DingeSpoort

Hoofdstraat 188 2071 EN Santpoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant DingeSpoort

Christine V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Gister voor het eerst bij Dingespoort wezen eten samen met broer, zus en oma. Erg geslaagde avond dankzij het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. De serveerster begroette ons met een grote glimlach en straalde veel enthousiasme uit! Het eten was heerlijk! Zowel het voorgerecht (garnalencocktail, kippensoep, zalm op toast) als het hoofd (ossenhaas in ketjap/kokos, ossenhaas in pittige saus, en eenmaal in stroganoffsaus) en het toetje (koffie met chocolaatje, aardbeien coupe, creme brullen) smaakten voortreffelijk! Goede porties met een schaaltje aardappels/frietjes, salade en pita met dip erbij! Ook goede prijs-kwaliteitverhouding, zeker als je gaat voor de actie van een driegangenmenu (veel keus!)

Ik ga hier zeker nog een keer heen en raad u aan hetzelfde te doen!
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Omdat vanwege vakantieperiode sommige andere restaurants dicht waren, kwamen we hier bij toeval terecht. En daar kregen we geen spijt van. Vriendelijke en vlotte bediening, leuk industrieel aandoend interieur en prima eten. De porties zijn niet kinderachtig en soms gewoon teveel om op te krijgen. Enige minpuntje is dat vanwege de afhaalbestellingen er veel "loop" in het restaurant is en je daardoor soms ook wat langer moet wachten, maar dat doet zeker niet af aan onze positieve ervaring. We komen hier zeker nog eens terug.
Savanna V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ik heb al verscheidene keren bij DingeSpoort gegeten en de kwaliteit van het eten is altijd goed geweest. De locatie is top (wel beperkte parkeergelegenheid), en van binnen oogt het restaurant als een soort kasteelkelder wat een romantische sfeer geeft. Het personeel is ten alle tijden supervriendelijk en dankzij de open keuken kun je een beetje kijken wat er zoal gebeurt. Bestel vooral de schotel ali kip. Erg lekker!
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Ik heb al meerdere malen in dit restaurant gegeten, dus tijd voor een recensie.

Het is een gezellig restaurant met een hartelijke bediening. Ik neem meestal de 1,5 tournedos met speciale jus. Altijd goed en lekker mals. Mijn tafelgenoten hebben ook andere gerechten geprobeerd. Die vielen ook altijd in de smaak. Aandachtspuntje voor de kok is dat de varkenshaas weleens aan de droge kant is.

Al met al gaan wij met veel plezier eten bij DingeSpoort
AprilE .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Ik eet altijd smakelijk bij Dingespoort. Persoonlijk heb ik genoeg aan de combischotel die ik altijd neem. Leuk concept en ik wissel altijd af met de verschillende vleessoorten.
De prijs is iets aan de hoge kant, maar het eten smaakt goed en er is geen ander restaurant in de buurt met een zelfde aanbod.
De service is altijd top en gezellig. Toen wij daar aten ter gelegenheid van een feestje kwamen ze uit zichzelf met een ijsje met vuurwerk. Erg leuk.
René M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Super ontvangst we hadden niet gereserveerd maar er werd toch een tafel voor ons vrij gemaakt. Uitgebreide kaart met gerechten in verschillende prijsklasse. Goede bediening , heerlijk eten zeer goede sfeer , leuke mensen. En inrichting helemaal goed. Ik zeg totziens!!!!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
We waren naar het Santpoort Jazz festival en dachten tussendoor lekker uit eten te gaan.
Vonden een prachtig ingericht restaurant, in een soort kelder/grot, met erg vriendelijke serveersters en ober.
Dus, niks mis, tot het eten werd opgediend.De vegetarische falafelschotel bestond uit een bord vol sperziebonen, sla met zilveruitjes, 4 harde gefrituurde falafels en iets wat op een croquet leek, gevuld met een onbestendig meelachtige substantie.
de sate schotel met patat smaakte zoals je het bij de snackbar krijgt, en hetzelfde gold voor de hamburger.
ook kregen we 2 grote broodbollen gevuld met kaas en tomaat, slecht verteerbaar.Het was veel, en het was slecht, zeg maar snackbarkwaliteit,met restaurantprijzen .

Baco2000 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Trek in Shoarma deed ons naar dit restaurant gaan. Ouderwets met uien, champignons en paprika. salade, patat en saus. Niets mis mee, maar wie kan dat niet maken. Wat aan de dure kant; 16 euro met slechts één broodje. Geldt voor de hele kaart, alles aan de dure kant voor een dergelijk restaurant. Maar het is er altijd druk, dus mensen waarderen het.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Lekker gegeten met mijn kids . Zij zijn gek op de spareribs daar . Ik nam leker carpaccio vooraf en mn hoofdgerecht was tournedos van ossehaas Paris echt heerlijk . Bediening is goed en aardig en het is redelijk betaalbaar
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Gisteren gezellige avond bij DingeSpoort. Voor een brasserie is het prima, al is de prijs wat aan de hoge kant. Vooraf de gehaktballetjes onder gegratineerde kas. Mooie calorieënbom en iets te duur voor wat je krijgt, maar wel goed op smaak. De Gamba Pil Pil staan echt stijf van de knoflook en dat is ook hoe het moet zijn. Hoofdgerechten (spare ribs en entrecote) zijn prima. Service is dik voor elkaar, gezellige meiden.
Ronald25 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Hier kan je gewoon lekker en gezellig eten.
Verwacht alleen geen hoogstandjes.
Als je iets aparts wilt neem het 5 gangen verassings menu je mag zelf aangeven wat je niet lekker vind en wat je erg lekker vind.
HeDiBo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Als je hier gaat eten, neem dan vooral de ossenhaas in wat voor variëteit dan ook. Min partner had de saté van os senhaas, ik had de ossenhaas op zijn japans. Werkelijk eerste klas.
Mijn crême brûlée was aangebrand. Beperk je tot de ossenhaas, Dan kan je niet fout gaan.
De bediening is erg vriendelijk, maar wel wat luidruchtig.
Kortom wil je overheerlijke ossenhaas eten voor een zeer schappelijk prijsje, dan is Dingespoort zeker een aanrader.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Gisteravond wederom goed gegeten bij DingeSpoort. Een no-nonsense restaurant. Laagdrempelig, vlotte en vriendelijke bediening. Veel gezinnen met kinderen. De spareribs "extra hot" waren voor mij prima, maar voor mijn vrouw iets te pittig. Volgende keer dan maar de "hot" versie. De spareribs worden zelf gemarineerd, en dat is te proeven ook! Echt heerlijk. De kids hadden een kindermenu genomen. Niet bijzonder, wel prima. Uiteindelijk hebben we iets onder de honderd euro afgerekend inclusief een fles wijn. Wij vonden dit een goede prijs/kwaliteit verhouding. En komen zeker nog een keer. Wel moet de deurklink van het toilet nou eens een keer vervangen worden, kinderen sluiten zichzelf soms op. En dat overkwam mijn dochter ook maanden geleden.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Via Groupon onbeperkt spareribs gegeten. Ze nemen maar een paar tafels groupon per avond aan en daardoor moeten we het twee weken uitstellen.
We namen geen voorgerecht en een minuut nadat we een drankje hadden stonden de spareribs al op tafel. Dat was wel heel snel 9in mjn beleveinf tsnel) Als het op was kwamen ze gelijk vragen of we meer wilde. et laatsteporti spareribs leek wel de restanten. Taai en weinig veel, deze hebben we dan ook maar laten staan. Ik kreeg het gevoel dat ze ons zo snel mogelijk vol wilde stoppen en de deur weer uit wilde hebben. Nog en kopje thee na maar na iets meer dan een uur stonden we toch echt weer buiten. Erg veel lawaai, wel gechikt om ook met kinderen te eten.
Snoeks3 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2012
We hebben hier met Groupon onbeperkt spare ribs gegeten.
Weinig op aan te merken. Er werd snel en voldiende aangevuld.
Kwalitatief goed.
Zeker een aanrader.