Dionysos

Grendelplein 20 6301 BS Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Dionysos

Een authentiek Grieks restaurant in hartje Valkenburg, precies tegen de Cauberg aan. Een hotel-restaurant waar je heerlijke Griekse gerechten kunt proeven. Heb je weinig tijd? Dan stap je de taveerne binnen waar je terecht kunt voor een wat snellere bediening en minder uitgebreid menu. Als je echt op zoek bent naar een speciaal avondje uit, dan kun je beter plaatsnemen in het restaurant waar de familie Zafiriadis je trakteert op huisgemaakte, verse gerechten.

Meer informatie over restaurant Dionysos

Maandag t/m zondag 16.00 - 00.00 uur
6,6
Mopke .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekkere Griekse gerechten voor een betaalbare prijs. Wij zaten voorin lekker rustig; middenin is het met veel bezoekers erg rumoerig.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Al jaren niet meer bij een Griek geweest omdat we over het algemeen de Griekse restaurants in Nederland nogal fantasieloos vinden en bij deze Griek pas een keer gegeten in een heel ver verleden gegeten. De inrichting is wat gedateerd, maar sfeervol. Bediening vlot, vriendelijk en efficiënt. We bestelden een gemengde schotel koude hapjes als voorgerecht. We kregen een royale hoeveelheid hapjes, waar je geen kok voor hoeft te zijn, maar die prima smaakten. Hoofdgerecht kozen we eenvoudig: gyros. Veel vlees, ruime hoeveelheid frites, salades erbij en tzaziki. Vlees was lekker gekruid, heerlijk gebakken. Dus eigenlijk kregen we een eenvoudige, goede maaltijd, waar we op gehoopt hadden voor weinig geld.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Hier al honderden keren langsgekomen, maar nog nooit gaan eten. En een keer moet de eerste zijn. We werden vriendelijk ontvangen, de kinderen konden fijn spelen in een speelhoekje, of kleuren aan tafel. Het restaurant zelf deed wat onderkomen aan, mag wat gedaan worden aan de inrichting. Vooraf hadden we feta uit de oven, die overheerlijk was. We hadden beide een vegetarisch hoofdgerecht (allebei met Aubergine) en dit was ook erg lekker, en zeker voldoende.
De volgende keer wanneer we grieks gaan eten in de buurt, denk ik dat we weer voor Dionysos kiezen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Complimenten aan de kok! We hadden een schotel besteld voor twee. Perfect gegrild en gekruid. Wel veel te veel maar wellicht kwam dit ook door het voorgerecht.
We waanden ons weer even in Griekenland.
Vriendelijke bediening.
Enigszins gedateerd interieur.
DinieD .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Zeer kindvriendelijk. Lekker gegeten. Ik was alleen maar kreeg een fijn plekje. De dame met vlecht van de bediening verdient alle respect,snel efficiënt en aardig voor de kinderen. Interieur wat minder.
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prima gegeten van onze gyrosschotel. Lekker gekruid en ruim voldoende. Vriendelijk en vlot personeel. Het eten stond ook snel op tafel. Toch een minpuntje voor het personeel. Een andere bezoeker haalde een sigaret tevoorschijn. De dame van het gezelschap zei dat er niet gerookt mocht worden en het personeel bevestigde dit. Vervolgens gingen deze gasten beide roken. Het personeel zei er niks van. Dit vind ik erg slecht. Excuus was dat de taxi er toch over 10 minuten zou zijn en wij zaten een stuk verderop. Maar rook trekt toch langzaam door de zaak. Gelukkig hadden we het eten op toen het ons bereikte.
Ine L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Het eerste wat ons opviel waren de placemats op de tafel met reclame voor zaken op het Grendelplein.Erg ongezellig.
Inrichting is wel aan vernieuwing toe.
We bestelden gyros.Deze werd geserveerd met wat groente , 2 sausjes en een kommetje friet en rijst.Gyros was erg veel maar wel lekker.We houden beiden niet van frietjes bij de gyros en een klein kommetje rijst was dan ook te weinig.Vorige keer werd ons ook gevraagd of we frietjes of rijst wilden.
De zoete witte wijn was mierzoet en meer een dessertwijn.
Bediening was erg vriendelijk.
Bij het weggaan stak de baas een hand op terwijl hij languit in een terrasstoel lag!!!