Dimples Restaurant-Brasserie

Golflaan 1 5683 Best Nederland Kaart

Over restaurant Dimples Restaurant-Brasserie

Bijzonder lekker eten

Gelegen op een bijzonder sportieve locatie, namelijk in het clubhuis van Best Golf. Iedereen is hier welkom om te genieten van de heerlijke, internationale gerechten van chef-kok Nick van der Linden. Een restaurant dat je maar al te graag wilt leren kennen, want het zal zeker niet bij één bezoek blijven!

Meer informatie over restaurant Dimples Restaurant-Brasserie

- High Tea 11:30 - 16:00
- Brunch 10:30 - 14:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg lang
Klomberg .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vanavond wezen eten; t was (te) druk voor het personeel wat helaas ook tot uiting kwam in de gerechten. Uitleg van de gerechten bleef achterwege, het vlees was well doen gebakken maar dit was vooraf niet gevraagd en zo kan ik nog een paar punten aangeven. De "golfers" die van de baan kwamen werden sneller bediend. Ook was het toegestaan dat er op het terras gerookt mocht worden tussen de dinerende gasten. Al met al een teleurstellende eerste ervaring die waarschijnlijk ook de laatste zal zijn.
Imvandesanden .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Dit restaurant is zeker aan te raden, heerlijk gegeten in een prachtige omgeving, de service is prima, alleen maar complimenten!
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Lekker gegeten op zondag avond, in een prettige ambiance. Het eten was erg goed op smaak, wij hebben hier ontzettend van genoten. Wij komen hier zeker terug. Bedankt team Dimples.
JANMAG .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Prettig warm welkom bij de open haard. Vriendelijke bediening en voor de karaf water werd niets extra gerekend.
Vers gebakken ambachtelijk broodje en goede tapenade vooraf . Vis perfect gegaard en de groenten beetgaar.
Prettige sfeer, muziek niet te hard.
Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding voor dit AH actie 3-gangenmenu.
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Heerlijk gegeten bij Dimples. Mijn vriendin is vegetarisch en dat was geen enkel probleem.
We zaten in het chique gedeelte van het restaurant. Geweldig.! Alleen jammer dat in de Brasserie een feestje werd gevierd met band. Geeft toch geluidsoverlast. Maar toen waren we al weg. Van ons krijgt Dimples een dikke 10 !
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
De foto op de folder van de spaarkaart geeft niet de goede indruk van de ambiance, dat is jammer want in het echt is hij mooier en sfeervoller.
Het personeel was correct, ik begrijp echter niet dat de serveerster/gastvrouw met lang los haar mag lopen.'
Wat ons erg teleurstelde dat er door niemand uitgeleide werd gedaan...we moesten zelf onze jassen zoeken en kwamen niemand meer tegen... terwijl het nog maar 21.30 uur was. Dat was een beetje een domper. Maar het eten en de sfeer aan tafel was goed.
IngeInge .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijk gegeten en alles was ruim voldoende. Lekkere frites bij het hoofdgerecht. Heerlijke lavendel creme brulee na. Vriendelijke bediening.
Ariyodi .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Ondanks vele goede recensies (van leden van de golfclub waar het restaurant bij hoort misschien?) is het eten matig. Wel artistiek opgemaakt allemaal, met de typische sliertjes saus of uitgesmeerde wortelmousse, maar de kwaliteit valt erg tegen. Voorbeelden: parelhoen nauwelijks gaar (te rozerood van binnen), frieten (in puntzak geserveerd!) deels te bruinzwart en zwaar van de olie (meerdere malen gefrituurd?), truffelvulling zonder truffelsmaak. Het toetje, crème brulee met o.a. yoghurtijs en zelfgemaakte frambozenkletskop, maakte wel veel goed. Over de service niets te klagen!
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
na het zien van de kaart vonden we het jammer dat we voor het albert heijn-menu alleen bij het hoofdgerecht uit 2 dingen konden kiezen. Wellicht dus een reden om nog eens terug te komen om wat andere dingen uit te proberen.
Houdvankoken .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Voorgerecht carpaccio van rund en na een creme brulee. Daar viel niet in te kiezen. Niet erg origineel maar afgezien van de croutons wel goed uitgevoerd. Het hoofdgerecht van kabeljauw met kreeftenjus vond ik heel erg lekker. De wijn smaakte goed.De service was prima, het restaurant was vol maar toch verliep alles vlot, alleen vergaten ze dat we wilden betalen.
We hebben goed gegeten maar zonder de waardebon had ik het echt te duur gevonden voor wat het was.
Gerard-P .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Wij hebben bij Dimples gegeten met gebruikmaking van de AH zegeltjes. Voor 35 euro per couvert en dan 50% korting een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Heel erg goed eten. Bediening is vriendelijk en attent. Gezellige en rustige sfeer, hier gaan we zeker terug komen!
Woensel .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Zoals hierboven vermeld waren wij tevreden over de kwaliteit van de maaltijden maar minder content met het decor. De tafeltjes staan te dicht op elkaar hetgeen inbreuk doet op de privacy van de gasten. Ongewild is ieder woord van de gasten aan de aangrenzende tafel te verstaan. Dat ie voor iedereen hinderlijk. Graag wat meet ruimte !!
Manuela G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
We zijn geweest bij Dimples met de ah diner actie. Prima gerechten, prijs kwalitiet geweldig.
Sfeervolle locatie en zeer aardige bediening. Ga er zeker terug.
ErikH76 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Op 8 november hebben wij hier heerlijk en sfeervol gegeten met zijn tweetjes. We hadden het 3-gangen menu van de ah-spaaractie. Het eten was uitstekend. De bediening was prima. Wij komen hier zeker nog een keer terug en zijn dan benieuwd naar de rest van de kaart!
Don-Antonio .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Nee geen restaurant waar ik terug zal komen voor de lekkere gerechten. Ik heb voor minder beter gegeten. Op de bediening is niets aan te merken. Er is alleen geen sfeer in het restaurant.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Mooie gezellige sfeer in het restaurant. Ontvangst was correct en vriendelijk. Het voorgerecht was een heerlijke carpaccio met voor iedereen kleine warme broodjes met een lekkere dip. Bij het hoofdgerecht kregen we de keuze uit vlees of vis. Daarbij een heerlijke puntzak friet. Toetje was een crème brûlée met lavendel met vruchten en pure chocolade. Wij hebben de actie daar gedaan van de Albert Heijn. Heb in het restaurant de menukaart niet gezien. Maar wel op internet.
Jasovandijk .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Voorgerecht carpaccio: altijd goed uiteraard!
Hoofdgerecht kalfs zwezerik: uitstekend bereid en met een heerlijk portsausje.
Nagerecht: creme brullee en ijs: ook heerlijk van genoten.
prima ambiance en erg sfeervol.
HippiePreso .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Vrijdagavond bij Dimples gegeten in een heerlijke rustige ambiance. Vooraf een heerlijke carpaccio, daarna een malse kalfsoester saus die daar goed bij paste. Goede hoeveelheid groente en lekkere frietjes. Het nagerecht maakte een prima maaltijd helemaal af. Het personeel was vriendelijk, de service goed. Zeker een aanrader om nog eens naar toe te gaan. Eveline
Themaestro58 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Leuke ambiance met heerlijk eten. Alles proefde lekker vers en met zorg bereid. Chef-kok maakte een rondje langs de tafels en de bediening was vriendelijk en zeer correct. Elke gang werd netjes uitgelegd aan tafel. Zeer aan te bevelen.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
erg lekker gegeten met het driegangenmenu. zowel voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht als nagerecht creme brullee was echt goed. erg vriendelijke bediening, en prijs/kwaliteit verhouding erg goed