Dionysos

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Welmoed S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten was prima, en een all you can eat buffet voor 23 euro is niet duur! Het smaakte ook goed, allerlei verschillende griekse hapjes. het is jammer dat de bediening ronduit slecht was, de medewerkers onverschillig en lui. Ze komen niet naar je toe, je moet echt opstaan en naar de balie voorin lopen als je nog wat te drinken wil, ze komen het niet vragen en lopen ook niet langs.
Het restaurant zelf heeft weinig sfeer en is ongezellig.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
eten viel qua kwaliteit tegen. geen vers gegrilde gyros naar (naar het leek) opgewarmd. slap en smaakloos.

de te enthousiaste ober was erg aanwezig (verbaal) en had meer oog voor -bekenden- op het terras ipv andere klanten. zat meer aan de tafel dan in de keuken of het restaurant
Feestje2 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Wij zaten aan een tafeltje met 3 personen achterin, de tafels staan hier naast elkaar met 10 cm
Tussenruimte, we zaten dus naast onze buren stijf opelkaar, dit was dan ook een aparte ervaring,
Je zit naast mensen te eten die je geheel niet kent! Beetje jammer,
Het eten is redelijk te noemen toen we het kregen was het net niet warm genoeg.
Smaken zijn niet heel speciaal, al het vlees van de míxt grill is gelijk gekruit met name zout word in overvloed gebruikt.
Na het hoofd gerecht werd er netjes afgeruimd, er werd alleen niet gevraagd of wij nog een nagerecht wilden, wij zijn toen maar weggegaan.
Bij de bar aangekomen om te betalen werden we buitengewoon onvriendelijk behandeld door de dame achter de bar, zij vroeg of we nog eenp pepermuntje wilden om de boel te neutraliceren, toen iemand van ons dit woord niet geheel begreep vroeg ze waard de pepermuntjes anders voor waren dan, wij zijden tegen de knofloook saus geur, ja dus te neutraliceren,,
Kort gezecht, het eten is redelijk mag wat warmer met de heflt minder zout,
De dame achter de bar moet leren niet met klanten in discusie te gaan over neutralicerende pepermuntjes.

Klaas1122 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
ondanks de drukte ,het was valentijnsdag was het eten prima op smaak en de bediening lekker vlot. het restaurant heeft mooie blauw/wit kleuren zoals in griekenland zelf. toen we weggingen kreeg mijn vriendin een mooie roos mee naar huis, een leuke attentie!!
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Vanwege een jubileum en omdat ik hier nog nooit ben geweest in de tijd dat ik hier woon, zijn we hier wezen dineren. Tafeltje gereserveerd bij het raam, dat kon prima want het was toch nooit druk (?).
Decor is leuk ingericht en de zitplaatsen zijn comfortabel en gezellig.
Je kunt kiezen voor een all-you-can-eat menu of gewoon a la carte, dit laatste hebben wij gedaan en zoals meestal (bij een griek) bestelden we een 3/4-gangen menu voor twee personen.
Mix van voorgerechten, bijzondere smaken, wel is de helft met vis en zijn het sauzen. Droge witte wijn was geen succes, dus maar gauw overgestapt op de mythos.
De hoofdgerechten waren goed, plaat met gemengde vleessoorten; lamskotelet, kipfilet, bifteki en natuurlijk gyros. Daarbij salade, rijst, patat, tzatziki en knoflooksaus en je had een vorstelijk diner.
Het nagerecht was vanille-ijs met frambozensaus en een chocoladebiscuit met chocoladesaus, lekker maar ook erg vullend.
Bediening hielt te wensen over. Hoewel informeel en vriendelijk, toch basisdingen zoals drankje onthouden, nieuw bestek indekken en borden dragen ontbraken.

Al met al lekker gedineerd, betaalbaar en voor herhaling vatbaar.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Gisteren hier gegeten. Duurde lang voordat we geholpen werden. De gehaktballetjes in tomatensaus waren heel erg droog. Duurde ook weer lang voordat we het hoofdgerecht kregen.

Bij het hoofdgerecht zaten frietjes, rijst en maïskolven. Net voordat we het hoofdgerecht kregen, kregen we alvast een groot bord (genoeg voor ons drieën) vol met patatjes, rijst en maïskolven. Toen we net de frietjes aan het eten waren, werd het bord zonder pardon weggepakt want de hoofdgerechten waren nog niet klaar. Na 10 minuten kwamen de hoofdgerechten en kregen we er een klein bordje patat erbij. Nadat we geklaagd hadden werd ons beloofd dat een groter bord snel zou komen. Helaas.

De hoofdgerechten waren overigens wel okee, maar algeheel was het een grote teleurstelling!
Bramheijnens .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Het eten is lekker. Ruime keus en de hoeveelheden zijn prima. De wijn is eenvoudig, maar ik verwachtte ook niet veel meer hiervan. We zaten in de achterste zaal waar de sfeerverlichting wel heel donker was. We moesten met onze mobiel bijschijnen om de menukaart te kunnen lezen.
Jennifer Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Komen hier al enkele jaren. Bediening is erg aardig. Decor is flink verbeterd en het all you can eat concept is ook erg leuk! Ontzettend veel keuze tegen een schappelijke prijs. Wij komen hier in ieder geval graag! Kwamen heir in augustus met 10 personen eten. Hadden scoupies waarbij bij 4 personen die kwamen eten er slechts 3 hoefden te betalen. Hadden meerdere scoupies, dus uiteindelijk zonder problemen voor 8 personen te hoeven betalen.
Sinderella .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Vriendelijke kok en knappe gastheer.. maar het eten , we aten all you can eat en we kregen snel en super veel! na drie rondes zaten vol.. Aanraders zijn de viskuit en bifteki en de gyros. Gyros was wel veel! Interieur was simpel maar grieks uitzicht was gezellig!
Eddy B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Een van de betere Griekse restaurants. Komen al heel lang bij Dino c.s. Altijd goed en voldoende eten. Tegenwoordig "All you can eat" op het programma. Is ideaal als je niet kunt beslissen wat je moet bestellen. Goede sfeer, leuke bediening.
Peterden .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Het onbeperkt menu gekozen. De kaart was een grote vieze plakboel, maar dat terzijde. Het begon goed, een paar warme bekende deeghapjes smaakte mij goed. Daarna een salade gekozen en wat vlees. De salade leek kant en klaar en het vlees, vooral de kip, was vreselijk droog, echt niet lekker!

Ik kom hier niet weer.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
afgelopen jaren altijd maar weer hiero prima gegeten..
ditmaal in kleinere portietjes ayce, leuk concept voor schappelijke prijs, jammer dan dat je op een gegeven moment genoeg gegeten hebt..
Calx .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Goede Griek, we komen hier al jaren.
All you can eat, dit jaar al 3x gedaan en het blijft lekker!
(alleen jammer dat de vaste klantenkaart hiervoor niet geldig is ;-) )
Heerlijk en gezellig.
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Al meerdere malen hier gegeten als we op familiebezoek zijn, (wonen zelf 300 km verderop) en we komen steeds terug dus dat moet genoeg zeggen.
Wij gaan meestal voor een compleet diner voor 2 personen. Dat houdt in verschillende hapjes en salades vooraf met vers brood. Daarna een grote schaal (echt groot) mixed grill met daarbij frietjes en rijst en een griekse salade. Afsluiten doen we dan met koffie en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat we het vaak niet eens opkrijgen!
Een aanrader.