Dinner in Motion

The Wall 3543 AS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Dinner in Motion

Zin in een unieke, zintuiglijke belevenis? Een avondje uit waarbij een zinnenprikkelende show en lekker eten versmelten tot een avondvullende belevenis. Een bijzonder plek waar op de wanden van de locatie bijzondere beelden geprojecteerd worden. Alles is in beweging, in motion dus, en versterkt de plezierige sensatie van samen lekker eten. Hier krijg je originele, niet-alledaagse gerechten geserveerd waarbij je door de prachtige beelden wordt meegenomen op een culinaire ontdekkingstocht.

Ben je vegetarisch of heb je een allergie? Of wil je liever geen vis of vlees? Geef dit dan tijdens het reserveren aan. Ze kunnen dit ter plekke vaak niet meer bewerkstelligen.

Meer informatie over restaurant Dinner in Motion

7,2

Jouw recensie over het restaurant Dinner in Motion

Bram V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Eindelijk een verrassend en nieuw restaurantconcept! Een aanwinst voor Nederland. Het heeft heel veel potentieel om wel eens heel groot te gaan worden!
Roshni V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Was een leuke en unieke ervaring.
Ik snap al het gezeur van de mensen niet.
Eten en bediening was ook dik in orde. Ik zou het een ander zeker aanraden om hier een keer naartoe te gaan.
Alex T.
marleen-zonneveld .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wij hadden hier zeker meer van verwacht. De show op zich was leuk maar het eten viel erg tegen. De porties zijn zo klein dat grote eters na deze avond nog ergens langs de weg zullen stoppen.
Kristina K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Eten viel tegen! had er echt meer van verwacht! Eten was vooraf al gemaakt en warm gehouden hierdoor werd het best koud geserveerd! moesten ook lang wachten op drankjes
Carina T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij vonden het top! Het eten was goed, alleen de carpaccio wat flauw. De hele beleving en ambiance erg gaaf! Ik begrijp de prijs in ieder geval wel.
Annemiek T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Rond 20:45u namen we plaats aan een lange tafel met circa 32 andere in een ruimte met projecties.
Het eten was ronduit matig, vrijwel zoutloos, vlakke smaken en weinig fantasievol.
De bediening schonk de glazen erg lomp in van het wijnarrangement. Dit arrangement bestond uit 4 glazen, twee witte wijnen, 1 rode en een klein glaasje port.
Bart P.
Top ervaring!!
erg origineel goede en snelle service.
het menu goed aangepast aan alle thema's. menu goed uitgebalanceerd, precies genoeg!
voor herhaling vatbaar, en we kregen ook te horen dat er een nieuw menu geserveerd gaat worden.
crew bedankt voor deze beleving!!
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben een super avond gehad. Echt eens anders uit eten, en we hebben er van genoten. Alles netjes geregeld, iedereen was ontzettend vriendelijk, heerlijk eten, echt een top avondje uit! We raden het iedereen aan.
H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij hadden om 20.00 uur besproken maar begon pas om 20.30. De parkeergelegenheid mag wel iets beter aangegeven worden. Erg onduidelijk om eerst helemaal links het dak op te komen en dan over het dak weer helemaal terug.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Creatief dineren, je komt voor de ervaring niet het eten, terwijl de meeste gangen toch ook lekker waren.
Het lijkt op iets voor een bedrijfsuitje, maar met vrienden ook leuk.
Mientje D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Het personeel was geweldig. Ze hielden zeker rekening mee dat ik een pescotarier ben. En kreeg lekker eten. Ik en mijn vriendin komen zeker weer terug. Een dikke aanrader....
Airina L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het is een beleving opzich, wij hebben hier gegeten tijdens de valentijnsspecial en dit hebben ze nog specialer gemaakt. 1 klein minpunt maar daar kijk je overheen omdat het hele concept zo gaaf was. (tafel was op gedeeld met het brood, wij kwamen aan toen lag er gesneden stokbrood (gewoon) & een ander deel van de tafel krijg het molensteenbrood wat op het menu stond, dit was een beetje jammer & je merkte dat er meer mensen dat vonden)
Ze hielden ook echt rekening met de dieetwensen.
Marcia S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Achteraf bij de bar hebben we geen drankje meer kunnen drinken, omdat de barmannen ons volledig negeerden en te druk waren met andere zaken. Het was opmerkelijk om te zien dat ze glazen opruimden en niet met hun gezicht naar de gasten kijken om contact te zoeken. Verder was het ontzettend koud in het gebouw op Valentijnsdag. Ik vond de prijs voor het eten te duur voor de kwaliteit van het eten.
svas .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Was een leuke ervaring... maar had er eerlijk gezegd wel meer van verwacht.
Onverwacht lange wachttijden en tocht en kou overal... bestellingen, dieetwensen niet op orde. Trage bediening en de afbeeldingen en wisselingen leken technisch wat oubollig en langdurig. Was wel origineel, prachtig opgemaakte borden en vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij hadden dit etentje gewonnen, bij afrekenen wisten ze van niks terwijl wij hadden gedaan wat ze van ons gevraagd hadden. (ik heb zelfs een leesbevestiging gehad)
Anky K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
5 wat kleinere gerechtjes en 2 wat grotere gerechtjes. Je zit niet bomvol, maar dat is juist fijn. De borden worden mooi opgemaakt. Het is in ieder geval een beleving die fijn is om meegemaakt te hebben
SVANDESANDE .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer bijzonder met lekker eten en goede wijn.
Mbt de best hoge prijs had ik meer verwacht van het bedieningsniveau.
Foute info bij binnenkomst.
We zouden gehaald worden bij aanvang echter had een medewerker bedacht dat wij al gegeten hadden. Gevolg: nutteloze discussie en te laat binnen.
Eenmaal begonnen was er onduidelijkheid over ons bestelde (en betaalde) wijnarrangement. En de wijnglazen waren op etc....

Al met al voor 6 man €600 betaald voor iets apart met het bedieningsniveau van een gemiddelde vreetschuur.
Lindsay D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
het eten was niet zo bijzonder en.hele kleine porties. wij waren met een groep en meer als de helft had niet genoeg gegeten. de show met lichten was leuk
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We kregen de drankjes van het huis, maar hadden liever niet voor het eten betaald. Het eten was nml verre van op smaak, temperatuur of in fijne proportie. De drankjes waren wel het geld waard!