Dinner in Motion

The Wall 3543 AS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Dinner in Motion

Zin in een unieke, zintuiglijke belevenis? Een avondje uit waarbij een zinnenprikkelende show en lekker eten versmelten tot een avondvullende belevenis. Een bijzonder plek waar op de wanden van de locatie bijzondere beelden geprojecteerd worden. Alles is in beweging, in motion dus, en versterkt de plezierige sensatie van samen lekker eten. Hier krijg je originele, niet-alledaagse gerechten geserveerd waarbij je door de prachtige beelden wordt meegenomen op een culinaire ontdekkingstocht.

Ben je vegetarisch of heb je een allergie? Of wil je liever geen vis of vlees? Geef dit dan tijdens het reserveren aan. Ze kunnen dit ter plekke vaak niet meer bewerkstelligen.

Meer informatie over restaurant Dinner in Motion

• Af te huren , Airconditioning , Dinnershow , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Dinner in Motion

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Afreken proces kan beter en betere vermelding hoe het met parkeren en parkeerkaart gaat. Wijnen waren op zich goed, maar grotere keuze kan aanbeveling zijn.
myrna S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel weinig eten voor een hoop geld eten was zeer karig de gangen werden snel afgewerkt geen tijd om rustig je wijn die bij desbetreffende gang hoorde te drinken
Edgar M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
-Wachten tijd tussen gerechten is beetje te lang.
- Eten was heel lekker, maar voor de prijs ik heb meer verwachte. Burger en de laste toetje kan zeker beter qua eten en quantity.
- Animaties en interactie is een belangrijk punt van de nacht. Video's en interactie met mensen kan heel veter worden.
Leonardo H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuke ervaring!
Eten was op zich wel goed, maar mag wel wat warmer geserveerd worden. Nu was het steeds lauwwarm.
Daarnaast is het aan de krappe kant qua hoeveelheid. Dat maakt het in totaal best prijzig.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Over in motion: concept is leuk: eten in combinatie met geprojecteerde beelden. Echter het 360 graden gevoel geeft het niet! Dan moet er gewerkt worden met echte beelden i.p.v. de geanimeerde beelden die vaak niet scherp waren. Projecteer als voorbeeld een echte haai op de schermen, dit geeft namelijk veel meer het gevoel dat je werkelijk in een aquarium zit. En zorg voor meer licht- en geluideffecten om het verrassend te houden.

Dan het diner zelf: verwacht geen culinair 7-gangen diner. Smaken waren goed, al sloot het wijnarragement niet altijd aan bij het gerecht. Al bij al ruim €90,- per persoon uitgegeven, maar was het niet waard. Hiervoor verwacht je een uitgebreider diner met goed opgeleide horecatoppers!
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het waren wel kleine porties maar wel heel lekker.

Service was heel goed. Ieder personeelslid was heel vriendelijk.

Het was jammer dat je soms moeilijk kon filmen/ foto's nemen.
Misschien kunnen jullie een soort compilatie maken om daarna aan de klanten te kunnen bezorgen?
Ik was vaak met mijn toestel bezig omdat ik een blijvende herinnering van deze fantastische avond wilde hebben.

Het was in ieder geval een fantastische ervaring.
We komen zeker vanuit België nog eens terug!!!!

Groetjes,

Jessica & Kris
Naima B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk om een keer mee te maken. Portionering mag iets groter om de prijs /kwaliteit verhouding beter op elkaar te laten aansluiten.
Andre En Cher E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer dat bij binnenkomst onze naam niet bekend was, en na een aantal maal nakijken in het systeem er toch een boeking bleek te zijn. Toen kregen we een kaart voor 18hr terwijl wij er voor de sessie van half 9 waren..?
Al met al een slechte en zeer rommelige start van de avond, verder bij binnenkomst in de zaal waren op 6 borden geen broodjes aanwezig. Ik moest hier zelf om vragen en toen kregen wij en de andere gasten alsnog de broodjes.
De verdere avond is goed verlopen.
Aline V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fantastische ervaring. Een bijzondere manier om te genieten van een heerlijke maaltijd. Zeker de moeite waard om samen met vrienden of familie te ervaren
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuk concept, jammer van de uitvoering. Kwaliteit en opbouw van de animaties viel ons tegen. Daarnaast vonden we het eten smakeloos. Wij zouden Dinner in Motion helaas niet aanraden.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een speciale belevenis van eten in combinatie met visuele sfeer.
De kwaliteit van het eten was prima, de hoeveelheid was wat minder.
Niels Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ongeschoolde bediening, kende de gerechten niet en rommelig, wijn arrangement die niet door kwam (uit eindelijk maar gecanceled en een fles besteld zodat we zelf konden schenken.
Eten ondermaats voor het geld
Lekkere rilette maar koud op een liefdeloos droog fabrieks broodje.
Zeepsmaak van het bord bij vleesgerecht
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prijs kwaliteit niet in verhouding. Bediening maakt veel fouten. Beelden zijn leuk gemaakt. 7 gangen menu heeft meer weg van 7 amuses
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ambiance was bij onder en leuk om een keer mee te maken . Zelden zo smakeloos gegeten . Ronduit slecht . Prijs kwaliteit totaal uit verhouding
Danny N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Was leuk en eten was erg lekker.
Maar was voor ons (net) genoeg, maar kan miss voor sommigen te weinig zijn.
.........................
Darlene V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Te wel of personeel waardoor de wijn niet vlak voor het gerecht geserveerd werd. Ik kan niet tegen gluten, heb 3x het verkeerde gerecht gehad waar ik zelfs al 1 hap van genomen was...mag niet gebeuren!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vooral "Disney" gevoel bij de animaties; had meer verwacht een afstemming met geluid/beeld/eten elkaar versterken. Was helaas niet zo. Bij de eerste twee rondes waren ze ook het geluid vergeten aan te zetten. Vond het eten oké, maar niet heel bijzonder, uniek, vernieuwd
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wat leuk om uit eten eens op een andere manier te benaderen. Het was een leuke spannende beleving! Zeker de moeite waard.
Jan-Egbert B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Helemaal top, we zeggen het voort en jullie zien ons zeker terug!
geweldige ervaring, prachtige show, kortom een dikke 10!
Dirk A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Kwaliteit van het eten is goed maar de hoeveelheid is erg weinig.
Niet echt spectaculair allemaal.
Te duur voor wat je krijgt.
Erg onhandig dat op internet staat dat de zaak gesloten is terwijl ze gewoon open zijn.