Dionysos

Meer informatie over restaurant Dionysos

6,8
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Hier al honderden keren langsgekomen, maar nog nooit gaan eten. En een keer moet de eerste zijn. We werden vriendelijk ontvangen, de kinderen konden fijn spelen in een speelhoekje, of kleuren aan tafel. Het restaurant zelf deed wat onderkomen aan, mag wat gedaan worden aan de inrichting. Vooraf hadden we feta uit de oven, die overheerlijk was. We hadden beide een vegetarisch hoofdgerecht (allebei met Aubergine) en dit was ook erg lekker, en zeker voldoende.
De volgende keer wanneer we grieks gaan eten in de buurt, denk ik dat we weer voor Dionysos kiezen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Complimenten aan de kok! We hadden een schotel besteld voor twee. Perfect gegrild en gekruid. Wel veel te veel maar wellicht kwam dit ook door het voorgerecht.
We waanden ons weer even in Griekenland.
Vriendelijke bediening.
Enigszins gedateerd interieur.
DinieD .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Zeer kindvriendelijk. Lekker gegeten. Ik was alleen maar kreeg een fijn plekje. De dame met vlecht van de bediening verdient alle respect,snel efficiënt en aardig voor de kinderen. Interieur wat minder.
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prima gegeten van onze gyrosschotel. Lekker gekruid en ruim voldoende. Vriendelijk en vlot personeel. Het eten stond ook snel op tafel. Toch een minpuntje voor het personeel. Een andere bezoeker haalde een sigaret tevoorschijn. De dame van het gezelschap zei dat er niet gerookt mocht worden en het personeel bevestigde dit. Vervolgens gingen deze gasten beide roken. Het personeel zei er niks van. Dit vind ik erg slecht. Excuus was dat de taxi er toch over 10 minuten zou zijn en wij zaten een stuk verderop. Maar rook trekt toch langzaam door de zaak. Gelukkig hadden we het eten op toen het ons bereikte.
Ine L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Het eerste wat ons opviel waren de placemats op de tafel met reclame voor zaken op het Grendelplein.Erg ongezellig.
Inrichting is wel aan vernieuwing toe.
We bestelden gyros.Deze werd geserveerd met wat groente , 2 sausjes en een kommetje friet en rijst.Gyros was erg veel maar wel lekker.We houden beiden niet van frietjes bij de gyros en een klein kommetje rijst was dan ook te weinig.Vorige keer werd ons ook gevraagd of we frietjes of rijst wilden.
De zoete witte wijn was mierzoet en meer een dessertwijn.
Bediening was erg vriendelijk.
Bij het weggaan stak de baas een hand op terwijl hij languit in een terrasstoel lag!!!