Dionysos

Schouwburgplein 18 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dionysos

Brengt Griekenland naar je toe

In Rotterdam zorgt de eigenaar van Dionysos ervoor dat hun eigen Griekse importeur de feta, wijnbladeren, deegwaren etcetera overvliegt om hun traditionele en moderne gerechten te bereiden. Neem bijvoorbeeld de bifteki van de houtskoolgrill of hun specialiteit ossenhaas, lamsfilet en varkenshaas. In een echt Grieks decor organiseren ze regelmatig, in eigen woorden, Griekse levende muziek!

Meer informatie over restaurant Dionysos

3 minuten van het Centraal Station, trein, metro, tram, bus
  • : Parkeergarage Schouwburgplein: 5-uur uitrijkaarten voor 5 euro verkrijgbaar voor onze gasten

Maandag t/m zondag: keuken geopend van 12:00 - 22.30 uur

Simone V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Talola A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Wij hebben met 4 mensen heerlijk gegeten.
Wij hebben allemaal verschillende gerechten gekozen en vonden het heerlijk.
Kwaliteit van het eten is goed.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vlees was koud geserveerd. Service was wel vriendelijk, maar er werd niet genoeg aandacht geboden aan de gasten.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Echte Grieks restaurant met griekse mensen.Zeer beleefde en goede bediening
Alwin M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, maar stevig aan de prijs bij a la carte. Menig ander griek is net zo goed en veel goedkoper.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
lekker eten, goede kwaliteit en zeer vriendelijke, correcte en vlotte bediening.
FRANS K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten ; Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, live muziek beetje aan de harde kant, mag wat minder. Maar wel gezellig.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Interieur beetje achterhaald. Eten gied. Personeel top.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed gegeten, alleen erg weinig groente bij het hoofdgerecht, wel wat rauwkost die veel te duur op de rekening stond. Jammer dat er geen sausjes bij het vlees geservee werden. De selectie van voorgerechtjes was erg lekker.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Uitstekend restaurant! Wij komen zeker terug.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een leuk sfeervol, modern ingericht restaurant.
Vriendelijke en oplettende bediening.
Lekker mals vlees en , zoals altijd bij de Griek grote porties.
Na afloop kregen we nog een Ouzo van het huis.
Yonca K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De mensen van het restaurant zijn ontzettend vriendelijk. Ik woon al jaren in Rotterdam en ben nog nooit zo vriendelijk ontvangen en bedient. Daarnaast is het een prima plek voor veganisten. De chef maakt dan een heerlijk gerecht met groente en peulvruchten. Al met al een geweldige plek met een huiselijk sfeertje.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Het Schouwburgplein lijkt niet op een Grieks haventje, maar de sfeer, de bediening en vooral ook het eten maakt dat je je in Griekenland waant. Op het terras gezeten met overheerlijke kaasballetjes met rozenjam, een stevige zalmmoot met alles er op en eraan en een prima wijn. De bediening houd je goed in de gaten zonder opdringerig te zijn. Ik kom hier echt te weing. Zeer geslaagde avond.
EREL .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Er hing een huiselijke sfeer. Professioneel met een beetje humor. Het eten was goed te doen en buiten zitten was heerlijk met dit weer. Een heerlijke ouzo op het eind is een aanrader voor het volle-buik-gevoel.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier voor de tweede keer gegeten. Eten was erg lekker, vooraf de griekse bruschetta en als hoofdgerecht een schotel. Er wordt niet moeilijk gedaan als je een stuk vlees wil vervangen voor een andere soort en worden ook geen extra kosten berekend. Bijgerechten is meer dan genoeg en het toetje, de chocoladesoufflé was ook lekker. Jammer was wel dat de bediening niet een keer kwam vragen of we wat te drinken wilden. Ook toen ons hoofdgerecht gebracht werd en de tzatziki leek te ontbreken en wij dit navroegen, leek de ober enigszins geïrriteerd op ons toen hij erachter kwam dat in de tussentijd iemand anders het al was komen brengen. Ook de ouzo werd vergeten, waarna een andere jongen zei dat dit kwam doordat het druk was bij de bar (waar niemand stond). Eten is echt lekker, prijs-kwaliteit is top, maar de bediening kan echt stukken beter. Wel een drankje van het huis gekregen.
Dank u wel voor uw recensie. Wat vervelend dat de service niet was zoals het hoort te zijn; dit is naast goed eten een heel belangrijk onderdeel voor uw diner in ons restaurant. Wij bieden onze welgemeende excuses aan daarvoor en zullen er zeker alles aan doen om dit in de toekomst te vermijden. Wij hopen u desondanks graag nog een keer te verwelkomen in ons restaurant.
margee .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant, maar er zijn betere griekse restaurants in de regio.
Toch de moeite waard. We hadden een 4 gangen menu gekozen.
Gekozen voor keftedakia en was ok ,maar beter gegeten.
Mix grill was ook goed, goed gegrild vlees
Nagerecht was het minste.
Wel een aanrader. Super goede bediening erg netjes allemaal.
Smit0765 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisteren, voordat we naar de bioscoop gingen, hebben wij met zijn drieen hier gegeten. Er was een aanbieding met 4-gangen keuzemenu's met 35-40% korting die wij hebben genomen. Dit is ons prima bevallen! Ik had de gevulde doradefilet die heel smakelijk was. De anderen hadden mix-grill, sappig vlees van de houtskoolgrill. Voor/hoofd/nagerecht en koffie, we zaten tjokvol. Bediening was vlot en vriendelijk, gezellige sfeer met gevarieerde muziek op de achtergrond. Doen we zeker nog een keertje.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Ik heb gisteren met mijn vrienden bij Restaurant Dionysos gegeten. We hebben echt een super avond gehad! Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

We hadden lamskotoletten en mixed grill als hoofdgerecht. Echt heerlijk mals vlees! Als nagerecht een ijsje en vervolgens een lekker kopje koffie. Top avond gehad! Wij komen zeker terug.
Marleen Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ik was hier afgelopen zondag met vriendinnen, heerlijk gegeten! De moussaka is heerlijk! Mijn vriendinnen hadden gyros schotel, je krijgt genoeg extra gerechtjes erbij! Het personeel is erg vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten op je eten! Goede prijs voor erg lekker eten! Net alsof je echt even in een Grieks dorpje bent!