Dikkertje

Amsterdamsestraatweg 328 3551 CV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Dikkertje

Utrechts Griekenland

Evenals het eten is de sfeer ook op en top Grieks bij restaurant Dikkertje in Utrecht. Je krijgt het gevoel alsof je in het sfeervolle Griekenland zit. Uiteraard wordt de ambiance geaccentueerd met traditionele Griekse muziek. De Griekse keuken is één van de meest veelzijdige keukens ter wereld vol traditie en de heerlijkste verse spijzen. Dit zie je terug op de menukaart van Dikkertje.

Meer informatie over restaurant Dikkertje

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Dikkertje

Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Knus restaurantje leuke sfeer en bediening.
Het eten wat je krijgt is het geld dik waard dus voor herhaling vatbaar wat we ook zeker gaan doen
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Was weer als vanouds. Gezellig Grieks restaurantje in Utrecht
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
De kwaliteit bij Dikkertje blijft nog steeds goed! Mijn partner had een prima Moussaka en ik had de Souvlaki. Lekkere Retsina uit Thessaloniki er bij en genieten maar. Prettige sfeer, leuke mede eters en gastvrije ontvangst. een schril contrast met andere "Grieken" in Utrecht!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten en zeer gastvrije bediening
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
het eten was erg zout en niet erg bijzonder, ik had met rijst gevulde paprika en aubergine maar dat was zó zout. Voorgerecht aubergine uit de oven en zaziki waren wel prima. we waren toch wel afgegaan op de dikke 9 was betreft recensies maar dat kan ik niet echt beamen. bijna 140 voor 5 personen. jammer. personeel wel zeker vriendelijk!
Pepe O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Super lekker eten! Zeker een aanrader!
K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben een gezellige avond gehad. De tafel stond al klaar met 2 kinderstoeltjes voor onze tweeling. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Prima avond!
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk gegeten met zijn drietjes. De feta envelop is echt een aanrader net als het lamsvlees ;). Wij komen hier al jaren en genieten iedere keer volop. Altijd wel weer nieuwe gerechten op de kaart en goede porties!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
We hebben weer super lekker gegeten, erg vriendelijke serveersters. De authentieke sfeer is leuk. Dikkertje was weer top.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk eten!!fijn dat de baas(jorgos) zich met de gasten bezig houd.
Ronny N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Elk jaar zo rond onze trouwdag gaan we terug en het stelt ons nooit teleur. Warm onthaal en erg lekker gegeten.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima met 2 personen gegeten bij Dikkertje. Start met brood en tzaziki. Heerlijk fris met smakelijk brood. Daarna pittige bonensoep. Lekker en mooi op temperatuur. Hoofdgerecht een traditionele griekse vleesschotel. Daarbij wat salade en lekkere frites. Als dessert 1 x baklava en 1 x dame blanche. Beide prima en ruim van portionering. Bij het eten wat frisdrank en grieks bier. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Fijne taf3ltjes, niet te klein en goede stoelen. Vriendelijke bediening. Een aanrader.
Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Prima gegeten bij dit leuke restaurant kennis van zaken en oplettend personeel.Prima voorgerecht soep zeer smaak vol en voor het vlees gerecht was het niet minder.Wij komen hier zeker terug als we hier in de buurt zijn.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gewoon geweldig goed eten .
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker betaalbaar Grieks eten met leuke bediening en parkeren voor de deur!
Samen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Leuk, gezellig en knus restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en de kok/eigenaar komt regelmatig de keuken uit. Wat een verademing tov al die (landelijke) ketens waar het lopende band werk en afstandelijk is. Het eten was lekker mals. Wij vonden wel dat er erg veel zout gebruikt was. Op de patat, de salade, in de saus en ook het vlees was zoutig.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het blijft een festje bij Jorgos te eten. Mezedez een heerlijke mix voor mijn vrouw die vegetarisch is en vleesgerechten voor mij. Giros is de lekkerste die ik ken van de ronduit dertig Griekse restaurants, waar we gast geweest zijn. AANRADER! !
lonneke W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Deur bleef steeds openstaan waardoor het best koud was af en toe.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Altijd heerlijk eten
Erna H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gezellig , intiem restaurant. We hebben heerlijk gegeten en zullen zeker weer terugkomen.