Dive Inn De Kabbelaar

31-111671913

Meer informatie over restaurant Dive Inn De Kabbelaar

Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Het restaurant is zeer oubollig ingericht, eten is ook vrij ouderwetse keuken. Bediening was erg neutraal, niet vriendelijk, niet onvriendelijk, afrekenen moest bij aparte kassa. Voordeel hiervan is wel dat je met een grote groep apart kan afrekenen. Boven het restaurant zit nog een soort van hostel, die mensen kunnen er ook ontbijten.
MJH69 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Poeh... In Zeeland, omringd door kilometers viswater, kibbeling bestellen voor €5,95 en dan 8 stukjes op vissticks gelijkende blokjes uit te diepvries krijgen... Nee, dat hadden we van te voren niet durven verzinnen. Niet goed. Helaas!
Renee B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Sinds anderhalve maand een nieuwe eigenaar. Het eten en de service is ronduit slecht. Sate leek uit de frituur en salade is niet aangemaakt en je betaald de hoofdprijs (17 euro) Bediening erg traag en niet toeschietelijk (geen tafels schoonmaken en niet vragen of je nog wat te drinken wilt) Kortom prijs- kwaliteitsverhouding echt ver te zoeken!

Ook het overnachten is duur en niet geweldig; simpele kamers (met zijn 2-, 4- of 6en op een kamer), slechte bedden en douches (beneden in hotel) erg vuil. Je kunt voor 180 euro per nacht (voor vier personen) ook twee mooie kamers met douche op de kamer en lekkere bedden in een goed hotel krijgen. Op de site staat dat parkeren gratis is. Als je met zijn vieren of zessen op een kamer zit krijg je maar 1 parkeerkaart. Voor die andere kaarten moet je extra betalen (alsof je met vier personen met duikspullen in een auto past) Weer matige service voor een hoop geld. En zet dan op je site 1 kaart per kamer. .. Kortom ik ga zeker niet meer terug!
Day S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Leuke duiktent, gezellig personeel. Echt het huiskamergevoel, de snert is echter briljant! Ga een keer langs bij uitbater Bas.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Je gaat hier meestal heen als duiker, en daarvoor is het perfect. Eten zonder poespas. De ene broer had gamba's met knoflook, de andere broer had een hele schol. Lekker, puur en eenvoudig. Warme sfeer met duikattributen en mooi uitzicht op de haven. Vriendelijke en snelle bediening. We komen hier graag. A propos, je kan hier ook slapen (duikhotel).