenstellen voor je gezelschap. Ook nu gingen we aansluitend naar het theater en hielden de bediening daar keurig rekening mee qua tijd.
Echt een aanrader!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heel hartelijke ontvangst en professionele bediening. Er werd heel adequaat omgegaan met een allergie bij iemand van het gezelschap. Gerechten waren heerlijk. Absoluut een adres om naar terug te keren!
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk concept. Kleine gerechten om te delen. Heel vriendelijke bediening en online kunnen reserveren. Een aanrader
ebru A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het eten was helaas niet lekker. We kregen alvorens een bakje met chips op tafel, maar het was duidelijk dat deze uit een een kant en klare (lays?!) zakje kwam. Dit verwacht/hoop je niet in een kwalitatief restaurant. De verschillende soorten wijnen werden in hetzelfde wijnglas geserveerd, dat hoort niet. Al met al een complete teleurstelling. Vooral na de hoge recensies op IENS!?