Dionysos

Grendelplein 20 6301 BS Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Dionysos

Een authentiek Grieks restaurant in hartje Valkenburg, precies tegen de Cauberg aan. Een hotel-restaurant waar je heerlijke Griekse gerechten kunt proeven. Heb je weinig tijd? Dan stap je de taveerne binnen waar je terecht kunt voor een wat snellere bediening en minder uitgebreid menu. Als je echt op zoek bent naar een speciaal avondje uit, dan kun je beter plaatsnemen in het restaurant waar de familie Zafiriadis je trakteert op huisgemaakte, verse gerechten.

Meer informatie over restaurant Dionysos

Maandag t/m zondag 16.00 - 00.00 uur
7,2
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Eindelijk weer eens een restaurant waar je je bijzonder welkom voelt.
De jongeman heeft ons het gevoel gegeven dat zijn eten wat hij de gasten voorschotelt net zo bijzonder is als zijn eters zelf .
Alles goed van smaak , ruime porties en met liefde op de tafel gezet .
We waren er met de AH - actie , maar geen verschil in behandeling met de andere gasten .
Zijn we weer in Valkenburg gaan we er weer eten , met of zonder aanbieding .
De titel .. jongeman .. is een grapje , de restaurateur heeft een kwajongens uiterlijk maar neemt zijn werk zeer serieus en kan al zijn bestellingen in zijn hoofd opnemen en ongevraagd weer bij de juiste eter voor zijn /haar neus op tafel zetten .
Succes met de zaak en vele eters toegewenst .
millaml .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
het eten was ruim voldoende en goed van smaak de bediening was vriendelijk!!!

we hebben lekker buiten gezeten!!!het was binnen erg warm!
Willlems .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Met de AH coupon actie heerlijk uit eten geweest bij Dionysos.
Wij troffen het met het weer en daarom buiten gedineerd.
Ontvangst was hartelijk, de keuzes voor het eten waren bekend en voldoende om uit te kiezen.
De gekozen gerechten smakelijk en de bediening hartelijk en goed.
Een zeer geslaagde avond.
Willem
WilmaPeters P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Ik weet niks van de inrichting of dat het rustig is in het restaurant, want ivm het prachtige weer zaten we buiten. Valkenburg is als het mooi weer is heerlijk en de ligging van het restaurant is zeer gunstig. Wij hebben onze ogen uitgekeken, want er kwamen prachtige auto's langs. Met mooi weer willen ze allemaal showen. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk.
schoonpeter .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellige bediening en lekker eten. Locatie terras aan autoweg. Soms wat veel verkeer, uitlaatgassen verder heel gezellig gezeten.
a.massar3 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Onbegrijpelijk zo omschrijven wij de kwaliteit van het door ons gekozen menu. Medewerkers(ters) waren uitermate correcf en beleefd. Een restsurant om nog eens re bezoeken..
rrsw5455 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na binnenkomst kregen we een mooie tafel toegewezen, waar vandaan je volop zicht op de straat had en zo kon genieten van levendig Valkenburg. De schotel met diverse vleessoorten was fraai verzorgd met o.a warme groenten. De bediening was hartelijk.
guidobosman1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Wat een ongelooflijke top tent! Heerlijk gegeten met de AH actie. Vooraf de gehaktballetjes, daarna de mixed grill en als dessert ijs met kersen. Ik ben altijd heel kritisch maar deze tent verdient echt een lintje. Een absolute aanrader!
suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
de gerechten waren matig niet veel keus en tussen het voor gerecht en hoofdgerecht zat behoorlijke tijd tussen
er had wat meer keus moeten zijn
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima service en vriendelijk personeel dat opmerkzaam is.

Leuk om weer terug te gaan ooit als we weer in Valkenburg zijn.
marionboek .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker eten, genoeg keus en vriendelijke bediening.
Prijs zeer aangenaam voor deze actie.
Leuk restaurant, echte Griekse inrichting en muziek.
h.brouwers .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Menu keuze voldoende. Hoofdgerecht was prima en voldoende. Vlotte en vriendelijke bediening. We gaan nog wel eens terug.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Meer keus op de kaart zou wel welkom zijn die ze speciaal hebben gemaakt voor Iens en AH
Voor ons was erweinig keuze een beetje jammer.
Mopke .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekkere Griekse gerechten voor een betaalbare prijs. Wij zaten voorin lekker rustig; middenin is het met veel bezoekers erg rumoerig.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Al jaren niet meer bij een Griek geweest omdat we over het algemeen de Griekse restaurants in Nederland nogal fantasieloos vinden en bij deze Griek pas een keer gegeten in een heel ver verleden gegeten. De inrichting is wat gedateerd, maar sfeervol. Bediening vlot, vriendelijk en efficiënt. We bestelden een gemengde schotel koude hapjes als voorgerecht. We kregen een royale hoeveelheid hapjes, waar je geen kok voor hoeft te zijn, maar die prima smaakten. Hoofdgerecht kozen we eenvoudig: gyros. Veel vlees, ruime hoeveelheid frites, salades erbij en tzaziki. Vlees was lekker gekruid, heerlijk gebakken. Dus eigenlijk kregen we een eenvoudige, goede maaltijd, waar we op gehoopt hadden voor weinig geld.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Hier al honderden keren langsgekomen, maar nog nooit gaan eten. En een keer moet de eerste zijn. We werden vriendelijk ontvangen, de kinderen konden fijn spelen in een speelhoekje, of kleuren aan tafel. Het restaurant zelf deed wat onderkomen aan, mag wat gedaan worden aan de inrichting. Vooraf hadden we feta uit de oven, die overheerlijk was. We hadden beide een vegetarisch hoofdgerecht (allebei met Aubergine) en dit was ook erg lekker, en zeker voldoende.
De volgende keer wanneer we grieks gaan eten in de buurt, denk ik dat we weer voor Dionysos kiezen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Complimenten aan de kok! We hadden een schotel besteld voor twee. Perfect gegrild en gekruid. Wel veel te veel maar wellicht kwam dit ook door het voorgerecht.
We waanden ons weer even in Griekenland.
Vriendelijke bediening.
Enigszins gedateerd interieur.
DinieD .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Zeer kindvriendelijk. Lekker gegeten. Ik was alleen maar kreeg een fijn plekje. De dame met vlecht van de bediening verdient alle respect,snel efficiënt en aardig voor de kinderen. Interieur wat minder.
Zikko S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prima gegeten van onze gyrosschotel. Lekker gekruid en ruim voldoende. Vriendelijk en vlot personeel. Het eten stond ook snel op tafel. Toch een minpuntje voor het personeel. Een andere bezoeker haalde een sigaret tevoorschijn. De dame van het gezelschap zei dat er niet gerookt mocht worden en het personeel bevestigde dit. Vervolgens gingen deze gasten beide roken. Het personeel zei er niks van. Dit vind ik erg slecht. Excuus was dat de taxi er toch over 10 minuten zou zijn en wij zaten een stuk verderop. Maar rook trekt toch langzaam door de zaak. Gelukkig hadden we het eten op toen het ons bereikte.