Dionysos

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Dionysos

Brengt Griekenland naar je toe

In Rotterdam zorgt de eigenaar van Dionysos ervoor dat hun eigen Griekse importeur de feta, wijnbladeren, deegwaren etcetera overvliegt om hun traditionele en moderne gerechten te bereiden. Neem bijvoorbeeld de bifteki van de houtskoolgrill of hun specialiteit ossenhaas, lamsfilet en varkenshaas. In een echt Grieks decor organiseren ze regelmatig, in eigen woorden, Griekse levende muziek!

Meer informatie over restaurant Dionysos

3 minuten van het Centraal Station, trein, metro, tram, bus
  • : Parkeergarage Schouwburgplein: 5-uur uitrijkaarten voor 5 euro verkrijgbaar voor onze gasten

Maandag t/m zondag: keuken geopend van 12:00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Dionysos

annet B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het is voor herhaling vatbaar,heerlijk gegeten, goede bediening, locatie is wat minder wat het uitzicht betreft.
En voldoende te eten voor de prijs.
WilmaD D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Marie H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij moeten meer dan 1uur wachten voordat ze onze bestelling komen nemen. Zeer hoge prijs in verhouding met de kwaliteit van het eten en de service. Teleurstellend!
borro84 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Allervriendelijkste mensen, lekker eten en keurige zaak. Niets op aan te merken. We komen snel weer terug hoor, afgesproken!
florina F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Marcdewit10 D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
zeer mooi gelegen aan het theaterplein,terras,grieks interieur,zeer vriendelijke ontvangst en bediening. ah-keuzemenu aan 39€50 prijs kwaliteit zeker ok.wij hadden mezze,mix-grill en dame blanche,alles was lekker en overvloedig wij kregen het niet op;afsluiter een ouzo van het huis.voor ons een adresje om te onthouden als we in rotterdam zijn.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Lekker gegeten met 7 personen. Bediening en de gerechten waren prima. Zeer gastvrij en leuke suggesties van gerechten.
Ivan P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goede smaakt, maar een beetje te duur voor voorgerechten(2 person)!
Conny O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ter afsluiting van de vakantieperiode aten we hier met ons gezin met aanhang. Onze volwassen kinderen kozen met de grill schotels voor veel vlees en werden daarin niet teleurgesteld: veel, goed en lekker. De bijgerechten vonden we wat minder aantrekkelijk. En we hadden liever meer keuze gehad qua wijn, in lijn met onze vakantie ;).
Naast ons werd gezellig een verjaardag gevierd, waarbij iedereen in het restaurant heeft meegezongen. Dat klinkt wellicht overdreven, maar de attente en vriendelijke bediening probeert het voor iedere gast gezellig te maken en dat is al vele jaren het visitekaartje van Dionysos.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was vrolijk en zeer vriendelijk. Had niet t idee dat we te veel waren. Heb gelijk weer gereserveerd voor oktober. N terug komertje zeker weten
M N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We kwamen hier via de ah-actie. Lekker gegeten voor een leuke prijs. Het eten en de drankjes werden snel geserveerd, alleen op de rekening moesten we wat lang wachten. Zeer vriendelijk personeel!
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten was oke, behalve visfillet had 14 graten.. Na de eerste bestelling had het personeel geen aandacht voor ons (alles oke, drinken, 20 min gewacht op desertkaart en salade besteld maar niet gekregen en wel op de rekening).
wim S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vlees is lekker mals,heerlijk gegeten met vier personen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
hartelijke en keurige ontvangst, goede tips voor het voorgerecht, vriendelijke en goede service, heerlijke gerechten en specialiteiten, hier komen we zeer vaker terug.
Lon D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een zeer vriendelijke meneer Kosta die in de bediening loopt. Beetje verouderd interieur heerlijk terras met uitzicht op schouwburgplein! Eten is redelijk. Goed vers.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuke en afwisselende kaart. Attente bediening.
Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Na 32 jaar weer bij Dionysos geluncht vanwege de mooie aanbieding hoe ik mijn 1000 Yums verrekend krijg weet ik niet ik heb tenslotte alleen AOW zie SVB ik lieg niet.
Ga heel snel weer terug samen met een van mijn eetvriendinnen .
Eten wat over was en dat was veel mooi ingepakt en eet ik dadelijk op niets was te veel en wat een service.
Karlijn M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het voorgerecht was lekker, maar het hoofdgerecht was koud van binnen. Na het te hebben terug gezonden om op te warmen kwam het opnieuw grotendeels koud terug. Dit is denk ik de slechtste Griek waar ik ooit heb gegeten, en zelfs met de AH actie was het nog best prijzig, ondanks dat we elk 2 kleine niet alcoholische drankjes bij het eten hadden.
Wat jammer dat u niet genoten heeft en dit ook niet heeft aangegeven toen u kwam afrekenen en aan u werd gevraagd of alles goed was. Om ons dan als de "slechtste Griek" af te schilderen vinden wij wat ver gaan. Gelukkig bestaan wij al 32 jaar (nog steeds eerste eigenaar) en hebben wij ons wel bewezen in onze grote klantenkring als een Grieks restaurant waar de kwaliteit en gastvrijheid voorop staan, dus met de "slechtste Griek" zal het nog wel meevallen!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
wij zijn hier al eerder geweest. bediening is zeer gastvrij en aardig. soms beetje chaotisch maar dat hoort waarschijnlijk bij het griekse, dat heeft ook wel weer zijn charmes. het eten is goed en ruim voldoende.
Angel B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen. Bediening was goed. Moussaka was heerlijk. kumquat likeur was heerlijk .bedankt .tot de volgende keer