Dinner in Motion

The Wall 3543 AS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Dinner in Motion

Zin in een unieke, zintuiglijke belevenis? Een avondje uit waarbij een zinnenprikkelende show en lekker eten versmelten tot een avondvullende belevenis. Een bijzonder plek waar op de wanden van de locatie bijzondere beelden geprojecteerd worden. Alles is in beweging, in motion dus, en versterkt de plezierige sensatie van samen lekker eten. Hier krijg je originele, niet-alledaagse gerechten geserveerd waarbij je door de prachtige beelden wordt meegenomen op een culinaire ontdekkingstocht.

Ben je vegetarisch of heb je een allergie? Of wil je liever geen vis of vlees? Geef dit dan tijdens het reserveren aan. Ze kunnen dit ter plekke vaak niet meer bewerkstelligen.

Meer informatie over restaurant Dinner in Motion

• Af te huren , Airconditioning , Dinnershow , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Dinner in Motion

Roy M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hete eten was prima de ontvangst was leuk. Snelle service en een leuk concept. Het geluid tussen de gerechten door mag wat zachter en de stoelen waren erg hard. verder een prima avond.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij hebben met 6 personen ontzettend genoten.
Het eten was culinair met bijpassende filmbeelden geweldig.
Ik kom graag nog een keer terug .
Groetjes fam Kruissen
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Een unieke ervaring! Het concept voegt absoluut een dimensie toe aan dineren. Ook erg leuk om met onbekenden op deze manier een tafel te delen.
Frauke Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was een leuke ervaring. Vond de prijs wel wat aan de hoge kant. Iedereen krijg allemaal hetzelfde te eten, dus de kostprijs van de inkoop is dan ook niet erg hoog. Gerechtjes waren allemaal bijzonder en er lekker. Porties zouden iets groter mogen.
Wijn was erg duur. Uitrij kaart voor de parking was erg duur. Je kon 2 uur gratis parkeren, daarna 50 cent per half uur. Wij zijn er 3 uur in totaal geweest, dus als we zelf zouden afrekenen was het 1 euro geweest. Uitrij kaart koste €3,50.
Rosalien V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Ontzettend leuke opzet! Echt een aanrader!
De groep zou iets kleiner mogen. Dit ivm het geroezemoes wat in de loop van de avond meer wordt waardoor je niet meer zo makkelijk communiceert met je buurman/vrouw.
Aeilko V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het was een geweldig leuke experience. Als dit concept bijvoorbeeld per half jaar, of per jaar (afhankelijk van mogelijkheden en kosten) een ander thema zou kunnen hebben, dan blijf je inspireren en heb je ook vaker terugkerende gasten. Hieraan kun je continenten, specifieke landen, maar ook diverse art vormen e.d. combineren met gerechten die daarbij aansluiten. Onze avond gisteren vonden wij een geniaal en geweldig leuk concept en zouden we absoluut vaker bezoeken als het thema en het menu zoals hierboven beschreven af en toe zou veranderen. Wellicht inspelen op belangrijke nieuwsitems, of andere zaken. Succes met jullie concept restaurant. Geweldig idee!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Super gezellige avond gehad. Enorm goed eten en een leule sfeer. Alleen de stoelen waren een min punt. Ik kreeg zo last van mijn kont en rug dat ik geen houding meer wist te geven.
Ilonka H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het is echt eens iets anders.
Je zintuigen worden geprikkeld en je smaakbeleving wordt gestimuleerd.
Bij epilepsie is het absoluut geen aanrader.
hgfytfyfytfc Y.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Fantastische ervaring! Blij dat ik het gedaan heb!
Tip: Er waren in de grote hal niet genoeg zitplaatsen waardoor we, eerder dan gehoopt, weg gingen. Het plan was om nog rustig wat te drinken wat dus niet lukte. Ik hoop dat anderen dat wel kunnen. Dit deed natuurlijk niets af aan de maaltijd/ervaring!
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wat een beleving was dit zeg, echt een geweldig concept, het begint al bij binnenkomst waar je wordt ontvangen met kaviaar en een gerookt toastje, daarna loop je door naar een soort lounge waar je even kan zitten en kan genieten van de 'eetbare' gin & tonic, daarna loop je naar de ruimte waar het diner plaats vinden. je zit aan een grote tafel met andere mensen, maar wel met je eigen gezelschap bij elkaar. er wordt duidelijk uitgelegd wat voor een gerecht het is en wat de ingrediënten zijn. de omgeving en muziek passen zich aan naar het gerecht. geweldig!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het was een geslaagde avond. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het is weer eens iets anders. Dinner in Motion is een leuke ervaring waar de tijd voorbij vliegt. De gerechten waren zeer smakelijk, net als het bijpassend wijnarrangement.
Ik denk dat er nog meer uit dit concept te halen valt (met geluid en beeld) maar het was erg leuk!
Coen K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Binnenkomst is leuk, verschillende bijzonder hapjes en bij de bar een bijzonder welkomstdrankje, daarna even wachten op het aan tafel gaan onder genot van een drankje.
Eten was lekker, niet lang hoeven wachten op de verschillende gangen.
Entertainment was leuk om een keer meegemaakt te hebben.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Erg leuk concept om met familie of vrienden hier onderdeel van te zijn. Wij hebben echt genoten. Het leuke is dat je niet weet wat er steeds gaat komen. Kwaliteit van het eten en entourage zijn prima. Top.
Eva P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ik heb een erg leuke avond gehad maar ik had meer verwacht da er meer zou gebeuren met de beelden. het was nu steeds alleen tussen de gangen door en daar had ik wat meer van verwacht. Verder top avond!
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Erg leuke en mooie show. Mooi en erg lekker eten. Goede en vriendelijke bediening.

Dat je met meerdere mensen aan 1 tafel zit vonden wij zeker geen probleem maar juist leuk.
Constance B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Het eten was geweldig.. .Echt een smaak sensatie.... en zeker met de omgevings verandering maakte dat tot een top beleving... dank jullie wel
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Leuke en lekkere verrassende gerechten, mooi gepresenteerd. Voldoende voor een complete maaltijd. Zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor een avondje uit.
K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Een hele leuke avond gehad, iets totaal anders. fijne bediening, aardige mensen.Die er alles aan doen om je eeen leuke avond te bezorgen.
sannevanhooren .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Gave ervaring! Die je niet snel ergens anders mee zult maken. Eten was ook erg lekker, niet uitstekend. Bediening was super aardig
Yen W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Leuke ervaring en goede service!