Dino's Grand Cafe Restaurant

Korenmarkt 1 6811 GV Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dino's Grand Cafe Restaurant

Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij zijn met een vrijgezellenfeestje wezen eten bij restaurant Dino's. We hebben ons heerlijk vermaakt het eten was goed en zeker genoeg. Het personeel deed gezellig met ons mee in onze feest stemming. We waren met 10 dames en we waren allemaal zeer tevreden. Bedankt restaurant dino's ik kom zeker nog eens terug !!
Larissa E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Wij zijn gisteren met z'n tweeën per toeval wezen eten bij dino's na een dagje Efteling. We waren buitengewoon verrast! We hebben een 3-gangen menu gekozen, waarbij we nog net niet onze vingers hebben opgegeten. De carpaccio was echt ontzettend goed (en dat zegt wat, want ik heb veel carpaccio's geprobeerd!), de spareribs waren zo mals dat ik niet eens een mes nodig had om het vlees los te krijgen. De biefstuk met pepersaus.. dat was ook echt een topper. Om nog niet te beginnen over de service, ze zijn echt heel vriendelijk. Ik kan niet anders dan lovend zijn over dit restaurant, wij gaan zeer snel terug!
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijke malse en pittige spareribs gegeten maar de kogelbiefstuk en varkenshaas waren ook van prima kwaliteit. Complimenten aan de chef. Bediening was heel correct, vriendelijk maar ook gewoon ook heel leuk en menselijk. Aanrader met zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten, de biefstuk was niet zo mals als je hem graag hebt maar de smaak was prima. De kipsate was royaal en lekker.
De sfeer onder het personeel was super! Die sfeer was voelbaar in de hele zaak. Fijn! Personeel was ook erg alert op lege glazen, vragende blikken ed.
Nadeel was dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Weinig privacy aan je tafeltje en steeds mensen die langs je stoel moeten wurmen om er langs te kunnen.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Hier komen we vaak en worden altijd hartelijk ontvangen. Goede kaart met 3 gangenmenu tegen schappelijke prijzen. Goede bierkaart. De Lamsrack is zeker aan te bevelen. De beste die ik tot nu toe heb mogen verorberen.
Milouu .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Dino's kent zonder enige twijfel de lekkerste spare ribs van Arnhem! Helaas niet meer woonachtig in deze stad, maar onlangs nog wel speciaal voor de spare ribs ernaartoe gereden.
De gastheer is geweldig, hij maakt graag een praatje met je en neemt daar ook echt de tijd voor. De bediening is vlot en vriendelijk, maar soms wel wat nors. Gelukkig geldt dit lang niet voor allemaal, onze serveerster was erg vrolijk en hielp ons erg goed, leuk!

De sfeer is erg prettig bij Dino's. Je hebt er ook leuke, knusse hoekjes, waardoor je niet zo dicht bij de andere gasten zit. Wel vind ik het restaurant een beetje een wat ouderwetse uitstraling hebben, niet helemaal mijn smaak, maar zeker niet onprettig.

Enige grote nadeel is dat ze een zeer beperkte keuze hebben in bieren. Nu is het geen speciaalbiercafé, maar voor deze liefhebbers is er wel een erg beperkt aanbod.
PatvW .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met 4 personen hier gegeten. Vriendelijke ontvangst, leuke vlotte bediening. Gerechten goed op smaak! Voorgerechten, hoofdgerechten (gamba's, varkenshaasje, vis, en kipfilet). Leuke avond gehad. Bedankt Dino's! We komen zeker nog een keer terug!
BMD993 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Met z'n tweeën onbeperkt spareribs gegeten. Niet de lekkerste ooit, maar niettemin erg lekker. De sausjes waren niet nodig omdat de spareribs zelf smakelijk genoeg waren. Frietjes en sla ook prima.
Restaurant leuk aangekleed en bediening uiterst vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vrijdagavond 23 okt. 2015 bij Dino's een super gezellig etentje gehad met (oud-)collega's. Goede sfeer, met uiterst vriendelijke bediening en Sky Radio Love-songs op de achtergrond. We kregen alle tijd om úren lang aan 'onze Stamtisch' te kunnen bijkletsen. Het eten was/is GEWÉLDIG. We hebben ervan genoten; Dino's BEDANKT! Groet, Judith
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
We hebben met een groep van 27 personen bij DINO's gegeten.
De smaak en de kwaliteit van het eten waren klasse.
De gerechten werden mooi opgediend en waren heerlijk op temperatuur.
De bediening was zeer vriendelijke, vlot en attent.
Samengevat: het was TOP!!! (unanieme mening van de groep!)
We gaan zeker een keer terug.
Sannevdwal .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Ouderwets interieur, eten smaakte niet vers en de mixed grill was erg droog. De tournedos was wel goed. Wij waren hier naartoe gegaan dankzij de lovende recensies, dit is niet waar gemaakt.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
We hadden Dino's al een paar keer voorbij zien komen, en qua recencies kreeg het zúlke hoge cijfers dat we eens benieuwd waren. We zijn dus van de week geweest, en ja: het is laagdrempelig, zeer aardige mensen in de bediening, en erg pro-actief. Niets van te zeggen. Het eten is ook goed, bovengemiddeld maar niet zó super als dat de recensies soms doen vermoeden. Voor vergelijkbaar eten zijn er in Arnhem wel twee tenten die nét iets beter zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Wil je dus ongecompliceerd wat eten tegen normale tarieven en een leuke service, ga dan gerust naar Dino's.
ChielPauwelsen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Hebben 2 dagen achtereen genoten van het 3 gangenmenu, zeer schappelijk in prijs en erg lekker. Men krijgt het voor elkaar om kwaliteit te leveren in beide menu's. Op vrijdagavond een heerlijke gevulde kipfilet met roomsaus en op zaterdag een spies met varkenshaas, ossenhaas en kip. Heerlijk van smaak en erg mals. De voorgerechten, tomatensoep en carpaccio waren ook voortreffelijk. Verder zeer goede bediening, vriendelijk en attent.
AntoinetteL .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Ik ging hier eten met een paar vriendinnen. We hadden allemaal een heerlijke burger gegeten. De prijs is ook betaalbaar. Aan het einde bestelden we koffie en we kregen er extra koekjes bij. We zatten lekker buiten op het gezellige en drukke terras. De bediening was gastvrij.
Manushara .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Heerlijk hier gegeten met mijn man en zoontje van 4 jaar. Voor allen een geschikte kaart. De kleine heeft zijn buik volgegeten met spareribs en wij aan de carpaccio en heerlijke biefstuk. De bediening was attent en zeer vriendelijk en heeft tijd voor een lolletje. Bovendien vergeten ze je kind niet en dat is altijd fijn. Dus zeker voor herhaling vatbaa
Aknit .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Gezellig restaurant met ruime keus aan gerechten van driegangenmenu. Komen hier graag. Vriendelijk en hardwerkend personeel. Vlees gerechten en pasta zijn lekker. Je zit hier gezellige te tafelen zonder dat de buren het eten van je bord kijken.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Afgelopen weekend hier gegeten. Ontvangst was hartelijk. We zijn gegaan voor het 3-gangen menu van 22,50. Vooraf had ik de zalm, deze was prima van smaak. Mijn man had de scampi's maar dit waren wel kleine scampi's euhm... het waren garnalen dus dat moet wel even aangepast worden in de kaart. Desondanks wel lekker van smaak. Als hoofdgerecht hadden we de Surf en Turf (Varkenshaasje en Kabeljauw) en deze was prima en lekker van smaak. Lekkere groentjes erbij en de friet was ook goed en juist gebakken. Als nagerecht had mijn man de Sorbet, best een groot dessert maar ook gewoon lekker. Ik had gekozen voor de huisgemaakte witte chocolademousse en deze was echt zo lekker. De lekkerste mousse die ik ooit op heb. Gewoon lekker gegeten voor een schappelijke prijs.
Joey M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Na een dagje winkelen in Arnhem via internet terecht gekomen bij Dino's. De recensies waren lovend, dus dat wilden we graag zelf ervaren. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen aan de bar, omdat er op dat moment nog geen tafeltje beschikbaar was. Ondanks dat het restaurant vol zat, was het niet overdreven rumoerig. De bediening was ontzettend goed. Vlot, met oog voor detail en zeer ongedwongen! Het eten was uitstekend. We namen het keuzemenu voor €22,50 met carpaccio en tomatensoep als voorgerecht, biefstuk en de kipsaté als hoofdgerecht, spekkoek en Dame Blanche als dessert. De prijs deed absoluut niet af aan de kwaliteit, alles was goed verzorgd, de smaak was uitstekend en ondanks dat het geen bizar grote porties waren, was het ruim voldoende voor ons. De bediening was zeer attent en nam na afloop nog de tijd voor een praatje, ondanks dat het restaurant nog steeds redelijk vol zat. Voor ons een perfecte afsluiting van een dagje Arnhem!
Joopthea .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Goed restaurant , leuk interieur vooral die banken als je binnenkomt . Wij komen hier af en toe 2 a 3 x per jaar ik en mijn vriendin en eten is gewoon lekker en goed . Verder ook fijne bediening en erg vriendelijk . De spareribs zijn super! de biefstukken en mixed grill zijn ook erg goed . De friet is huisgemaakt zeker een pluspunt de salade ook goed .
Dikke aanrader dus .
Philip112 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Op Eerste Kerstdag heerlijk gegeten bij Dino's. Een enthousiast welkom, waardoor we ons meteen thuisvoelden. Erg vriendelijk personeel en een uitstekende bediening ondanks een steeds voller wordend restaurant. Het driegangenkerstmenu was prima met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Voor ons een bevestiging van eerder bezoek, dus ons zien ze daar zeker terug!