Glas champagne

Uitmuntend
9,4
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Disch

Anne G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten verrassende smaken! Leuke omgeving fijne sfeer persoonlijke bediening echt heel erg gezellig aan te raden
John H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Een welkome verrassing. Ik wilde naar het vorige restaurant op dit adres. Dat bleek reeds de deuren te hebben gesloten. Ik las de recensies van het nieuwe restaurant en besloot hiervoor te kiezen.

Die keuze is uitermate goed bevallen. De gerechten zijn van zeer hoog niveau. Zij hebben voor een informele benadering gekozen in de bediening dat goed past bij de sfeer die zij uitstralen.

Wij kozen voor het "sharen" en dat was behalve gezellig en knus, ook erg goed van kwaliteit. de prijs is redelijk en de proportionering prima. Wij kozen 3 gerechtjes en samen met een voorgerecht (Disch oesters, aanrader) en uiteindelijk nagerecht een prima hoeveelheid. Met een goed flesje druivensap kwamen wij op ca. € 110,00.
Voor de geleverde kwaliteit, sfeer en porties een gunstige prijs/kwaliteitverhouding.

Wij wonen wat verderop, maar wanneer in de gelegenheid, komen wij graag weer terug.
Stijn R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Bijzondere gerechten, net wat anders dan ‘normaal’. Heerlijke wijnen bij het eten en een prachtig interieur. Zeker de moeite om te proberen
Sharon T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten is zeer puur en bijzondere smaaksensaties. Wel best rumoerig, veel tafels voor de ruimte. Service erg goed en professioneel
bella-it .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Keurige ontvangst bij binnenkomst. Mooie inrichting, correcte bediening en toch heel informeel.
Bijzondere gerechten, lekkere smaken/combinaties.
Heerlijke, gezellige avond gehad in een restaurant waar je echt nog gast bent. Het 'kusje' van de serveerster bij het laatste bakje koffie was top!
We komen zeker terug.
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
We hebben hier geluncht en dat was prima mooi nieuw restaurant vlakbij de ST Jan aangename sfeer en prettige eigenaresse Amber die best trots mag zijn op dit leuke restaurant aanwinst voor s ‘Hertogenbosch de persoonlijke noot stond nog op de rekening dat de eigenaresse het leuk vond dat wij er waren we komen vast nog een keer voor het diner
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Prima ontvangst en bediening was attent. Lunchplateau is een aanrader, van alles wat, goede hoeveelheden, leuk om te delen.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goed eten, persoonlijk houd ik niet zo van shared dining, verschrikkelijk slechte akoestiek waardoor je elkaar met moeite kunt verstaan, al met al aan de prijzige kant.
Katinka D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wederom heel erg goed en verrassend gegeten. Heerlijke smaken en lekkere wijn. Gezellige sfeer. Bediening prima! Snel weer een keer.
maichellle .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
De sfeer was goed, leuke inrichting. De gerechtjes waren speciaal en heel erg lekker. Concept shared dining is erg leuk.
P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Erg lekker eten, een aanwinst voor Den Bosch. Enig minpuntje dat we best wel een tijdje moesten wachten toen we besteld hadden ondanks dat het niet heel erg druk was.
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Leuk shared dining concept met mooie, lekkere gerechten en een goede wijnkaart. Bediening vriendelijk gezellig en goed.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Goede bediening, heerlijk eten alhoewel de porties naar verhouding erg klein zijn. Leuke avond uit gehad, de prijs is wel aan de hoge kant.
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Mooie entourage, super leuk en betrokken personeel. Het eten zowel lunch als avond is echt fantastisch. Leuk dat de kaart vaak wisselt en alles 1 prijs heeft. Tip als je van een volle houtgelagerde wijn houdt. Bögle!
Jhja V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Prima zaak.
Jammer dat de bediening koel en afstandelijk was, zonder oogcontact. Althans zo werd het door ons 4-en ervaren.
Verder was die bediening zeer correct.
David I.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Op de zoete aardappelfrietjes na, die waren te doorbakken. Maar voor de rest een leuk en sfeervol restaurant en een hele goede service
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben heerlijk geluncht. De kaart is heel bijzonder met mooie speciale gerechten. Dat maakt dit restaurant UNIEK.. Aanrader.
Lennard W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer creatieve en lekkere gerechtjes die je samen deelt. Met trots wordt het eten uitgeserveerd, en terecht! Dit is geen eten maar genieten.
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer lekker gegeten. Vooral de buikspek, makreel, en tonijn waren een aanrader! Personeel is vriendelijk en had voor ons de gerechten en bijpassende wijn uitgezocht. Alleen de wijting vonden wij tegenvallen: deze had erg weinig smaak. De akoestiek is niet super waardoor het in een vol restaurant soms lastig is elkaar te verstaan.