Meer informatie over restaurant Dimitra

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Erg gunstig
Suba .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Met echtgenote gaan eten bij Dimitra.
Aan de buitenkant ziet het restaurant eruit als een klein bistro-achtig etablissement en des te groter de verrassing als je de geweldig grote en toch zeer sfeervolle ruimte betreedt. Ik had gereserveerd en dat was absoluut noodzakelijk. Het restaurant zat mudvol.
We hadden gedacht voor het eenvoudige weekmenu te gaan maar gelukkig wees de eigenaar ons erop dat er ook een wat luxere uitgebreidere versie was, eveneens voor een zeer schappelijke prijs.
Als voorgerecht hadden we Mezedes, een variëteit van verschillende warme en koude hapjes (aubergine, peperoni, inktvis, een kefledes en een pikant feta salade). Het hoofdgerecht was een mixed grill van varkenshaasmedaillon, suzuki, giros, zaziki en frites, en het nagerecht een Oreo-cookie chocolade taart. Alle gerechten waren prima van smaak en leuk geserveerd waarbij de oreo-cookie chocolade taart een geweldige keuze bleek met een voortreffelijke chocolade saus.
Na het traditionele glaasje ouzo (service van de zaak) dronken we een mooi gebalanceerde cabernet sauvignon huiswijn.
Gekoppeld aan een vlotte en zeer prettige bediening leverde dit ons een zeer aangename avond op, zeker voor herhaling vatbaar.
Theo Riet S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
prima restaurant prima eten ruim voldoende het was heerlijk.
prima bediening ,goed e ambiance alleen jammer dat het nogal luidrugtig is ,er zou wat aan geluiddemping gedaan kunnen worden.
Maar we komen zeker terug.
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Als je met 17 man komt eten, mag je verwachten dat het logistiek wat lastig kan zijn, maar niet bij dit restaurant. Alle gerechten werden keurig op tijd geserveerd en lekker dat ze waren. Klasse! De salades zagen er fris en verzorgd uit. En er werden zeker géén kleine porties geserveerd. Zo had ik gyros besteld, heerlijk mager varkensvlees van het spit met een stevige Tzatziki, een lekker smeuïge saus met Griekse yoghurt en knoflook, wat het geheel nog lekkerder maakte. En ondanks dat ik een flinke trek had kwam de doggy bak eraan te pas. Want weggooien dat doen we niet. En alle gerechten waren zonder meer redelijk geprijsd. Dus mocht je een dagje Woerden doen en lekker willen eten voor een alleszins redelijke prijs, dan is Dimitra een aanrader. Een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils.
Léon J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gezellig uit eten met vriendin. Voor mij, ondanks dat ik geboren Woerdenaar ben, de eerste keer bij Dimitra. Hoewel ik wat vraagtekens had, toch over laten halen door mijn meisje. Zoals het hoord dus. Zeker geen spijt van gehad. Voor een leuk bedrag een heerlijk flesje wijn op tafel laten zetten. Wij namen beiden een schotel. Ruime hoeveelheid vlees en alles goed op smaak. Patat werd gratis aangevuld, ondanks dat op de kaart daar wel een bedrag voor staat. Personeel keurig en vriendelijk. Leuk ook dat je naast normale tafels ook kan kiezen voor een zogenaamde hoge tafel. Kwa muren en wat daar aan hangt zou het voor mij wat opgeknapt mogen worden. Zeker een aanrader voor als je eens lekker Grieks wilt eten!
-Frank- .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Gezellig restaurant met een mooi decor. Uitgebreide menu kaart met goede prijzen. Het eten was zeer smaakvol en de service van het personeel was helemaal goed. Gegeten in een fijne ambiance. Kortom zeker weten voor herhaling vatbaar!
Kees388 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wat een heerlijk restaurant is dit! Voor ons werk zitten we een tijd in Woerden en we zijn er maar liefst vier keer geweest, gewoon omdat het eten zó lekker is! Geen poespas maar gewoon goed! Je waant je helemaal in Griekenland. Hier weten ze wat koken is, en de service is ook top! Prijzen zijn heel goed in verhouding, kortom: nul kritiek, alleen maar lof!
Olaf G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Ruim opgezet restaurant met voldoende privacy . Uitgebalanceerd menu met uitstekende bijpassende wijnen. De service is verder wat je mag verwachten: zeer attent, aanwezig, maar niet opvallend. Pluspunt gratis kraanwater!
aniek156 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Al 5 jaar lang komen wij gemiddeld 1 keer per maand eten bij dimitra. Altijd heerlijk en top service, anders zouden we niet blijven komen.. helaas de laatste 2 keer duidelijk minder en voor ons zelfs een reden om niet meer te gaan eten hier. 2 weken geleden waren wij hier en kreeg ik rauwe kip, ik heb de kip volledig klein gesneden om te kijken.. dit terug gegeven aan de keuken en vervolgens krijg ik het zelfde bordje met dezelfde in stukjes gesneden kip door "nu gebakken"... sorry maar dit hoef ik niet. Deze week oesterzwammen besteld waar een haar tussen zat en vervolgens een hoofdgerecht (aangepast) met 2 kleine stukjes vlees die ik besteld had, moest ze bijna zoeken.. en de rest van het bord vol gekwakt met gyros (wat ik dus net niet wilde...). Jammer maar helaas toch maar eens ergens anders gaan kijken.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Opvallend zijn de vriendelijk gekruide smaak van het eten en de vriendelijke service. De kruidenboter was ruimschoots en alhoewel ik alleen was, werden me nog extra broodjes aangeboden. Mix-grill Rhodos smaakte prima, giros was perfect. En koffie was smakelijk voor een Griek.
bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Was is er toch een gezellige ambiance bij Dimitra. Vriendelijke bediening en een leuk, lekker en betaalbaar 3 gangen menu. Wisselen van het nagerecht was het geen probleem. De chocoladetaart als toetje was heerlijk ! Kortom, we gaan weer terug.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Al jaren kwamen we regelmatig met veel genoegen in het restaurant. Maar de laatste tijd zien we de menu's minder worden.
Bij een halfvol restaurant wordt ons verteld dat de rest is gereserveerd. En dan worden we opeens wegens hygiene!!! redenen niet meer geaccepteerd als we ons hondje meenemen.
Voor ons is dit de reden om op zoek te gaan naar een ander restaurant waar we regelmatig even binnen kunnen lopen om een lekker hapje eten.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Gisteren voor het eerst gegeten bij Dimitra in Woerden.
Eindelijk een Grieks restaurant waar je niet teveel eten krijgt geserveerd.
Het 3-gangen menu was helemaal top.
Het eten was heerlijk. Het personeel vriendelijk ondanks dat het restaurant bomvol zat.
Erg tevreden.
bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Na een tijdje niet gegeten te hebben bij Dimitra weer eens trek in Grieks. Dimitra is verbouwd en dat geheel ten goede. Kaart is kleiner, prijzen iets hoger, porties iets kleiner. Maar wel leuke 3 gangen menu's voor goede prijs en qua smaak en hoeveelheid in orde. Bij een griek kun je meestal niet veel verwachten van de toetjes. Maar ook Dimitra heeft nu heerlijke cheesecake en ik zag chocoladetaart en tiramisu op de kaart. Al met al voor een redelijke prijs, heerlijk gegeten en eigenlijk precies genoeg, we zitten niet overvol ;-) Voor een hele grote eter misschien net niet genoeg. Wij zijn tevreden !
Cleo E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Net terug uit Griekenland hier gegeten. Wat een tegenvaller! Vooral de bediening. Bij binnenkomst kregen we direct een tafel toegewezen, en vervolgens werd pas 10 (!!) min. later gevraagd wat we wilden drinken. Drankjes lieten lang op zich wachten, toen deze eindelijk gearriveerd waren duurde het vervolgens wederom 10-15 minuten voordat de twee jongedames (die op hun gemak achter de bar hun drankje stonden te drinken) doorhadden dat we nog geen menukaart hadden. Bijzonder onoplettend, wat de hele avond zeer consequent werd doorgevoerd. Ook om te bestellen moesten we lang wachten, bij het afruimen van de borden (niet fijn om 15 min met lege borden voor je neus te zitten) wederom lang wachten en zelfs op de rekening werd lang gewacht. Ook duurde het lang om te betalen. Kaart was volgens ons redelijk nieuw, opvallend dat verreweg de meeste gerechten op de kaart met roomsaus of met zaziki zijn. Niet handig als je met iemand bent die lactose-intolerant is. Bovendien vonden we de kaart aardig "vernederlandst", niet de Griekse gerechten waar we in Griekenland van gesmuld hebben. De giros was heerlijk trouwens, maar bediening moet echt veel beter opletten en vriendelijker zijn. Wij zijn een paar keer in het verleden hier geweest en toen was het een stuk beter. Voor ons geen Dimitra in Woerden meer in ieder geval.
AmarensTessa .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Gisteravond hier met een vriendin wezen eten en het was heerlijk!! Professioneel en vriendelijke bediening, zitplaatsen met privacy en goed eten. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Een glaasje Ouzo en Griekse bediening en je waant je echt in Griekenland. Niet van die grote vleesgerechten zoals bij doorsnee Griekse restaurants in Nederland. Ook gekozen voor het drie gangen menu. Mijn vriendin wilde graag iets eten met ´kip en feta´ en dit werd gewoon naar haar wensen geregeld. Ik kom zeker weer eens terug!
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Wat een geweldig Grieks restaurant. Denk vaak dat kwaliteit en bediening niet beter kan dan dat je gewend bent bij "de griek". Maar dit was uitmuntend eten. We hadden met zijn vieren meerdere voorgerechten om alles een beetje te proeven. Omdat mijn vrienden hier al vaker komen kregen we nog wat extra om te proeven. Voor de hoofdgerechten hadden we nog maar ruimte voor twee grote schotels van de grill. Alles weer super kwaliteit. De bediening was geweldig en behulpzaam en gaf goede tips. Een probleempje dat de 2e huiswijn totaal anders was dan de eerste werd tegelijk opgelost door ons van een wijnproef te voorzien. Wat een geweldige avond. Zeker terugkomen.
boaz5 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
uit eten bij dimitra,
als griek toch wel redelijk bekent in woerden.
heerlijk eten in een leuk en sfeervol restaurant.
veel keuze kwa kaart zowel voor/hoofd en na-gerechten
grote porties tegen betaalbare prijzen.

bediening is chaotisch en oogt afwezig en dan is het nog niet eens helemaal vol....komen zelden vragen om een drankje.

verder alles prima!
TheoDijksma .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Vandaag door mijn schoonouders meegenomen naar dit restaurant. Aangezien ik niet een hele grote fan ben van Grieks eten was ik van tevoren ietwat sceptisch. Mijn schoonouders raadden mij het maandmenu (drie-gangen) aan waarbij je voor het voor- en hoofdgerecht de keuze had uit vlees of vis. Als voorgerecht voor een varkenshaasmedaillon gekozen en voor het hoofdgerecht de skrei-filet (vis). De gerechten waren erg mooi opgemaakt en de smaak was uitstekend. Voor het nagerecht ging ik voor de zelfgemaakte cheesecake met verse aardbeien, wederom werd ik niet teleurgesteld! Ook de bediening was uitstekend; vriendelijk, attent en niet te opdringerig. Na het eten nog even zitten natafelen, en voldaan naar huis gegaan. Een uitstekende avond gehad!
FamdeBoom .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Een heerlijke sfeer, lief personeel en lekker eten! Ik vind dit een heel fijn plekje om even samen met mijn man er tussenuit te zijn en samen een dinertje te pakken. Leuke prijzen en heerlijk Grieks eten!
annelieskal .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Hebben hier met collega's heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Heerlijk de tijd gekregen om te tafelen. Eten was heerlijk. Restaurant ziet er modern en schoon uit.