Dining 56

Rijnkade 56 6811 HB Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Dining 56

Klassiek met een moderne touch

Ben je op zoek naar een restaurant die van traditionele gerechten net even iets anders maakt? Dining 56 houdt ervan om klassieke gerechten een moderne touch te geven. De basis is de Franse en Italiaanse keuken, maar de chef huivert niet om daar een vleugje Azië of een andere keuken in te verwerken. Dat levert bijzondere combinaties op! Voeg daaraan toe dat dit trendy restaurant ook nog een heerlijk terras aan de Rijn heeft, en je hebt alle ingrediënten om hier lekker te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dining 56

15 minuten lopen van centraal station Arnhem ( volg borden Rijnkade)
  • : betaald parkeren in de buurt & Parkeerplaatsen tot 23.00 Garage "Rozet"0,50€ per uur (200meter)na 18.00

Dinsdag t/m Zondag 16.00 - 23:30
Diner 17:00 - 22:00

N M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hadden gekozen voor het verassingsmenu van 4 gangen. Heerlijk gegeten met tussen gerechtjes. Niet te veel en niet te weinig. Goede bediening met duidelijke uitleg. Perfecte avond
Hera V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk genoten van ons 4 gangen verrassings menu, wat zag het er prachtig uit maar dat niet alleen wat een geweldige smaak combinaties. We komen zeker terug om ons weer een avond te laten verrassen. Chef Gunther en team bedankt! Namens Rob, Hera en kids
Frédérique V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Wij vonden dat wij geen aandacht kregen.Er werd niet gevraagd tussendoor of alles naar wens was en of het smaakte.Wij miste de bijgerechten bij het hoofdgerecht.En als afsluiting hadden wij een glas warm water met een smaakje waar nog geen chocolaatje of koekje bij zat.Terwijl de tafels om ons heen dat wel kregen bij de koffie en thee.
Cerikx .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. We hadden het 4-gangen diner inc wijn, wat perfect was, ook de vegetarische variant van mijn vrouw. De service was ook geweldig, superaardige serveerster!
S.A. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Prima gegeten, gezellige tent.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Dit jaar wonen wij tien jaar in Arnhem en gisteravond pas zijn wij voor de eerste keer bij Dining 56 geweest. En wat een spijt...
..dat we deze parel nu pas ontdekt hebben!
De ontvangst was allerhartelijkst. Wij arriveerden rond de klok van zes en mochten een tafel voor twee uitzoeken in het huiskamer ingerichte restaurant. De ruimtes zijn ensuite gescheiden en voorzien van hoge plafonds. In iedere ruimte siert een antieke schouw, wat het huiskamergevoel nog meer versterkt. De kleuren zwart en wit komen veelvuldig voor en worden vaak voor 'postmodern' versleten, maar bij Dining 56 is dit gelukkig niet het geval; de houten vloerdelen en de verlichting voorkomen dit gelukkig. Het is er gewoon 'gezellig'.
De bediening was prima in orde en legde iedere gang (wij hadden er 5) goed uit wat er op het bord lag. Het bijpassend wijnarrangement was goed gekozen en sloot inderdaad naadloos aan bij de smaken op het bord. De keuzes voor de wijn werden door de gastheer des huizes ook keurig toegelicht, zoals het een goed sommelier betaamt.
De presentaties van de verschillende gangen waren ook werkelijk pareltjes. Juist geproportioneerd ook. We waren na afloop 'lekker vol'.

We laten er zeker niet nogmaals tien jaar over heen gaan voor we Dining 56 weer met een bezoek vereren. Aanrader aan de Rijnkade!
Hannes S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ontzettend leuk restaurant met goede en vriendelijke bediening. De smaakvlucht (soort keuze van de chef) is een aanrader zeker met bijpassende wijnen. Bij aankomst zat het goed vol en had men wat moeite met alle bestellingen. Dat leverde wat lang wachten op. Dat is daarna zeker weer ingehaald/goed gemaakt.
Hielkje V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We genoen van het 3-gangen verrassingsmenu.
Creatieve combinaties met smaken die elkaar versterken. Lekker! Wat kleien hapjes. Geen brood meer na voorgerecht.
Tussendoor lekkere amuses.
Wat lange wachttijd tussen eerste en tweede gerecht.
icciny .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Zowel op 20 november (met 8 personen) als op 14 februari (met 2 personen) bij Dining 56 geweest. Het is een zeer sfeervol en knus huiskamerrestaurant, maar heeft vele extra mogelijkheden (kookworkshops bv).
Sfeer is modern-gezellig en tot in de puntjes verzorgd.
Naast gastheren Mike en Danny is er prettige bediening (niet de hele tijd overdreven aanwezig, maar netjes de lege glazen en het lege servies weghalen, op het juiste moment in de buurt zijn om service te verlenen). Gastheerschap van beide heren is TOP. Kennis over de gerechten en bijbehorende wijn is erg goed.

Gerechten zijn verrassend en veroorzaken een enorme smaakexplosie. Het in een andere vorm 'gieten' van oude bekenden geeft een leuke twist aan de ingrediënten.
Porties zijn prettig. Geen enorme bakken met overdaad, maar afgepaste porties met verfijnde creaties.

Snelheid was zelfs met een drukke avond als met Valentijnsdag bewonderenswaardig. Tempo werd aan onze wensen aangepast.

Aanrader!
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gisteravond hier gegetenen het was erg goed, goede bediening,lekker wijnarangement, en mooi opgemaakte borden. wIJ komen hier zeker terug. Geert en Jacqueline
Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij aten hier gisteravond met 11 vrienden. Ik had bij de reservering heel duidelijk aangegeven dat we voor het 3 keuze gangen-diner wilde gaan omdat er tussen mijn vrienden wat moeilijke eters zitten.

Bij aankomst bleek dat mijn reservering niet of niet goed was gelezen en kregen wij te horen dat we voor het 3 gangen-smaakdiner zouden gaan. Oeps, misverstand.

Erg vervelend omdat we dus niet zelf konden kiezen wat we wilden eten... dat kon ook niet meer veranderd worden. Wat we uiteindelijk kregen, was wel echt heel erg lekker, al waren de porties aan de kleine kant.

Ik ben geen grote eter, dus had er net genoeg aan. Een aantal van mijn vrienden helaas niet. De vegetarische gerechten die een vriendin me had, waren mwah mwah, ook hier een misverstand: zij had aangegeven geen brie of camembert te willen, en dat was omgezet in "totaal geen kaas". Weer een misverstand.

De aankleding is mooi, de bediening aardig. Behalve de misverstanden, een ander verbeterpuntje: de kachel mag echt een stuk lager, het was er binnen erg warm.

Conclusie: echt lekker eten, maar qua communicatie kan er wat verbeterd worden. De manager gaf overigens aan het einde van de avond toe dat hij mijn reservering verkeerd gelezen had.
Sjaak B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima avond met vrienden gehad, eten was uitstekend en ook de aanbevolen wijnen waren top. Attente en vriendelijke bediening! Tevens was het leuk dat ook de koks nog persoonlijk langs kwamen. Als aperetief een Friese whisky genomen; omdat de fles bijna leeg was kregen we die "op rekening van de zaak". Een prima restaurant ook voor zakelijke gelegenheden.
nancy K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer prettig restaurant en personeel. Goed eten en heerlijke bijpassende wijnen! Romantische avond gehad met goede service! Zeer de moeite waard om een keer terug te komen naar Arnhem!
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig restaurant goede uitleg van de gerechten komen zeker nog een keer terug
suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben er gisteren met zijn tweeën een 4 gangen verassingmenu gegeten. Bij binnenkomst werden we al super leuk ontvangen en de hele avond door werden we erg goed geholpen! Niet alleen het eten is super maar de hele avond klopt. Van de uitleg over de gerechten tot de bij passende wijnen. Wij vinden het zeker een aanrader en komen vaker terug! Iedereen bij dining 56 bedankt voor een top avond!!
Jspitman .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We zijn hier voor de zomer wezen eten toen was het oke, maar teveel zacht en vet maar daar is verandering ingekomen we hoorden dat er een nieuwe chef was
Die klaarblijkelijk er wat van kon vertelden ze bij café Arnhem .
Zo gezegd zo gedaan toch maar weer op Dining aan.
Bij binnenkomst direct de ontvangst van een jonge dame en onze jassen meegegeven.
Kaart was veranderd zag er goed uit
Maar we gingen voor het verassingsmenu 3 gangen
We proefden in alles weer de structureren die het eten moet hebben smaken waren top
Wijnen waren goed
1 minpuntje is dat de bediening af en toe niet weet wat ze uitserveren .
Bedankt voor de fijne avond team Dining
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben met ons bedrijf de keuken voor twee dagen mogen afhuren, en de service was fantastisch. Alles goed geregeld, niets was te gek en alles kon. We werden fijn ontvangen en telkens keurig op tijd bediend.
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Verrassend en superlekker vmenu. Attente en enthousiaste bediening. We hebben een erg leuke avond gehad.
Harald P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben steeds lang moeten wachten tussen de 3 gangen. Ook is ons niet gevraagd wat we wilden drinken, bij serveren hoofdgerecht heb ik een glas wijn kunnen bestellen maar die heb ik uiteindelijk helemaal niet gekregen. Na 2 uur moesten wij, na de tweede gang, voortijdig vertrekken om naar een feestje te gaan. Derde gang hebben wij laten zitten. Omdat de porties erg klein zijn en door het lange wachten met een leeg gevoel richting het feest vertrokken. Erg teleurstellend.
Dylan S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De laatste keer dat ik bij Dining had gedineerd is wel al even geleden. Toen was Chef Günter nog maar net hef geworden, werd ik door hem en het keuken team feestelijk in de watten gelegd met heerlijke gerechten. Ik wou verrast worden en nam dus het heerlijke 3 gangen menu. Mâitre Danny vulde de gerechten perfect aan samen met het bediend team met goede bijpassende wijnen en geweldige servies. Wat een geweldige verandering in het Arnhemse Horeca :) top