Dimples Restaurant-Brasserie

Golflaan 1 5683 Best Nederland Kaart

Over het restaurant Dimples Restaurant-Brasserie

Restaurant|Brasserie Dimples op de eerste verdieping van het clubhuis van Best Golf heeft met afstand het grootste panoramaterras met het mooiste uitzicht van Best en omstreken.

Op zomerse dagen strijken zondagrijders en toerfietsers neer op het zonnige terras op het zuiden voor een weekendlunch. Op werkdagen rijden zakenmensen in 5 minuten van de snelweg naar het grote parkeerterrein voor een snelle en smakelijke lunchafspraak. Gastspelers en leden van de golfclub genieten met hun flightgenoten met uitzicht op hole 18, zeven dagen in de week van een lekkere maaltijd of een drankje met borrelhapjes. Gasten uit de wijde omtrek komen speciaal naar Best Golf voor de onvolprezen ‘Surf & Turf’ van chef-kok Nick van der Linden.

In Dimples'Serre kun je op het mooiste terras in de regio genieten van een heerlijke clubsandwich, de befaamde Dimples' Salade of de heerlijke Surf 'n Turf. Het heeft een schitterend uitzicht over hole 18 van de golfbaan met een grote vijver en een klaterende fontein. Doordat de glazen wanden en dak van Dimples'Serre onafhankelijk van elkaar kunnen worden geopend en er - indien nodig- ook een behaaglijke verwarming is, is dit terras in gebruik met elk weertype of seizoen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dimples Restaurant-Brasserie

Maandag 09.00 tot 17.00 uur, dinsdag t/m Zondag 09:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Dimples Restaurant-Brasserie

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten op het terras, aangename atmosfeer, vriendelijke bediening en goede en betaalbare wijnen op de kaart
Antoon T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten in een prettige omgeving met z'n vieren en wij komen zeker terug. Goede prijs kwaliteit verhouding.
S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vriendelijke en accurate bediening; heerlijke plek om te zitten (het was ook prachtig weer).
Al meerdere keren bezocht en altijd prima ervaringen. Het drie/vier-gangen menu is een aanrader !
Annelieke M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Wat een heerlijke plek om te eten! Wij hebben genoten van de heerlijke sfeer, uitzicht en de overheerlijke gerechten! Prachtige avond.

Anna
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
wederom weer heerlijk gegeten en gezellige sfeer en mooi uitzicht op de golfbaan!!
Jammer dat de zon niet scheen zodat het dak open kon
armawima .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wij hadden onze jaarlijkse familiedag en hebben erg genoten. Eten was heel goed ,en werd smaakvol opgediend.
Bediening erg vriendelijk.
G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Jammer dat er geen lift is, wij waren met een vriend die MS heeft en erg moeilijk loopt maar nog te goed voor een rolstoel. Er is wel een invalide parkeerplaats. De ontvangt was zeer hartelijk en kregen extra kussens om goed te kunnen zitten. Het uitzicht is erg mooi alleen jammer van het vlieg en trein verkeer die je wel duidelijk hoort. De gerechten waren heerlijk en ook de bijpassende wijnen. We komen zeker nog een keer terug.
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We komen er al jaren SUPER zowel binnen als buiten vriendelijk personeel lekkere gerechten gezelligesfeer als ze het oprijd weten houden ze rekening met vegetarisch of allergieën.
JNijst .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Elke keer dat we hier eten, is het een genot; er zijn nog maar weinig restaurants waar je gegarandeerd heerlijk verzorgd eten krijgt, voor een betaalbare prijs en een prachtige omgeving. Hier kun je er van op aan dat je geweldig lekker eet.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
WE HEBBEN ER WEER HEERLIJK GEGETEN EN GENOTEN VAN HET PRACHTIGE UITZICHT OVER DE GOLFBAAN.
ONTZETTENDE VRIENDELIJKE BEDIENING
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
In de vele jaren dat ik de golfsport beoefen heb ik nog nooit slecht gegeten op een golfbaan. De laatste jaren spreek ik steeds vaker zakelijk af op een golfbaan. De meeste gasten van het restaurant/clubhuis zijn bezig met hun hobby en daardoor ontstaat er een erg gemoedelijke, prettige en ongedwongen sfeer. Ook bij Dimpels te Best is het goed toeven. Vanaf het moment dat je het restaurant/clubhuis betreed proef je de Brabantse gastvrijheid. De bediening is professioneel, vriendelijk en het eten is uitstekend. Absoluut een aanrader voor een zakelijke afspraak. Onze zakelijke gasten waren in ieder geval bijzonder prettig verrast om in totaal andere ambiance te lunchen.
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We hebben heerlijk buiten gezeten en genoten van een fijne lunch. De bediening was uitstekend, heel voorkomend. Dimples is beslist een aanrader.
J V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Chef menu: Prima voorgerecht met veel variatie ( carpaccio 'speciale') , hoofdgerecht met 3 verschillende stukjes uitstekend vlees ( o.a. kalf), en als laatste een leuk en gevarieerd dessert. Tel daarbij op een goede en vriendelijke bediening en je gaat tevreden naar huis.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij hebben met vijf personen heerlijk geluncht en alles was prettig geregeld en de accommodatie was
gezellig en als zodanig hebben wij een gezellige middag gehad.
L. C.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Locatie is top, gezellige goede inrichting en geen geluidsoverlast. Zeer toegankelijk en prettig om te eten. Geweldige bisque!
Corne K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Weer erg lekker gegeten. 2 x Bisque, 2 x hoofdgerecht, 2 x aperitief en een fles huiswijn. Dit voor nog geen € 80,00. Complimenten en een aanrader. Fam. v.d. V. uit Best
T.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, kortom voor herhaling vatbaar. Wachttijden tussen de gangen door waren precies goed.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Verrassend ruime brasserie en restaurant, maar doordat restaurant kan worden afgesloten van de grote brasserie, toch knus en gezellig. Goede priijs-kwaliteitverhouding en persoonlijke ontvangst door de bediening.
Ram G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
vriendelijk,goed en lekker
Ronaldbierman .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Sfeervol restaurant, nette en vlotte bediening. Het verrassingsmenu was kwalitatief erg goed en smaakvol. Uitzicht op de golfbaan. Aanrader!