Diva's

Nieuwstraat 60 3311 XR Dordrecht Nederland Kaart
31-787200780

Over het restaurant Diva's

Seizoen specifieke gerechten

In hartje Dordrecht, in het historische Hofkwartier, vind je dit schattige restaurant. Het decor is sfeervol en de keuken is klassiek vanuit een Franse basis. Iedere week worden er speciale gerechten samengesteld door de chef. Deze gerechten spelen in op het seizoen of de thematiek in het filmprogramma van de naastgelegen bioscoop. Je zult dus niet snel uitgekeken raken op dit restaurant.

Meer informatie over restaurant Diva's

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
mverb .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuk restaurant met leuke aankleding. Vriendelijke bediening. Gehorige ruimte. Wat ik wel teleurstellend vond was dat je via de AH Restaurantactie een keuze krijgt uit hele standaard gerechten. Als restaurant zou je jezelf op een bijzondere manier kunnen profileren door iets anders te doen dan de standaard zodat je een reden hebt om er opnieuw te komen. Helaas begrijpen veel restauranthouders dit niet. Daarnaast vond ik de kwaliteit van de biefstuk en het dessert (dame blanche) ondermaats. De biefstuk was niet mals en voor een deel doorbakken. De berekening van 5 euro voor het openen van een fles water (2 glaasjes gedronken) vond ik ook teleurstellend hoewel dit later vanzelf goed werd gemaakt door het aanbieden van gratis drankjes omdat er problemen waren bij het afspelen van de film. Wel jammer dat de minpuntjes zijn blijven hangen. Ik zou hier niet zo snel weer iets gaan eten.
Egidius69 D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De Carpaccio was helemaal zoals deze werd verwacht, prima
De 3 soorten zalm waren voortreffelijk

De biefstuk was goed medium , had een beetje een vreemd kleurtje maar was heerlijk mals,
iets meer saus had wel gekund bij de biefstuk.

Mijn dame blanche was prima de lux .
De cappuccino parfait met bastogne koekkruimels was machtig maar wel lekker.
Heerlijk gegeten,bedankt.
Mieke-en-Cees .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ondanks dat het drukker was dan verwacht heeft de enige ober die aanwezig was alles goed in de gaten gehouden en hebben wij een goed verzorgde avond gehad.
Boomstraat .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Dankzij de AH kaart was het nog enigszins betaalbaar, maar bij Diva is de prijs kwaliteit verhouding zoek. De gerechten zijn niet bijzonder, we zouden Diva niet aanraden aan anderen.
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Filmdiner met een ruime keus aan hoofdgerechten
Vriendelijke en zeer gastvrije bediening. Gezellige inrichting.
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Was een gezellige, smakelijke maaltijd. Volledig naar wens. Het was niet druk en waarschijnlijk mede daardoor rustig in het restaurant. Uitgebreid kunnen kletsen bij heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening.
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
leuk restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening. Een etentje bij Diva's is echt een avondje uit.

Desgewenst kan je een diner combineren met een film, dan houden ze in het restaurant ook rekening met de aanvangstijd van de film
72liek K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Fantastisch ! Ontvangst super vriendelijk. Gezellige tafel aan het raam. Super vriendelijke bediening. Ontzettend lekker ( en veel) eten, heerlijke menu, veel keus. Elk gerecht bijzonder lekker.
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hadden, net als vele mensen met ons die avond, de bonnen van de Ah. Het menu was zeer beperkt, zeker voor een zwangere. Het werd nog beperkter omdat om 19uur er al geen piepkuiken of cappacio meer was en mijn vriendinnen mochten ivm geen cappacio van de gewone voorgerechten wat kiezen maar daar was de geoentenloempia ook al van op!! We zaten al heel lang voor dat we drankjes kregen, duurde nog langer voordat we de kaart kregen (en niet meteen hoorde wat er niet was, dat kwam na het bestellen). Er was geen alternatief voor zwangeren, dus is had geluk dat ik een mini stukje vis luste. We moesten zelf een serveerster steeds vragen voor drinken, ze kwamen niet uit zichzelf (hadden daar het geld uit kunnen halen!) en afruimen duurde erg lang en deden ze deels.
We moesten de patat los bij vragen, zat er niet standaard bij, bij je vlees/vis zat 1 stukje aardappel (die niet goed gaar was). De serveerster bepaalde voor ons dat drie bakjes patat wel voldoende was (we vroegen er vier), had ze het gebracht als (ik heb er voor nu even drie (of twee) voor u dan kunt u zo van mij warm de rest krijgen) dan had ze ons niet beledigd of gekleineerd met haar woorden!!

Geen moment is tijdens ons eten gevraagd of alles naar wens was.
De serveersters waren wel aardig, enige pluspuntje, want alle gerechten waren net aan warm. .zo zonde!!
Ik ga hier niet meer eten!!! Wat een teleurstelling.
John H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer welkome ontvangst en bediening. We maakten gebruik van de AH actie en hadden aangegeven dat we een vegetarier bij ons hadden. Deze mocht uit de kaart kiezen, echter het vega gerecht (pasta) was teleurstellend qua smaak. De piepkuiken (met citroen) was erg lekker. Jammer dat er een rekenfout werd gemaakt, menu is inclusief desert, maar werd toch berekend. Dit werd snel gecorrigeerd. We hadden een gezellige avond in een rumoerig, maar stijlvol restaurant.
jongeje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Diva's is een leuk en gezellig restaurant met goede bediening en vriendelijk personeel. Je kunt ook een filmarrangement nemen, dat lijkt ons ook leuk om te doen. Wij hebben lekker gegeten en gedronken. Vergeet niet alvast friet te bestellen, want dat zit niet bij alle AH gerechten inbegrepen
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, lekker eten, goede wijn, erg gezellige sfeer en muziek, gewoon een aanrader, als je eens in het centrum van Dordrecht bent.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Leuke ontvangst en goed en smakelijk gegeten. Goed ingesteld op de AH actie met een speciaal menukaartje. serveersters waren erg vriendelijk. Mooi pand waar je ook combinatie arrangementen hebt met film. Aanrader in Dordrecht
t.verschoor .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Na het voorgerecht ging alles fout wat fout kon gaan. Helaas is het restaurant niet meer op de eerste verdieping, maar in de geheel niet als restaurant overkomende foyer.
Het dessert is erbij ingeschoten omdat na het eten de vooraf extra bestelde frites werden geserveerd, en de lol er helemaal af was.
Achteraf is alles netjes opgelost en hebben wij een tegoedbon gekregen zodat ze volgende
keer kunnen laten zien dat het weer als vanouds zal worden.
bez1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was slecht. De combinatie van smaken op het bord was gemaakt door iemand die totaal geen verstand heeft van koken. Dessert hebben.we moeten missen anders waren we te laat voor de film. Van 19:00 tot 21:00 is genoeg tijd om drie gangen te serveren maar niet bij diva's. Zij serveren in twee uur een stukje brood en een koud hoofdgerecht.
c.bolhaar .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Even de vakantie afsluiten met eten bij diva's. Eten was opzich prima. Vond te weinig keuze qua menu. Daardoor ben ik van de gewone kaart gaan kiezen, een ander voor en hoofd gerecht. Ik wist het dessert nog niet dus niks opgegeven. Na hoofdgerecht kwam al snel het menu dessert wat ik niet wou. Bediening was opzich vriendelijk maar hadden duidelijk geen zin of geen ervaring in horeca. Heb uiteindelijk een leuke avond gehad maar zal niet terug komen als ik ooit nog in Dordrecht terug kom.
Fran737 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het personeel is traag en chagrijnig, kon geen lachje vanaf, en dit terwijl het echt niet druk was. De wijn en friet waren lekker , echter was mijn biefstuk te doorbakken en de tonijn van mijn vriendin zat geen smaak aan verder was tonijn met spagetti echt geen combinatie. Voor wat je krijgt is dit restaurant echt aan de dure kant.
Pjw63 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijke Bouillabaisse als voorgerecht, volle tomatensoep met variabel zeevoedsel, Niets op aan te merken.
Hoofdgerecht, gebakken zeewolf op bedje van zeekraal en in rode wijn gekarameliseerde ui
was prima, goede garing, lekker op smaak; garnituur van broccoli en een bakje eenvoudige salade was een beetje saai

Als dessert kozen we Crème brûlée (goed), en voor mij een bolletje rode vruchten sorbet ijs, met een paar stuks zomerfruit en verkruimelde koek bastogne. Dat laatste was voor mij ondermaats, en te simpel.

Op deze quasi zomeravond in augustus was het goed toeven op het rustige terras naast bioscoop 'The Movies' in het centrum van Dordrecht. Op de bediening en service was niets aan te merken, vlot, functioneel en attent.

Alles bij elkaar een dikke voldoende voor Diva's, en zeker een aanrader om een een hapje te gaan eten.
marieke.vdkoppel .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We wilden na het eten naar de film..dit al bij de reservering bekend gemaakt. Bij binnenkomst gemeld. Door de serveerster verzekerd dat het goed kwam..en dan toch pas om 18.55 je hoofdgerecht krijgen. Terwijl de film om 19.10 begint. Gelukkig hebben ze dat weer beetje goed gemaakt..de bios zat erbij dus eerst de film en daarna nog ons toetje gegeten..maar dat liet ook wel te wensen over.. koude pudding is géén ijs!
elsdriessen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We vonden de voorgerechten " tartaar van tonijn" en " traditionele rundercarpaccio" allebei verrukkelijk. We werden door het personeel heel plezierig, correct en persoonlijk bediend en goed geadviseerd vanwege de beperkte tijd die we hadden.
Met ons vieren hebben we heel rustig en plezierig gegeten.