Dining 56

Rijnkade 56 6811 HB Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Dining 56

Klassiek met een moderne touch

Ben je op zoek naar een restaurant die van traditionele gerechten net even iets anders maakt? Dining 56 houdt ervan om klassieke gerechten een moderne touch te geven. De basis is de Franse en Italiaanse keuken, maar de chef huivert niet om daar een vleugje Azië of een andere keuken in te verwerken. Dat levert bijzondere combinaties op! Voeg daaraan toe dat dit trendy restaurant ook nog een heerlijk terras aan de Rijn heeft, en je hebt alle ingrediënten om hier lekker te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dining 56

15 minuten lopen van centraal station Arnhem ( volg borden Rijnkade / Rijnkwartier)
  • : betaald parkeren in de buurt & Parkeerplaatsen tot 23.00 Garage "Rozet"0,50€ per uur (200meter)na 18.00

Dinsdag t/m Donderdag 15.00 - 23.30
Vrijdag, Zaterdag & Zondag 12.00 - 23.30
Diner 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dining 56

joop D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
wij werden ,zoals gewoonlijk zeer hartelijk ontvangen nadat wij onze wensen kenbaar hadden gemaakt kregen wij alle tijd om even rustig bij te komen en te genieten van de sfeer en de hartelijke serveerster die overigens zeer deskundig was,en een complete uitleg gaf van al het lekkers dat ons werd voor geschoteld zeker een aanrader voor stellen die iets speciaals te vieren hebben ,of die gewoon verwend willen worden
Henk U.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Verrassende gerechten en smaakcombinaties, maar heel erg lekker gegeten. Ook leuk dat de kok zelf de gerechten kwam serveren en toelichting gaf. We komen zeker terug.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bij de reservering al een positief gevoel overgehouden, leuk en vriendelijk gesprek! Zoals gevraagd een mooie plek in het restaurant bij het raam, drukke avond en tafels bezet. Vriendelijke en spontane bediening, lekkere wijn, verrassende amuses maar vooral heerlijke gerechten op de a la cart kaart. Mooie combinaties met verrassende smaken en bijzonder gastvrij gastheerschap. En zeker voor een volgend bezoek waardig. Klein minpuntje: de ruimte is wat luidruchtig met veel bezette tafels. Voor de rest een dikke duim/pluim!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Dining 56. We hadden een dinerbon kado gekregen via Social Deal en hebben super gegeten. De 5 gerechtjes waren allemaal heel smaakvol met mooi opgemaakte borden. Top!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Fijne plek! Goed eten, goede drank en heel prettige medewerkers. Komen nog eens terug als we uit Amsterdam deze kant op komen.
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijke smaaksensatie en bijzondere gerechten. Het was erg druk waardoor we helaas even moesten wachten op het vrijkomen van een tafel.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Best vaak daar gegeten en opzicht bijna altijd ok. Nu redelijk van kwaliteit, had er veel meer van verwacht, prijs-kwaliteit in onbalans. In de wandelgangen over personeelswisselingen m.n in de keuken vernomen. Hopelijk is de neergaande spiraal te keren. succes
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk culinair tafelen met bijzondere smaken en passende wijnen in sfeervolle ambiance! Een aanrader voor een intiem dineetje.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten, we worden altijd fijn ontvangen door het personeel. Mijn vriendin, die niet alles lust, eet hier zelfs altijd heerlijk, er wordt uitmuntend rekening gehouden met onze wensen! Echt een aanrader!
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hartelijke service, mooie inrichting, stoelen waar je na 3,5 uur nog ontspannen op zit, mooi en verfijnd eten, een goed wijnarrangement waarbij niet zuinig wordt geschonken en de wijnen perfect bij de gerechten passen, goede tijden tussen de gerechten.............wat kan een mens meer willen!
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Na een aantal goede ervaringen bij Dining56 was het deze keer ronduit slecht. Smakeloos, bijzonder kleine porties en de eendeborstfilet was ofwel niet vers, ofwel niet goed bereid. Een aantal gerechten van de kaart kon niet gekozen worden (leverancier had niet geleverd, appeltaart wordt alleen in de zomer geserveerd...?)
Zonde van dit restaurant, waar een aantal van ons eerder heel goede ervaringen heeft gehad. Wellicht had de kok zijn avond niet, meerdere gasten hebben gerechten terug gestuurd naar de keuken.
De 6 "lekkernijen" als dessert waren echt niet lekker: smakeloos, of juist teveel smaak van één van de ingrediënten.
Jennifer Y.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Dining 56
René B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben het 4-gangen verrassingsmenu genomen. Dit was echt heerlijk. De verschillende smaken in 1 gerecht versterken elkaar. Daarnaast ook nog eens een zeer vriendelijke bediening en een mooi ingericht restaurant. Kortom, echt een aanrader.
casper R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten met vrienden, de menu van de che genomen en waren erg blij, niet na denken gewoon lekker eten met heerlijke wijn en het was ook een gezellige avond mede door de goede bediening.
Sjef M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooie en verrassende smaken, die niet te opdringerig, maar wel nieuwsgierig makend worden toegelicht.
quirine L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben dinsdagavond gegeten bij Dining 56. In één woord: GEWELDIG! We hebben genoten van een vijf gangen surprise menu. Je wordt culinair echt verwend, de bediening is heel vriendelijk en geeft duidelijke uitleg bij alle prachtige gerechten. Mijn moeder heeft een lactose vrij dieet en hier werd erg goed op ingespeeld. Super! We komen zeker een keer terug.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Direct na terugkomst van onze vakantie bij chefkok Günter Paffendorf en zijn brigade aangeschoven. Geen zin om zelf te koken maar bovenal de wens om ons in de watten te laten leggen na een vlucht vanuit Griekenland, lag hieraan ten grondslag.
En wat werden we weer getrakteerd op werkelijke schilderijtjes van smaak en beleving! 5 gangen vol verrassende combinaties passeerden de revue. Vooral de zwarte limoensaus over snoekbaars was een vondst! Maar ook de combinatie van een tartaartje van makreel met een prachtige Kleine Zalze deed ons watertanden!

Dining 56 is een heuse parel aan de Rijn. Arnhem mag, nee moét, trots zijn op winkels als deze! Door zaken als Dining 56 gaat het niveau van andere restaurants namelijk ook omhoog. Noemenswaardig zijn, naast de kwaliteit van de keuken, de persoonlijke benadering van de bediening en het aanstekelijk enthousiasme van de vriendelijke sommelier.
Dus, heeft u zin in goed eten op hoger niveau in een toegankelijke maar rustige ambiance, twijfel dan niet langer en breng een bezoek aan Dining 56! Doen!
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuke avond gehad. Gepassioneerde bediening en chef. Eten was erg goed en ze waren flexibel door iets glutenvrij te maken wat niet op de kaart stond. Top! Ga zeker weer terug!
margreeteric .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Veel geld voor matig eten.
Over de top menu genomen met bijpassende wijnen.
Bij elk gerecht mankeerde er wel iets: droge tonijn, te veel citroen in de risotto waardoor de smaak van de kreeft weg viel, eend was te zout, toetje te zuur.
Bediening maakte er een zooitje van. Brak glazen aan tafel. Kreeg nieuw glas zonder water. Water werd niet bijgevuld. Sommelier wist niet meer te vertellen dan: 'mooie wijnen!'
Onpersoonlijke bediening. Gaven commentaar aan de kok over te zuur eten zei hij doodleuk: 'er staat een mbo 4 leerling in de keuken die het nog moet leren!'
Serieus, daar betaal je geen 80 euro p.p voor. Schandalig!
Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Lekkere culinaire 5-gangen verrassingsdiner gegeten, erg mooie presentatie van de gerechten. Porties zijn wel klein, maar voor de helft van de originele prijs die we betaald hebben was de prijs-kwaliteit-kwantiteit in balans.