Dikke Mik

Voordelig
Lang
Landsteeg .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Buiten gezeten, lekker weer. Wel dicht aan de weg, drukker met verkeer dan verwacht. Bediening let niet echt goed op, zitten gezellig te beppen met elkaar. Eten goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet duur. Helaas is klant niet echt koning. Mijn zoontje wilde graag een tosti, dat kon niet na 17 uur (we bestelden om 17:15 uur). Jammer, want hoe moeilijk kan een tosti zijn.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Dikke mik is altijd goed, leuke kaart met van alles wat
Miste wel de kleurplaat
Bierkaart mag wel iets meer uitgebreid worden... Zie bier opties andere middenstand in enkhuizen
Kortom wil je lekker voor niet al te veel geld ; ga naar dikke mik
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Op een warme zomeravond hebben wij op het terras aan de haven heerlijk gegeten bij Dikke Mik.
De meisjes van de bediening waren vlot en vriendelijk. Als voorgerecht kregen wij stokbrood met aïoli mayonaise en een pittige kerrie kruidenboter. Kenmerkend voor de relaxte sfeer ondanks de drukte, werden wij totaal niet gedwongen om haast te maken met het bestellen van het hoofdmenu. Uiteindelijk kozen wij voor de Saté Dikke Mik. Dit werd op een groot bord geserveerd met salade, kroepoek en frites of gebakken aardappels naar keuze. Smaakte uitstekend! De ijscoupe als dessert bestond uit drie bolletjes aardbei- vanille- en banaanroomijs met slagroom. Al met al heerlijk gegeten voor een redelijke prijs op een prachtige locatie!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Dikke Mik is nu zo'n typisch niets aan de hand restaurant (bistro eigenlijk). Verwacht dan ook geen culinaire hoogstandjes, maar lekker eten voor een eerlijke prijs (men heeft zelfs nog de ouderwetse daghap op de kaart staan, in casu een broccolischotel met gehakt). Wij hadden nu eens zin in spareribs en daarvoor ben je bij de Dikke Mik aan een prima adres.

De bediening is vlot en correct en het decor doet een beetje bruincafe aan. Lekker gezellig en huiselijk. Voor ons niet de eerste keer dat wij hier aten en zeker niet de laatste keer!
Culi128 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Een super gezellige avond gehad bij eetcafé Dikke Mik. Door de mooie ligging bij de haven is het al een gezellige aanblik als je aankomt. Dit wordt binnen verder versterkt door een gezellige inrichting en erg vriendelijk personeel.
De kaart is uitgebreid, en een groot voordeel is dat er ook voldoende aan de vegatarische eter wordt gedacht.
Mijn tafelgenoot is vegatarisch en heeft genoten van de vegatarische tortilla. Ikzelf heb genoten van de varkenshaas. Wij hebben dit restaurant ontdekt door een deal te maken op WF Deals, dit is een leuke manier om eens een nieuw restaurant te ontdekken, tegen een aantrekkelijke prijs.
Gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Wij zijn hier afgelopen week via een deal van WF Deals wezen eten en hebben ons prima vermaakt. Goed eten en vriendelijke bediening, ze zien ons van de zomer weer terug!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Een gezellig eetcafe, waar jong/oud, alleen/met een groep zich thuis voelt. Wij hebben hier met z'n tweeën gegeten. De daghap lonkte (7 euro) maar toch voor wat gekozen van de menukaart/onderlegger. Als voorgerecht gevulde champignons met zalm, erg lekker! Het hoofdgerecht was de mixed grill. Ik vond het varkensvlees erg lekker, de black angus wat minder, die was erg 'tender' na mijn smaak. Wijntje ging er goed in en bediening liet ons ook met rust toen we even niet meer wilden drinken. Ooit een keer eerder hier gegeten, maar toen beneden in de 'kelder'. Nu zaten we boven aan de balustrade, erg fijn plekje met genoeg overzicht.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Gezellig eetcafe in Enkhuizen.
Met z'n drietjes gegeten. Mixed grill, kipsate en varkenshaas.
Lekkere goed gekruide gebakken aardappels.
Salade met heerlijke dressing.
Grote porties bijzonder mals vlees.
Vlotte en attente bediening.
Volgende keer weer naar dit eetcafe.
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Onverwachts op de stoep met 25 personen. Meteen schuiven met tafeltjes ed en heerlijk gegeten. Kids hebben zich vermaakt met kleurplaten en spelletjes. Flexible bediening en vriendelijk. Eten was goed, lekker en veel en goede prijs. Top etentje gehad!
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Na een stadswandeling op dit mooie plekje terecht gekomen. Wat fijn is aan dit restaurant is dat ze een vrij groot terras hebben waar je nog mooi wat zon mee pakt in de avond. Hebben allebei saté met patat gegeten. De sate werd geserveerd zonder stokje, wat veel fijner is dan mét stokje! De smaak was goed. De bediening is vriendelijk en vrolijk, maar niet oplettend genoeg voor een 2e rondje drinken.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het eten is niets op aan te merken .Maar als je daar een voucher wilt besteden van WF Deals [wat overigens wel een goede organisatie is] zitten er allerlei haken en ogen aan en wordt er gediscussieerd en vervolgens onbeschoft gereageerd .uiteindelijk kun je dus gewoon bijbetalen want een simpel colaatje bestellen is al te lastig en moet bijbetaald worden.Wij komen hiet Nooit meer
Gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Met een wfdeals voucher hier een lunch gehad. Kwaliteit was prima en bediening erg vlot. We komen regelmatig in Enkhuizen maar hadden hier nog nooit geluncht, prima zaak.
Vincemeister .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Na 15 minuten nog steeds niet bediend. Na aangeven en zwaaien pas na 5 minuten iemand aan tafel. Sliptong gegeten die ronduit vies was. Waarschijnlijk uit de frituur of gebakken in oud vet. Misschien volgende keer beter de kipsate of hamburger bestellen.
Bauke F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Op aanraden van locals naar de Dikke Mik gegaan voor een eenvoudige maaltijd in een gezellig eetcafe. Het eten was prima en niet duur. De service was leuk en gezellig. Het is een echt cafe waar aan de bar wordt gedronken en aan de tafeltjes eenvoudig kan worden gegeten.
Marcvm .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Niets op aan te merken eetcafé, goede porties en service, waar voor je geld en hoewel niet een enorme keuze aan gerechten maar wel voor ieder wat wils. Zalige spare ribs, lekkere surf & turf met een twist. We hebbe een hele gezellige avond gehad
Sandra1993 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Prima eetcafe, heerlijk gegeten in de gezellige binnenstad van Enkhuizen. Ik had de spare-ribs, deze waren heerlijk mals en geheel naar wens (aanrader!). Mijn vriend had de varkenshaas met een eigengemaakte stroganoff saus en was hierover ook tevreden.

Geserveerd met een lekkere frisse salade en frieten (of aardappelwedges) naar keuze.

Wij gaan zeker weer eens terug.
CEM .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2012
Een bruin eetcafe. Met kinderen zit je hier prima. Bediening is vriendelijk en vlot. Lekkere biertjes. Het eten is echt eetcafe, culinair geen hoogstandje, maar ook niet slecht. Wel erg aan de zoute kant. Voor een redelijke prijs kun je redelijk eten, laat ik het zo stellen. Heel erg jammer dat de menukaart al meer dan 10 jaar hetzelfde is.