Meer informatie over restaurant Diverto

Bartout G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke hapjes; goed te delen met elkaar. Lastig keuze te maken. Het liefst zou je hele kaart willen proeven!
Vriendelijke enthousiaste bediening. Aanrader.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Kleine hapjes en erg erg duur. Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten en vonden dit Ron's-gastrobar-achtige-idee niet goed genoeg uitgewerkt. Bediening was behoorlijk snobistisch en daar kunnen we natuurlijk echt niet tegen.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Super lekkere Italiaanse gerechtjes! Zelfs de keuzes van anderen aan tafel werden opgegeten door de rest. Alles wat we gehad hebben zou ik zo nog een keer bestellen.
We waren er op zondag met z'n 5en, was verder wel erg rustig. Zonde, want dit restaurant verdient veel gasten!
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant met sfeervolle moderne inrichting. Leuk concept om gerechten met elkaar te delen, al zou dit naar mijn mening wat meer uitgewerkt mogen worden, daar dit wat minder duidelijk is en ook bij de gerechten niet zo overkomt en bij eerdere restaurant dit beter uitgewerkt heb gezien.

Hoeveelheid van de verschillende gerechten nogal verschillend en los van het nagerecht moet je eigenlijk wel minimaal 3 gangen bestellen gezien de hoeveelheid. Daarnaast is dat de keuken de temperatuur van de gerechten wat meer in de gaten moet houden, daar dit van een aantal lauwwarm was en naar mijn gevoel gewoon heet zou moeten zijn.

Personeel aardig en behulpzaam en mooie wijnen, die op basis van advies van het personeel goed passen. Zeker een goede avond gehad, maar nog wel een aantal opmerkingen om het echt volledig top te maken.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Fantastische kwaliteit eten! Tafel van 14 mensen kwam net voor ons binnen, dat zorgde voor iets tragere bediening. Porties waren goed qua formaat, maar de gerechten zouden van mij niet allemaal tegelijk hoeven te komen. Vitello was om van te watertanden, tagliata ook, pasta met gamba's top, bruschetta's ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk eten, leuke gerechten en makkelijk te delen, aardige attente bediening
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten in een ongedwongen gastvrije setting, Elke keer weer genieten! Leuk om gerechten te delen maar zo lekker dat dat soms lastig is :)
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Uitstekend gegeten, verschillende gerechten laten serveren door de chef met bijpassende wijnen. Bediening zeer vriendelijk. Het was een top avond!
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ongedwongen sfeer. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten...De kleine gerechtjes om te delen maken het extra gezellig voor het grotere gezelschap.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Blijft leuk om gerechten met elkaar te delen, hier zijn er op ingespeeld.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heel erg goed gegeten bij Diverto. Het eten is waanzinnig en met allergien wordt erg goed rekening gehouden. De bediening is wellicht nog beter dan het eten. On-Amsterdams goed.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Dit was mijn tweede keer. De eerste keer was een proeverij met een grote groep en dat was subliem. En ook nu weer.....Het was heerlijk, alles klopte, de samenstelling van de gerechten, de smaken, de wijnen en wat de avond compleet maakte waren de mensen van Diverto. Wat een toppers en wat voel je je een welkome gast. Het restaurant zelf is ook prachtig en fijn ingericht. Het is echt een aanrader.
melvinmak .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dit is er eentje om te onthouden en terug te komen. Wat een gastvrijheid van alle medewerkers en wat een heerlijk eten. De hoge kwaliteit van de producten, de heerlijke smaken en smaakcombinaties...alles perfect. De manier waarop aandacht besteed wordt aan service is iets waar heel veel andere restaurants veel van kunnen leren. Elke rondje schoon bestek en bordje, vriendelijk, de tijd gunnen aan de gast, de jas klaarhangen als je weggaat. Het klopt gewoon. Keep up the good work!
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Soort Italiaanse tapas. Veel kleine hapjes. Daardoor moet je vrij veel bestellen maar kan je ook veel proeven.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg lekker gegeten, kleine Italiaanse gerechten die je kan delen. Super leuke enthousiaste bediening en goed wijn advies. Het was een leuke avond!
Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg lekker gegeten dat je de shared dining gerechten wel in grote porties zou willen hebben.
De kalfsmuis met morillesaus, de met biet gemarineerde mozzarella, de truffelpasta, flamkuchen met ham...echt helemaal top!
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Zeer lekker gegeten vooral de entrecote met gorgonzola en de bruchetta's! Bediening vriendelijk en snel plus goede adviezen over de juiste gerechten om te delen. We waren allen zeer content!
Ik kom hier zeker een keer terug en raad het aan
Piet Z.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het eten was geweldig Bediening heel attent en hartelijk Het tafeltje recht van de ingang die we zelf hadden gekozen was achteraf niet zo gezellig Maar al met al een perfecte avond
teunvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
ik vond met name de beekridder met citroen/kappertjes saus lekker. Het zal passen in het gehanteerde concept, maar ik vond de hoeveelheden te weinig om n goed idee van t gerecht op zich te kunnen krijgen. 2 ravioli kussentjes? Niet mijn ding. Ook decor is n kwestie van smaak. Ik vond t geheel niet uitblinken in gedurfdheid: kleine hoeveelheden op je bord, hoogkatharijne muziek, hip arty maar mij niet beroerend decor.