Dionysos

Schouwburgplein 18 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio á la Grécque
      Garides- 3 grote garnalen gebakken in knoflook
      Chortopita- bladgroenten met feta in bladerdeeg
      Griekse mezes (alleen voor 2 personen)
  • Hoofdgerechten
    • Mix-grill - souvlaki's van kip, varkens- en ossenhaas, giros
      Mix-vis - doradefilet-zeebaarsfilet en kalamaraki
      Vegetarische mousaka - ovenschotel
      Kotopoulo á la Chef - kip á la Chef
  • Nagerecht
    • Griekse yoghurt met walnoten en honing
      Kipelo Zorbas - 2 bolletjes ijs met slagroom
      Créme Brulée geserveerd met een bolletje ijs
      Chocosoufflé geserveerd met een bolletje ijs

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Dionysos

Brengt Griekenland naar je toe

In Rotterdam zorgt de eigenaar van Dionysos ervoor dat hun eigen Griekse importeur de feta, wijnbladeren, deegwaren etcetera overvliegt om hun traditionele en moderne gerechten te bereiden. Neem bijvoorbeeld de bifteki van de houtskoolgrill of hun specialiteit ossenhaas, lamsfilet en varkenshaas. In een echt Grieks decor organiseren ze regelmatig, in eigen woorden, Griekse levende muziek!

Meer informatie over restaurant Dionysos

3 minuten van het Centraal Station, trein, metro, tram, bus
  • : Parkeergarage Schouwburgplein: 5-uur uitrijkaarten voor 5 euro verkrijgbaar voor onze gasten

Maandag t/m zondag: keuken geopend van 12:00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Dionysos

Soledad .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Restaurant bestaat al jaren en altijd goed gegeten. Leuke en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten en niets mis mee. Voorgerecht Dakos - Griekse bruschetta met tomaat en feta is een aanrader.
Lea L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten , zijn hier al eerder geweest en zal er zeker nog eens komen. Met de ah actie heerlijke 3 gangen menu. Personeel ook weer heel vriendelijk. Top avond. ????????????
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Écht heerlijk Grieks gegeten en een verassend goede avond gehad. Niet alleen ontzettend vriendelijk en servicegericht personeel, maar heel goed eten waar je de liefde in proeft voor een hele goede prijs. Ook een mooie drankenkaart met bijpassende wijnen en gedestileerd. Wij komen zeker terug en kunnen Dionysos echt aanraden!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Echt weer verrukkelijk gegeten bij Dionysos !!!!
Aardige mensen en zeer goed eten en kwaliteit! Tot de volgende keer!!!!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Lekker gegeten en heel gezellig... Kom hier zeker terug!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Vandaag hier gegeten. Het eten was erg goed en heel gezellig. De kreeft was fantastisch!!!! Volgende keer weer hier Grieks eten!!!!
Xristos D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gisteren weer hier gegeten. En zoals altijd was het eten weer erg goed en heel geheel gezellig. Het was zoals gewoonlijk weer een feestje, mede dankzij de fantastische mensen die daar werken. Er is nooit iets te dol en ze doen hun altijd hun uiterste best om je fijne avond te bezorgen. En nog even over het eten: de kreeft was geweldig. Bedank en tot gauw weer!
Jim P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wat een ongeintresserd personeel, niet gemotiveerd, te druk met andere dingen ipv hun eigen werk, tzaziki vergeten, daarna nog een rode wijn, wat een sufferds, nooit neer
Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent weggegaan gisteren. Natuurlijk had de tzatziki gelijk met het eten gebracht moeten worden. Echter als u het even had aangegeven was deze direct met een verontschuldiging gebracht. Ik zie dat deze wel van uw rekening is afgehaald. Een glas rode wijn staat niet op de rekening dus die bestelling is niet aangekomen. Verder heeft de ober die uw bestelling opnam wel de moeite genomen het u naar uw zin te maken. U had gevraagd bij de Mix- grill Atavyros het lamskoteletje te vervangen door kalamaraki (!) en hij heeft daarvoor gezorgd. WIJ DOEN DIT ECHTER NOOIT ! Hij is daarvoor ook aangesproken door zijn baas. Als u een bepaald soort vlees niet lust, dan kunnen we dit vervangen door een ander soort vlees, niet door een ander gerecht! Enfin, het word "sufferds" vinden wij zeker niet terecht. Gelukkig gingen alle andere gasten gisteren wel tevreden naar huis.
Popi R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Afgelopen zaterdag zijn weer bij Dionysos wezen eten. Zoals gewoonlijk was het weer fantastisch. Bij aankomst werden weer gastvrij begroet door het personeel, zoals altijd. We komen hier bijna iedere week wel een keer. Deze keer stond er kreeft op het menu. In één woord geweldig. Bedankt weer iedereen van Dionysos voor de fantastische avond, we hebben weer een heerlijke avond gehad en enorm genoten. Tot volgende week.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Gisteren heb ik hier gegeten met familie en vrienden om m'n verjaardag te viere.n. De ontvangst was geweldig. Door het heerlijke weer hebben we buiten kunnen eten. Vooraf hadden we verschillende heerlijke mezes en als hoofdgerecht kreeft. De kreeft was fantastisch. Het nagerecht werd als verrassing zeer feestelijk geserveerd. Ik heb een onvergetelijke verjaardag gehad. We hebben met z'n allen genoten van een geweldige avond. Iedereen bij Dionysos bedankt voor deze avond en tot gauw.
leontien P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Eten was heerlijk geen lange wachttijd ondanks dat het druk was.
Personeel lekker vrolijk.
Dit is weer voor herhaling vatbaar.
Was weer een geslaagde avond.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Ik doe niet gouw complimenten geven maar dit wil ik toch verwoorden 15-05-2018 met gezin gegeten en dit was een belevenis goede sfeer eten bediening en entourage kortom verjaardag van mijn vrouw is geslaagd
Hier zou ik elke dag willen komen
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vandaag heerlijk gegeten bij Dionysos met mijn vrouw! Het vlees was sappig en mals en de wijn verrukkelijk! De bediening was vriendelijk. Kom zeker terug
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten op een maandag met mijn man. Leuke sfeer en vriendelijke personeel. Volgende keer gaan we weer hier grieks eten!
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten.
Redelijke porties voor een goede prijs.

Een Pluspunt voor dit restaurant is, dat dit de allereerste keer was, dat er meteen gezegd werd dat we korting zouden gaan ontvangen via Iens.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Mijn moeder verwend met een drie gangen diner op moederdag. Er was een speciale aanbieding voor 26.50 p.p. en we mochten uit de hele menukaart kiezen. Heerlijk gegeten, mals vlees en lekkere hapjes. Het zat lekker vol, aardig personeel en leuke sfeer. We komen zeker nog eens terug.
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
prima
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
We hebben een heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten. Er heerst een hele prettige Griekse sfeer. Door het prachtige weer konden we op het terras eten waardoor we het idee hadden op een Griekse taverne te zitten. Zeer vriendelijke mensen en uitstekend eten. We komen zeker snel weer terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Gisteren heerlijk op het terras gezeten en genoten van een Pikilia met en flesje wijn. Darnaa een heerlijk sappige ossenhaas van de grill. Vriendelijke bediening, een aanrader. Kom zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Een fantastisch restaurant met super eten. Nog nooit zo'n lekkere pikilia gegeten. Fantastische mensen met een uitstekende sfeer. Je waant je zo in Griekenland. Geweldig.