Dikkertje

Amsterdamsestraatweg 328 3551 CV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Dikkertje

Utrechts Griekenland

Evenals het eten is de sfeer ook op en top Grieks bij restaurant Dikkertje in Utrecht. Je krijgt het gevoel alsof je in het sfeervolle Griekenland zit. Uiteraard wordt de ambiance geaccentueerd met traditionele Griekse muziek. De Griekse keuken is één van de meest veelzijdige keukens ter wereld vol traditie en de heerlijkste verse spijzen. Dit zie je terug op de menukaart van Dikkertje.

Meer informatie over restaurant Dikkertje

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dikkertje

Edith V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk vlees, echt lekker gegeten en heel toffe bediening. Bij betaling kwam nog kok/eigenaar(?) uit de keuken, zodat we die persoonlijk konden bedanken. Aanrader!
Wij gaan zeker nog eens terug
Sanna V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs en in een fijne sfeer. Prettige en persoonlijke bediening. Ik woon in de buurt en kom zeker terug.
Greta V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk eten, inrichting zoals het hoort te zijn in een klein grieks eetcafé. Zoals ik het gewend ben in het dorp waar mijn familue woont.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Niet voor niets heeft Dikkertje (Jorgos) een dikke acht als beoordeling. Hoort in Utrecht bij de betere en zeker onder de Griekse restaurants. We genoten vanavond van Mezedes (acht gerechten). Mijn vrouw is vegetarisch en daar wordt rekening mee gehouden. Je ziet Jorgos zelf erbij genieten als het eten geserveerd wordt. De champions die vanavond klaar werden gemaakt, waren zeer smakelijk. De giros is ongekend lekker. De keftedakia (hadden we vanavond niet) behoort voor mij ook tot de lekkerste. Vriendelijke mensen, vriendelijke prijs en uitzonderlijk smakelijke gerechten. Er zijn iets meer dan vijftig plaatsen en die waren vanavond allemaal bezet. Reserveren is handig.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gewoon heerlijk.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Erg lekker gegeten, er zijn veel Griekse restaurants in Utrecht. Dikkertje steekt daar met kop en schouders bovenuit.
Ab B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuk prijsje.
René S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heel gezellig knus restaurant
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Altijd goed, gezellig en lekker.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Gewoon lekker relaxt
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hadden vernomen dat Dikkertje de beste Griek van Utrecht is. Nu kennen we. Erschillende andere Griekse restaurants in de Domstad; Dikkertje behoort voor ons werkelijk tot de beste, omdat de gerechten en sfeer authentiek overkomen. Lekker rommelig en toch opgeruimd en georganiseerd als een goed geolieder machine. Hier willen wij vaker eten.
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten, gezellige bediening. Tafels staan wel erg dicht bij elkaar. Gaf een beetje een ongemakkelijk gevoel.
Rinse A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Een prima zaak. Heel goede en persoonlijke bediening. Erg lieve mensen.
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Kom hier erg graag eten.. heerlijke gerechten welke me echt aan Griekenland doen denken. De gastheer schuift ook gewoon bij je tafeltje aan ( als hij even gezellig wil babbelen). Jorgos en team, wij hopen nog heel lang te kunnen komen!
Juliën R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Knus restaurantje waar je lekker kunt eten voor een gunstige prijs. Personeel is prima. Aanradertje voor wanneer je in de buurt bent!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Dames in de bediening zijn altijd vriendelijk, eigenaar (en kok) vindt het altijd leuk om persoonlijk even met de gasten te spreken en het eten was weer heerlijk.
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Twee weken geleden hebben we hier gegeten. Gezien de recensies hadden we hoge verwachtingen. Helaas viel dit wat tegen.
We lieten ons verassen door de chef. Prima gerechtjes maar ook weer niet heel bijzonder. De bediening is prima en de sfeer is gezellig.
La C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Beter dan in Griekenland! Zeer gastvrij en fantastisch eten. Ik kom er al jaren en hoop dat de rest van mijn leven te blijven doen. Want dit is by far de beste Griek van Utrecht en omstreken.

Yamas!
Klaas
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Hier gegeten met m'n zoon. We hebben het voorgerecht eenvoudig gehouden; brood met kruidenboter. Als hoofdgerecht hebben we een mixed grill voor twee genomen. Het bestond uit heerlijk mals vlees, vergezeld van friet, tzatziki en salade. Kortom een feestje voor carnivoren.
Op een gegeven moment was de biertap leeg (wij waren hier niet schuldig aan), maar de flesjes Grieks Fix-bier pasten uitstekend bij het vleesgerecht.
Als dessert genoten wij een goed gedoceerde Irish coffee...en daarna nog een biertje.
En last but not least....een lief meisje die ons bediende. (Of waren het er twee?)
René M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lambsrack een aanrader. Top. Eerste ervaring en zeker niet de laatste