Over het restaurant Diverto

Diverto, Groots Genieten van Kleine Gerechten… in een ongedwongen sfeer

Houd je van de authentieke Mediterrane keuken, ben jij iemand die liever geniet van drie kleinere gerechten dan van één compleet menu en hou jij van kwaliteit die je echt proeft en die niet in de entourage zit? Kom dan eens langs bij Diverto.

Wij zijn Robert, Rogier en Michel en wij lanceren Diverto, een gelegenheid waar je graag komt om elke keer, meerdere kleine culinaire verrassingen te ontdekken.

De naam Diverto is afgeleid van ‘divertire’, dat in het Italiaans betekent ‘amuse’ of ‘amuseren’. Diverto serveert mini gerechten die lijken op amuses maar dan in een completere vorm. Daarnaast is ‘amusement’ een belangrijk onderdeel van Diverto.

Meer informatie over restaurant Diverto

Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Kan er kort over zijn: super! Heerlijke kleine gerechtjes, met veel zorg klaargemaakt. En gezellige, enthousiaste bediening!
Nora E.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het is eten was niet bijzonder. En ook niet vers. Ik ben enorm teleurgesteld in de smaken die ze bij elkaar kiezen. En de spaghetti was niet al dente maar zo papperig. Heel slecht bevallen. Van binnen is het modern ingericht. Bediening is kundig. Jammer van het eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Aangenaam, gastvrij en smakelijk. Bijzondere gerechten op de kaart. De apart bestelde, losse glazen wijn mogen wel wat voller geschonken worden.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Veel enthousiaste verhalen over Diverto. Dus met goed gezelschap bij Diverto gaan eten. Inderdaad dat schaaltje chips op tafel vind ik jammer. Dan liever een mooie dunnen pizza bodem in stukken met wat zee zout.
In het begin was het vrij rustig en kregen wij alle aandacht van het personeel. Wellicht teveel want ze kwamen vaak aan tafel en ik kreeg een beetje het idee dat wij op moesten schieten. Ze waren wel heel aardig als wij dan aangaven nog even te willen wachten. De gerechtjes waren goed in portie. Ik vond de opmaak niet geweldig en uiteindelijk de smaakt ook niet wat ik ervan had verwacht. Of het lag aan de avond (maandag) maar naarmate de avond verstreek was ook de bediening minder attent en hebben wij zelfs bij 45 minuten gewacht voordat er iemand kwam om het 2de gerecht op te nemen. Ja het werd wel wat drukker en wij hadden zeker geen haast. Maar dit duurde iets te lang. Smaken waren wat vlak en ik had helaas meer verwacht van dit restaurant .
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat een gezellige jongens zijn dat bij Diverto ! En wat een heerlijk eten kunnen ze daar maken . Top! Nu voor de tweede keer, maar dat gaat nog vaker gebeuren. Thanx guys!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijke, verzorgde gerechten om samen te delen in een mooie ambiance, wat wil je nog meer. Ook al waren we vroeg ivm theaterbezoek en was het restaurant vrij leeg bij binnenkomst, was dit prima. De bediening is uiterst vriendelijk en correct, maakt op een prettige manier contact en zorgt ervoor dat de klant zich koning voelt. We komen graag terug!
Ilja S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en lekker eten. Ik ga zeker nog een keer terug. leuk met vrienden of familie. Alleen werkt Iens niet zo goed. drie keer de recensie moeten invullen.
RuudWijdeven .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gezellig om een avond met vrienden te zitten, door de kleine gerechtjes en tijd tussen het bestellen kun je lekker lang eten. De service en inrichting zijn uitstekend en je voelt je meteen thuis. Heb er een jaar geleden ook gegeten toen was het eten ook spectaculair, nu was het heel behoorlijk maar niet zo'n hoog niveau als eerder. Hoop dat het kwam doordat de normale kok er niet was, dus wij gaan zeker terug om dit te proberen.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben bij Diverto heerlijk gegeten en er was onwijs aardig personeel! We raden iedereen aan om hier een keer te komen eten.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ook ons tweede bezoek aan Diverto is weer uitstekend bevallen. Heerlijke, met zorg bereide kleine gerechten waardoor je een heel gevarieerd diner kan samenstellen voor je gezelschap. Ook nu gingen we aansluitend naar het theater en hielden de bediening daar keurig rekening mee qua tijd.
Echt een aanrader!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heel hartelijke ontvangst en professionele bediening. Er werd heel adequaat omgegaan met een allergie bij iemand van het gezelschap. Gerechten waren heerlijk. Absoluut een adres om naar terug te keren!
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk concept. Kleine gerechten om te delen. Heel vriendelijke bediening en online kunnen reserveren. Een aanrader
ebru A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het eten was helaas niet lekker. We kregen alvorens een bakje met chips op tafel, maar het was duidelijk dat deze uit een een kant en klare (lays?!) zakje kwam. Dit verwacht/hoop je niet in een kwalitatief restaurant. De verschillende soorten wijnen werden in hetzelfde wijnglas geserveerd, dat hoort niet. Al met al een complete teleurstelling. Vooral na de hoge recensies op IENS!?
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten, heel divers met de vele verschillende gerechten die je met je tafelgenoten kan delen en bijbestellen. Leuke bediening.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De gerechten waren verassend en erg smaakvol. De topper waren de gamba's. We hebben een heerlijke avond gehad.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en lang getafeld door Diverto's concept. Huiswijn was goed. De porties van de gerechten zijn naar onze mening wel klein, muv bijvoorbeeld brood aioli en de flammkuchen.
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten bij Diverto is erg goed - de gerechten zijn niet alledaags en worden goed bereid. De wijnen (per fles) zijn lekker en erg goed geprijsd.
De service is voor Amsterdamse begrippen heel erg goed. Vriendelijk, attent en klantgericht.

Feedback - de borden waarvan wordt gegeten zijn koud, warme borden zou veel beter zijn.
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het was duidelijk dat de bediening veel inzet had, maar hier en daar ging er nog wel wat mis. Zo hadden wij b.v. de coquille met pancetta besteld, die verscheen zonder pancetta. Het zou in de keuken nagevraagd worden, maar daar is niet meer op terug gekomen later. Ook hebben we tussendoor twee maal dezelfde drankjes moeten bestellen want die verschenen niet. Smaak en kwaliteit van de gerechten maakten het allemaal weer goed. Fijne avond gehad.
jds1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ga hier regelmatig eten met mijn vriendin en het is elke keer raak. Heerlijk om zoveel verschillende gerechtjes te kunnen bestellen en knap dat alles altijd precies goed is. De service was dit keer ietsjes minder, duurde allemaal een beetje lang terwijl het niet heel druk was. Achja, dat kan een keer gebeuren.
TP72 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijk gegeten en leuke bediening! je kunt alle gerechten zo groot of klein maken als je wilt. er werd prima wijn bij geschonken. wij komen nog een keer terug.