Dionysos

Schouwburgplein 18 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio á la Grécque
      Garides- 3 grote garnalen gebakken in knoflook
      Chortopita- bladgroenten met feta in bladerdeeg
      Griekse mezes (alleen voor 2 personen)
  • Hoofdgerechten
    • Mix-grill - souvlaki's van kip, varkens- en ossenhaas, giros
      Mix-vis - doradefilet-zeebaarsfilet en kalamaraki
      Vegetarische mousaka - ovenschotel
      Kotopoulo á la Chef - kip á la Chef
  • Nagerecht
    • Griekse yoghurt met walnoten en honing
      Kipelo Zorbas - 2 bolletjes ijs met slagroom
      Créme Brulée geserveerd met een bolletje ijs
      Chocosoufflé geserveerd met een bolletje ijs

Over het restaurant Dionysos

Brengt Griekenland naar je toe

In Rotterdam zorgt de eigenaar van Dionysos ervoor dat hun eigen Griekse importeur de feta, wijnbladeren, deegwaren etcetera overvliegt om hun traditionele en moderne gerechten te bereiden. Neem bijvoorbeeld de bifteki van de houtskoolgrill of hun specialiteit ossenhaas, lamsfilet en varkenshaas. In een echt Grieks decor organiseren ze regelmatig, in eigen woorden, Griekse levende muziek!

Meer informatie over restaurant Dionysos

3 minuten van het Centraal Station, trein, metro, tram, bus
  • : Parkeergarage Schouwburgplein: 5-uur uitrijkaarten voor 5 euro verkrijgbaar voor onze gasten

Maandag t/m zondag: keuken geopend van 12:00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Dionysos

T.W G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vriendelijk personeel en mooie porties vlees een echte aanrader.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Mooie zaak maar wel het idee dat het menu aangepast was voor de ah aktie dus niet wat je normaal ook kiest en eet aardig personeel prima avond
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We waren bij Dionysos met de AH spaarkaart ( 2x driegangenmenu, slechts 1 betalen)
We vonden de keuze beperkt. We hadden het idee dat het menu duurder was gemaakt dan nodig.
Prijs-kwaliteit verhouding dus niet goed. Kwaliteit van het eten vonden we matig.
We hadden liever van de 'echte'kaart gegeten. Waarschijnlijk komen we niet terug.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gezelig restaurant met live muziek. Het 3 gangenmenu was erg lekker. Vlotte en vriiendelijke bediening
Janhoornweg H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Voor herhaling vatbaar
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima eten voor een zeer acceptabele prijs.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De hoofdgerechten waren heerlijk, warm en superlekker. De voorgerechten: Mezes (koude en warme hapjes) waren ook de warme hapjes half warm en sommige zelfs koud. Hadden het erg druk werd er gezegd ook de wachttijden tussen de gerechten door waren erg lang. De Rotterdam Pride was bezig op het Schouwburgplein en daardoor waarschijnlijk zo druk. Choriatiki besteld bij het hoofdgerecht werd ook vergeten, nogmaals besteld en later werd het alsnog gebracht. Het nagerecht van mijn man (Crème Brulee) werd vergeten maar later wel geserveerd. Bovendien was ook dat koud. De uitrijkaart van € 5 werd in de parkeergarage niet geaccepteerd, dus maar de gewone parkeerkosten betaald. Later bleek (kleine lettertjes achterop de kaart) dat je eerst de gewone parkeerkaart in de automaat moest doen en daarna de uitrijkaart. Nu, weten we dan voor de volgende keer.
Zoe V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Nooit meer peroneel maakt ruzie op de vloer ze wisten dat we weg moesten extra langzaam bedoenen waardoor we geen toetje gehad hadden maar wij moesten daar wel voor betalen
Ten eerste neem de tijd om van een 3-gangen menu te genieten! Wij openen geen blikken of doen kant-en-klare maaltijden in de magnetron. Het eten heeft tijd nodig om te garen. Gereserveerd 19.00 uur, u kwam 19.15./19.30 uur. Moest om 20.15 (!) weg. (het restaurant helemaal vol met andere gasten) Om 20.00 uur hoofdgerecht afgeruimd op een normale manier. De ober gaf aan als u direct uw dessert opgeeft dan zorg ik ervoor dat u dit nog kan eten. Dit wilde u niet, uw keuze. U kwam met 9 personen eten voor de prijs van 4,5 en u wilde geen dessert dus er wordt gewoon betaald. Uw tafelgenoten waren allemaal enthousiast over het eten en de sfeer. Er is geen ruzie geweest tussen personeelsleden. U wilde niet reageren bij de kassa waarom u niet blij was. Kritiek is makkelijk te geven. Respect voor hardwerkende horecamensen die alles doen om het de gast naar de zin te maken is meer op zijn plaats hier.
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Leuk om dit restaurant uit te proberen met de ah dinerbonnen. ...goed eten en vriendelijke bediening.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Op zaterdag avond hier gegeten. Heerlijke verschillende Griekse hapjes met een fles retsina en leuke live muziek. Bediening was ook goed ondanks de enorme drukte.
J.M R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Goed en voldoende eten. Prima en vriendelijke bediening. Een gezellige avond gehad.
N S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
lekker gegeten, vriendelijke bediening, ondanks drukte toch niet lang wachten. gezellige sfeer, zeker een aanrader ......
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Kwamen met 7 man eten, Na het voorgerecht hadden we na 1 uur wachten nog geen hoofdmenu. Netjes ernaar gevraagd, worden we letterlijk afgeblaft door het bedienend personeel. Zelfs de eigenaar kwam met agressief gedrag en schreeuwen tegen ons. We werden de zaak uitgezet, maar werden achterna geroepen dat we nog wel even het voorgerecht en drankjes moesten betalen. Dus 2 man zijn keurig terug gegaan en hebben betaald.
Ze zijn gewoon onbehoorlijk naar de klanten, als ze gewoon gezegd hadden dat het er zo aankomt hadden we daar alle begrip voor gehad, maar ze gingen gelijk in de aanval.
We gaan iedere maand met een groep vrienden uit eten, maar hier komen we natuurlijk NOOIT meer!!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Is de deerde keer dat ik bij Dionysos heb gegeten. Echt lekker gegeten en top kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel en een schone zaak. Binnekort weer terug!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
De service was prima en het eten smaakte goed. Het is de tweede keer dat we hier kwamen en zal zeker niet de laatste wezen !
Fab K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer! Er was goede live muziek en de service is heel goed. Wij komen absoluut nog een keer terug.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Vandaag gegeten bij DIONYSOS was weer geweldig live music maakte het plaatje compleet ouzo na het eten van het huis en de avond was weer top
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Blijft altijd goed hier bij dionysos! Gastvrijheid, kwaliteit en normale prijzen! Bedankt voor de gezellige avond en tot de volgende keer!
leontien P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Met de kinderen een hele gezellige avond gehad.
Eten was heerlijk en bediening super vriendelijk.
Dit is zeker weer voor herhaling vatbaar.
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We maakten gebruik van de AH actie. Hiervoor heeft men bij Dionysos een menu samengesteld waaruit gekozen kan worden. Eten was lekker (ruim voldoende) en er heerste op de zaterdag avond een gezellige sfeer. Kortom het aanraden waard.