Dinee-café Veertien

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
CenH .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima lunch gebruikt in dit eetcafé aan een leuk pleintje in Eersel. Ik had een " Brabantse lunch". Pasteitje met lekkere kippenragout en heerlijke balletjes gehakt in jus. Daarbij wat brood en wat salade. Service goed.
Do78 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gegeten bij Veertien in Eersel. We kregen een leuke tafel aangewezen. Het was wel druk, maar gezellig! Uitgebreide kaart, dus genoeg keuze. Ondanks dat het vol zat, hoefden we niet lang te wachten op het eten en de drankjes waren er ook snel. We hebben heerlijk gegeten en komen graag nog een keer terug!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Dit is een doorsnee eetcafe. Uitgebreide kaart maar niet echt heel spannend. Ik had de wok van kip sate, beetje middelmatig gerecht. De bediening is niet attent en niet oplettend. Op de rekening stond een fles wijn ipv een glas wijn, dat is ronduit slordig!
Mandarine5 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Afgelopen weekend uit eten geweest met mijn dochter.
Het eten was erg lekker en ruim voldoende, en kwam op een goede timing aan tafel.
Het restaurant zat vol, elke tafel was bezet, chapeau voor de vlotte service.
De bediening was erg vriendelijk, en meedenkend. Goed aanraden van gerechten, en ook de drankjes waren er snel. We hebben geen enkel moment gehad dat we wat tekort kwamen.
Het restaurant ziet er erg gezellig uit, leuke sfeer. Ook een glimlach van de bediening doet veel.
Kortom een heerlijk avondje uit gehad. We hebben lekker gegeten, en zijn zeer tevreden over de vlotte service. We komen zeker terug, een echte aanrader!
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Met 9 dames hier een lunch gebruikt. De bediening is vlot. We hadden een fijne plek met voldoende ruimte. De lunch was ruim voldoende. Het eten is met aandacht gemaakt en smaakte allemaal prima. Wij zijn hier al diverse keren geweest en het is altijd goed.
Angeliquegenieter .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Bij binnenkomst had ik al een vooroordeel. Het is allemaal gedateerd. De bediening schrok omdat wij met zijn 10en binnen kwamen lopen voor de lunch maar dit hadden zij goed opgelost door snel een tafel bij elkaar te schuiven. Nadat de drankjes waren opgenomen kwam vrij snel het eten en dit zag er goed uit. we hadden diverse sandwiches tot saté aan toe. Iedereen had goed gegeten maar voor de bediening zou ik niet snel meer terug komen.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Het eten bij dit in het centrum van Eersel gevestigde restaurant (mooie locatie) is uitstekend. De kaart is wel erg uitgebreid, waardoor het moeilijk kiezen is. Deze biedt wel voor ieder wat wils.
Wij zaten als groep achterin het restaurant. Dit bleek niet het meest sfeervolle gedeelte (misschien ook omdat het daar vrij leeg was). De service was bovendien niet bijzonder: het personeel was niet erg attent. We moesten vragen naar de gerechten van de dag/de seizoensgerechten en het duurde erg lang voordat er opnieuw drankjes werken opgenomen.
Al met al wel goed en lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Niekark .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Gelegen aan de pitoreske Eersels Markt, is het goed toeven op het terras van Dinee-Café Veertien. De bediening is (we zijn in Brabant!) bijzonder vriendelijk en gemoedelijk. De keuze op de kaart is vrij beperkt, maar het was geen enkel probleem de kip-saté van de lunchkaart te bestellen en mijn partner had de pasta met scampi, allebei prima. Als dessert de crème brûlée met Haagse Hopjes-ijs, ook erg aan te raden. Wie in Eersel wil neerstrijken, kan hier prima terecht!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Vanmiddag geluncht bij "Dinee-café Veertien" in Eersel. Ik heb de "Lunch Veertien", bestaande uit een kopje soep naar keuze, een boterham met kroket en een boterham ham en kaas met een gebakken eitje, gekozen. Alles smaakte goed en wordt leuk opgediend. Het bedienend personeel is vriendelijk. Voor mij een reden om daar ook eens het diner te gaan gebruiken.
JeroenSt .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Erg lekker eten en het trio van chocolade met chocolade soufflé is om je vingers bij op te eten. Prijs kwaliteit klopt gewoon, niet heel goedkoop, maar ook niet te duur. Ik kom hier vaker terug. Ook glutenvrij gaat heel erg goed als je dit bij binnenkomst even aangeeft.
E L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Heerlijk genoten van de salade met kreeftenstaartjes en coquilles. Daarna de scampi in pittige knoflookroomsaus. Het was heerlijk en voor herhaling vatbaar.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Vanavond heerlijk gegeten. Eendeborstfilet met portsaus en scampi's in knoflooksaus. Samen met een karafje lekkere wijn nog geen 50 Euro. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Daarnaast was het er gezellig druk. Absoluut een aanrader.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Tussen de terrasjes aan de Markt de locatie met leukste kaart. Een verrassende plek voor een impulsieve lunch met veertig leuke mensen en begeleiding. Bediening snapt ook deze doelgroep prima. Gerechten stuk voor stuk goed verzorgd, incl speciale wensen!
Richard53 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Dit is toch wel een van de populairste eetgelegenheden van Eersel: toen wij over de Markt liepen en bij de diverse restaurants naar binnenkeken, bleken deze maar matig gevuld te zijn. Dit in tegenstelling tot Veertien dat al voor ruim 80% vol zat. Gelukkig hadden we gereserveerd, dus hadden we een nette plaats (6 pers.) in het gezellig ogende voorste gedeelte. We hebben daar met het gezelschap gekozen voor het 3-gangen menu. Dit geeft een alleszins acceptabele keuze, maar is nou ook weer niet heel goedkoop voor een eetcafe: 28.50 pp. De gerechten waren over het algemeen van goede kwaliteit: netjes opgemaakt zonder al te veel versiering, goed van smaak en ruim van hoeveelheid. De kok had alleen wat moeite een kogelbiefstuk netjes van binnen rood te braden: hij kent alleen de stand "medium". De bediening was netjes, attent en niet opdringerig. Een kleine dissonant was helaas de bediening van de drank, die apart was uitbesteed aan de barjongen. Deze kon zijn taak nauwelijks aan; eerst werd de wijn vergeten en daarna het water (dat gratis is: pluspuntje!). Maar ja, dat is te verwachten met al die studenten als personeel. Al met al hebben we goed gegeten en een gezellige avond gehad.
Yates .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Mooi gelegenheid,gezellig en warm. Geen al te bijzondere kaart maar wat er opstaat wordt goed bereid en tijdig geserveerd. Veertien heeft inmiddels al en goede naam weten neer te zetten in de Kempen.
Ga zeker nog eens.
JANVEL11 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Eten zeer goed en corecte snelle bediening . 3 consumptie's op onze rekening die voor andere tafel bleken te zijn. Prijs kwaliteit goed.