Dining 56

Rijnkade 56 6811 HB Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Dining 56

Klassiek met een moderne touch

Ben je op zoek naar een restaurant die van traditionele gerechten net even iets anders maakt? Dining 56 houdt ervan om klassieke gerechten een moderne touch te geven. De basis is de Franse en Italiaanse keuken, maar de chef huivert niet om daar een vleugje Azië of een andere keuken in te verwerken. Dat levert bijzondere combinaties op! Voeg daaraan toe dat dit trendy restaurant ook nog een heerlijk terras aan de Rijn heeft, en je hebt alle ingrediënten om hier lekker te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dining 56

15 minuten lopen van centraal station Arnhem ( volg borden Rijnkade / Rijnkwartier)
  • : betaald parkeren in de buurt & Parkeerplaatsen tot 23.00 Garage "Rozet"0,50€ per uur (200meter)na 18.00

Dinsdag t/m Donderdag 15.00 - 23.30
Vrijdag, Zaterdag & Zondag 12.00 - 23.30
Diner 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dining 56

casper R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten met vrienden, de menu van de che genomen en waren erg blij, niet na denken gewoon lekker eten met heerlijke wijn en het was ook een gezellige avond mede door de goede bediening.
Sjef M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooie en verrassende smaken, die niet te opdringerig, maar wel nieuwsgierig makend worden toegelicht.
quirine L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben dinsdagavond gegeten bij Dining 56. In één woord: GEWELDIG! We hebben genoten van een vijf gangen surprise menu. Je wordt culinair echt verwend, de bediening is heel vriendelijk en geeft duidelijke uitleg bij alle prachtige gerechten. Mijn moeder heeft een lactose vrij dieet en hier werd erg goed op ingespeeld. Super! We komen zeker een keer terug.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Direct na terugkomst van onze vakantie bij chefkok Günter Paffendorf en zijn brigade aangeschoven. Geen zin om zelf te koken maar bovenal de wens om ons in de watten te laten leggen na een vlucht vanuit Griekenland, lag hieraan ten grondslag.
En wat werden we weer getrakteerd op werkelijke schilderijtjes van smaak en beleving! 5 gangen vol verrassende combinaties passeerden de revue. Vooral de zwarte limoensaus over snoekbaars was een vondst! Maar ook de combinatie van een tartaartje van makreel met een prachtige Kleine Zalze deed ons watertanden!

Dining 56 is een heuse parel aan de Rijn. Arnhem mag, nee moét, trots zijn op winkels als deze! Door zaken als Dining 56 gaat het niveau van andere restaurants namelijk ook omhoog. Noemenswaardig zijn, naast de kwaliteit van de keuken, de persoonlijke benadering van de bediening en het aanstekelijk enthousiasme van de vriendelijke sommelier.
Dus, heeft u zin in goed eten op hoger niveau in een toegankelijke maar rustige ambiance, twijfel dan niet langer en breng een bezoek aan Dining 56! Doen!
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuke avond gehad. Gepassioneerde bediening en chef. Eten was erg goed en ze waren flexibel door iets glutenvrij te maken wat niet op de kaart stond. Top! Ga zeker weer terug!
margreeteric .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Veel geld voor matig eten.
Over de top menu genomen met bijpassende wijnen.
Bij elk gerecht mankeerde er wel iets: droge tonijn, te veel citroen in de risotto waardoor de smaak van de kreeft weg viel, eend was te zout, toetje te zuur.
Bediening maakte er een zooitje van. Brak glazen aan tafel. Kreeg nieuw glas zonder water. Water werd niet bijgevuld. Sommelier wist niet meer te vertellen dan: 'mooie wijnen!'
Onpersoonlijke bediening. Gaven commentaar aan de kok over te zuur eten zei hij doodleuk: 'er staat een mbo 4 leerling in de keuken die het nog moet leren!'
Serieus, daar betaal je geen 80 euro p.p voor. Schandalig!
Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Lekkere culinaire 5-gangen verrassingsdiner gegeten, erg mooie presentatie van de gerechten. Porties zijn wel klein, maar voor de helft van de originele prijs die we betaald hebben was de prijs-kwaliteit-kwantiteit in balans.
lidia R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Begin juni daar gegeten. Borden mooi opgemaakt en vriendelijk personeel. Maar we vonden de smaken van de gerechten vlak. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Lesley V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wat een fantastisch restaurant. Personeel is zo vriendelijk en je voelt je echt welkom. En dan het eten.... echt zo verrukkelijk! Complimenten aan allen. Tot snel! Ik kijk nu al weer uit naar de volgende belevenis.
Arlette D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vriendelijk correct ontvangst.
Tafelkeuze: binnen of buiten.
Zeer lekker eten en zalige wijntjes erbij.
Spijtig dat het voor ons zo ver rijden is :-(
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ons tweede bezoek aan Dining 56 was wederom een feest. Zonder reservering kwamen wij om stipt zes uur 's aan maar er werd door de maître d' annex sommelier meteen gekeken of er nog plaats was in de herberg voor deze twee bourgondiërs. We hadden geluk! Mooi!
Over de inrichting van deze sfeervolle winkel kan ik kort zijn: klassiek met een tijdloze twist. De rust die uitstraalt van de Budda-bustes werkte bij ons prettig. Ook akoestisch weet Dining 56 de juiste snaar te raken; geen overmatige decibellen die afleiden van het bord en het gesprek.

Wij kozen voor het 5-gangen ' over-the-top' verrassingsmenu 'Smaakvlucht'. Een ware parade van culinaire pareltjes trok aan onze zintuigen voorbij. Ik ga ze hier niet noemen, want het moet immers een verrassingsmenu blijven, maar stuk voor stuk waren de gangen en amuses op hoog niveau. Smaken waren prachtig en lieten zich met de bijpassende wijnen erg prettig combineren. De uitleg van de sympathieke sommelier bij het schenken van iedere wijn getuigde van passie en verstand van dit vak. Mooi om te zien!

Drieënhalf uur nadat wij bij chef Günther Paffendorf aanschoven, verlieten we in de stromende regen het pand. Maar dat deerde niets want onze avond was al lang meer dan geslaagd!
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
lekker gegeten. Het weer was goed en konden op het terras aan het water zitten. We kregen een vriendelijk ontvangst. We hebben het 4 gangen verrassingsmenu genomen., en dat is op geen enkel punt tegen gevallen. De combinatie smaken, de gebruikte ingrediënten en vooral de opmaak van de borden waren een feestje.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Erg goed eten. Hoofd vd bediening is ook erg kundig en geeft veel uitleg bij de gerechten, wat bij de rest vd bediening iets minder is. Verder ging om ons heen nog wel een en ander mis met gerechten, maar daar hadden wij zelf gelukkig geen last van.
Gerben K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, met prachtige passende wijnen in de mooie ambiance met zeer kundige en enthousiaste bediening! We hadden een topavond.
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heel goed gegeten, gedurfde combinaties, hele vriendelijke en goed service.
rikjanssen .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten op een top locatie aan de rijnkade. Het weer hielp uiteraard ook mee. Van een Geweldige smaakvlucht genoten!
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Alles klopte. Avondvullend dineren.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Smakelijke gerechten, helaas wel aan de kleine kant. Muziek was te nadrukkelijk aanwezig en dus niet geschikt om ontspannen bij te dineren.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was fantastisch, het personeel vriendelijk. Het allergrootste pluspunt vonden wij echter dat ze erg goed rekening hielden met de noten- en pinda-allergie. In de meeste restaurants gaat het mis zodra je een kopje koffie of thee bestelt en krijg je een koekje/bonbon/iets anders lekkers erbij waar dan toch noten in zitten. Bij Dining 56 was het echter van amuse tot de thee perfect. Chapeau!
fam.de Graaf .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eerlijk... ik ben een horecameisje dus erg kritisch en een tikje zeur... We kwamen hier binnen voor de 5 gangen smaakvlucht en zijn nog bezig, maar kan niet langer wachten om een recensie te geven. Trefwoorden zijn; Puur, Eerlijk, vers, perfect gegaard, verfijnd en super lekker! Veruit het lekkerst gegeten in zeer lange tijd. Souschef met zeer veel passie en liefde voor zijn vak. Mooi om te zien en te proeven. Goddelijk!