Dionysos

Grendelplein 20 6301 BS Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Dionysos

Een authentiek Grieks restaurant in hartje Valkenburg, precies tegen de Cauberg aan. Een hotel-restaurant waar je heerlijke Griekse gerechten kunt proeven. Heb je weinig tijd? Dan stap je de taveerne binnen waar je terecht kunt voor een wat snellere bediening en minder uitgebreid menu. Als je echt op zoek bent naar een speciaal avondje uit, dan kun je beter plaatsnemen in het restaurant waar de familie Zafiriadis je trakteert op huisgemaakte, verse gerechten.

Meer informatie over restaurant Dionysos

Maandag t/m zondag 16.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Dionysos

An W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk ontvangen door medewerkster. Goede ambiance en smakelijke gerechten. (o.a.Griekse vissoep en Dionysos schotel.
Zeker de moeite waard om er nog eens te gaan eten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer verrast toen ik de rekening kreeg.
Lekker gegeten mooie menukaart.
Vriendelijk personeel.
Kom vaker in valkenburg,ga er zeker meer naat toe om lekker en genoeg te eten voor een kleine prijs.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten de service was goed. We zijn geweest met de AH restaurant bon. Genoeg keuze uit de gerechten die worden aangeboden.
Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Kon wat gezelliger ingericht worden. Goede service. Wel rennende kinderen van de eigenaren door het restaurant.
hansirenemay .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het eten was prima en behoorlijk veel ,de bediening was zeer vriendelijk,de inrichting kon iets sfeervoller.Wijhadden de pech dat er een grote groep jongelui waren die best wel luidruchtig waren.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We waren hier eten voor mijn verjaardag met onze dochter van vier (met de AH actie). De zaak zat alles behalve vol. Onze dochter kon wel leuk spelen, alhoewel het speelgoed wel een doekje kon gebruiken. De wc is erg verouderd. Het eten was matig zelfs de friet waren niet geweldig. Kortom We hebben al veel beter Grieks gegeten dan hier.
mulder_31 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrukkelijk lekker gegeten.
Zeer vriendelijke bediening. Hier kom ik als ik Valkenburg bezoek zeker weer eten!
Een aanrader!
rudy S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik heb er met mijn man heerlijk gegeten.
Ze waren zeer klantvriendelijk en ondanks dat het steeds drukker werd hoefden we niet lang te wachten.
De bediening was super.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Door de Albert Heijn-actie bij Dionysos terecht gekomen. Prima keuze geweest tussen de vele restaurants in Valkenburg. Een vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten en meer dan genoeg voorgeschoteld.
rapidos .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Service en wachttijd waren over het algemeen goed, maar ze waren ons bij het dessert vergeten, Beschouwden onze koffie en thee als dessert (AH-actie). Daarna moest voor het dessert apart afgerekend worden.
Annie R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Te snel na voorgerecht hoofdgerecht op tafel en daarna weer te snel volgende gerecht, dat hebben wij duidelijk gemaakt. Kwaliteit van gerechten zijn slecht. En opmaak ook. Het is van AH actie. Maar toch moet ook goed zijn. Wij komen ook nooit meer terug!
johanlabes .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Nette bediening, prijs / kwaliteit zeker met AH korting erg goed. Voor herhaling vatbaar. Porties waren zeker aan de maat.
FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker eten , goed op smaak en een zeer vriendelijke bediening .
Dit is de tweede keer hier , als ik in de buurt ben ga ik er zeker weer naartoe .
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hebben ons goed vermaakt in dit sfeervol ingericht restaurant en het eten was voldoende en heel lekker.
Het personeel is vriendelijk en gastvrij.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer hulpvolle medewerkers en ontzettend lekker eten! De mykonos schotel is aan te bevelen! (de kalamaria schotel wat minder). Frisse gerechten & goede kwaliteit-prijs verhouding
ed S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was goed bevallen lekker gegeten en vriendelijk personeel, komt zeker in aanmerking voor een herhaling. leuke tafel gehad met een fijn uitzicht naar het centrum.
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
we hebben lekker gegeten voor een schappelijke prijs, een gezellig avondje uit met zijn tweetjes in een rustige omgeving met vriendelijke bediening.
gertentitia .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk eten en een prima hoeveelheid. De bediening vergiste zich een paar keer bij het uitserveren ( verkeerd gerecht dessert ging eerst naar een andere tafel) maar het kwam goed. Positie ve reacties op onze vragen/ opmerkingen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, eten was goed alleen voor ons wat veel, op onze avond was het vrij rustig.
Zeer aan te bevelen.
ger.lodder .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten was grandioos, maar voor ons echt te veel, het toetje hebben we kunnen omruilen voor een kop koffie. Deze mensen verdienen een pluim.