Dionysos

Grendelplein 20 6301 BS Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Dionysos

Een authentiek Grieks restaurant in hartje Valkenburg, precies tegen de Cauberg aan. Een hotel-restaurant waar je heerlijke Griekse gerechten kunt proeven. Heb je weinig tijd? Dan stap je de taveerne binnen waar je terecht kunt voor een wat snellere bediening en minder uitgebreid menu. Als je echt op zoek bent naar een speciaal avondje uit, dan kun je beter plaatsnemen in het restaurant waar de familie Zafiriadis je trakteert op huisgemaakte, verse gerechten.

Meer informatie over restaurant Dionysos

ilse S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
wim V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
leuk en gastvrije locatie met vriendelijke gastvrouw en lekker grieks eten mijn vrouw houdt niet van ijsgerechten konden we zonder problemen een drankje voor krijgen
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Alles was voortreffelijk. We gebruikten een tweede menu gratis bon van Albert Heijn. Er waren ook mensen die een Social Deal hadden gekocht. Vriendelijk personeel, lekker eten, niets op aan te merken. Als we weer eens
in Valkenburg zijn komen we hier graag weer.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
het was duidelijk te merken dat we de AH aktie hadden dit moet eigenlijk niks uitmaken ..devissoep die ik besteld had daar zat geen vis in was waterige bouillon ,. toen ik dit melden ging de serveerster navraag doen in de keuken en kwam terug met de mededeling dat dit het laatste beetje was van de soep . ik moest zelf om een vervangend gerecht vragen . dit waren de gehaktballetjes .,dit warenermaar2 en erg klein en dit voor een voorgerecht . toen kwam het hoofdgerecht de moussaka ,deze was erg zout en ik had het gevoel dat het niet vers bereid was,mijn partner had de kalamaris deze was wel lekker ,maar toen hij om een stukje citroen vroeg kreeg hij een doormidden gesneden citroen waar de boven kant helemaal bruin van was ,ook de binnenkant .toen we dit doorgave en aangave dat dit niet zo geserveerd kon worden werd er lanconiek op gereageerd door een medewerker . toen ik zei dat kun je zo niet reserveren in een restaurant ,kon er met pijn en moeite het woordje sorry vanaf . dit was voor ons de eerste en laatste keer daar .geen aanrader .
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het was gezellig,zoals het bij een grieks restaurant meestal is.lekker lekker lekker lekker lllllllllllllllllllllllllllllllll
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Hier gegeten met de AH-actie. Prima keuzemenu waar genoeg gangbare gerechten op staan. Totaal was het precies goed. Alleen bij het voorgerecht de keftedakia miste ik net 1 extra balletje. Goed eten en een vriendelijke bediening in dit familierestaurant.
Spinner54 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gebruikmakend van de AH restaurantactie werd ons een daarbij behorend menu aangeboden. Dat menu bestond uit drie voor-, hoofd- en nagerechten. Wij kozen voor de yatziki, moussaka en een ijs gerecht na. Het brood bij het voorgerecht had van ons een kruidiger broodje mogen zijn maar voor de rest was het eten uitstekend. We hebben niet de indruk gehad dat de actie van AH een mindere kwaliteit eten op zou leveren. De medewerker die alles uit serveert doet dat met gedreven rust. Wat ons betreft een aanrader.
dinievrielink .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
In tegenstelling tot andere recensies vond ik het eten matig.
Bediening was goed en personeel vriendelijk.
Buiten aan een tafeltje gegeten, t was druk op straat maar geen hinder van gehad.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Hier bij deze aardige mensen en goed restaurant kun je gerust gaan eten!
Wij hebben echt genoten van de heerlijke gerechten, goede en vriendelijke bediening !
Een aanrader!!
Als je in Valkenburg bent!!
Wij gaan zeker terugkomen!
FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Eindelijk weer eens een restaurant waar je je bijzonder welkom voelt.
De jongeman heeft ons het gevoel gegeven dat zijn eten wat hij de gasten voorschotelt net zo bijzonder is als zijn eters zelf .
Alles goed van smaak , ruime porties en met liefde op de tafel gezet .
We waren er met de AH - actie , maar geen verschil in behandeling met de andere gasten .
Zijn we weer in Valkenburg gaan we er weer eten , met of zonder aanbieding .
De titel .. jongeman .. is een grapje , de restaurateur heeft een kwajongens uiterlijk maar neemt zijn werk zeer serieus en kan al zijn bestellingen in zijn hoofd opnemen en ongevraagd weer bij de juiste eter voor zijn /haar neus op tafel zetten .
Succes met de zaak en vele eters toegewenst .
millaml .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
het eten was ruim voldoende en goed van smaak de bediening was vriendelijk!!!

we hebben lekker buiten gezeten!!!het was binnen erg warm!
Willlems .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Met de AH coupon actie heerlijk uit eten geweest bij Dionysos.
Wij troffen het met het weer en daarom buiten gedineerd.
Ontvangst was hartelijk, de keuzes voor het eten waren bekend en voldoende om uit te kiezen.
De gekozen gerechten smakelijk en de bediening hartelijk en goed.
Een zeer geslaagde avond.
Willem
WilmaPeters P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Ik weet niks van de inrichting of dat het rustig is in het restaurant, want ivm het prachtige weer zaten we buiten. Valkenburg is als het mooi weer is heerlijk en de ligging van het restaurant is zeer gunstig. Wij hebben onze ogen uitgekeken, want er kwamen prachtige auto's langs. Met mooi weer willen ze allemaal showen. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk.
schoonpeter .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellige bediening en lekker eten. Locatie terras aan autoweg. Soms wat veel verkeer, uitlaatgassen verder heel gezellig gezeten.
a.massar3 M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Onbegrijpelijk zo omschrijven wij de kwaliteit van het door ons gekozen menu. Medewerkers(ters) waren uitermate correcf en beleefd. Een restsurant om nog eens re bezoeken..
rrsw5455 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na binnenkomst kregen we een mooie tafel toegewezen, waar vandaan je volop zicht op de straat had en zo kon genieten van levendig Valkenburg. De schotel met diverse vleessoorten was fraai verzorgd met o.a warme groenten. De bediening was hartelijk.
guidobosman1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Wat een ongelooflijke top tent! Heerlijk gegeten met de AH actie. Vooraf de gehaktballetjes, daarna de mixed grill en als dessert ijs met kersen. Ik ben altijd heel kritisch maar deze tent verdient echt een lintje. Een absolute aanrader!
suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
de gerechten waren matig niet veel keus en tussen het voor gerecht en hoofdgerecht zat behoorlijke tijd tussen
er had wat meer keus moeten zijn
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima service en vriendelijk personeel dat opmerkzaam is.

Leuk om weer terug te gaan ooit als we weer in Valkenburg zijn.
marionboek .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker eten, genoeg keus en vriendelijke bediening.
Prijs zeer aangenaam voor deze actie.
Leuk restaurant, echte Griekse inrichting en muziek.