Dining 56

Rijnkade 56 6811 HB Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Dining 56

Klassiek met een moderne touch

Ben je op zoek naar een restaurant die van traditionele gerechten net even iets anders maakt? Dining 56 houdt ervan om klassieke gerechten een moderne touch te geven. De basis is de Franse en Italiaanse keuken, maar de chef huivert niet om daar een vleugje Azië of een andere keuken in te verwerken. Dat levert bijzondere combinaties op! Voeg daaraan toe dat dit trendy restaurant ook nog een heerlijk terras aan de Rijn heeft, en je hebt alle ingrediënten om hier lekker te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dining 56

15 minuten lopen van centraal station Arnhem ( volg borden Rijnkade)
  • : betaald parkeren in de buurt & Parkeerplaatsen tot 23.00 Garage "Rozet"0,50€ per uur (200meter)na 18.00

Dinsdag t/m Donderdag 15.00 - 23.30
Vrijdag, Zaterdag & Zondag 12.00 - 23.30
Diner 17:00 - 22:00

Chris P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Erg goed eten. Hoofd vd bediening is ook erg kundig en geeft veel uitleg bij de gerechten, wat bij de rest vd bediening iets minder is. Verder ging om ons heen nog wel een en ander mis met gerechten, maar daar hadden wij zelf gelukkig geen last van.
Gerben K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, met prachtige passende wijnen in de mooie ambiance met zeer kundige en enthousiaste bediening! We hadden een topavond.
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heel goed gegeten, gedurfde combinaties, hele vriendelijke en goed service.
rikjanssen .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten op een top locatie aan de rijnkade. Het weer hielp uiteraard ook mee. Van een Geweldige smaakvlucht genoten!
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Alles klopte. Avondvullend dineren.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Smakelijke gerechten, helaas wel aan de kleine kant. Muziek was te nadrukkelijk aanwezig en dus niet geschikt om ontspannen bij te dineren.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was fantastisch, het personeel vriendelijk. Het allergrootste pluspunt vonden wij echter dat ze erg goed rekening hielden met de noten- en pinda-allergie. In de meeste restaurants gaat het mis zodra je een kopje koffie of thee bestelt en krijg je een koekje/bonbon/iets anders lekkers erbij waar dan toch noten in zitten. Bij Dining 56 was het echter van amuse tot de thee perfect. Chapeau!
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zalig, vers, puur, perfect bereid enz. Nog nooit zo lekker gegeten! Aanrader! Kan niet meer plaatsen door max tekens ...
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zalig eten!!! Goddelijk, Passie, Souschef die weet waar hij over praat. Kom zelf uit de horeca dus ben zelf al kritisch genoeg. Mooi en eerlijk eten...
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eerlijk... ik ben een horecameisje dus erg kritisch en een tikje zeur... We kwamen hier binnen voor de 5 gangen smaakvlucht en zijn nog bezig, maar kan niet langer wachten om een recensie te geven. Trefwoorden zijn; Puur, Eerlijk, vers, perfect gegaard, verfijnd en super lekker! Veruit het lekkerst gegeten in zeer lange tijd. Souschef met zeer veel passie en liefde voor zijn vak. Mooi om te zien en te proeven. Goddelijk!
Pollyan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, exclusieve smaken, goed bemeten porties in het drie gangen verrassingsmenu. De gangen kwamen wat laat / traag door, maar we hadden geen haast ( dat zou ook zonde geweest zijn). Terras ligt prachtig aan de oever van de Rijn, met een avondzonnetje erbij direct in vakantiesferen!
Dave W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten met mooie bijpassende wijnen! En een zeer vriendelijke service.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Aanrader: Gisteren gegeten bij Dining56 in Arnhem. Fantastisch! Verrassingsmenu " smaakvlucht" gekozen. Heerlijk, verrassend en betaalbaar. De gepassioneerde chefkok heeft ons een aantal verassende amuses laten proberen. Gevoel dat we in een sterrenrestaurant waren. "Bijzonder gewoon".
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Pico bello
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bijpassende wijnen waren ook heerlijk. Gastvrij en gemoedelijk. Prachtige ligging in Arnhem.
Rudolf R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Ontspannen sfeer, zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst. Heerlijke gerechten voor heel redelijke prijzen. Prima advies en goed gekozen wijnen. Absoluut een aanrader!
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een heerlijke avond, prachtig opgemaakte gerechten en ook lekker!
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Bijzonder hartelijk ontvangen. Echt iets anders is helemaal waar. Creatieve gerechten met aandacht bereid en gepresenteerd. Heerlijk gegeten!
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeer hartelijke ontvangst. Alsof je op visite bent bij goede vrienden. Het eten is prima. We komen zeker terug. Bedankt Mike!
N M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hadden gekozen voor het verassingsmenu van 4 gangen. Heerlijk gegeten met tussen gerechtjes. Niet te veel en niet te weinig. Goede bediening met duidelijke uitleg. Perfecte avond