Dining 56

Rijnkade 56 6811 HB Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Dining 56

Klassiek met een moderne touch

Ben je op zoek naar een restaurant die van traditionele gerechten net even iets anders maakt? Dining 56 houdt ervan om klassieke gerechten een moderne touch te geven. De basis is de Franse en Italiaanse keuken, maar de chef huivert niet om daar een vleugje Azië of een andere keuken in te verwerken. Dat levert bijzondere combinaties op! Voeg daaraan toe dat dit trendy restaurant ook nog een heerlijk terras aan de Rijn heeft, en je hebt alle ingrediënten om hier lekker te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dining 56

15 minuten lopen van centraal station Arnhem ( volg borden Rijnkade)
  • : betaald parkeren in de buurt & Parkeerplaatsen tot 23.00 Garage "Rozet"0,50€ per uur (200meter)na 18.00

Dinsdag t/m Zondag 16.00 - 23:30
Diner 17:00 - 22:00

Wanda J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Micha L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Dining 56
De ontvangst was al goed bij het aannemen van de jassen.
Binnen hing er een gezellige huiskamer sfeer.
Het eten was top en de opmaak ervan was tot in de puntjes afgerond.
Daarbij maakte professionele gastheer de avond compleet.
Complimenten!
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Veel fouten gemaakt gisteravond. Verrassingsmenu zonder vis gerecht gekregen (1 zonder vis, 1 met vis gevraagd) 2 keer dezelfde amuse, geen broodje als bijgerecht. Jammer voor 110€. Bediening was niet op de hoogte van de ingrediënten in de gerechten, onoplettend / onnauwkeurig en het duurde érg lang. Het hoofdgerecht leek 2x gezout. Al met al: slechte prijs/kwaliteit verhouding!
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Mijn dochter en ik hebben altijd al een keer hier willen eten, maar de prijs hield ons tegen. Dankbaar gebruik gemaakt van gekregen restaurantcadeaubon. Mijn man meegetroond. Wij hebben hier geen spijt van gehad. Ontvangst heel hartelijk. Jassen aangenomen en naar onze tafel geleid. Heerlijke amuses gehad. O.a. warme broodjes met olijfolie en zeezout, olijven, geitenkaas, bitterbal gevuld met broccoli en ham.
Mijn man en ik namen als voorgerecht Paling - komkommer - ansjovis 'ortiz' - limoen - zoetzure radijs. Mijn dochter Zwaardvis - gegrild - sashimi - tartaar - baharat – saffraan.
Hoofdgerecht: Claressefilet, ossenhaas en duo van eend. Kregen uitgebreide uitleg wat op ons bord lag. Bij het serveren dacht ik nog: “Is dit alles?”. Mijn man is een grote eter, maar niets is minder waar. Doordat alles vol van smaak was, met volle teugen genoten. Geen hap-slik-weg gevoel. Mijn man hoefde niet eens dessert. Mijn dochter genoot van de chocoladeterrine en ik van koffie compleet.
Gelezen, dat er nu een 3-gangen menu is voor een schappelijke prijs. Komen hierdoor zeer zeker sneller terug.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed gegeten en goede service, eigenlijk weinig verbeterpunten behalve dat de wijn wel erg werd afgemeten. Dat had royaler gekund.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
dit is een restaurant, daar moet je gewoon geweest zijn.je wordt keurig ontvangen,je jas wordt weg gehangen,en naar onze tafel gebracht.
het diner was een culinair hoogstandje,met de ene verrassing na de andere heerlijke wijnen waren uitgekozen bij elk gerecht.tussen elk gerecht een verrassende amuse ,met een perfecte uitleg,over wat wij zouden gaan eten.Ik kan alleen maar toevoegen dat, als je hier niet bent geweest,je iets bijzonders gemist hebt, wij hebben in ieder geval een bijzondere avond gehad en hiervoor hartelijk dank
Olga F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Chef kok Gunther barst van de ambitie en maakt dit zeker waar met fraaie gerechten die zorgvuldig zijn afgestyled. Ware kunstwerken met mooie smaken. Wij aten een menu aan de start van het wildseizoen.. Dining mikt op een plaats aan de top en dat is zeker haalbaar. Klein detail dat op dit niveau niet thuis hoort is nagenoeg dezelfde garnituren bij de diverse gerechten. Maar dat doet niets af aan smaakbeleving. Het enige dat echt stoorde was het gekleurde licht in het restaurant, een soort paarsblauw licht dat geen recht doet aan welk gerecht dan ook
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Met hoge verwachtingen gingen we vanuit België aan avondje naar Dining 56, na al een tijdje chef Gunter Paffendorf op Instagram te volgen. Deze verwachtingen werden flink overtroffen.

Door de aangename atmosfeer van het restaurant, voel je je meteen op je gemak. De bediening is heel vriendelijk, aangenaam en vlot. De gerechtjes werden mooi gekaderd door de duidelijke toelichting.

De keuken kan in één woord omschreven als verrassend. Heerlijke combinaties, die op het eerste zicht niet vanzelfsprekend lijken (hertenfilet met een saus van chocolade, ceviche met druif,...), volgen mekaar op. De versheid, creativiteit en presentatie zijn van een erg hoog niveau. In geen enkel Michelin restaurant hebben we coquilles zo lekker gegeten als bij Dining 56. Petje af.

We hopen dan ook snel weer richting Arnhem af te zakken, en zijn er van overtuigd dat we nog vaak van chef Paffendorf zullen horen.
Desiree C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hadden het 5 gangen verassings menu. Ik vond de smaaksensatie tegenvallen. Gerechtjes waren wel heel klein. Ik ben geen grote eter maar had geen voldoening na 5 gangen en twee amuses. Misschien ook wel omdat het geheel me wat tegen viel.
De sfeer en bediening is echt top! Heerlijke wijnen.
Berend H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vrolijk ontvangen door de gastheer die ons netjes het menu uitlegde.
Gerechten zijn mooie porties, je loopt niet met buikpijn weg.
Goeie wijnen en lekkere toetjes.
Eveline H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Ook t vegetarisch over de top menu is aan te raden. De chef maakt van ieder gerecht en iedere amuse een feestje. Goed van smaak en mooi opgemaakte borden. De eigenaar weet te vertellen over de wijnen die hij kiest bij de gerechten. De dames van de bediening hebben dat iets minder in de vingers, maar zijn vriendelijk en netjes. Heerlijke avond gehad.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Geweldige sfeer en ontvangst, goed en verrassend eten.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Afgelopen zaterdag wezen eten bij Dining 56 en het was in één woord een feest! Drie gangen 'over de top' genomen. Dan ben je voor 60 euro per persoon helemaal klaar: prosecco vooraf, drie gangen bijpassend wijnarrangement, tafelwater en koffie met friandises na! Het eten was avontuurlijk, de borden opgemaakt als schilderijen. Mijn vriendin kreeg als vegetariër een kleurrijke bietensalade vooraf en een filodeegpakketje met brie en groenten als hoofdgerecht, ik kreeg steak tartare vooraf en een heerlijk stuk vis als hoofdgerecht. Als dessert kregen we diverse bereidingen van peer. Prachtige, originele bijpassende wijnen... De bediening was grote klasse; we hebben ruim 3,5 uur getafeld, het was echt een avondje uit!
Mikail J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ik ben hier afgelopen vrijdag geweest samen met mijn vriendin om ons 4-jarig jubileum te vieren. Al met al een top avond gehad! Het eten was heerlijk en was daarnaast ook een lust voor het oog. We hebben ons laten verassen met de smaakvlucht van 5-gangen. Het personeel was erg vriendelijk en vertelde bij elke ronde wat we precies op ons bord hadden liggen. Ook kwam de chefkok nog even langs om een praatje te maken en om te kijken of alles naar wens was. Leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast en gepassioneerd met hun vak bezig waren. We gaan hier zeker vaker komen!
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Erg vriendelijk personeel. Ze namen de tijd voor een praatje en uitleg. Wij twijfelden over het aantal gangen en daarbij werd een eerlijk advies gegeven (we hadden al borrelhapjes op).
Eten en amuses waren super lekker. Wij raden dit restaurant zeker aan.
Einte V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
We kregen vanavond een heel persoonlijke bediening, het was erg rustig in de zaak. Maar geen enkele haast. Met heel veel smaak hebben we genoten van de bijzondere smaakcombinaties en schilderachtige creaties uit de keuken van Günter Paffendorf. Het is wachten tot hier de eerste Michelinster wordt toegekend...!
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Het was weer een feest om bij Ding 56 te eten: goede wijn, heerlijke gerechten en een alerte, vriendelijke en ongedwongen bedienende brigade. En dat allemaal met uitzicht op het water en de ondergaande zon.
We gingen voor het verrassingsmenu. Laat hier de kok maar losgaan met onverwachte combinaties: alles is van goede kwaliteit. Heerlijk!
Jesca W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We hadden Dining 56 uitgekozen voor een romantisch diner voor 2. We waren er nog nooit geweest en werden blij verrast door de vriendelijke bediening en de passie van de kok voor koken straalde van de gerechten af, de verrassende amuses tussen de gangen door vonden wij niet alleen lekker, maar ook erg leuk opgediend. De keuken houdt niet alleen rekening met het oog, maar ook met een rustig pallet aan smaken. Super. Een pluim voor alles en we komen zeker weer terug, want we zaten nu op het terras, maar het interieur zag er ook erg leuk uit. Strak, modern met grijs tinten en fuchsia roze, maar toch heel intiem. Tot de volgende keer, Robert & Jesca
Bobduijnhouwer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk eten waar over nagedacht is. De chef kwam uitleg geven over bepaalde aspecten van zijn gerechten en de passie voor het vak is bij iedereen te zien (en te proeven). Heerlijke avond
Bettina.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten opzich was oke. Niet heel bijzonder maar zeker niet slecht. Wel wat weiging. Zelfs voor zo'n kleine erer als ik. De kinder kaart is uitgebreid echter de opties die daadwerkelijk beschikbaar zijn valt tegen. Bestelde de pasra met saus waar bij staat dat het kind de saus krijgt die het lekker vindt maar is niet beschikbaar. Dan de pannenkoekjes. Door het niet kunnen vindrn v as n de pan krijgt een kind van 2,5 2 hele grote hele dikke pannenkoeken. Ze waren zo dik dat t erg meelig smaakt echt niet lekker. De bediening is vriendelijk maar ongestructureerd. Moet erg lang wachten voor je geholpen wordt en dan staan ze ineens met 2 man aan de tafel. Vooraf aangegeven dat we met een kind kwamen maar moesten ruim 1,5 uur wachten voor we konden eten. Jammer want de lokatie is erg mooi en het reastaurant gezellig.