Dining 56

Rijnkade 56 6811 HB Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Dining 56

Klassiek met een moderne touch

Ben je op zoek naar een restaurant die van traditionele gerechten net even iets anders maakt? Dining 56 houdt ervan om klassieke gerechten een moderne touch te geven. De basis is de Franse en Italiaanse keuken, maar de chef huivert niet om daar een vleugje Azië of een andere keuken in te verwerken. Dat levert bijzondere combinaties op! Voeg daaraan toe dat dit trendy restaurant ook nog een heerlijk terras aan de Rijn heeft, en je hebt alle ingrediënten om hier lekker te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dining 56

15 minuten lopen van centraal station Arnhem ( volg borden Rijnkade)
  • : betaald parkeren in de buurt & Parkeerplaatsen tot 23.00 Garage "Rozet"0,50€ per uur (200meter)na 18.00

Dinsdag t/m Zondag 16.00 - 23:30
Diner 17:00 - 22:00

Alie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig restaurant goede uitleg van de gerechten komen zeker nog een keer terug
suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben er gisteren met zijn tweeën een 4 gangen verassingmenu gegeten. Bij binnenkomst werden we al super leuk ontvangen en de hele avond door werden we erg goed geholpen! Niet alleen het eten is super maar de hele avond klopt. Van de uitleg over de gerechten tot de bij passende wijnen. Wij vinden het zeker een aanrader en komen vaker terug! Iedereen bij dining 56 bedankt voor een top avond!!
Jspitman .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We zijn hier voor de zomer wezen eten toen was het oke, maar teveel zacht en vet maar daar is verandering ingekomen we hoorden dat er een nieuwe chef was
Die klaarblijkelijk er wat van kon vertelden ze bij café Arnhem .
Zo gezegd zo gedaan toch maar weer op Dining aan.
Bij binnenkomst direct de ontvangst van een jonge dame en onze jassen meegegeven.
Kaart was veranderd zag er goed uit
Maar we gingen voor het verassingsmenu 3 gangen
We proefden in alles weer de structureren die het eten moet hebben smaken waren top
Wijnen waren goed
1 minpuntje is dat de bediening af en toe niet weet wat ze uitserveren .
Bedankt voor de fijne avond team Dining
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben met ons bedrijf de keuken voor twee dagen mogen afhuren, en de service was fantastisch. Alles goed geregeld, niets was te gek en alles kon. We werden fijn ontvangen en telkens keurig op tijd bediend.
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Verrassend en superlekker vmenu. Attente en enthousiaste bediening. We hebben een erg leuke avond gehad.
Harald P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben steeds lang moeten wachten tussen de 3 gangen. Ook is ons niet gevraagd wat we wilden drinken, bij serveren hoofdgerecht heb ik een glas wijn kunnen bestellen maar die heb ik uiteindelijk helemaal niet gekregen. Na 2 uur moesten wij, na de tweede gang, voortijdig vertrekken om naar een feestje te gaan. Derde gang hebben wij laten zitten. Omdat de porties erg klein zijn en door het lange wachten met een leeg gevoel richting het feest vertrokken. Erg teleurstellend.
D S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De laatste keer dat ik bij Dining had gedineerd is wel al even geleden. Toen was Chef Günter nog maar net hef geworden, werd ik door hem en het keuken team feestelijk in de watten gelegd met heerlijke gerechten. Ik wou verrast worden en nam dus het heerlijke 3 gangen menu. Mâitre Danny vulde de gerechten perfect aan samen met het bediend team met goede bijpassende wijnen en geweldige servies. Wat een geweldige verandering in het Arnhemse Horeca :) top
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Afgelopen maand hier gegeten met een groep van 8 personen. Zeer gastvrije ontvangst zonder te overdrijven. Vervolgens naar een gezellige huiskamer geleid waar we plaats konden nemen aan een mooi gedekte tafel. Ondanks dat we met z'n achten waren werden we zeer persoonlijk aangesproken. Wat we niet lusten, waar we allergisch voor waren of waar ze op moesten letten. Dit werd nauwlettend opgevolgd door de Chef-kok. We hadden het verassingsmenu, welke zeer in de smaak viel. Goede bediening die niet te pushy overkwam ondanks ons lawaai. Ze lieten ons in onze waarde en de tijd tussen de gerechten door gaf ons gelegenheid om goed bij te kletsen. Kortom, een fantastisch restaurant waar gezelligheid, lekker eten en drinken hand in hand gaan. Chapeau voor de kok en bediening! Zeker een aanrader.
Wanda J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
EEN PARELTJE IN ARNHEM!
Sfeervol restaurant, goddelijke gerechten, prachtig opgemaakte borden, goed bereikbaar, terras aanwezig (aan het water) en vriendelijke bediening..
Wij komen volgend jaar terug en nemen al onze collega's mee.....voor 20 personen een workshop geboekt!
Micha L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Dining 56
De ontvangst was al goed bij het aannemen van de jassen.
Binnen hing er een gezellige huiskamer sfeer.
Het eten was top en de opmaak ervan was tot in de puntjes afgerond.
Daarbij maakte professionele gastheer de avond compleet.
Complimenten!
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Veel fouten gemaakt gisteravond. Verrassingsmenu zonder vis gerecht gekregen (1 zonder vis, 1 met vis gevraagd) 2 keer dezelfde amuse, geen broodje als bijgerecht. Jammer voor 110€. Bediening was niet op de hoogte van de ingrediënten in de gerechten, onoplettend / onnauwkeurig en het duurde érg lang. Het hoofdgerecht leek 2x gezout. Al met al: slechte prijs/kwaliteit verhouding!
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Mijn dochter en ik hebben altijd al een keer hier willen eten, maar de prijs hield ons tegen. Dankbaar gebruik gemaakt van gekregen restaurantcadeaubon. Mijn man meegetroond. Wij hebben hier geen spijt van gehad. Ontvangst heel hartelijk. Jassen aangenomen en naar onze tafel geleid. Heerlijke amuses gehad. O.a. warme broodjes met olijfolie en zeezout, olijven, geitenkaas, bitterbal gevuld met broccoli en ham.
Mijn man en ik namen als voorgerecht Paling - komkommer - ansjovis 'ortiz' - limoen - zoetzure radijs. Mijn dochter Zwaardvis - gegrild - sashimi - tartaar - baharat – saffraan.
Hoofdgerecht: Claressefilet, ossenhaas en duo van eend. Kregen uitgebreide uitleg wat op ons bord lag. Bij het serveren dacht ik nog: “Is dit alles?”. Mijn man is een grote eter, maar niets is minder waar. Doordat alles vol van smaak was, met volle teugen genoten. Geen hap-slik-weg gevoel. Mijn man hoefde niet eens dessert. Mijn dochter genoot van de chocoladeterrine en ik van koffie compleet.
Gelezen, dat er nu een 3-gangen menu is voor een schappelijke prijs. Komen hierdoor zeer zeker sneller terug.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed gegeten en goede service, eigenlijk weinig verbeterpunten behalve dat de wijn wel erg werd afgemeten. Dat had royaler gekund.
joop D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
dit is een restaurant, daar moet je gewoon geweest zijn.je wordt keurig ontvangen,je jas wordt weg gehangen,en naar onze tafel gebracht.
het diner was een culinair hoogstandje,met de ene verrassing na de andere heerlijke wijnen waren uitgekozen bij elk gerecht.tussen elk gerecht een verrassende amuse ,met een perfecte uitleg,over wat wij zouden gaan eten.Ik kan alleen maar toevoegen dat, als je hier niet bent geweest,je iets bijzonders gemist hebt, wij hebben in ieder geval een bijzondere avond gehad en hiervoor hartelijk dank
Olga F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Chef kok Gunther barst van de ambitie en maakt dit zeker waar met fraaie gerechten die zorgvuldig zijn afgestyled. Ware kunstwerken met mooie smaken. Wij aten een menu aan de start van het wildseizoen.. Dining mikt op een plaats aan de top en dat is zeker haalbaar. Klein detail dat op dit niveau niet thuis hoort is nagenoeg dezelfde garnituren bij de diverse gerechten. Maar dat doet niets af aan smaakbeleving. Het enige dat echt stoorde was het gekleurde licht in het restaurant, een soort paarsblauw licht dat geen recht doet aan welk gerecht dan ook
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Met hoge verwachtingen gingen we vanuit België aan avondje naar Dining 56, na al een tijdje chef Gunter Paffendorf op Instagram te volgen. Deze verwachtingen werden flink overtroffen.

Door de aangename atmosfeer van het restaurant, voel je je meteen op je gemak. De bediening is heel vriendelijk, aangenaam en vlot. De gerechtjes werden mooi gekaderd door de duidelijke toelichting.

De keuken kan in één woord omschreven als verrassend. Heerlijke combinaties, die op het eerste zicht niet vanzelfsprekend lijken (hertenfilet met een saus van chocolade, ceviche met druif,...), volgen mekaar op. De versheid, creativiteit en presentatie zijn van een erg hoog niveau. In geen enkel Michelin restaurant hebben we coquilles zo lekker gegeten als bij Dining 56. Petje af.

We hopen dan ook snel weer richting Arnhem af te zakken, en zijn er van overtuigd dat we nog vaak van chef Paffendorf zullen horen.
Desiree C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hadden het 5 gangen verassings menu. Ik vond de smaaksensatie tegenvallen. Gerechtjes waren wel heel klein. Ik ben geen grote eter maar had geen voldoening na 5 gangen en twee amuses. Misschien ook wel omdat het geheel me wat tegen viel.
De sfeer en bediening is echt top! Heerlijke wijnen.
Berend H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vrolijk ontvangen door de gastheer die ons netjes het menu uitlegde.
Gerechten zijn mooie porties, je loopt niet met buikpijn weg.
Goeie wijnen en lekkere toetjes.
Eveline H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Ook t vegetarisch over de top menu is aan te raden. De chef maakt van ieder gerecht en iedere amuse een feestje. Goed van smaak en mooi opgemaakte borden. De eigenaar weet te vertellen over de wijnen die hij kiest bij de gerechten. De dames van de bediening hebben dat iets minder in de vingers, maar zijn vriendelijk en netjes. Heerlijke avond gehad.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Geweldige sfeer en ontvangst, goed en verrassend eten.