Dionysos

Schouwburgplein 18 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Dionysos

Brengt Griekenland naar je toe

In Rotterdam zorgt de eigenaar van Dionysos ervoor dat hun eigen Griekse importeur de feta, wijnbladeren, deegwaren etcetera overvliegt om hun traditionele en moderne gerechten te bereiden. Neem bijvoorbeeld de bifteki van de houtskoolgrill of hun specialiteit ossenhaas, lamsfilet en varkenshaas. In een echt Grieks decor organiseren ze regelmatig, in eigen woorden, Griekse levende muziek!

Meer informatie over restaurant Dionysos

3 minuten van het Centraal Station, trein, metro, tram, bus
  • : Parkeergarage Schouwburgplein: 5-uur uitrijkaarten voor 5 euro verkrijgbaar voor onze gasten

Maandag t/m zondag: keuken geopend van 12:00 - 22.30 uur

Peter M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Angel B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen. Bediening was goed. Moussaka was heerlijk. kumquat likeur was heerlijk .bedankt .tot de volgende keer
janhoornweg .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten goede keuken vriendelijke en goede bedoening voor herhaling vatbaar ga daar zeker meer eten ook met de familie. Jan
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst. Geen probleem dat we een andere tafel wilden. Bediening was goed, kwamen tussendoor vragen of alles naar wens was, vulden de wijnglazen bij. Vroegen netjes tussen de maaltijdgangen door of we nog even wilden wachten voor de volgende gang. Voldoende keuze van het menu op de AH zegels. Zullen hier nog wel eens terugkomen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Dionysos is een prettig restaurant. Wij hadden hier nog niet eerder gegeten. Maar het eten is erg lekker en het team is heel gastvrij.
Cruella .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Recent bij Dionysos gegeten maar helaas is dit niet voor herhaling vatbaar. Het voorgerecht bestond uit wat taaie garnaaltjes in een kant en klaar saus,her hoofdgerecht was voor de één een mixed grill(goed vlees)en voor de ander een doorgekookt stukje dorade,droog,garnituur van groente koud! Dit was een eerste kennismaking met deze zaak middels de AH restaurantactie (misschien was dat het) maar voor ons een reden om het hier bij te laten.
Zoals aan u al uitgelegd: garnaaltjes worden net voor het serveren gebakken en de saus is geen kant-en-klare saus, maar een saus gemaakt door onze kok op basis van kreeftenfond. Wat betreft de gevulde Dorade-filet (vers van onze leverancier Schmidt Zeevis) wordt deze gevuld met o.a. zalmsnippers en gaat de oven in (niet gekookt!). We hebben na het afruimen van uw bord en uw opmerking erover het overgebleven stukje geproefd en moeten constateren dat dit echt niet droog was. U kunt het misschien niet lekker vinden, smaken verschillen. Het was alleen jammer dat u niet aangegeven had dat de garnituur koud was want dan hadden wij een nieuwe kunnen aanbieden. Voor dit feit is er ook 10% van uw rekening gehaald. Wij maken zeker geen onderscheid tussen AH-gasten, want dit is juist de gelegenheid om nieuwe gasten te verwerven. Wij vinden het jammer dat het u niet bevallen is, maar aangezien u uw spaarkaart was vergeten (en wij daar niet moeilijk over deden) kunt u het elders nog eens proberen.
Kiemthin T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We zaten lekker buiten. Het eten was voortreffelijk. We gebruikten de AH-restaurantzegelsactie, maar dat maakte totaal geen verschil in service of kwaliteit. Mooi restaurant dat al lang bestaat met telkens goede kwaliteit!
kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vanavond live muziek, vooral de klarinetist blaast de sterren van de hemel. Het was geen Lukas Graham maar toch hij mag er zijn. Zelfs Stalin zou hiervan genoten hebben. Ernest Hemmingway zou er over geschreven kunnen hebben. Weinig mensen weten het, maar de klassieke Griekse ezelgerechten zijn meer dan de moeite waard. We bestelden er twee en deelde die met zijn zessen.

Kortom, een avond om nooit te vergeten
Luigi B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zeer vriendelijk personeel. De ontvangst was uitermate goed. Het eten was goed. De ambiance was redelijk en het geluidsniveau was aanvaardbaar. De bereikbaarheid was goed te doen met het openbaar vervoer.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten,heerlijk eten en vrolijke bediening top.
Voor herhaling vatbaar in het centrum van Rotterdam...
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
eten was erg lekker . vriendelijk personeel. gezellige sfeer. kom er regelmatig . je zit er op je gemak. lekker rustig
Dylan B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een mooi familierestaurant met zeer goede service. Het eten is goed bereid en de menukaart is groots. Zeker een aanrader!
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten via de AH restaurant actie. Vriendelijk personeel en lekker buiten gezeten op het terras. 3 gangen menu smaakte heerlijk, met voldoende keuzemogelijkheden!
Juney D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het verschil in service tussen de verschillende serveerders was erg groot, evenals het verschil tussen de kwaliteit van de gerechten. Tevens was het erg jammer dat er meerdere rokers op het terras zaten. Zonder Albert Heijn restaurantactie ligt de prijs/kwaliteitsverhouding erg scheef.

Dat gezegd hebbende, het vlees was goed!
Lea L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, met de ah zegels. 3 gangen menu was zalig, keuze was genoeg. Personeel heel vriendelijk. Niks geen klachten, alles was top en gezellig. Voor herhaling vatbaar.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk eten....heel vriendelijk personeel......drankje van het huis....en toen we nog even buiten zaten te kletsen na het betalen van de rekening...weer een drankje van het huis...naar keuze. Super!!
Timothy A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima eten, en goede/vriendelijke service. Ik had de souflaki, dat is geen aanrader, maar hoofd en na waren erg lekker.
Colin M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Geweldig eten, bij uitstek mijn favoriet.
Ik eet al heel mijn leven grieks, en nergens is het zo lekker als hier.

10 eten
10 service en vriendelijkheid
8 interieur en sfeer
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De menukaart was gevarieerd en genoeg keus. Er werd goed meegedacht over het brengen van de volgende gang heerlijk op het gemak. Ook het aanbieden van drinken kwam optijd en genoeg. De bediening was zeer gastvrij. Voor herhaling vatbaar.
Susanna J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Kort geleden met mijn zus weer wezen eten. Mixed Rhodos was zalig. Sfeer goed, erg gelachen. Super zaak met goed eten, leuke inrichting en gezellig bediening.