Dim Sum Now

Ferdinand Bolstraat 36 1072 LK Amsterdam Nederland Kaart
31-208200808

Meer informatie over restaurant Dim Sum Now

7,1
Cup_of_T .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Op vrijdagavond spontaan hier naar binnen gestapt. We waren op zoek naar een kleine hap, maar wel van kwaliteit waar we ook nog even chill konden zitten. Vooral het leuke decor trok onze aandacht. Mijn tafelgenoot bestelde een gyoza mix met een zeewiersalade, ik koos voor een dumpling mix met edamame bonen. Beide dronken we ijsthee (lekker!). We betaalden € 9,95 per mix+side dish+drankje. De dumplings vond ik echt heel erg tegenvallen en waren zeker ook niet de prijs waard. Ik vond ze te zacht alsof ze te lang waren gestoomd, en er zat weinig smaak aan. Edamame bonen waren prima.
De service was voldoende, maar een glimlach en net iets meer dan de minimale vriendelijkheid was fijn geweest en had bijgedragen aan een warmere sfeer (die er nu niet hing). Ik zou hier niet nog eens naartoe gaan om gezellig een kleine hap te eten.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het is geen authentieke dim sum en overpriced. Dat mag als de smaak goed is, maar helaas en tevens was mijn mandje te lang gestoomd. Wel heel hip en vriendelijke self service bediening.
Vievvv .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Laatst gegeten bij Dim Sum Now. Een aangename verrassing was, aangezien ik vegetarisch ben, ze ook redelijk wat veggie keuzes hebben en die waren heerlijk. Erg leuk, hip decor ook. Ik ga zeker terug!
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Leuk concept voor lunch. Voor 10 euro kun je 5 dumplings of gyozo kiezen, een zeewiersalade erbij en een potje thee. Inrichting is wel eenvoudig en echte stoelen zijn er niet, alleen krukjes. Is vooral op afhalen gericht. Wel snelle en aardige bediening.
SuusBeertuizen .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Baskets of Steamy Goodness staat er op hun mooie groene gevel. Al vaak langsgefietst maar gisteren eindelijk eens met mijn vriendin geluncht. We hebben 2 verschillende menu’s genomen zodat we bij elkaar konden proeven. Alles was lekker, maar mijn voorkeur was toch wel het mandje met de dumplings; 5 verschillende soorten en heerlijk van smaak! Dat smaakt naar meer en gaan snel weer terug.
Bregje B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dit is veruit de slechtste dim sum die ik ooit gegeten heb. Dikke laag deeg, niet sappige inhoud.
Ontzettend jammer, want erg aardige mensen. Maar van een plek dat zich specialiseert in dim sum zou ik echt wat beters verwachten.
Test T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Neem mij niet kwalijk maar de kwaliteit is hier ver beneden peil.
Je kunt nog beter fabrieks dim sum kopen en 1 stoommandje en
ze boven bouillon stomen. Zeer teleurgesteld. Geen woorden meer
over vuil maken.
YDoorn .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Wederom gegeten bij DimSumNow. Nadat we de laatste keer hadden geconstateerd dat de porties te klein waren is dit helaas niet veranderd. De DimSum is lekker maar de prijs-portiegrootte is buiten proporties. Personeel wel erg vriendelijk en decor erg leuk. Tip: maak de porties groter en jullie kunnen best heel erg successvol zijn.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Ik was benieuwd naar de dimsums maar alles was vlak van smaak.De porties waren echt summier en de pittige dipsaus was een aanfluiting; gewoon een slechte sambaloelekprutje.Ga volgende keer maar naar de echte Chinees of ik koop het bij een chinese groothandel.Leuk geprobeerd maar raakt kant nog wal.
Hbruinsma90 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heb heerlijk aan de bar zitten eten met twee vriendinnen. De vriendelijke jongeman achter de bar zorgde er voor dat t ons aan niets ontbrak. We namen allemaal een menuutje, met nog een Lotus leaf (dat is echt héél lekker) en een sweet bun als dessert. En nog een tweede sweet bun omdat ook dat echt smullen was. Het was gezellig druk, goeie sfeer. Veel mensen kwamen afhalen en elke stoel binnen was wel bezet. Goeie aanwinst in de stad! Ik kom zeker terug :-)
Smikkel94 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ik heb hier laatst eten besteld via Foodora. Was top verpakt en kwam nog warm binnen. De buns zijn echt super lekker. Gyoza en dumplings ook echt goed van smaak. Ik had er ook al een keertje met een vriend gegeten en toen was ook alles prima in orde. Fijne ambiance en leuk om bij het raam te eten. Genoeg te zien bij de Ferdinand bol!
Thierry K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Leuke nieuwe zaak in de Pijp. Heerlijk gegeten. Vooral de Lotus leaf is een aanrader. De mintgroene gevel is al vanaf ver te zien.
Yiu Ting C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Leuk eetwinkeltje, handig voor een snelle hap. Vooral de Lotus leaf is lekker! Heeft een hele leuke uitstraling. Vooral de beslagen ramen maakte het mysterieus. Uit nieuwsgierigheid een kijkje genomen en uiteindelijk een gyoza-mix en een lotus leaf gegeten met een potje Jasmine thee.
Karel84 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Kan alleen maar lovend zijn over deze aanwinst voor De Pijp. Wat een leuke tent en heerlijk verfijnde smaak van de dim sums. Hier alleen maar eerlijke ingrediënten en geen kunstmatige toevoegingen, zoals Ve-tsin waar ik redelijk allergisch voor ben. Begreep dat ze ook nu gestart zijn met delivery, kom maar door!
JohanT2 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Erg goed ! Dit is een aanwinst, niet een traditioneel restaurant, maar dim sum zoals het bedoeld is. Gezond en lekker, en in een frisse en aansprekende omgeving. Een aanrader voor iedereen die even wil bijtanken. En er wordt ook aan huis geleverd !
Marlies1984 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Ik was enthousiast dat er een nieuwe Dim Sum tent kwam in de Pijp. Het decor is prima en service was ok, maar de Dim Sum (waar het om gaat) was zeer teleurstellend. Ik heb veel Dim Sum gegeten in mijn leven, maar dit komt niet in de buurt van kwalitatieve Dim Sum. Veel te kleine dumplings (zeker voor de prijs), maar het ergste was dat het niet lekker was. Sommige varianten van het XL menu waren net meel ballen. Het enige wat wel smaakte was de zeewiersalade, maar deze kun je ook in de supermarkt kopen. Al met al een dikke onvoldoende voor het eten en geen aanrader. Jammer, want het concept heeft wel potentie.
Elish V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Vorige week langs gegaan bij Dim Sum Now. Omdat ik in Shanghai heb gewoond heb ik een behoorlijk referentiekader...

Wat was er goed?
- Interieur is fraai
- Bediening vriendelijk, ietwat chaotisch
- Presentatie
- Geen gebruik van vet-sin
- Lekkere thee

Wat zijn de aandachtspunten?
- prijs/kwaliteit. de XL menu's zijn wat aan de karige kant en verhoudingsgewijs aan de prijs.
- je kunt niet je eigen mix samenstellen. waarom niet?
- de dim sums worden niet vers gemaakt on the spot. dat had ik wel verwacht.
- steamy windows (een beetje meer frisse lucht kan geen kwaad)
- de smaken zijn wat vlak, dat kan beter
- in China serveert men ook azijn bij de dim sums, dat miste ik.

Verder wel leuke tent en ik wens de eigenaren ook heel veel succes!

Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Hele leuke tent. Ik heb er al een paar keer gegeten. Het is echt een aanrader als je de gyoza of dumping mix neemt met een lekkere bun of lotus leaf. Ook handig om een stoommandje mee te nemen en het thuis te stomen. Het ziet er ook leuk uit en het personeel legt alles voor je uit.
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Mooie tent, en dat trekt natuurlijk aan dus zijn we gaan kijken en eten. Opzich vonden we het eten prima, niet bijzonder maar een leuke afwisseling op het andere 'snelle eten'. Service was goed bedoeld maar niet goed: deel van de bestelling vergeten, chaotisch, etc. De porties zijn veel te klein, wij hadden van beide boxen 1 en elke special maar dat was lang niet genoeg. En ik vind wel dat je dat mag verwachten van een portie. Tsja en dan ben je thuis en denk je, toch wel lekker dat dim sum-men, dus reden we op zaterdag naar de groothandel om het een ander in te slaan, want hoewel Dim Sum Now niet duur is zijn ze ook niet goedkoop, zeker niet als je ziet wat het kost qua inkoop. Letterlijk elk gerecht dat we aten bij Dim Sim Now vonden we bij de groothandel, en daar betaal je voor een hele zak wat je hier per stuk betaalt. En dan voel je je ineens best afgezet. Wij komen dus zeker niet meer terug.
Wytske K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Best leuk, en best lekker.. maar wat een teleurstellende porties!!! Wij hadden echt zin om lekker te dimsummen maar zijn na de Dumling XL en Gyoza XL ergens anders gaan eten. Overpriced en veel te weinig.