Over het restaurant Dining 56

Klassiek met een moderne touch

Ben je op zoek naar een restaurant die van traditionele gerechten net even iets anders maakt? Dining 56 houdt ervan om klassieke gerechten een moderne touch te geven. De basis is de Franse en Italiaanse keuken, maar de chef huivert niet om daar een vleugje Azië of een andere keuken in te verwerken. Dat levert bijzondere combinaties op! Voeg daaraan toe dat dit trendy restaurant ook nog een heerlijk terras aan de Rijn heeft, en je hebt alle ingrediënten om hier lekker te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dining 56

15 minuten lopen van centraal station Arnhem ( volg borden Rijnkade / Rijnkwartier)
  • : betaald parkeren in de buurt & Parkeerplaatsen tot 23.00 Garage "Rozet"0,50€ per uur (200meter)na 18.00

Dinsdag t/m Donderdag 15.00 - 23.30
Vrijdag, Zaterdag & Zondag 12.00 - 23.30
Diner 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dining 56

Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De bediening was niet geweldig, niet slecht maar gezien het prijs niveau had ik ietsje meer verwacht. Alleen de wachttijd was absurd lang. 4,5 uur voor een 5 gangen is rond uit belachelijk! Ruim 3 kwartier voordat je een menu krijgt, bijna 1,5 uur voordat je het voorgerecht krijgt is toch echt te gek. Zelf moeten vragen om een stukje brood vind ik dan ook wat jammer... Het was volle bak, dus dan mag het best allemaal wat langer duren, maar we gingen om 18:00 al aan tafel, de grote drukte kwam pas later.
Ik zal hier niet snel terug komen, erg jammer want het eten was goed van smaak.
Ryan S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De verwachtingen waren hoog gespannen maar ons viel het tegen. Het voorgerecht kwam al op tafel terwijl we nog maar net ons bubbelwijntje met brood en olijven hadden gekregen.... dat ging ons wat te snel. Mijn vriendin had aangegeven vis te willen als hoofdgerecht ( van het verrassingsmenu) maar ze kwamen met 2x vlees af. Toen ze uiteindelijk met 1x vis en 1x vlees kwamen was het eten niet meer warm... erg jammer. Er wordt veel uitleg gegeven over alle ingredienten op je bord en het ziet er mooi uit, maar de smaak was nou niet zo bijzonder.
Nick A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker eten, de smaak is puur. Over de top menu is erg leuk. Bijpassende wijnen bij je gerecht waar ook nog eens veel over wordt verteld.
vanbaars .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
zag er erg mooi uit, niet alles had evenveel smaak , vlees hoofdgerecht was goed! we miste wel de garnituur. ..............
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Als je het fijn vindt om een avondje je smaakpalet te kietelen met eerlijke en heerlijke gerechten, is dit restaurant een must!
Kevin L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Bediening was erg goed en het eten was heerlijk! We komen zeker weten terug :-)
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
De gerechten waren allemaal uitstekend. Fijne combinatie van ingrediënten en leuk gepresenteerd.
Met deels zicht op de keuken was het leuk om te zien met hoeveel passie en zorg de desserts werden klaar gemaakt,
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voor de fijnproever zonder meer een aanrader.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg fijne plek, zalig eten en fijne bediening! Kwamen koud en nat binnen en werden heerlijk voor de openhaard neergezet om op te warmen :)
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Meer dan uitstekend dinner ervaring! Prima personeel, heerlijke gerechten, fijne wijnen en ontspannen sfeer. Dining 56 is een echte aanrader!
De tafel van Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer persoonlijke benadering, klasse gerechten en dito wijn erbij geserveerd en prima geholpen bij het maken van de keuze van de wijn.
Marcel D.
Heerlijk gegeten in een warme, huiselijke omgeving met een zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk en verzorgd eten, goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening. Wachttijd voor dessert was aan de lange kant.
Een fijna avond gehad!
joop D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
wij werden ,zoals gewoonlijk zeer hartelijk ontvangen nadat wij onze wensen kenbaar hadden gemaakt kregen wij alle tijd om even rustig bij te komen en te genieten van de sfeer en de hartelijke serveerster die overigens zeer deskundig was,en een complete uitleg gaf van al het lekkers dat ons werd voor geschoteld zeker een aanrader voor stellen die iets speciaals te vieren hebben ,of die gewoon verwend willen worden
Henk U.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Verrassende gerechten en smaakcombinaties, maar heel erg lekker gegeten. Ook leuk dat de kok zelf de gerechten kwam serveren en toelichting gaf. We komen zeker terug.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bij de reservering al een positief gevoel overgehouden, leuk en vriendelijk gesprek! Zoals gevraagd een mooie plek in het restaurant bij het raam, drukke avond en tafels bezet. Vriendelijke en spontane bediening, lekkere wijn, verrassende amuses maar vooral heerlijke gerechten op de a la cart kaart. Mooie combinaties met verrassende smaken en bijzonder gastvrij gastheerschap. En zeker voor een volgend bezoek waardig. Klein minpuntje: de ruimte is wat luidruchtig met veel bezette tafels. Voor de rest een dikke duim/pluim!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Dining 56. We hadden een dinerbon kado gekregen via Social Deal en hebben super gegeten. De 5 gerechtjes waren allemaal heel smaakvol met mooi opgemaakte borden. Top!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Fijne plek! Goed eten, goede drank en heel prettige medewerkers. Komen nog eens terug als we uit Amsterdam deze kant op komen.
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijke smaaksensatie en bijzondere gerechten. Het was erg druk waardoor we helaas even moesten wachten op het vrijkomen van een tafel.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Best vaak daar gegeten en opzicht bijna altijd ok. Nu redelijk van kwaliteit, had er veel meer van verwacht, prijs-kwaliteit in onbalans. In de wandelgangen over personeelswisselingen m.n in de keuken vernomen. Hopelijk is de neergaande spiraal te keren. succes
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk culinair tafelen met bijzondere smaken en passende wijnen in sfeervolle ambiance! Een aanrader voor een intiem dineetje.