Dionysos

Schouwburgplein 18 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dionysos

Brengt Griekenland naar je toe

In Rotterdam zorgt de eigenaar van Dionysos ervoor dat hun eigen Griekse importeur de feta, wijnbladeren, deegwaren etcetera overvliegt om hun traditionele en moderne gerechten te bereiden. Neem bijvoorbeeld de bifteki van de houtskoolgrill of hun specialiteit ossenhaas, lamsfilet en varkenshaas. In een echt Grieks decor organiseren ze regelmatig, in eigen woorden, Griekse levende muziek!

Meer informatie over restaurant Dionysos

3 minuten van het Centraal Station, trein, metro, tram, bus
  • : Parkeergarage Schouwburgplein: 5-uur uitrijkaarten voor 5 euro verkrijgbaar voor onze gasten

Maandag t/m zondag: keuken geopend van 12:00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Dionysos

Anolia A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Onze eerste keer hier. Het eten was heerlijk, fijne service en gezellige inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik vond het eten lekker. Leuk dat er live muziek was. De ontvangst vond ik apart omdat ik mijn natte jas wilde ophangen aan de kapstok, werd er gezegd ' ach hang over de stoel'. Verder prima mensen.
dineke P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk geheten. Snelle bediening en prettige meedenkende bediening. Top
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Jammer genoeg geen standaard sauzen bij het vlees en maar heel weinig groenten
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Bij binnenkomst bleek er live muziek te zijn, op zich niet erg, ware het niet dat het versterkt werd via schelle boxjes en bijna pijn deed aan de oren. Converseren is daarom moeilijk, en de zaak is dan nog niet eens half gevuld. Het eerste drankje werd gemorst en hij doet drie pogingen, met weggaan en weer terugkomen, om het een beetje te fatsoeneren. Maar het blijft nat en een hoop vocht blijkt onder de placemat te zitten. Om ook nog te vragen of ik alles even wil optillen zodat hij kan deppen (zoutvaatje, menuklem, mes, glas, flesje) getuigt van weinig klantvriendelijkheid. Hij had het in één keer goed kunnen doen, maar bij de derde keer aanklooien vraagt hij zelfs of ik het gemorste drankje nog moet, of dat er een nieuwe moet komen. Ik vraag hem de manager gelijk mee te nemen, maar hij komt alleen met het drankje. Als er na 10 minuten nog steeds geen manager is besluiten we te vertrekken. Dat Dionysus bij het afrekenen van de drankjes ons deze schenkt is aardig, maar had veel eerder moeten gebeuren.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Eten was prima, het zijn wel grote porties. Gedeelde voorgerechten wat aan de prijs. Goede service.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vooral de bediening is heel gezellig, allemaal vriendelijke mensen....Het eten is ook prima...jaren geleden heb ik er ook eens gegeten en toen was er life-muziek...dat miste ik wel een beetje
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en mooi restaurant . Gegeten met AH restaurantactie. Eten was goed en ruim voldoende. Vriendelijke bediening en vrij snel
carla G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was gezellig. Goed gegeten, goede prijs-kwaliteitverhouding. We hadden er al eerder gegeten. Waren nu ook tevreden. Komen er nog wel eens terug.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vegetarisch zeer beperkt. Menu is afgestemd op AH actie dus beperkte keuze, terwijl de originele menukaart meer keus had. Zeer gehaast personeel en erg rumoerige ruimte.
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten bij Dionysos is goed, maar niet heel bijzonder. De service was vriendelijk en atent. Maar ook wel heel erg snel. We hadden om 19.00 gereserveerd maar waren wat vroeg om 18.45. Om 19.00 was het voorgerecht al geserveerd en binnen een uur na hadden we ook de rekening betaald, na de koffie en het hoofdgerecht.

Wat mij betreft had het allemaal wat rustiger gemogen. Maar zeker als je haast hebt voor een film dan is dit restaurant aan te bevelen.

De inrichting is netjes en zakelijk.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, keurige bediening. Genoten!
sienta .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten md AH bon. We krijgen vaak inferieur eten m die bon, maar niet hier. Als voorgerecht bestelde ik garnalen. Redelijke portie met knoflooksaus. Als hoofdgerecht mixed grill. Enorme portie. De Souflaki was mals, sappig en goed gekruid. Idem de sousouki. De gyros was helaas te zoutig. Als nagerecht: walnotencake m ijs. Was ook heerlijk.
Al met al: een 9/10, voor herhaling vatbaar. Warm aanbevolen.
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten, ruime keuze uit geselecteerde gerechten ivm AH-vouchers. Ik zou zeker terugkomen. Het was vrij rustig, waarschijnlijk ivm een doordeweekse dag, maar ze verdienen meer gasten!
ELS H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
zeer vriendelijke personeel heel hartelijk ontvangen en het eten was heerlijk. hele mooi restaurant gezellig
ga beslist terug super
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooi restaurant met zeer vriendelijk en attent personeel. Het eten vonden we niet erg speciaal. Het was gewoon Grieks eten. Ik had voor de relatief hogere prijzen iets meer aandacht voor exclusievere gerechten gedacht. Verder hebben we een fijne avond gehad.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd met een AH-bon en kregen de indruk dat de porties at waren afgestemd op deze actie, aangezien we ze wat karig vonden. Bij navraag werd dat ontkend en werd er aangegeven dat wij garnering hadden kunnen bijbestellen. Het geeft in ieder geval wel aan dat wij de porties wat aan de schrale vonden.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Op een donderdagavond wezen eten met een grouponbon voor 2 personen
Leken al wantrouwend of deze wel klopte
Personeel spreekt slecht nederlands en staan in het bijzijn van de klanten, over de klanten in het Grieks te praten
Eten was goed
Drinken werd 1 malig aangeboden...kwamen niet meer langs de tafel
In de haast van de ober werd het bord met de hoofdmaaltijd zo voor je neer gegooid bijna
Service was niet het beste, wat er geboden werd
JA M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het voor- en nagerecht (Mezes en Karidopit) waren heerlijk. Het hoofdgerecht (Mix-grill vlees) iets minder. Je krijgt veel vlees, maar de varkenshaasspies en de kipspies waren een beetje droog en smakeloos. De andere vleessoorten waren wel lekker.
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met AH actie hier gegeten. Keuze uit een apart menu, geen probleem. Voor gerecht verschillende hapjes, prima te doen. Hoofdgerecht kalfsoester met tomatensaus en champignons. Dit viel tegen. Heel veel saus en het gevoel/smaak dat de saus en champignons uit een blik kwamen.