Dionysos

Grendelplein 20 6301 BS Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.9€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tzatziki - romige kwark met komkommer en knoflook
      Keftedakia - gehakballetjes in tomatensaus
      Tiropites - bladerdeeg gevuld met fettakaas
      Soep v/d dag
      Pagoto me sokolata
      Pagoto me kerasi
      Pagoto me banana

Over het restaurant Dionysos

Een authentiek Grieks restaurant in hartje Valkenburg, precies tegen de Cauberg aan. Een hotel-restaurant waar je heerlijke Griekse gerechten kunt proeven. Heb je weinig tijd? Dan stap je de taveerne binnen waar je terecht kunt voor een wat snellere bediening en minder uitgebreid menu. Als je echt op zoek bent naar een speciaal avondje uit, dan kun je beter plaatsnemen in het restaurant waar de familie Zafiriadis je trakteert op huisgemaakte, verse gerechten.

Meer informatie over restaurant Dionysos

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Dionysos

Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Helaas werd het eten te snel opgediend waardoor het niet warm was .
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangst in sfeervol restaurant
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Prima gegeten met de AH restaurantactie. Speciaal menu voor deze actie. Wat ons enigszins verbaasde was, dat hetzelfde bestek dat al bij het voorgerecht gebruikt was en op ons bord lag, van het bord gepakt werd en weer op tafel werd gelegd voor het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht was evenals het voor en nagerecht erg smakelijk. Kortom zeker de moeite waard!
Berry B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
We hebben goed gegeten, het was niet te veel en niet te weinig. Bediening was goed en zeer vriendelijk.
HENK N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Met ahbon prima gegeten, waarbij de keuze goed was.Vriendelijke bediening
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
De prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed, rekening houdend met AH-restaurantactie. Voorgerecht soep was redelijk, hoofdgerecht goed (lekker vlees en heel ruime portie) nagerecht ijs ook lekker.
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Lekker gegeten, gezellig restaurant en prima bediening
Bedankt voor het achterlaten van een recensie Kitty. We zien je graag snel weer aan tafel!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.
Graag tot snel!
JCM R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Voorgerecht en nagerecht waren goed, Hoofdgerecht: het vlees was erg droog, en harde randen/stukken aan de gyros.
Dank je wel voor de recensie JCM Robeers. Hopelijk hebben de minpuntjes van het hoofdgerecht de avond niet teniet gedaan en zien we je snel weer aan tafel.

Tiffany G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Makkelijk te bereiken. Goede en snelle service. En heel lekker eten :)
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Gezellig grieks restaurant met prima bediening. Familie. Lekker gehakballetjes in tomatrlesaus. Ze hadden een speciaal menulijst voor de actie. Helaas was de stokbrood wat oud. Ik had een vleesschotel en daar lag ruim voldoende op.
Gezellig dat jullie met de actie een hapje zijn komen eten! Hopelijk mogen wij jullie nogmaals in ons restaurant ontvangen.

Mvg Dimitri
Marlien V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Lekker gegten. Vriendelijke bediening. Een aanrader.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vanavond heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met vrienden na een heerlijke wandeldag.
Vriendelijke bediening.
Zeker aan te bevelen!
Hopelijk komen jullie nog eens langs na zo'n fijne wandeldag. Bedankt voor deze prachtige recensie, Karin!

M.B. K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Was met een vriendin uit Rotterdam en is ons goed bevallen zowel de bediening als het menu via AH actie.
voor herhaling vatbaar. M.Kroon.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Eten was oké, bediening kan beter
Beste Yvonne, bedankt voor het achterlaten van een recensie. Dit stellen wij zeer op prijs!
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke en leuke bediening!
Ha Ineke, ontzettend leuk om te lezen dat je een geslaagd etentje hebt gehad. Kom je nog eens langs?

An W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij waren hier voor de tweede keer, en zeker niet de laatste keer. Vriendelijke ontvangst, gezellig restaurant, vlotte bediening en erg lekker gegeten. Voor ons geen minpunten te bedenken.
Je maakt onze dag helemaal goed met al deze pluspunten. Tot de volgende keer, An!

Hide Section - Web InformationWeb Information
Birgit B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een aanrader, alles was perfect en het personeel heeft ondanks alle drukte alle aandacht voor de gasten. TOP
Bedankt voor deze mooie 10! Graag tot ziens bij Dionysos.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was een heel mooi resterant met lekker eten en goede bediening
Kan ik iedereen aan bevelen
Super om te lezen dat je ons restaurant een aanrader vindt. Daar worden we blij van! Bedankt voor de mooie woorden, Mia.

Henk J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hadden haast, want moesten naar een concert. Ondanks dat we ook nog eens later kwamen dan de gereserveerde tijd, werden we met hoog tempo bediend. Super. Dank daarvoor. Het speciale menu (met AH zegeltjes) is te hoog geprijsd, de normale menulijst is prima en beter geprijsd. Vegetarisch mag meer kruiden hebben. Porties zijn groot en bediening super vriendelijk.
Allereerst: hopelijk hebben jullie van het concert genoten! Goed om te lezen dat het etentje naar wens was. De feedback omtrent de kruiden nemen wij graag in de ontvangst. Dit om de kwaliteit van ons eten te verbeteren waar nodig. Graag tot een volgende keer bij Dionysos!