Dinercafe De Rosier

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
70plus .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De bediening was vriendelijk en attent, hoewel wij met een gezelschap van 9 personen nogal afwijkende wensen hadden. Sommigen wilden een driegangenmenu, anderen kozen voor slechts twee gangen en enkelen wilden volstaan met één gang. Bovendien waren twee gasten vegetarisch, een had bovendien een suikervrij diëet en sommigen van ons gezelschap wilden graag gerechten die deels afweken van wat de ruime en gevariëerde kaart zo al bood. Alle gerechten werden exact volgens onze wensen opgediend, in goede porties en prima van smaak. En dat terwijl bijna alle andere tafels ook bezet waren. We hebben erg van ons eten in De Rosier genoten en hebben bij ons vertrek de kok en de bediening onze complimenten gemaakt, - zeer verdiend !!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Na hier al eens heerlijk gegeten te hebben teruggegaan. We waren met drie en hadden niet gereserveerd. We kregen een leuk tafeltje in de gezellig ingerichte ruimte.
Sliptongetjes, ossenhaaspuntjes en ribeye. Uitstekende kwaliteit en goed gebakken. Erbij een salade en verse patat.
De bediening is attent en alert.
De decafé na afloop was goed.
Toos23 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
het was nog mooi weer,leuk plaatsje op het terras, jammer van de drukken weg voor het restaurant maar je kunt ook binnen zitten, daar ziet het er erg knus uit. wij kozen voor bapas, bier en tapas.
lekkere bieren met leuke kleine gerechtjes. rekening is uiteindelijk net zo duur als een regulier drie gangen menu maar je hebt diverse dingen kunnen eten. voor herhaling vatbaar
M-R .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Weer eens naar de Rosier gegaan, dit keer met een groep van 5 personen. Inrichting is geweldig, knus en inderdaad waan je jezelf in Belgie!
De bediening door Marloes; goed, kundig en een echte gastvrouw!
Het eten, de garnalenkroketten waren weer prima, als hoofdgerecht dit keer de spekreepjes maar dat viel tegen. De saus met stroop was veel en veel te zoet, hierdoor was het gerecht echt niet lekker maar stond het na twee happen echt tegen....
Erasma O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Gezellig restaurant, originele kaart en vlotte service. Ze hebben een afwisselende kaart, een groot aanbod en twee keuzemenu's. Er is vlees, vis en in deze tijd ook wild. Voor vegetariërs is de keus minder.
Sfeer is prettig en informeel. Echt wel een aanrader.
Minder van smaak vond ik het brood en de smeerseltjes vooraf. Maar die hoeft u niet te nemen.
Proever210685 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Vergezeld met Belgische bieren heerlijk bourgondisch gegeten. Prijs/kwaliteit klopt helemaal. Bediening is vriendelijk en vlot, eten kwam snel achter elkaar (iets te snel naar onze zin..) Ondanks dat genoten in De Rosier.