Dionysos

Schouwburgplein 18 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dionysos

Brengt Griekenland naar je toe

In Rotterdam zorgt de eigenaar van Dionysos ervoor dat hun eigen Griekse importeur de feta, wijnbladeren, deegwaren etcetera overvliegt om hun traditionele en moderne gerechten te bereiden. Neem bijvoorbeeld de bifteki van de houtskoolgrill of hun specialiteit ossenhaas, lamsfilet en varkenshaas. In een echt Grieks decor organiseren ze regelmatig, in eigen woorden, Griekse levende muziek!

Meer informatie over restaurant Dionysos

3 minuten van het Centraal Station, trein, metro, tram, bus
  • : Parkeergarage Schouwburgplein: 5-uur uitrijkaarten voor 5 euro verkrijgbaar voor onze gasten

Maandag t/m zondag: keuken geopend van 12:00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Dionysos

Ria K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vooral de bediening is heel gezellig, allemaal vriendelijke mensen....Het eten is ook prima...jaren geleden heb ik er ook eens gegeten en toen was er life-muziek...dat miste ik wel een beetje
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en mooi restaurant . Gegeten met AH restaurantactie. Eten was goed en ruim voldoende. Vriendelijke bediening en vrij snel
carla G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was gezellig. Goed gegeten, goede prijs-kwaliteitverhouding. We hadden er al eerder gegeten. Waren nu ook tevreden. Komen er nog wel eens terug.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vegetarisch zeer beperkt. Menu is afgestemd op AH actie dus beperkte keuze, terwijl de originele menukaart meer keus had. Zeer gehaast personeel en erg rumoerige ruimte.
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten bij Dionysos is goed, maar niet heel bijzonder. De service was vriendelijk en atent. Maar ook wel heel erg snel. We hadden om 19.00 gereserveerd maar waren wat vroeg om 18.45. Om 19.00 was het voorgerecht al geserveerd en binnen een uur na hadden we ook de rekening betaald, na de koffie en het hoofdgerecht.

Wat mij betreft had het allemaal wat rustiger gemogen. Maar zeker als je haast hebt voor een film dan is dit restaurant aan te bevelen.

De inrichting is netjes en zakelijk.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, keurige bediening. Genoten!
sienta .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten md AH bon. We krijgen vaak inferieur eten m die bon, maar niet hier. Als voorgerecht bestelde ik garnalen. Redelijke portie met knoflooksaus. Als hoofdgerecht mixed grill. Enorme portie. De Souflaki was mals, sappig en goed gekruid. Idem de sousouki. De gyros was helaas te zoutig. Als nagerecht: walnotencake m ijs. Was ook heerlijk.
Al met al: een 9/10, voor herhaling vatbaar. Warm aanbevolen.
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten, ruime keuze uit geselecteerde gerechten ivm AH-vouchers. Ik zou zeker terugkomen. Het was vrij rustig, waarschijnlijk ivm een doordeweekse dag, maar ze verdienen meer gasten!
ELS H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
zeer vriendelijke personeel heel hartelijk ontvangen en het eten was heerlijk. hele mooi restaurant gezellig
ga beslist terug super
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooi restaurant met zeer vriendelijk en attent personeel. Het eten vonden we niet erg speciaal. Het was gewoon Grieks eten. Ik had voor de relatief hogere prijzen iets meer aandacht voor exclusievere gerechten gedacht. Verder hebben we een fijne avond gehad.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd met een AH-bon en kregen de indruk dat de porties at waren afgestemd op deze actie, aangezien we ze wat karig vonden. Bij navraag werd dat ontkend en werd er aangegeven dat wij garnering hadden kunnen bijbestellen. Het geeft in ieder geval wel aan dat wij de porties wat aan de schrale vonden.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Op een donderdagavond wezen eten met een grouponbon voor 2 personen
Leken al wantrouwend of deze wel klopte
Personeel spreekt slecht nederlands en staan in het bijzijn van de klanten, over de klanten in het Grieks te praten
Eten was goed
Drinken werd 1 malig aangeboden...kwamen niet meer langs de tafel
In de haast van de ober werd het bord met de hoofdmaaltijd zo voor je neer gegooid bijna
Service was niet het beste, wat er geboden werd
JA M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het voor- en nagerecht (Mezes en Karidopit) waren heerlijk. Het hoofdgerecht (Mix-grill vlees) iets minder. Je krijgt veel vlees, maar de varkenshaasspies en de kipspies waren een beetje droog en smakeloos. De andere vleessoorten waren wel lekker.
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met AH actie hier gegeten. Keuze uit een apart menu, geen probleem. Voor gerecht verschillende hapjes, prima te doen. Hoofdgerecht kalfsoester met tomatensaus en champignons. Dit viel tegen. Heel veel saus en het gevoel/smaak dat de saus en champignons uit een blik kwamen.
William H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eerste keer in dit restaurant. Het was woensdag en (daardoor?) helemaal leeg terwijl er toch wel een stuk of 150 (?) mensen in kunnen. Dat was jammer. Maar service was goed, personeel aardig en (iets te) beleefd en we hebben alle 4 echt heerlijk gegeten!! Wat mij betreft iets aan de dure kant (bijna 50 euro p/p voor driegangenmenu met 3 drankjes p/p), maar al met al een zeer geslaagd dinertje.
Dank u wel voor uw recensie. Het was een stille avond zoals gisteren overal, dat gebeurt wel eens. Fijn dat u een geslaagd etentje heeft gehad. Alleen een opmerking over de prijs want daar waren wij verbaasd over; toevallig lag de kopie van uw rekening nog hier. U heeft € 28,71 p.p. betaald en geen € 50,-- p.p. Waarschijnlijk een verrekening. We zien u graag nog eens terug.
sylvia L.
Lekker gegeten gezellig gezeten
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bediening was prima, eten was heerlijk, goede porties, prijs was prima. Er was alleen geen live muziek meer wat wel vermeld stond maar dat is niet waar je voor komt als je gaat eten.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Voor het eten komen we zeker terug. Het jongere personeel was was vriendelijk en behulpzaam, de wat oudere kwamen nogal gestresst over. Dit kwam mss door het tafeltje waaraan we zaten (net voorbij de keuken, ingang, waar alle bedieners langs moesten) dat ons dit opviel.
fam-van-son .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg lang moeten wachten op alles zelfs op de rekening,. Glas water nooit gehad. Leek of ze het niet aankonden want restaurant was aardig vol. Veganistische schotel leek in verste verte niet als de vorige keer. Was heel erg matig
daniel C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
zeer vriendeijke klantgerichte personeel en ook eigennaar. heerlijk gegeten. rustige muziek kwa ritme en geluid. mooi ingericht. en zeer goed te combineren met biosje voor of na diner.