Dinercafé Amadeus

Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Afgelopen zondag met mijn vrouw hier gegeten (na bezoek van de gemeente grot)Alles in Kerstsfeer.
Aangezien we nog wat vroeg waren eerst buiten op het (verwarmd) terras een glaasje wijn, een biertje en een (lekker en smaakvol) portie bitterballen genuttigd. Wij zijn hier terecht gekomen n.a.v. de recensies. En ik moet zeggen het viel niet tegen maar het was zeker ook niet heel goed. Het verbaast ons ook altijd dat als je ieder gebakken aardappeltjes besteld dat je dan ook 1 schaaltje krijgt, terwijl als een de ander de frites bestelt dat je dan ieder een schaaltje krijgt.
Mijn vrouw heeft hier de varkenshaas gevuld met brie gegeten (goed van smaak) en ik de kogelbiefstuk ook goed van smaak en lekker mals. De borden zijn wel smaakvol opgemaakt, maar de groente? Ligt een kleine beetje salade op het bord (tweehapjes) en verder het eerder genoemde schaaltje met gebakken aardappeltjes. De bediending is zeer vriendelijk en correct. Als nagerecht namen we ieder een goed en heerlijk kopje koffie, alleen jammer (standaard verpakt) Lotus koekje hierbij geserveerd wordt, zou juist nu met een lekker koekje of chocolade heel anders aandoen.
Al met al zit het dus tussen redelijk en goed, en hoef je hier dus geen culinair hoogstandje te verwachten, maar prijs/ kwaliteit verhouding is GOED!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We kwamen met zijn 4en zonder te reserveren in dit restaurant. We werden direct begroet (wat ik erg belangrijk vind). 2 leuke menu's stonden er op de kaart; we hebben 2x bokkenmenu en 2x jubileummenu gegeten. Waarbij het bokkenmenu ook nog eens een prijs gewonnen had. Erg leuke, verrassende gerechten welke subliem smaakten! Een quiche met zalm en garnaaltjes, forel, stoofvlees en een surf en turf met kalfsvlees en scampi. Als je in de buurt bent is dit meer dan de moeite waard. Bediening top, glimlach, aandacht voor de gast en niet opdringerig. Ons zie je zeker terug!
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
We waren met vier personen bij Amadeus waarvan drie personen een vleesgerecht kozen en ik zelf een visgerecht. Mijn tafelgenoten waren goed te spreken over hun menu maar mijn mix van vis viel tegen.
Ik had er meer van verwacht dan het geijkte stukje zalm met daarop twee kleine garnalen en een partje andere vis.
De bediening was gewoon goed en de entourage gezellig. Een plus voor de mooie stoelen.
ArdvMarrewijk .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. 3-gangenmenu met als verrassing het dessert van de chef is een aanrader. Bediening is er vriedelijk en gastvriJ. Ondanks de rustige dinsdagavond erg lekker en ontspannen gegeten. Ard
Trudi53 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Geen borden vol, maar genoeg en van goede kwaliteit. Dat is het belangrijkste toch. Mochten we weer eens naar Valkenburg afreizen, zullen we hier zeker nog eens naar toe gaan.
Coosaskid .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wat een aanrader is dit restaurant. Op advies van de eigenaar van mijn hotel hier gaan eten. Met een grote gemeende lach werd ik verwelkomd in het sfeervol ingerichte restaurant; al op een gezellige manier in kerstsfeer ingericht. Fijne kaart met genoeg keuze. Ik heb echt heerlijk gegeten (de saté is echt een aanrader, net als de chocolademousse). Maar vooral de hartelijke en gezellige bediening maakt het plaatje compleet. Ik was alleen, maar de dames namen echt de tijd voor een praatje of een geintje bij het opnemen of brengen van het eten. Ook heerlijke muziek door de speakers.Heb er met een grote glimlach gezeten. Top!!!
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
In verband met de opening van het Kerstseizoen in Valkenburg was het opvallend druk in Dinercafé Amadeus. Desalniettemin uiterst hartelijk ontvangen door de gastvrouw en haar drie medewerksters in de zaak zelf. Gekozen voor een voorgerechtje, hoofdgerecht en nagerecht gelardeerd met een lekker rood portje vooraf en een goed glas rood tijdens het eten voor mijn partner. Het interieur was vernieuwd en door de speelse schakeringen in de kleuren en bekleding van de stoelen en banken gaf het geheel een mooi en rustig beeld met een warme uitstraling. De zaak was al helemaal smaakvol gedecoreerd in Kerststijl hetgeen de warme uitstraling nog eens versterkte. Een volle, met tijm versterkte, Franse uiensoep als voorgerecht waar rijkelijk veel kaas gebruikt werd smaakte prima. Mijn hoofdgerecht betrof een mooie portie varkenshaas sateh die op goede temperatuur gebakken was en geserveerd met een ruime portie lekkere frietjes en bijbehorende salade. De sateh was goed mals. De gereserveerde satehsaus had wat mij betreft een stukje meer pedis gemogen maar dat is niet iedere klant gegeven. De dame blanche als afsluiting was prima. Geen gekristalliseerd stukje ijs aangetroffen en werd een verse slagroom gebruikt. Kortom. Als u nog in kerstsfeer wilt geraken tijdens een goed en goed betaalbaar diner. Dinercafe Amadeus in Valkenburg is dan wat ons betreft een ehcte aanrader.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Vandaag een proeverij gehad heerlijke gerechten. Fijne bediening. Gerechten waren evenwichtig van smaak en zeer gevarieerd.
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Amadeus. Eten is heerlijk en borden worden leuk opgemaakt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. En leuke muziek. Zeker een aanrader!
Weijermans .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Heerlijk gegeten! Typisch Limburgse gerechten. We hebben genoten van de zeer zorgvuldig bereide en smaakvolle gerechten. De witte en rode huiswijn waren uitermate goed. Een restaurant met een prettige ambiance, met zeer vriendelijk personeel. Weer eens een toppertje onder de restaurants. Een absolute aanrader.
Flip14 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Gelijk bij binnenkomst voel je je al welkom, zowel door de begroeting van de gastvrouw als door de gezellige en wat intieme sfeer van de zaak.
Vriendelijke en geinteresseerde bediening.
Prima gegeten met een goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Leuk dat er ook even tijd was voor een goed gesprek.
Prettig dat ook de chef-kok even in de zaak kwam kijken, zodat je ook wéét wie er goed gekookt heeft.
Zeker een aanrader !!
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Wij hebben woensdagavond heerlijk gegeten bij restaurant Amadeus. We waren niet al te vroeg en dus was het rond dat tijdstip redelijk rustig. We werden uitermate vriendelijk ontvangen. Mijn vrouw heeft Limburgs zuurvlees gegeten en zij heeft er van gesmuld. Was voortreffelijk op smaak en het vlees was botermals. Mijn gerecht was ook prima in orde. De porties waren ruim voldoende en de bediening correct en heel persoonlijk en attent. Na afloop hebben we nog even nagepraat met de eigenaren die het restaurant onlangs hadden overgenomen. Toch een hele stap voor een jong ondernemerspaar. Ze hebben echter duidelijk voor ogen wat ze willen met restaurant Amadeus en wij hebben er het volste vertrouwen in dat ze dit zal gaan lukken. Heel veel succes en we komen zeker nog een keer terug.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Dit weekend naar Valkenburg geweest en 2x heerlijk gegeten bij Amadeus, gisteren plateau met Limburgse lekkerneie voor 2 personen en vandaag Limburgs zuurvlees. De inrichting is ook heel stijlvol en de bediening jong en de vriendelijkheid zelf. Wij gaan zeket terug als we weer naar Valkenburg gaan.
Beppie B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Gisteravond na een dagje Thermae 2000 op weg naar ons logeeradres op restaurant Amadeus"gestuit"..... We gingen voor een pannenkoek, maar na de kaart bekeken te hebben hadden we opeens zin in "zuurvlees". We kenden dat gerecht alleen van naam. Heerlijk heerlijk heerlijk gegeten: mooi opgemaakt bord met oa schaaltje appelmoes en rauwkost. Ook de frites (in puntzak) waren verrukkelijk.
Vriendelijke bediening (Iris). Niet opdringerig enz., kortom als we weer gaan "welnessen" staat Amadeus zeker op het programma!
Liduien .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Met een aantal collega's gezellig wezen eten. Iedereen was aangenaam verrast over het voorgerecht, de antipasta. Heerlijke kleine gerechters met afwisselende smaak. Ook het hoofdgerecht heeft prima gesmaakt. De bediening was uitstekend en de zaak was al leuk aangekleed paassfeer. Kortom een aanrader.
PetraSimons .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Met zijn vieren bij Amadeus gaan eten. Een gezellige, huiskamer aanvoelende zaak waarbij de bediening je een thuis gevoel geeft. We hadden vooraf een antipasti, een bord met oa zuurvlees. Heel verassend en lekker. Ook het hoofdgerecht was met zorg gemaakt. Zowel de opmaak als de smaak waren super. Hoe kunnen mensen zo negatieve recenties zetten?! Wij hebben genoten van deze avond. Wij komen zeker terug zodra we in Limburg zijn!
G. B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Afgelopen vrijdag daar gegeten met 4 personen. Super rustig, dus je zou denken dat er genoeg tijd is om goed te koken en te bedienen. Geen van beide helaas. Bediening was vriendelijk, maar vooral afwezig. De mixed grill was uitgedroogd en lauw, de schnitzels vet doordat ze niet heet genoeg gebakken waren. Toen we aangaven wat er mis was kwam er totaal geen reactie. Nul! Nooit, nooit meer heen en wie een fijne, gezellige avond wenst met goede bediening en lekker eten heeft bij Amadeus niets te zoeken.
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
We hebben tweede kerstdag met 4 personen gegeten bij Dinercafé Amadeus. Ze hadden keuze uit á la carte en een kerstmenu. Wij hebben gekozen voor het kerstmenu, er was voldoende keuze en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening was erg vriendelijk en snel. Wij gaan hier zeker nog een keer eten. Mensen die een gezellige avond willen en lekker te eten in Valkenburg dan is Dinercafé Amadeus echt een aanrader.

Margjeboer .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Met Kerstmis bij Amadeus gegeten. Kerstmenu. Ondanks de drukte een heel persoonlijke benadering. Voor een driegangenmenu moet je de tijd nemen. Dat maakt een kerstdiner tot een feest. Alle gangen werden smaakvol opgediend. Ook met de kinderen werd rekening gehouden. Het restaurant was smaakvol in kerstsfeer versierd. De tournedos was heerlijk mals, de mosselen lekker klaar gemaakt. Complimenten aan de kok en de bediening. Chapeau voor iedereen die met Kerstmis voor anderen een heerlijke maaltijd bereiden en serveren.