Dinerfoyer DeLaMar

31-205552600

Meer informatie over restaurant Dinerfoyer DeLaMar

Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Lekker gegeten en in een restaurant ín het tehater hoef je je over de tijd geen zorgen te maken. Het eten was prima, maar toch vond ik het er niet gezellig en wat onpersoonlijk.
Maar uiteindelijk wel prima oplossing voor de combi van eten en theater.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Recentelijk voorafgaand aan een theatervoorstelling gegeten in de Dinerfoyer.
De ambiance is keurig en verzorgd doch oogt zakelijk en niet echt gezellig.
De bediening was attent en vriendelijk.
Het eten was goed en leuk opgediend. Echter, voor het gevraagde prijsniveau had je iets meer mogen verwachten en zijn er zeker alternatieven.
Voordeel blijft natuurlijk wel dat je gegarandeerd voor de voorstelling klaar bent.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Voor het eerst een voorstelling gezien in het nieuwe Delamar en ook het restaurant Dinerfoyer geprobeerd. Een prima ervaring: de uitstraling is absoluut klasse, modern maar chic, en vooral heel rustgevend, zelfs toen langzamerhand de meeste tafels bezet raakten. De bediening is uitermate voorkomend en deskundig, nooit gejaagd, zelfs niet wanneer tegen kwart voor acht ongeveer iedereen tegelijk wilt afrekenen. De kaart is beperkt maar met precies voldoende keuze voor elke smaak (4 hoofdgerechten met vlees, kip, vis, of vegetarisch) en dat biedt de keuken ook de gelegenheid om efficiënt te werken, zodat de gerechten prettig vlot op tafel komen. Wat het eten betreft is er niets op aan te merken: van het lekkere brood tot de desserts oogt alles zeer verzorgd en smaakt uitstekend. Wij lieten ons ook nog verleiden tot het reserveren van een pauze-snack in het Grand Café. Behalve dat je daar heerlijk rustig zit buiten het hectische gewoel van de pauzerende massa bij de gewone buffetten, zijn de hapjes wat karig: één bitterbal, twee kaaszoutjes plus een bakje gevriesdroogde groenteachtige dingen die vooral erg saai, hard en gortdroog zijn. Dat moet voor 7,50 euro p.p. beter kunnen: vervang de nare harde hapjes bijv. door een klein bakje nootjes en een paar kaaszoutjes extra. Verder niets dan lof: een prima ervaring die we zeker gaan herhalen.
Frederik V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Voor een avondje uit in het De La Mar Theater is een diner vooraf in de Dinerfoyer een plezierige en vooral ook rustgevende combinatie. Je wordt uitstekend bediend in een mooi ingerichte, goed gedimensioneerde ruimte, er wordt rekening gehouden met de aanvangstijden van de voorstelling en de menu's zijn aantrekkelijk geprijsd en smaakvol. De tongscharreepjes waren inderdaad heerlijk krokant gebakken en met het wat ruim uitgevallen bed van sla had ik minder moeite dan mijn partner die wel erg moest worstelen met de royaal geserveerde rucola bij haar rundercarpaccio. Over de gebraden kalfslende geen kwaad woord, ook de garnering was smaakvol. Mijn partner had een moot kabeljauwfilet. Alleen was de bijpassende groente (venkel) nauwelijks gekookt en derhalve niet te hanteren. Jammer ! Het nagerecht: koffie met friandises en voor mij een kaasplankje . Een mooie afronding. De wijnen waren voortreffelijk: een frisse witte Grenache en een heerlijke biologische Verdejo. Samenvattend: een smaakvolle ouverture voor een mooie theateravond met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Alleen jammer van die veel te harde groente. Anders was het een 8 geworden. Voor de bediening niets dan lof: vriendelijk , bescheiden en deskundig.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Keurige ontvangst en begeleiding naar restaurant. Heerlijk en ontspannen gegeten, drie gangen menu (€ 35,00) met vier of vijf keuzes per gang en bijpassende wijn. Alles prima op tijd zonder enige tijdsdruk en daarna binnen enkele minuten op de juiste stoel in de zaal. Vriendelijke bediening in prachtig verzorgde ambiance. Super avondje uit!
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Naar een voorstelling in het prachtige DeLaMar theater laat je voorafgaan door een lekker hapje te eten in het theater restaurant.
Tijdig aanwezig geeft ook wat ruimte om te genieten van de gerechten. Wij kozen voor het duo van de zalm, die uitstekend smaakte. Als hoofdgerecht kozen wij voor de gamba's. Lekker en goed bereid. Dan een kaasplateautje als dessert. Dit was een prima start voor de voorstelling "Welkom in de Familie".
Dit is aan te bevelen
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Avondje uit in Delamar. Wat is er dan mooier om hier ook het eten uit te proberen. Gelukkig hadden wij gereserveerd, want het was vol. Zo van tafel de zaal in, wat een gemak.Wat een prachtige ruimte, zoals dit gehele theater wonderschoon. De bediening heel vriendelijk en goed op de tijd lettend. Om 8 uur begon de voorstelling. We begonnen met pastrami en zeewolf filet.
De vis had wel lauw warm mogen zijn..De parelhoen en runderlende waren onze volgende keus niets op aan te merken, zag er zeer verzorgd uit en was lekker. De toet citroentaart hmm. De wijnen vonden wij redelijk, maar niet geweldig. Al met al geslaagd, en tot de volgende keer.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Bij een avondje DeLaMar theater hoort natuurlijk een mooi diner vooraf en waar kun je dat beter doen dan in het theater zelf?! Het restaurant ziet er prachtig uit en de medewerkers zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben duidelijk een hospitality-training gehad. Het diner was van uitstekende kwaliteit. Mijn man nam pastrami van Schotse hooglander met gepocheerd ei en kruiden vinaigrette en ik koos voor de zachtgegaarde zeewolf met zoetzure bietjes en kruidenolie. Daarna op de huid gebakken kabeljauw met venkel en crème van knolselderij en gegrilde runderlende met rode port saus. Alles prachtig opgediend. Ook de wijnen waren uitstekend. Vergeet niet na het diner een tafeltje te reserveren in het grand café voor in de pauze! Daar staat je glaasje klaar met een mooi bittergarnituurtje en hoef je dus niet in de rij voor een drankje of het toilet. Bij het DeLaMar theater doen ze hun uiterste best om je een compleet avondje uit te bezorgen! Top!