Dionysos

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Dionysos

Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Mijn man en ik kwamen altijd graag bij Dionysos, tot onze laatste ervaring. Onze slechte ervaring heeft naar onze mening vooral te maken met het feit dat de eigenaar (Dino) er helaas niet was, en het personeel duidelijk geen zin had om te werken op deze avond. Over de eigenaar zelf namelijk niets dan goeds, hij doet altijd zijn best voor zijn gasten. Dionysos biedt een 'all you can eat'-menu aan waar we graag gebruik van maakten, onbeperkt kleine gerechtjes bestellen van een speciale kaart, lekker en (normaal gesproken) gezellig. De avond echter waar ik nu over schrijf was verre weg van gezellig. Het was een zaterdagavond, niet al te druk in het restaurant. Direct bij binnenkomst echter werd ons door de jonge serveerster gelijk verteld dat ze liever niet wilden dat we het all you can eat-menu gebruikten op de zaterdagavond, dit zou voor het personeel namelijk 'te druk' zijn. Vreemd, aangezien we hier al jaren op zaterdag aten, en altijd goed behandeld en bediend werden. Nogmaals, de eigenaar was deze avond helaas niet aanwezig. Na deze 'uitbrander' van de serveerster gingen we verbouwereerd aan onze tafel zitten. De 'bediening' was vervolgens ronduit slecht en erg asociaal. Onze ingevulde all you can eat-lijstjes werden alleen opgehaald als we hier expliciet om vroegen, of deze zelf naar de bar toe brachten. Het betrof hier zowel de serveerster die ik eerder noemde, als een ander jonge man. Uiteindelijk hebben we in een tijdsbestek van 3 uren slechts 2 rondjes met eten ontvangen en zijn we teleurgesteld (en nog steeds hongerig) vertrokken. Bij het afrekenen maakte de serveerster ons een tweede maal nog even fijntjes duidelijk dat we de volgende keer als we all you can eat wilden eten, toch echt doordeweeks moesten komen en niet in het weekend (want dan zouden we deze 'behandeling' blijkbaar vaker gaan meemaken was de boodschap). Samen met het compleet negeren van ons gedurende de avond maakte dit deze ervaring ronduit onprofessioneel, onterecht en teleurstellend. Erg jammer, want we kwamen hier vroeger altijd graag. Dino als je dit leest, kijk nog eens heel goed naar je personeelsleden en weet dat ze dit soort gedrag vertonen op de avonden dat je zelf niet aanwezig bent in het restaurant! Door de behandeling van deze twee personen ben je twee vaste klanten kwijtgeraakt.
Welmoed S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten was prima, en een all you can eat buffet voor 23 euro is niet duur! Het smaakte ook goed, allerlei verschillende griekse hapjes. het is jammer dat de bediening ronduit slecht was, de medewerkers onverschillig en lui. Ze komen niet naar je toe, je moet echt opstaan en naar de balie voorin lopen als je nog wat te drinken wil, ze komen het niet vragen en lopen ook niet langs.
Het restaurant zelf heeft weinig sfeer en is ongezellig.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
eten viel qua kwaliteit tegen. geen vers gegrilde gyros naar (naar het leek) opgewarmd. slap en smaakloos.

de te enthousiaste ober was erg aanwezig (verbaal) en had meer oog voor -bekenden- op het terras ipv andere klanten. zat meer aan de tafel dan in de keuken of het restaurant
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Vanwege een jubileum en omdat ik hier nog nooit ben geweest in de tijd dat ik hier woon, zijn we hier wezen dineren. Tafeltje gereserveerd bij het raam, dat kon prima want het was toch nooit druk (?).
Decor is leuk ingericht en de zitplaatsen zijn comfortabel en gezellig.
Je kunt kiezen voor een all-you-can-eat menu of gewoon a la carte, dit laatste hebben wij gedaan en zoals meestal (bij een griek) bestelden we een 3/4-gangen menu voor twee personen.
Mix van voorgerechten, bijzondere smaken, wel is de helft met vis en zijn het sauzen. Droge witte wijn was geen succes, dus maar gauw overgestapt op de mythos.
De hoofdgerechten waren goed, plaat met gemengde vleessoorten; lamskotelet, kipfilet, bifteki en natuurlijk gyros. Daarbij salade, rijst, patat, tzatziki en knoflooksaus en je had een vorstelijk diner.
Het nagerecht was vanille-ijs met frambozensaus en een chocoladebiscuit met chocoladesaus, lekker maar ook erg vullend.
Bediening hielt te wensen over. Hoewel informeel en vriendelijk, toch basisdingen zoals drankje onthouden, nieuw bestek indekken en borden dragen ontbraken.

Al met al lekker gedineerd, betaalbaar en voor herhaling vatbaar.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Gisteren hier gegeten. Duurde lang voordat we geholpen werden. De gehaktballetjes in tomatensaus waren heel erg droog. Duurde ook weer lang voordat we het hoofdgerecht kregen.

Bij het hoofdgerecht zaten frietjes, rijst en maïskolven. Net voordat we het hoofdgerecht kregen, kregen we alvast een groot bord (genoeg voor ons drieën) vol met patatjes, rijst en maïskolven. Toen we net de frietjes aan het eten waren, werd het bord zonder pardon weggepakt want de hoofdgerechten waren nog niet klaar. Na 10 minuten kwamen de hoofdgerechten en kregen we er een klein bordje patat erbij. Nadat we geklaagd hadden werd ons beloofd dat een groter bord snel zou komen. Helaas.

De hoofdgerechten waren overigens wel okee, maar algeheel was het een grote teleurstelling!
Bramheijnens .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Het eten is lekker. Ruime keus en de hoeveelheden zijn prima. De wijn is eenvoudig, maar ik verwachtte ook niet veel meer hiervan. We zaten in de achterste zaal waar de sfeerverlichting wel heel donker was. We moesten met onze mobiel bijschijnen om de menukaart te kunnen lezen.
Eddy B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Een van de betere Griekse restaurants. Komen al heel lang bij Dino c.s. Altijd goed en voldoende eten. Tegenwoordig "All you can eat" op het programma. Is ideaal als je niet kunt beslissen wat je moet bestellen. Goede sfeer, leuke bediening.
Rudi R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
afgelopen jaren altijd maar weer hiero prima gegeten..
ditmaal in kleinere portietjes ayce, leuk concept voor schappelijke prijs, jammer dan dat je op een gegeven moment genoeg gegeten hebt..
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Al meerdere malen hier gegeten als we op familiebezoek zijn, (wonen zelf 300 km verderop) en we komen steeds terug dus dat moet genoeg zeggen.
Wij gaan meestal voor een compleet diner voor 2 personen. Dat houdt in verschillende hapjes en salades vooraf met vers brood. Daarna een grote schaal (echt groot) mixed grill met daarbij frietjes en rijst en een griekse salade. Afsluiten doen we dan met koffie en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat we het vaak niet eens opkrijgen!
Een aanrader.