Dinercafé Knus

Eindhovenseweg 39 5283 RA Boxtel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dinercafé Knus

Anne O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Snelle service. Verschillende kaarten. A la carte en soort tapas. Advies erbij. Snel de soep gekregen. Heerlijk. Rijke krachtige smaak aanwezig van zowel vlees als tomaat. Ook de snitzel was aardig maar de saus verrukkelijk en "altijd te weinig". Prima diner.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wat een fijne avond, lekker genoten van de gerechten . Wij komen nog wel een keer terug . Bedankt voor de gastvrijheid .
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Leuk restaurant. Ook behoorlijk druk en dat schept verwachtingen want waar het druk is, is wat te beleven. Vooraf gewoon een broodmandje. Saté welke een marinade van het huis had ondergaan, aangevuld met atjar en kroepoek. Schaaltje met groenten er bij en een schaaltje frites. Mijn vriendin had gekozen voor een pasta. Saté was goed van smaak maar de stukken waren voor het mooie wat aan de grote kant. Aan een spies zittend had het wat weg van een souvlaki. Het was een beetje aan de droge kant omdat het wat langer moet garen. De satésaus was voor het vlees een beetje te weinig. De groenten waren lekker vers en knapperig en goed van smaak. Helaas ging er bij het bestellen voor het dessert iets mis. De pasta was smaakvol. Helaas is er bij het bestellen iets mis gegaan. De kaart werd gebracht maar vervolgens kwam er niemand meer langs. Door de drukte was men ons kennelijk vergeten. Omdat wij op tijd weg moesten hebben we het met koffie gedaan. Ons is excuses gemaakt en het broodmandje is niet berekend. Bedienend personeel was correct en vriendelijk. We komen hier vast nog eens terug.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Vanavond weer wederom gezellig en knus gegeten. De soep heel bijzonder geserveerd in een hoog glas en zeer smaakvol. De nieuwe huiswijn een sauvignon blanc is weer heerlijk. Dit keer de rib roast, heerlijk en perfect gegaard.
Een perfecte prijs kwaliteit verhouding. En natuurlijk kwam de eigenaresse weer even aan tafel voor een praatje.
Chris en Ineke Dekker
Beater .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
We waren met een groot gezelschap voor het kerstdiner bij Knus. Voor de bediening bleek vooral het serveren van de drankjes een hele uitdaging. Lang wachten en opnieuw opgeven. Het eten was wel goed, maar niet heel verrassend of bijzonder. We kregen een lekkere bitterbal (wild? truffel? toelichting ontbrak, jammer) als amuse. Als voorgerecht had ik gekozen voor de amuserij van het seizoen. Die viel tegen, weinig afwisseling in smaken/texturen/bereidingswijze. Hetzelfde geldt voor de dessertparade. Daar miste ik bijvoorbeeld een gerechtje waarin fruit een hoofdrol speelt, dan wel fruit in de garnering. Nu vooral veel room en chocolade. Jammer. Bij het hoofdgerecht friet en salade, daar had ook iets van groente en een ander aardappelgerecht bij gekund gezien de grootte van het gezelschap en de feestelijke gelegenheid.
De tafel was mooi gedekt, op het bord een leuk envelopje met een kerstverrassing. Daarop kon een naam ingevuld worden, jammer dat dat niet was gedaan/geregeld.
Kristel M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Heerlijk om zo maar een hapje te gaan eten. Kleine kaart maar wel dagvers.
Leuke sfeer, en altijd net iets extras zoals karafjes voor de wijn.
Beye2440 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Eetcafé, maar meer ook niet. Gezellig op terras zitten, maar dan helaas tussen de rokers. Voorgerechten (salades) in orde, hoofdgerechten redelijk (maar niet bijzonder), frietjes niet gaar, nagerechten fantasieloos en niet echt lekker.
Mvk22 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. We waren met 8 personen en hadden voor de lunch gereserveerd. Binnen stond onze tafel klaar maar omdat het zulk mooi weer was wilden we graag buiten zitten. Dit was geen enkel probleem. Eten en biertjes waren lekker. We komen zeker terug.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Zoals de naam al doet vermoeden een gezellig knus Brabants eetcafé. Gezelligheid en gastvrijheid staan hier voorop. Veel keus in speciale biertjes, ook van de tap. De Spaanse huiswijn is zeker aan te bevelen. Voor mij als voorgerecht de proeverij van vis en hoofdgerecht de tournedos. Voor mijn partner de kloostersalade en de zeebaars. Vooral de salade met stoofpeer was heerlijk. De gastvrouw, eigenaresse komt altijd even een praatje houden je voelt je hier meteen thuis. De bediening is zeer vriendelijk en geven je alle tijd om heerlijk rustig te eten. Wij blijven hier regelmatige bezoekers.
Chris en Ineke Dekker
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Sfeervol dinercafé, vlotte, keurige bediening en een goede prijs/kwaliteitsverhouding! Complimenten voor de uitgebreide bier en thee-keuze!