Dining 56

Rijnkade 56 6811 HB Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Dining 56

Klassiek met een moderne touch

Ben je op zoek naar een restaurant die van traditionele gerechten net even iets anders maakt? Dining 56 houdt ervan om klassieke gerechten een moderne touch te geven. De basis is de Franse en Italiaanse keuken, maar de chef huivert niet om daar een vleugje Azië of een andere keuken in te verwerken. Dat levert bijzondere combinaties op! Voeg daaraan toe dat dit trendy restaurant ook nog een heerlijk terras aan de Rijn heeft, en je hebt alle ingrediënten om hier lekker te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dining 56

15 minuten lopen van centraal station Arnhem ( volg borden Rijnkade)
  • : betaald parkeren in de buurt & Parkeerplaatsen tot 23.00 Garage "Rozet"0,50€ per uur (200meter)na 18.00

Dinsdag t/m Donderdag 15.00 - 23.30
Vrijdag, Zaterdag & Zondag 12.00 - 23.30
Diner 17:00 - 22:00

Pollyan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, exclusieve smaken, goed bemeten porties in het drie gangen verrassingsmenu. De gangen kwamen wat laat / traag door, maar we hadden geen haast ( dat zou ook zonde geweest zijn). Terras ligt prachtig aan de oever van de Rijn, met een avondzonnetje erbij direct in vakantiesferen!
Dave W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten met mooie bijpassende wijnen! En een zeer vriendelijke service.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Aanrader: Gisteren gegeten bij Dining56 in Arnhem. Fantastisch! Verrassingsmenu " smaakvlucht" gekozen. Heerlijk, verrassend en betaalbaar. De gepassioneerde chefkok heeft ons een aantal verassende amuses laten proberen. Gevoel dat we in een sterrenrestaurant waren. "Bijzonder gewoon".
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Pico bello
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bijpassende wijnen waren ook heerlijk. Gastvrij en gemoedelijk. Prachtige ligging in Arnhem.
Rudolf R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Ontspannen sfeer, zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst. Heerlijke gerechten voor heel redelijke prijzen. Prima advies en goed gekozen wijnen. Absoluut een aanrader!
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een heerlijke avond, prachtig opgemaakte gerechten en ook lekker!
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Bijzonder hartelijk ontvangen. Echt iets anders is helemaal waar. Creatieve gerechten met aandacht bereid en gepresenteerd. Heerlijk gegeten!
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeer hartelijke ontvangst. Alsof je op visite bent bij goede vrienden. Het eten is prima. We komen zeker terug. Bedankt Mike!
N M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hadden gekozen voor het verassingsmenu van 4 gangen. Heerlijk gegeten met tussen gerechtjes. Niet te veel en niet te weinig. Goede bediening met duidelijke uitleg. Perfecte avond
Hera V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk genoten van ons 4 gangen verrassings menu, wat zag het er prachtig uit maar dat niet alleen wat een geweldige smaak combinaties. We komen zeker terug om ons weer een avond te laten verrassen. Chef Gunther en team bedankt! Namens Rob, Hera en kids
Frédérique V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Wij vonden dat wij geen aandacht kregen.Er werd niet gevraagd tussendoor of alles naar wens was en of het smaakte.Wij miste de bijgerechten bij het hoofdgerecht.En als afsluiting hadden wij een glas warm water met een smaakje waar nog geen chocolaatje of koekje bij zat.Terwijl de tafels om ons heen dat wel kregen bij de koffie en thee.
Cerikx .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. We hadden het 4-gangen diner inc wijn, wat perfect was, ook de vegetarische variant van mijn vrouw. De service was ook geweldig, superaardige serveerster!
S.A. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Prima gegeten, gezellige tent.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Dit jaar wonen wij tien jaar in Arnhem en gisteravond pas zijn wij voor de eerste keer bij Dining 56 geweest. En wat een spijt...
..dat we deze parel nu pas ontdekt hebben!
De ontvangst was allerhartelijkst. Wij arriveerden rond de klok van zes en mochten een tafel voor twee uitzoeken in het huiskamer ingerichte restaurant. De ruimtes zijn ensuite gescheiden en voorzien van hoge plafonds. In iedere ruimte siert een antieke schouw, wat het huiskamergevoel nog meer versterkt. De kleuren zwart en wit komen veelvuldig voor en worden vaak voor 'postmodern' versleten, maar bij Dining 56 is dit gelukkig niet het geval; de houten vloerdelen en de verlichting voorkomen dit gelukkig. Het is er gewoon 'gezellig'.
De bediening was prima in orde en legde iedere gang (wij hadden er 5) goed uit wat er op het bord lag. Het bijpassend wijnarrangement was goed gekozen en sloot inderdaad naadloos aan bij de smaken op het bord. De keuzes voor de wijn werden door de gastheer des huizes ook keurig toegelicht, zoals het een goed sommelier betaamt.
De presentaties van de verschillende gangen waren ook werkelijk pareltjes. Juist geproportioneerd ook. We waren na afloop 'lekker vol'.

We laten er zeker niet nogmaals tien jaar over heen gaan voor we Dining 56 weer met een bezoek vereren. Aanrader aan de Rijnkade!
Hannes S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ontzettend leuk restaurant met goede en vriendelijke bediening. De smaakvlucht (soort keuze van de chef) is een aanrader zeker met bijpassende wijnen. Bij aankomst zat het goed vol en had men wat moeite met alle bestellingen. Dat leverde wat lang wachten op. Dat is daarna zeker weer ingehaald/goed gemaakt.
Hielkje V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We genoen van het 3-gangen verrassingsmenu.
Creatieve combinaties met smaken die elkaar versterken. Lekker! Wat kleien hapjes. Geen brood meer na voorgerecht.
Tussendoor lekkere amuses.
Wat lange wachttijd tussen eerste en tweede gerecht.
icciny .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Zowel op 20 november (met 8 personen) als op 14 februari (met 2 personen) bij Dining 56 geweest. Het is een zeer sfeervol en knus huiskamerrestaurant, maar heeft vele extra mogelijkheden (kookworkshops bv).
Sfeer is modern-gezellig en tot in de puntjes verzorgd.
Naast gastheren Mike en Danny is er prettige bediening (niet de hele tijd overdreven aanwezig, maar netjes de lege glazen en het lege servies weghalen, op het juiste moment in de buurt zijn om service te verlenen). Gastheerschap van beide heren is TOP. Kennis over de gerechten en bijbehorende wijn is erg goed.

Gerechten zijn verrassend en veroorzaken een enorme smaakexplosie. Het in een andere vorm 'gieten' van oude bekenden geeft een leuke twist aan de ingrediënten.
Porties zijn prettig. Geen enorme bakken met overdaad, maar afgepaste porties met verfijnde creaties.

Snelheid was zelfs met een drukke avond als met Valentijnsdag bewonderenswaardig. Tempo werd aan onze wensen aangepast.

Aanrader!
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gisteravond hier gegetenen het was erg goed, goede bediening,lekker wijnarangement, en mooi opgemaakte borden. wIJ komen hier zeker terug. Geert en Jacqueline
Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij aten hier gisteravond met 11 vrienden. Ik had bij de reservering heel duidelijk aangegeven dat we voor het 3 keuze gangen-diner wilde gaan omdat er tussen mijn vrienden wat moeilijke eters zitten.

Bij aankomst bleek dat mijn reservering niet of niet goed was gelezen en kregen wij te horen dat we voor het 3 gangen-smaakdiner zouden gaan. Oeps, misverstand.

Erg vervelend omdat we dus niet zelf konden kiezen wat we wilden eten... dat kon ook niet meer veranderd worden. Wat we uiteindelijk kregen, was wel echt heel erg lekker, al waren de porties aan de kleine kant.

Ik ben geen grote eter, dus had er net genoeg aan. Een aantal van mijn vrienden helaas niet. De vegetarische gerechten die een vriendin me had, waren mwah mwah, ook hier een misverstand: zij had aangegeven geen brie of camembert te willen, en dat was omgezet in "totaal geen kaas". Weer een misverstand.

De aankleding is mooi, de bediening aardig. Behalve de misverstanden, een ander verbeterpuntje: de kachel mag echt een stuk lager, het was er binnen erg warm.

Conclusie: echt lekker eten, maar qua communicatie kan er wat verbeterd worden. De manager gaf overigens aan het einde van de avond toe dat hij mijn reservering verkeerd gelezen had.