Dim Daily

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00

Bart K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Mooie plek aan het raam, overzicht over het Rotterdamse winkelende publiek (en toch hou ik van die stad), attente bediening die onthoudt wat ik hier altijd eet & drink en die ongevraagd mijn vaste drankje neerzet. Heel fijn. Verse dim sum is een van de sterke kanten, goed gekruide wokgerechten is een andere sterkte. Minder vet dan in veel andere chinese restaurants. De ideale no regret eetoptie en de plek om het anonieme Rotterdamse grotestadsgevoel te ondergaan.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Hier op 18-11-2015 gaan lunchen. Had trek in en echte bamisoep en via via dit adres opgekregen. Ligging direct naast V&D, De auto in de parkeergarage ernaast geparkeerd en heerlijk gegeten. De entourage is gewoon minder maar daarentegen de service weer top !
heel behulpzaam bij keuzes maken en in de bediening. Echt heerlijke bamisoep gegeten met garnalen, wan tan en heeerlijke groenten. lekker bakkie chinese thee en mijn dag kon niet meer stuk. voor het eten qua kwaliteiot en prijs een aanrader !
Wendydaberry .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Voor een snelle lunch valt mijn keus vaak op Dim Daily. Gewoon omdat alles op de kaart zo lekker is. Het is altijd leuk om te kijken wat de overige gasten in het restaurant op hun bord krijgen en dat is dan ook altijd weer een inspiratie om nog een keer terug te komen.

Wat fijn is, is dat je altijd je gerecht aan kunt passen aan je eigen voorkeur door er bijvoorbeeld extra groente of vlees in te laten verwerken. De dimsums zijn ook van goede kwaliteit en staan altijd snel op tafel. De koks verrichten echt wonderen in de open keuken en het is altijd leuk om mee te kijken hoe de gerechten snel en vakkundig gemaakt worden.

De bediening zegt niet veel, plaatst het eten op tafel en vergeet soms te komen vragen of nog een drankje gewenst is, dus de verwachtingen daarover moeten niet echt hoog zijn. Ook moet je houden van het decor en het feit dat je op lage krukjes zit aan een lange tafel en daardoor bij vreemden aan tafel terrecht kunt komen.
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Het eten is erg lekker. De dim sum is werelds ! De aankleding van het restaurant is sober en typisch chinees. De service is snel. Dus voor een klein hapje// lunch is het zeker de moeite waard
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Leuk restaurantje voor een snelle lunch. Hier een wokgerecht met dunne noedels en garnalen gegeten. Voldoende garnalen in het gerecht en heerlijke groenten.
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Eten is lekker! Lekker snel en goede service. De beefsticks zijn lekker en uiteraard in combinatie met een wokgerecht. Enig nadeel de open keuken. Daarna stink je naar de afhaal, maar neemt niet weg dat het eten goed is en we het zeker aanraden.
Marian .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Hier een aantal keer gegeten. Het eten is echt super lekker en vers. De bediening is prima alleen jammer dat de inrichting wat ongezellig is. Het is wel leuk om de koks aan het werk te zien in de open keuken. Het is zeker een tent waar wij regelmatig blijven komen voor een lunch of een snel dinner. Het eten is echt top.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Hartje Rotterdam, top adres voor een snelle hap. Vergeet de Amerikaanse burgerketens en stap hier binnen voor een soepje of een setje verse dim sums. Open keuken en ook de open fles wijn (per glas dus) is van prima kwaliteit, terwijl je dat niet meteen verwacht. Dim daily, dagelijks zou voor mij te ver gaan; maar eens per week stap ik er graag binnen!
Stewart-K .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
's Middags even naar binnen voor wat tussendoortjes. Leuke plek aan het raam. Vriendelijk geholpen en heerlijke verschilldende gerechten geproefd. De rijst in lotusblad was een topper. Het decor: het is een hele mooie ruimte, maar in de loop van de tijd wat viezig geworden, evenals de menukaarten vol met stickertjes en wijzigingen. En inderdaad: de volgende dag ruik je nog heerlijk naar frituurvet!
Mui L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Dit restaurant is zeer goed voor een snelle lunch of een diner. De service is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bami soep is heerlijk,ook veel lekkere Dim sim,kom zeker terug.

Jana M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Leuk restaurantje voor een snelle en goedkope maar wel lekkere hap! Vooral de udon soep is lekker en de dim sum hapjes. Voor een tientje kan je hier snel eten. Ik ga er niet gezellig en uitgebreid zitten maar prima restaurant!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Komen regelmatig lunchen en neem dan altijd de soep met kip en dikke japanse noodles. Altijd top, vers en goed van smaak en de bediening is ook goed!
Vandaag gaan we er weer eten!
Kimila .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Zaterdag snel geluncht bij Dim Daily. Het blijft een fijne plek om tijdens het winkelen even bij te komen onder het genot van een noodles soep of een klein wok gerechtje.
Sven C.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Jaren geleden was dit een van de eerste wok restaurants. Nu weer eens wat gegeten omdat ik er zo lang niet was geweest. En ik weet weer waarom. Kleine porties voor wat je betaald en niet geweldig lekker. Daarbij ruik je binnen 10minuten naar frituurvet dus het is ook niet bepaald geschikt om tussen je afspraken door even snel iets te eten.
Voorlopig kom ik hier niet meer.
L. E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Prima eten voor een goede prijs. Ik haal hier regelmatig eten. Ik neem wel altijd mee, want de harde houten krukken en de lange houten tafels vind ik niet uitnodigend. De bediening is vriendelijk en het eten is vers. De dim sum en de sushi zijn van prima kwaliteit. Ook de wokgerechten zijn uitstekend. Ik neem meestal de Udon noodles met kip. Erg lekker!
Carelvn .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
We hadden trek en liepen hier toevallig voorbij. Je zit wat dicht op elkaar ook met anderen aan een lange tafel. Hadden de Sui Kau bamisoep besteld. Goed van smaak, maar beetje kleine portie. De bao pao’s waren wel lekker groot (maar dat mocht ook wel voor die prijs). Echt een zaakje om snel wat naar binnen de schuiven, maar helaas beetje prijzig voor wat je krijgt.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Prima lunchadres, maar vooral als je weet wat je hier moet bestellen. Er zit zeer veel verschil in kwaliteit en smaak van de gerechten! De dim sum van garnaal en koriander - echt heerlijk. Stak met kop en schouder uit boven de rest van de dim sum. Ook de pittige inktvis was smakelijk. De gefrituurde hapjes echter vet en smakeloos, dit zou ik niet meer bestellen. De kokos curry soep is prima, voor 10 euro heb je dan toch lekker gegeten. Met de onbeperkte Chinese thee en zeer vriendelijke bediening scoren ze ook punten. Het feit dat je kleding direct een frituurlucht heeft als je hier hebt geluncht en het ongezellige snackbar-achtige decor is een stuk minder.
Anna2511 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Hier binnengestapt voor een snelle lunch. Het decor is inmiddels wat shabby, maar dat past eigenlijk wel bij het concept. Bediening was lekker snel. Vreemd genoeg zorgde dat er niet voor dat mijn eten ook warm op tafel kwam...

Ik had een wantansoep. Die was ok, al had de paksoi wel wat fijner gesneden mogen zijn. Daarnaast had ik een verzameling gestoomde en gefrituurde dimsums. Die waren echt niet lekker. Ook waren het niet allemaal dimsums. Een hele vreemde vond ik bijvoorbeeld de gestoomde makizushi. Ook zat er een soort gyoza bij, waarvan het deeg veel te dik was. De gefrituurde hapjes waren vooral vet.

Niet echt een aanrader. De volgende keer maar wat langer de tijd nemen bij een echt dimsumrestaurant.
May E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Ik kom hier regelmatig met mijn familie ,voor kinderen bestellen wij altijd sushi ,en wij namen altijd heerlijk Maleisische bami kerrie soep,altijd lekker en de bediening is altijd perfect.
Shi Y.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Ideale plek om een snelle lunch te nuttigen. Ik kom hier dan ook regelmatig alleen. Voor een mooi prijsje toch lekker en snel eten. De brede rijststicks met runderhaas is mijn favoriet. Decor doe beetje denken aan New York. Service is prima en verse jus d orange heerlijk. Voor 12 euro loop je de deur uit met een voldaan gevoel. Een tip voor de eigenaren: laat nieuwe kaarten drukken, die oude versleten kaarten met stickers en strepen met een permanent marker kunnen echt niet meer.